eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌سفیر دولت مستعفی یمن در لندن با اشاره به اینکه «حملات حوثی‌ها علیه کشتیرانی در چارچوب یک پروژه ایرانی است» گفت که «حوثی‌ها از فاجعه غزه برای خدمت به جاه طلبی‌های ایران در منطقه سوءاستفاده می‌کنند.»
📌وزیر خارجه نروژ: نمی‌توانیم پشت ملت فلسطین را خالی کنیم اسپن بارت اید وزیر خارجه نروژ تاکید کرد که ما نمی‌توانیم پشت ملت فلسطین را خالی کنیم و اکنون زمان مناسبی برای تعلیق کمک‌های مالی به آژانس آنروا نیست. وی از کشورهای تامین کننده منابع مالی آنروا خواست به عواقب گسترده توقف خدمات رسانی این آژانس به آوارگان فلسطینی فکر کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هادی العامری: تعارف با آمریکایی ها خیانت به مردم عراق و خون شهداست. امروز روز اخراج آمریکایی ها از خاک عراق است و نباید یک روز هم به تاخیر بیفتد آمریکایی ها قاتلین جوانان عراق هستند و نباید به آنها هیچ مهلتی داد
🚨🚨🚨آمریکا اجازه فروش پهپادهای مدرن این کشور به هند را صادر کرد. بنابر گزارش رسانه‌ها؛ هند یک قرارداد 4 میلیارد دلاری با آمریکا در این خصوص به امضا رسانده است که نقطه عطفی در خرید تسلیحات آمریکایی در تاریخ هند است، زیرا دهلی‌نو تاکنون همواره به تامین تسلیحات از روسیه متکی بوده است.
📌وزیر خارجه فرانسه نسبت به بمباران منطقه مرزی رفح در نوار غزه توسط اسرائیل ابراز نگرانی کرد و گفت که موضع پاریس در مخالفت با کوچاندن اجباری فلسطینیان قاطعانه است.
📌خبرگزاری «وال‌استریت ژورنال» خبر داد که «50 مستشار نظامی از سپاه پاسداران و گروه حزب الله لبنان سواحل یمن را به مقصد صنعا ترک کردند». «وال‌استریت ژورنال» نوشت که «حملات آمریکا در یمن، عراق و سوریه تاکنون منجر به کشته‌شدن هیچ ایرانی نشده و این بیانگر تلاش برای اجتناب از درگیری مستقیم تهران و واشنگتن است.»
📌نتانیاهو باز هم تکرار کرد: تا نابودی حماس و بازگرداندن اسرا جنگ را متوقف نمی‌کنیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: برای مدیریت روابط با آمریکا به هیچ کمکی نیاز ندارم. بنیامین نتانیاهو از حمایت‌های دولت بایدن از رژیم صهیونیستی تشکر کرد و گفت این بدان معنا نیست که اختلافی بین ما وجود ندارد. بایدن بار دیگر تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تا تحقق اهداف جنگ یعنی نابودی حماس و آزادی اسرا از غزه جنگ را متوقف نخواهد کرد. وی همچنین مدعی شد که آژانس آنروا بخشی از مشکل است نه راه حل و زمان آن رسیده که سازمان‌هایی دیگر جایگزین آن شوند. ناگفته نماند نتانیاهو در حال مدعی است به دنبال تحقق هدف نابودی حماس و آزادی اسرای اسرائیلی است که پس از گذشت 121 روز جنگ تحت حمایت همه جانبه آمریکا و غرب هنوز نتوانسته نه حماس را نابود کند و نه حتی یک اسیر را هم از طریق نظامی آزاد کند. منابع اسرائیلی اذعان کرده‌اند که نابودی حماس یک هدف محقق نشدنی است و این رژیم در نهایت برای آزادی اسرای خود مجبور به پذیرش شروط مقاومت و تن دادن به توافق مبادله اسرا خواهد بود.
📌نیویورک‌تایمز: اقدامات نظامی آمریکا در منطقه بازدارندگی بلندمدت ایجاد نمی‌کند نیویورک تایمز با اشاره به حملات اخیر آمریکا به عراق و سوریه که به نوشته این روزنامه می‌تواند به تشدید تنش‌ها در منطقه منجر شود، تاکید کرد اقدام نظامی هیچ‌گاه بازدارندگی بلندمدت ایجاد نمی‌کند. رسانه نزدیک به دموکرات‌ها می‌نویسد: تا جمعه شب، هر اقدام نظامی از سوی ایالات متحده حساب شده و محتاطانه بوده که مشخصه رویکرد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکاست. رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم گرفت تا عمدتاً به تأسیسات و مراکز فرماندهی حمله کند بدون اینکه هدفش از بین بردن رهبری نیروها یا تهدید مستقیم ایران باشد. این روزنامه آمریکایی ادامه داد: یکی از مقامات ارشد دولت ایالات متحده پس از تکمیل دور اول حملات گفت هیچ بررسی جدی برای حمله به داخل ایران وجود نداشت نیویورک‌تایمز معتقد است یک هدف بلندمدت ایران، بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه با کمک نیروهای مقاومت عراق و سوریه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اذان طنطاوی .mp3
1.12M
🎤این هم اذان زیبا و دلنشین مرحوم استاد محمد عبدالوهّاب طنطاوی 🎼این اذان در مقام «رست» اجراء شده است ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄*
097-۱.mp3
152.3K
🟢📣)))) ترتیل سوره قدر
waqe_346196.mp3
29.55M
صوت سوره واقعه✅✅ بشنوید و آرام همراهی بفرمایید 💞🌸☘☘☘ درهنگامه آن واقعه عظیم!!! مردم سه گروه میشوند ✔️ قبولی‌ها 🌸شاگرد اول‌ها(سابقون) 😱🤬🔥🔥 مرودی‌ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴زیارت عاشورا «نگارش آسان» - 🎙صوت: مهدی سماواتی ┅═✾🍂 ⃟ ⃟🥀 ⃟ ⃟🍂✾═┅ ‎‎  ‎‌‌‎‌‌‎‌‌اَلٰا بِـذِڪْرِٱݪلّٰـهِ تَـطْـمَـئِـنُّ ٱلْـقُـلُـوب 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
📣 توجه 📣 توجه📣توجه😅 آرزوی چی می کشیدند،چی شد.😂🤣 🌸🍃😂🤣