eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ارتش یمن: یک نفتکش انگلیسی را در دریای سرخ هدف قرار دادیم یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن: نیروهای مسلح یمن یک نفتکش انگلیسی را با شمار زیادی موشک هدف قرار دادند. تا زمان توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، از کشتیرانی اسرائیل در دریای سرخ جلوگیری می‌کنیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف رسمی جان بولتون به شکست در مورد آنچه در سال ۲۰۱۸ وعده داد که جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نمی‌بیند: به نظرم آن‌ها محکم روی عقاید انقلابی خود ایستاده‌اند؛ انقلاب ۵۷ ایده‌های اولیه خود را نگه داشته و بسیج آرمان‌های اولیه در داخل ایران حفظ شده‌اند. ایران در منطقه توانست به وسیله قاسم سلیمانی استراتژی حلقه آتش را اختراع و آمریکا را دچار مشکل کند! .
ندادن خودمون ساختیم رونمایی از لکوموتیو MAP30 شرکت مپنا است که مهندسی معکوس لوکوموتیو Alstom AD43C است. از نکات جالب استفاده از موتور MTU4000 مهندسی معکوس شده در این لوکوموتیو .
🌄 خانم کناری‌دیل خانم با ،۱۷۵ دقیقه با دستای بسته شنا کردی اما برا هیچکدوم از مدعیان حقوق زن مهم نبودی و تو هیچ رسانه‌ای برات سوت و کف نزدن چون نیت کرده بودی به عشق رکورد ثبت کنی!
🔴بیانیه نیروهای مسلح یمن: بسمِ اللهِ الرحمنِ الرحيم قال تعالى: { وَلَیَنصُرَنَّ ٱللَّهُ مَن یَنصُرُهُۥۤۚ إِنَّ ٱللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ } صدقَ اللهُ العظيم پیروزی برای مظلومیت مردم فلسطین و تضمین پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان. 🔻نیروی دریایی ارتش یمن با تعداد زیادی موشک مناسب نیروی دریایی ارتش، یک کشتی نفتی انگلیسی به نام پولوکس را در دریای سرخ هدف قرار دادند که به لطف خدا هدف گیری دقیق و مستقیم بود. 🔻نیروهای مسلح یمن ادامه عملیات نظامی خود در دریای سرخ و عرب علیه کشتی‌های اسرائیلی یا حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی را تا پایان تجاوزات و رفع محاصره مردم فلسطین در نوار غزه تأیید می‌کنند. 🔻نیروهای مسلح یمن از اجرای و گسترش عملیات نظامی خود در دفاع از یمن عزیز و در تأیید تداوم همبستگی عملی با مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد. 🔻خدا ما را بس است و او بهترین پشتیبان و بهترین حافظ و بهترین یاور است. 🔻زنده باد یمن آزاد، عزیز و مستقل پیروزی متعلق به یمن و همه آزادگان این ملت است صنعاء 7 شعبان 1445للهجرة الموافق للـ 17 من فبراير 2024م صادرٌ عنِ القواتِ المسلحةِ اليمنية
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خسته نباشی دلاور خدا قوّت پهلوان! 🤓😆😆 شیرملکه و نان هاشمی حلالت باد!!! 😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌مار عینکی ! دکتر علی لاری‌جانی 😂👏👏👏👏 . بزنگ 👈🔘 .
مرعشی: اصلاح‌طلبان در انتخابات قبلی به دروغ گفتند نامزد ندارند حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران می‌گوید: لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم (سال ۱۳۹۸) در تهران قوی‌تر از مجلس دهم بود اما تصمیم گرفته شد به دروغ به مردم بگوییم که کاندیدا نداریم.
1.02M
. فتنه‌ای بنام "رای نمیدیم" "رای نمیدیم" رای نمیدی؟ خب ، به درک که رای نمیدی !😂 لطفاً منتشر فرمایید بقیه هم بخندند ثواب داره 😂🤣🤣 بزنگ 👈🔘〰〰🛎 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
✳️👆چند نکته به بهانه ماجرای فرزند آقای قالیباف ♦️آقای قالیباف اگر در برآیند عملکرد خود، در خدمت جمهوری اسلامی قرار نداشت، مطلقا سوژه تخریب مافیای رسانه ای نمی شد، چنان که خاتمی و روحانی و بسیاری از مدعیان اصلاحات و اعتدال یا خانواده های شان، هرگز سوژه این طیف نشده، بلکه مورد حمایت هم قرار گرفته اند. 🔹می گویند فقط کسی که دیکته ننوشته، اشتباه ندارد. قالیباف هم از این قاعده مستثنا نیست. می توان با تفکیک اجزاء عملکرد وی و جمع بندی نقاط قوت و ضعف، به کارنامه او نمره داد. ♦️در عین حال روشن است که او طی چند سال اخیر در کنار نمایندگان متعهد توانسته، از شماری از نقاط ضعف ادوار قبلی مجلس بکاهد و بر قوت آن بیفزاید، تا جایی که مجلس فعلی موفق شد عنوان "مجلس انقلابی" را از رهبر انقلاب دریافت کند؛ البته در کنار تذکرات مشفقانه ای که گرفته است. 🔹مجلس درست در مقطعی که طرف غربی برجام هم عهدشکنی کرده و تحریم ها را برگردانده بود و هم باج مضاعف می خواست، با تصویب قانون اقدام متقابل توانست نقطه پایان بر روند انفعال بگذارد و قدرت چانه زنی و بازدارندگی کشور را افزایش دهد. ♦️این رویکرد با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی تقویت شد، به نحوی که کشور توانست صادرات کاهش یافته نفت به زیر سیصد هزار بشکه را در حد پنج برابر افزایش دهد. 🔹مجلس در عین حال، قوانین مهم و موثری را در زمینه "تسهیل صدور مجوز کسب و کار، جهش تولید مسکن، جهش تولید دانش بنیان، مالیات بر خانه‌ های خالی، شفافیت در تصمیات قوا، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، رتبه بندی فرهنگیان، واردات خودرو برای کاهش تورم، افزایش حقوق سربازان، و..." به تصویب رسانده که در صورت اجرایی شدن تمام و کمال می تواند موجب بهبود روند های اقتصادی و اداری شود. ♦️اگر مطالبه گرانه و آرمانگرایانه بنگریم که حق هم همین است، مجلس مستقر یا رئیس آن در کنار نقاط قوت، حتما ضعف ها و نواقصی هم دارند، اما در مقایسه با برخی ادوار قبلی، حتما در موقعیت به مراتب بهتری ایستاده ایم. 🔹با وجود برخی اختلاف نظر های نامطلوب میان مجلس و دولت، می توان گفت دوره فعلی از جهت همدلی و هماهنگی دو قوه، نسبتا مطلوب بوده و توانسته نقش موثری در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمنان ملت ایران ایفا کند و بنابراین، مورد کینه و آماج حمله است. ♦️واضح است که به ویژه ظرف چند ماه گذشته، شبکه ای سیاسی- رسانه ای، مامور بدگمان، بی اعتماد و درگیر کردن دولت و مجلس یا نیروهای انقلابی با یکدیگر بوده تا در برآیند کار، به دلزده کردن مردم نسبت به کلیت جبهه انقلاب و اصل انتخابات دست یابد. 🔹از ماجرای جنجال و درگیری بر سر بخشنامه معاون پیشین وزیر کشور به فرمانداران بگیرید، تا هک سرور های مجلس و انتشار آمیخته با جعل فیش های حقوقی نمایندگان و سپس، موضوع درخواست اقامت فرزند قالیباف. ♦️چاره چیست؟ پرهیز از موضع اتهام و هر نوع رفتار شائبه برانگیز، اهمیت دادن به پاسخگویی، شفافیت و روشنگری بهنگام، تبدیل تشکیلات سیاسی انتخابات محور به تشکل های دائمی و همیشه پاسخگو، و رفتار مسئولانه طیف های سیاسی. ...... ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهرام همایون، مدیر شبکه سلطنت‌طلب: اپوزیسیون و براندازان، همگی مُردند اما هنوز جمهوری اسلامی پابرجاست! ..... .....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 به قله‌ها نزدیک شدیم ⁉️ برخی می‌گویند با این همه مشکلات اقتصادی چطور نزدیک قله‌ایم؟ ✅ در این ۸ دقیقه خلاصه کتاب "" شامل بررسی چند ابرقدرت که همگی ۸ مرحله را طی کردند تا ابرقدرت شدند و اینکه ایران اکنون در مرحله ۶ قرار دارد بیان می‌شود. .... ....
✳️ یک الاغ و هزاران کشته‼️ 🔻مشهور است دو سیاستمدار در رستورانی نشسته بودند.‌ گارسون از این سیاستمداران پرسید الان شما در مورد چه چیزی صحبت میکنید؟ سیاستمدار پاسخ داد در مورد جنگی که در آن ۴۰۰۰ انسان و ۱ الاغ کشته شده اند!! گارسون با تعجب پرسید؟ حالا ماجرای آن یک الاغ چه بوده و چرا و چگونه کشته شده؟! سیاستمدار با لبخند به دوستش گفت ببین می توانیم فقط با یک الاغ و یک حاشیه سازی کوچک خیلی ها را از متن اصلی غافل کنیم! 🔻گاهی واقعیت تلخ امروز ما هم همین است و امروز در دنیای سیاست برخی کنشگران رسانه ای و سیاسی در طویله خود الاغ های در بند بیشماری دارند تا با رها کردن آن افکار عمومی را درگیر یک حاشیه بی ارزش کنند! ؛ 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی بعد از ظهر جمعه دبیرکل حزب الله لبنان با تمسخر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همراه بود. به گفته سیدحسن نصرالله وزیر جنگ دیوانه و مجنون صهیونیست‌ها از عمق ۵۰ کیلومتری و خطرات موشک‌های حزب‌الله می‌گوید اما باید بداند که موشک‌های دقیق و سنگین حزب الله از کریات شمونه در شمالی‌ترین نقطه سرزمین‌های اشغالی فلسطین تا بندر ایلات ام الرشراش در جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی را می‌تواند هدف قرار دهد.... فاصله کریات شمونه تا ایلات ۴۵۰ کیلومتر هوایی است... این ویدیو هشداری است برای صهیونیست‌ها که بدانند داستان واقعی چیست و چگونه است. .
. مرعشی: نامزد داشتیم اما به مردم دروغ گفتیم (!) ♦️دبیرکل حزب کارگزاران می‌گوید: لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم (سال 1398) در تهران قوی‌تر از مجلس دهم بود اما تصمیم گرفته شد به دروغ به مردم بگوییم که کاندیدا نداریم. 🔹اشاره مرعشی به ارائه سه فهرست یا سرلیستی مجید انصاری بود که به‌خاطر نارضایتی مردم از عملکرد مدعیان اعتدال و اصلاحات، نفر اول فهرست‌های مذکور نتوانست بیش از ۶۷ هزار رأی کسب کند. ♦️حسین مرعشی چهار شنبه گذشته در نشست اصلاح‌طلبان کرمان گفت: خوشبختانه از ۱۰ کرسی استان کرمان ۹ کرسی رقابتی داریم؛ همه کاندیداهایی که هدف گرفته بودیم، تاییدصلاحیت شدند. این سندی است که با همین شرایط می‌شود با یک فرمان عاقلانه‌ای حرکت کرد. 🔹وی یادآور شد: ما در ۱۰ دوره مجلس همیشه یک کف داشتیم در استان کرمان که ۳ کرسی از ۱۰ کرسی بود و یک سقف داشتیم که ۷ کرسی از ۱۰ کرسی؛ در دوره پیش برای اولین‌بار به یک کرسی تن دادیم و دلیلش این بود که در سطح کشور منفعل بودیم. ♦️مرعشی گفت: نقدهایی بر مجلس دهم وارد بود، ولی نقد اصلی به اصلاح‌طلبان، برای نیامدن در انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ۱۴۰۰ بود. کسی نمی تواند از این نقد فرار کند. 🔹وی تاکید کرد: در انتخابات مجلس یازدهم، لیستی که برای تهران آماده شد، از لیستی که برای مجلس دهم آماده شده بود قوی‌تر بود؛ اما تصمیم گرفته شد به دروغ به مردم بگوییم که کاندیدا نداریم(!) جریان چپ در هیچ دوره‌ای، کمتر از ۵۰ تا کرسی نداشتند. در مجلس یازدهم رسیدیم به کمتر از ۵ کرسی؛ ما اشتباه کردیم فرصت انتخابات را از دست دادیم. ♦️اظهارات مرعشی در کرمان، ابطال ادعای آقای قابل پرویز امینی است که دیشب در برنامه شیوه (در گفت و گو با آقای مرعشی) ادعا کرد دو انتخابات قبلی ما (مجلس/ ریاست جمهوری)، رقابتی و استاندارد نبود!! 🔹این اظهارات امینی موجب شد تا مرعشی بگوید: ایشان از ما هم اصلاح طلب تر است. ♦️اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی و عضو کارگزاران را در میدان رقابت ها داشتند و ۱۶ حزب اصلاح طلب به علاوه خاتمی از وی حمایت کردند اما نتوانستند بیش از ۲/۴ میلیون رای کسب کنند. .
🔹 آمریکا، اروپا یا ایران؟ 🔻 مشکلات سر جاش اما : 🤲 خدایا شکرت که سالم داریم. تو بعضی شهرهای آمریکا مردم آب سالم ندارن. 🤲 خدایا شکرت که ارزون داریم. 40 ملیون فقیر آمریکایی حتی روزی یه نون هم نمی تونن بخرن. 🤲 خدایا شکرت که ارزون داریم. قیمت بنزین توی آمریکا اقلا 30 برابر گرونتر از ایرانه. 🤲 خدایا شکرت که ارزون داریم. تو کشور ما شیر از آب معدنی ارزونتره. تو اروپا قیمتش چند برابر ایرانه. 🤲 خدایا شکرت که ارزون داریم. بعضیها تو اروپا به خاطر گرونی برق، شبها رو با شمع می گذرونن. 🤲 خدایا شکرت که همه ایرانیها ن. توی آمریکا 40 میلیون نفر هیچ بیمه ای ندارن. 🤲 خدایا شکرت که بیش از 99 درصد ایرانیها زاده ن. توی فرانسه طبق آمار رسمی بیش از 60 درصد بچه ها حرومزاده ن. 🤲 خدایا شکرت که بیش از 99 درصد زنهای ایرانی و ایرانیها می دونن باباشون کیه. توی زنان آمریکا از بس ولنگاری جنسی هست که خیلی از بچه ها نمی دونن باباشون کیه. 🤲 خدایا شکرت که ما ایرانیها دوستیم. توی انگلیس از بس زندگی مجردی زیاده که وزارت تنهایی تشکیل دادن. 🤲 خدایا شکرت که توی کتابهای رسمی مدارس ما خدا رو یاد می دن. توی کتابهای مدارس آمریکا که احکام شیطانی زنا و همجنس بازی رو رسماً یاد می دن. 🤲 خدایا شکرت که توی کشور ما وقتی یه نفر دزدی یا اختلاس می کنه، همه میشن. توی آمریکا تو یه نظر سنجی، 99 درصد مردم گفتن اگه کسی نفهمه، ما هم دزدی می کنیم. 🤲 خدایا شکرت که در زمین کشور ما اونقدر و گذاشتی که اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی محتاج ما هستن. 🤲 خدایا شکرت که کشور ما هر چی باشن، مثل بعضی از مسئولان آمریکا و اروپا، اهل زنا و همجنس بازی نیستن. 🤲 خدایا شکرت که توی ایران، حمل آزاد نیست. توی آمریکا آزاده و حتی بچه ها هم اسلحه دارن و بعضی معلما توی مدرسه، جلیقه ضد گلوله می پوشن. 🤲 خدایا شکرت که تو کشور ما زیر ده درصده. تو برخی کشورهای اروپایی بالای 15 درصده. 🤲 خدایا شکرت که ما ملیونی نیمه شعبان و جشن مهمونی ده کیلومتری عید غدیر و عاشورای دهها ملیونی و اربعین بیست ملیونی داریم. 🤲 خدایا شکرت که خدمات توی ایران ارزونتر از آمریکاست. توی آمریکا و کانادال یه سرم ساده چند ملیون تومنه. 🤲 خدایا شکرت که کشور 4 داریم و در همه فصلها می تونیم بریم مسافرت. 🤲 خدایا شکرت که کشورمون کره زمینه، و شب و روز عادی داره. توی بعضی کشورهای اروپایی 21 ساعت روزه و فقط 3 ساعت شبه. 🤲 خدایا شکرت که داریم. اروپایی ها و آمریکایی ها اینم ندارن. 🤲 خدایا شکرت که ازدواج 180 ملیونی و وام اجاره 100 میلونی و وام مسکن 550 ملیونی و وام فرزندآوری ... داریم. 🤲 خدایا شکرت که ما ایرانی ها . وقتی می ریم دستشویی، خودمون رو می شوریم. اروپایی ها با یه دستمال سرشو هم می آرن. بعدشم برای اینکه بو ندن، هی ادکلن می زنن. 🤲 خدایا شکرت که ما ایرانی ها رو بالاتر از اروپایی ها و آمریکایی ها کردی. 🤲 خدایا شکرت که مردای ما پرستن. مردای آمریکا و اروپا راحت ناموسشون رو می فروشن. 🤲 خدایا شکرت که مردمی داریم که وقتی سیل و زلزله و کرونا می آد، همه می شن برای کمک به هم. تو اروپا و آمریکا وقت زلزله و سیل و کرونا تازه دزدی شروع می شه. 🤲 خدایا شکرت که هم شمال داریم، هم کویر مرکز ایران، هم دریای شمال و جنوب، هم کوهستان، هم ... 🤲 خدایا شکرت به خاطر جور نعمت دیگه که توی ایران داریم. 🔻 همه اینها به کنار. 🤲 خدایا شکرت که ایم و شکرت که تو رو داریم. 🔻 پس از این به بعد ... 🔹 نامردم اگه ایران و ایرانی رو تحقیر کنم. 🔹 نامردم اگه از اروپایی و آمریکایی تعریف کنم. 🔹 نامردم اگه خوبیهای ایران رو نبینم و فقط بدیهاشو ببینم. 🔹 نامردم اگه بدیهای اروپا و آمریکا رو نبینم و فقط خوبیهاشو ببینم. 😄 اما خدایا! یه مشکلاتی هم داریما! 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۶۱ اقتصاددان خرداد ۱۴۰۱ گفتند تورم ایران سه رقمی می‌شود. یک سال و نیم گذشت. حالا صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده تورم ایران از ۴۷ درصد در ۲۰۲۳ به ۳۲ درصد در ۲۰۲۴ می‌رسد. تورم کشور هم از ۶۰ درصد در شهریور ۱۴۰۰ به ۴۱ درصد در خرداد ۱۴۰۱ رسید. اینها نتیجه رای دادن درست من و شماست ..... ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آن‌قدر برای پدرم کتاب می‌خواندم که سرم گیج می‌رفت... خاطرۀ شنیدنی رهبر انقلاب از انس و علاقه پدرشان به کتاب 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه پرویز امینی به رائفی پور: امر سیاسی آنقدر مبتذل شده که آن آقایی که کارش ماسون‌یابی از اعداد و اشکال بود، شده لیدر انتخاباتی! .
💢 تصویری از دیواره 4 لایه بتنی فلزی سیم خارداری نصب شده توسط دولت و ارتش مصر در مرز رفح غزه .
🔥 حکومت صنعا: از ابتدای آغاز عملیات‌مان، 14 کشتی آمریکایی، 3 کشتی انگلیسی و 17 کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم. ..... ....
🔺دیشب چند خرابکاری همزمان تو خطوط گازی کشور رخ داد. خطوطی که دقیقا مسیر اصلی انتقال گاز از جنوب به شهرهایی مثل تهران و اصفهان و مشهد بود! 🔸هدف قطع همزمان گاز شهرهای بزرگ بود که خدا رو شکر این‌طور نشد و تا شب همه خطوط ترمیم میشن. 🔹به اسم مبارزه سیاسی دوباره میخواستید به مردم آسیب بزنید؟ باز خرابکاری شرافتمندانه؟! عصبانی باشید و از عصبانیت بمیرید تروریستای بی‌وجود.. ..... .....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بورل خطاب به نتانیاهو، جو بایدن و رهبران جهان: می‌خواهید مردم غزه را به کجا بفرستید؟ به کره ماه؟ 👤 بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خطاب به نتانیاهو، جو بایدن و رهبران جهان: ✅ می‌خواهید مردم غزه را به کجا بفرستید؟ به کره ماه؟ اگر آنچه در غزه می‌گذرد یک کشتار است، اینقدر برای اسرائیل سلاح نفرستید. .... .....