eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
🗳سلام علیکم؛  ازشماعزیزگرامی تقاضامندم دراین شرایط حساس وخطیرکشورجهت اشنایی برادران وخواهران ایمانی به وظیفه شرعی وملی خود، متن ذیل را هرقدر می توانید باز نشر بفرمایید. استفتائات مقام معظم رهبری به برخی سوالات و شبهات از سوی رای دهندگان جهت انتخابات 🔻 حکم شرکت در انتخابات س۱. آیا شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی ایران شرعا واجب و عدم شرکت، حرام است؟ ج. شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است. 🔻واجب عینی بودن شرکت در انتخابات س۲. آیا شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی ایران واجب عینی است یا کفایی؟ ج. واجب عینی است. 🔻وظیفه خواص در قبال شناساندن اصلح س۸. وظیفه روحانیون و خواص در قبال شناساندن فرد اصلح چیست؟ آیا از لحاظ شرعی تکلیفی بر عهده آنها می باشد؟ ج. همگان به ویژه خواص و علما وظیفه دارند با حداکثر دقت، افراد اصلح را با حجت شرعی شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند و مردم را در انتخاب درست یاری دهند. عدم دخالت خطرناک است؛ دخالت بدون بصیرت و حجت هم خطرناک است. 🔻معیارهای نامزد اصلح س۹. به نظر معظم له معیارهای نامزد اصلح چه مواردی است؟ ج. با وجود شرایط قانونی، اهم معیارهای اصلح به شرح زیر است: - تدیّن؛ - تعهّد و خوشنامی؛ - وفاداری به انقلاب و ایستادگی در راه آن؛ - عزم، اراده و نفوذ ناپذیری در مقابل دشمن و افراد ناصالح؛ - دارای برنامه و کفایت لازم؛ - مرعوب نشدن در مقابل دشمنان؛ - ساده زیستی و دوری خود و بستگان از اشرافی ­گری؛ - مردمی و آشنا به درد مردم، خدمتگزاری؛ - اعتقاد واقعی به راه امام راحل(ره)؛ - تقید به مسائل اخلاقی نظیر پرهیز از معامله­ گری، رشوه و توصیه پذیری و توجه به منافع طبقات محروم جامعه؛ - تثبیت مواضع عزت آفرین، صحیح، عاقلانه و حکیمانه انقلاب و نظام؛ - پرهیز از اسراف یا هزینه از بیت المال یا اموال شبهه ناک در تبلیغات و غیر آن؛ - پرهیز از طرح اموری که در اختیار آنها نیست؛ - شناخت اولویت ها و فوریت های نظام و مردم و پرداختن به آنها؛ 🔻 وظیفه شخص در صورت نشناختن نامزد اصلح س۱۰. اگر اصلح را نشناسیم وظیفه چیست؟ از طرفی اگر تحقیق کنیم و به شخص اصلح نرسیم می توانیم در انتخابات شرکت نکنیم؟ ج. در تشخیص فرد اصلح می توانید از کسانی که به لحاظ تعهد دینی و بصیرت انقلابی مورد اعتمادند، کمک بگیرید و در هر صورت شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی است. 🔻 رأی سفید س۱۱. حکم رأی سفید و بی نام دادن چیست؟ در صورت عدم شناخت و تحقیق، یا تحقیق کافی و عدم وصول به نتیجه و تحیّر در انتخاب اصلح چطور؟ ج. در هر صورت اگر رأی سفید دادن موجب تضعیف نظام اسلامی باشد، حرام است. 💠 مرصاد 💠 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فربد طلایی تحلیلگر شبکه ی من‌وتو و انتشار ویدئوهایی از بازداشتگاه من‌وتو بعد از سال‌ها! 🔺فربد طلایی با انتشار ویدئوهایی از ضرب و شتمش توسط عوامل شبکه من‌وتو نوشت: ⬅️من‌وتو شبکه‌ای که بیش از یک دهه ماموریت داشت با سیاه‌نمایی منافع‌ملی ایرانیان را در تضاد با منافع‌حاکمیت تعریف و تبلیغ نماید و نهایتا به دلیل عدم‌ موفقیت تعطیل شد. ⬅️فیلمها را پلیس انگلستان در اختیار گذاشته و انتشار آنها کاملا با تصمیم شخصی بوده و جهت تنویر اذهان عمومی و ثبت در تاریخ ⬅️حملات لفظی کیوان ‌عباسی در میان برنامه دلیل اصلی تحریک عوامل نوکر صفت او برای حمله فیزیکی بود ⬅️عاملین ویرانی روح و روان مردم ایران بخش اجرایی از پیچیده‌ترین سناریوی امنیتی دستگاهای مخوف امنیتی سیا و موساد علیه ایران بودند.
📌بیانیه فرماندهی مرکزی آمریکا : نیروهای ایالات متحده و متحدان حملات مشترکی را در یمن انجام دادند. به عنوان بخشی از تلاش‌های بین‌المللی در حال انجام برای پاسخ به افزایش فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده و غیرقانونی حوثی‌های مورد حمایت ایران در منطقه، در 3 فوریه تقریباً ساعت 23:30 (به وقت صنعا)، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده در کنار نیروهای مسلح بریتانیا و با پشتیبانی استرالیا، بحرین، کانادا، دانمارک، هلند و نیوزیلند حملاتی را علیه 36 هدف حوثی ها در 13 نقطه در مناطق تحت کنترل آنها در یمن انجام دادند. این حملات ائتلاف چندجانبه بر اهدافی در یمن تحت کنترل حوثی‌ها متمرکز بود که برای حمله به کشتی‌های تجاری بین‌المللی و کشتی‌های نیروی دریایی ایالات متحده در منطقه مورد استفاده قرار می‌گرفت. اهداف حملات شامل چندین انبار زیرزمینی و همچنین ایستگاه های فرماندهی و کنترل، سیستم های موشکی، پهپادها، رادارها و هلیکوپترها بودند؛ هدف از این حملات تضعیف قابلیت‌های حوثی‌ها برای ادامه حملات بی‌مورد و غیرقانونی آنها به کشتی‌های آمریکا و بریتانیا و همچنین کشتی‌های تجاری بین‌المللی در دریای سرخ، تنگه باب المندب و خلیج عدن است. این حملات جدا از اقدامات آزادی ناوبری انجام شده تحت عملیات نگهبان سعادت است. پ.ن : آثار تزلزل و بزرگنمایی و ناتوانی ائتلاف مذکور و اقتدار نیروهای یمن ، در این بیانیه کاملا پیداست. همینکه در مقابل یمن مجبور به ائتلاف شده اند نشانه ضعف تک تک اعضای ائتلاف است و اینکه مجموعه هشت کشور حریف یمن نیستند گویای واقعیت‌های متعدد است. 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 لذت مادر شدن ☺️ 🔹این تصاویر را از دست ندهید 😍 🔹فرزند آوری یک مجاهدت است 🔹 خانم‌ها امروز زمان جهاد شماست. 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صهیونیستا گشتن گشتن تو همه مردم دنیا جمعیتی پیدا نشده بنفع اسرائیل تظاهرات کنه ، الا یه قبیله وسط آفریقا که با خرج زیاد راضی شدن . 🤓 بیچاره ها اصن نمیدونن اسرائیل چه کوفتیه !🤣😂😂 کل دنیا در حمایت از فلسطین تظاهرات برگزار کرد و خب این گروه مترقی هم در حمایت از رژیم صهیونیستی تجمع کرده!🤪😍🥰 🫤🫤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ریل | انجام کارهای درون خانه با تفاهم بین مرد و زن ✏️ رهبر انقلاب، روز گذشته: بعضی‌ها خیال میکنند کار کردن در خانه وظیفه‌ی زن است؛ نه، وظیفه‌ی زن مطلقاً این نیست که در خانه کار کند. غذا پختن، رخت شستن، تر و تمیز کردن وظیفه‌ی زن نیست؛ مرد و زن باید با هم تفاهم کنند. حالا بعضی از مردها خوشبختانه این کارها را میکنند و در خانه کار میکنند، به زن کمک میکنند، متصدّی بعضی از کارهای خانه میشوند. به‌هرحال، این جزو وظایف زن نیست؛ این را همه بدانند. 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️رهبر فرزانه انقلاب اسلامی:♥️ 📣دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است. راه‌حل مشکلات کشورانتخابات است. 📣 لطفا دو سه ماه به اسم روشنگری و مطالبه گری و... سیاه‌نمایی نکنید تاانتخابات به خوبی و درست برگزار بشود. اغلب پست‌ها در گروه‌های مدعی روشنگری و مطالبه گری و... بوی ناامیدی از انتخابات می‌دهد. نکنید. بترسید از خدا. 📣 مهم📣 مهم📣 مهم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠گفت‌وگوی رهبر انقلاب با خانوادۀ شهید سید رضی 🌸♥️🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. عرض تسلیت به غیرتمندان جهان بابت ۲۹۰۰۰ هزار شهید مظلوم در غزه 📣 ((((( جهان ‼️❗️ بیدار شو‼️❗️ 😭 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از زنان و دختران: مسئله زن در اسلام یکی از نقاط قوت اسلام است. اسلام منطق محکم و قوی و پشتوانه عقلانی در همه بخش‌های مربوط به زن دارد. ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ دیدار بانوان۱۴۰۲ 🤲 الـٰلّهُم عجــِّلِ لوَلــیِّک اَلْفــَرَجْ‌ 🤲 .
. عرض تسلیت به غیرتمندان جهان بابت ۲۹۰۰۰ هزار شهید مظلوم در غزه 📣 ((((( جهان ‼️❗️ بیدار شو‼️❗️ 😭
🔺پاسخ های زیبای انتخاباتی از منظر ارزشمند قرآن کریم ⁉️چرا رای بدهیم؟ جواب: "ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم"(رعد -11) خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند ⁉️ من وقتی نمی‌دانم به چه کسی رای بدهم باید چکار کنم؟ جواب: "فاسئلوا اهل الذکر ان کنتم لا تعلمون" (نحل - 43) از اهلش بپرسید ⁉️اگر پرسیدم و دیدم هر کسی از پیش خودش اخباری میدهد و تحلیلی میکند آن وقت چه کنم؟ جواب: نگاه کن به شخصی که خبر میدهد که آیا عادل است یا فاسق قرآن می‌فرماید: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ (حجرات -6) ﺍﻱ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ! ﺍﮔﺮ ﻓﺎﺳﻘﻲ ﺧﺒﺮﻱ ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩ ، ﺧﺒﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻭ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻛﻨﻴﺪ ﺗﺎ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺍﺯ ﺭﻭﻱ ﻧﺎﺁﮔﺎﻫﻲ ، ﮔﺮﻭﻫﻲ ﺭﺍ ﺁﺳﻴﺐ ﻭ ﮔﺰﻧﺪ ﺭﺳﺎﻧﻴﺪ ﻭ ﺑﺮ ﻛﺮﺩﻩ ﺧﻮﺩ ﭘﺸﻴﻤﺎﻥ ﺷﻮﻳﺪ . ⁉️اگر در جامعه موقع تبلیغات موجی ایجاد شد چه کنم؟ جواب: "و لا تتبعان سبیل الذین لا یعلمون" (یونس - 8) راه کسانی را که علم ندارند پیروی نکن ⁉️چگونه افراد را تشخیص دهیم؟ جواب: به دنبال کسانی که از چاپلوسی و تعریف و تمجید لذت می‌برند نروید. قرآن می‌فرماید : "یحبون ان یحمدوا بما لم یفعلوا"(آل عمران - 188) دوست دارند به خاطر کارهایی که در حیطه وظایف آنها بوده و انجام نداده‌اند مورد ستایش قرار گیرند ⁉️به چه کسی رای بدهیم؟ "أَعِزَّةٍ عَلَى الْكافِرِينَ يُجاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَ لا يَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ "(مائده - 54)
📌رئیس جمهور برزیل: اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌کشی شده است رئیس جمهور برزیل رژیم صهیونیستی را به دولت نازی هیتلر تشبیه و آن را به ارتکاب نسل‌کشی در غزه متهم کرد. .
🔹️رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان شرقی: 🔹️راه درست انتخابات است. 🔹️با اتحاد پیروز شدیم و با اتحاد باید ادامه دهیم. .
🌷 رهبر انقلاب: اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملت ایران در مقابل دشمنان تأثیر بگذارد 🔹️رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی: من آخرین صحبتم اتحاد ملت ایران است. عزیزان من ما با اتحاد با ید واحده بودن مبارزه کردیم، با ید واحده بودن پیروز شدیم، با ید واحده بودن تا حالا ادامه دادیم، باید بعد از این هم با ید واحده بودن حرکت کنیم اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی و این حرفها نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تأثیری بگذارد. ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ .
🌷 پخش اینترنتی بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نور ابراهیم الزبیعی، همسر سوم البغدادی: رهبران داعـش به ازدواج های متعدد و اسارت زنان عادت کرده بودند و این گروه به یک دولت ازدواج تبدیل شده بود! با بقیه همسران و ٩ اسیر در یک خانه زندگی می کردیم.
🌹تصاویری از شهدای قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶ 🕊شادی روح بلندشان صلوات