eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
همینکه دشمنان ایران از این برنامه عصبانی هستند یعنی کارشون درسته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب، در دیدار مردم آذربایجان شرقی: همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ازاینکه‌باتوبودم... هـیـچ‌مـوقـع‌ضـرر‌نـکـردم🥲💔 ‌ 💠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: هیچ کس نمیگه که مال دنیا بده. اما یک وقتی یک وظیفه ای بر انسان پیش میاد که سر راه اون وظیفه این خواسته ها قرار میگیره 👆بشنویم از خود گذشتگی در کلام حضرت آقا که بایستی جزو ویژگی های نماینده مجلس باشه
یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ 🔸 بیانات گوهربار امروز رهبر معظم انقلاب را حتما مرور کنید. تاکید بر انتخابات و قدردانی از مردم تبریز از محورهای اصلی بیانات بود. 🔹 ۱۳۴ روز از عملیات موفق طوفان الاقصی توسط حماس گذشته و آزمون سختی برای تمام حاکمان و ملتهای جهان پیش آمده. 🔸مشت استکبار جهانی در شعارهای فریبنده حقوق بشر باز شده و ماهیت بسیاری از حکام مزدور عرب و حاکمان کشورهای دیگر افشا شده. اکنون ملتهای مسلمان ترکیه و باکو و اردن و مصر و ... باید تکلیف خود را با وجدان و شرافت و حاکمان خود روشن کنند و تحول اساسی در این کشورها بسیار نزدیک است. 🔹 پذیرش آتش بس نشانه بن‌بست صهیونیسم و حامیانش و نشانه پیروزی جهبه مقاومت اسلامی است. 🔸 آمریکا همچنان گیج‌ و منگ در میدان مقابله مستقیم با یمن و پشتیبانی اسرائیل درمانده! 🔹 غربگرایان داخل ایران نا امیدانه در جهت تضعیف انتخابات پیش رو تلاش میکنند و توان کار دیگری ندارند. 🔸 در داخل کشور اغلب مولفه ها علیه غربگرایان و در جهت اوامر رهبریست. تبلیغات بسیاری از کاندیداها شروع شده و فتنه جدید "من رای نمیدم" سو سو میزند و سیاه‌نمایان مجلس و رئیس مجلس نفس کم آورده اند ، ولی بحمالله فضای کشور آرام و سالم است. 🔸 پاس‌های گل آقای ع.ا.ر در این روزهای اخیر درحال تبدیل شدن به ننگ برای ایشان و نقطه امیدی برای عوامل داخلی توپخانه انتخاباتی دشمن است . 🔹 مرگ سرمایه‌دار اشرافی مزدور غرب در زندان روسیه بنام ناوال‌نی ، انعکاس وسیعی در روزنامه‌های اصلاح‌طلب داشت. وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ  🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
Goroh Surod Abadeh - Reza Reza.mp3
5.19M
♥️دوست دارم نگات کنم توام منو نگاه کنی ، من تو رو صدا کنم توام منو صدا کنی قربون صفات برم از راه دوری اومدم جای دوری نمیره اگه به من نگاه کنی ♥️ یـا فـاطـــمه ♥️ { أللَّهمَ عجل لِوَلیِک ألْفَـرَج } 🌸صلوات🌸 🌸🍃
📌ترامپ: هر بمب آمریکایی که بر یمن سقوط می‌کند یک میلیون دلار هزینه دارد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا روز یکشنبه در انتقاد از عملکرد بایدن گفت که هر بمبی که بر یمن سقوط می‌کند یک میلیون دلار هزینه برای ایالات متحده دارد. ترامپ در سخنانی در جمع حامیان خود در میشیگان گفت: «ما در حال بمباران یمن هستیم... هر بمب یک میلیون دلار قیمت دارد... اما مهم‌ترین چیز این است که شما مردم زیادی را می‌کشید.» .
📌فرماندهی مرکزی آمریکا: برای دفاع از خود 5 حمله علیه اهداف حوثی ها انجام دادیم. .
📌حمله حزب الله به مواضع دشمن بیانیه حزب الله لبنان: تجمع نظامیان اسرائیلی را در اطراف پایگاه البغدادی با تسلیحات موشکی مورد حمله قرار دادیم. مقاومت لبنان در حمله‌ای دیگر، محل استقرار نظامیان اسرائیلی را در شهرک ایفن مناحیم با تسلیحات مناسب هدف گرفت که به کشته و زخمی شدن نیروهای دشمن منجر شد. رسانه‌های عبری از زخمی شدن ۱۵ نظامی ارتش اسرائیل در مناطق شمالی طی ۲۴ ساعت اخیر خبر دادند. .
📌پیام تصویری جدید گردان‌های قسام خطاب به صهیونیست‌ها «دولت شما دروغ می‌گوید» در این پیام تصویری پرونده اسرای اسرائیلی در سطل زباله افتاده و نتانیاهو به دنبال راهی برای حفظ ائتلاف دولتی خود است. حكومتكم تكذب ממשלתים שקרנית Your Government Is Lying .. .
🔴آمریکا ۵ میلیون دلار اضافی به ارمنستان برای کاهش وابستگی به فدراسیون روسیه و ایران اختصاص خواهد داد. آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID) 5 میلیون دلار دیگر (در مجموع 15 میلیون) به ایروان اختصاص خواهد داد. خاطرنشان می شود که فدراسیون روسیه می تواند از اهرم های اقتصادی برای بی ثبات کردن اوضاع در ارمنستان استفاده کند.
📌توهمات مقامات رژیم صهیونسیتی ادامه دارد وزیر دفاع رژیم صهیونسیتی: اعضای حماس اعتماد به رهبران خود را از دست داده و به دنبال جایگزینی برای السنوار هستند. .
📌سفارت روسیه در تهران اعلام کرد که ماهانه چندین هزار دلار به افغان‌هایی که برای جنگ در اوکراین داوطلب می‌شوند پرداخت می‌کند و پس از یک سال می‌توانند تابعیت و پاسپورت روسیه را دریافت کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌رژیم صهیونسیتی تصاویر حملات خود به یارون در جنوب لبنان را منتشر کرد .
📌سنتکام: شبه‌نظامیان حوثی‌ برای اولین بار از زمان شروع حملات خود از زیردریایی بدون سرنشین استفاده کردند. .
📌وزارت خارجه ایران: لطمه زدن به منافع ایران در هر کجای دنیا بی پاسخ نخواهد ماند و نیروی دریایی ما به هر اقدامی که با منافع ملی ما در تضاد باشد پاسخ خواهد داد. .
📌«مصر خطوط قرمز خاص خود را دارد، از جمله مسائل امنیت ملی این کشور. عملیات احتمالی اسرائیل در رفح تهدیدی برای امنیت ملی مصر است. جمهوری عربی مصر نگرانی خود را در این زمینه به اسرائیل اطلاع داده است». - شکری وزارت امور خارجه مصر .
🔴صادرات ارمنستان به روسیه نسبت به دوره قبل از اشغال اوکراین 430 درصد افزایش یافته است که به معنای صادرات مجدد کالاهای اتحادیه اروپا و چین به روسیه است. «کار به همین جا ختم نمی شود. صادرات ارمنستان به قزاقستان 1200 درصد، به قرقیزستان 1600 درصد، به ازبکستان 250 درصد و به امارات 900 درصد افزایش یافته است. همه آنها به روسیه می روند." - رابین بروکس، اقتصاددان ارشد در موسسه مالی بین المللی (IIF)، استراتژیست ارشد ارز سابق در گلدمن ساکس و اقتصاددان ارشد در صندوق بین المللی پول .