eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹وارثین🔹 پاسداشت مقاومت ملت مظلوم فلسطین انتشار جدیدترین عکس صحنه پردازی شده ایران 🖌اثری از سید احسان باقری ⏰بزودی... .
🔻نحوه دریافت وام فرزندآوری 🔹بانک مرکزی: والدین فرزندان متولدین یکم فروردین ۱۴۰۰ به بعد مشمول وام فرزندآوری هستند. 🔹شروع اقساط آن با شش ماه دوره تنفس آغاز می‌شود. همچنین کارمزد این وام چهار درصد به صورت سالانه است. 🔹وثیقه برای دریافت این وام شامل یکی از موارد داشتن حساب یارانه، سهام عدالت، سفته یک نفر ضامن و یک نفر بستگان درجه اول می‌شود. 🔹همچنین داشتن کارت پایان خدمت برای دریافت این وام الزامی نیست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست 🔹رئیس‌جمهور در جلسه فوق‌العاده هیات دولت:مجاهدان راه خدا به توفیق الهی مرتکبین و حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه را مجازات می‌کنند. 🔹امروز همه عالم می‌داند که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی، حقوق اولیه و قراردهای بین‌المللی پایبند نیست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درحاشیه ضیافت افطار رئیس جمهور با ایتام؛ سوال جالب خبرنگار نوجوان از رئیسی .
🔴مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و سوریه رئیسی: 🔹اقدامات جنون‌آمیز اخیر دست و پا زدن‌های آخر رژیم در حال احتضار صهیونیستی است. 🔹گستاخ‌تر شدن صهیونیست‌ها در ارتکاب جنایت در اثر انفعال ناشی از ترس برخی کشورها 🔹بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و مجازات رژیم صهیونیستی تاکید کرد. .
رئیسی: دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی نخبگان علمی رفع شود رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت: 🔹رفع دغدغه‌ها و مشکلات نخبگان علمی ضروری است. 🔹با رفع این مشکلات می‌توان زمینه مشارکت بیشتر آنها در پیشرفت کشور را فراهم کرد. .
✅ پویش 🔅اجتماع بزرگ کودکان، نوجوانان و جوانان همزمان با روز جهانی قدس در سراسر کشور 🔻 برای شرکت در پویش لشکر قدس نام خود را به سرشماره ۱۰۰۰۰۴۲۳ ارسال فرمائید. .
🟧 وجدان بیدار ما هرگز اجازه نمیدهد که مظلومین بی‌دفاع غزه را تنها بگذاریم. 🇮🇷 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫ 💠 کانال مرصاد 💠 🌺🍃
▪️ جنجال زمین ازگل از کجا شروع شد؟ ▪️ماجرای زمین حوزه علمیه بالاخره چی شد؟ ▪️پشت پرده این هجمه گسترده کیست؟ ▪️بالاخره تا کی باید مردم بی گناه ما گرفتار این تنش ها باشند⁉️ .
37.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🖌 چهار انگشت سرنوشت ساز تحلیل و‌جمع بندی استاد مهدوی ارفع، از ماجرای زمین حوزه علمیه ازگل و آیت الله صدیقی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه شب قدری شهید زاهدی :از همدیگر بگذرید تا خدا ازتان بگذرد 🌺 اینجانب حمیدرضا مهدوی ارفع در این شب عزیز شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از هر کسی که به هر طریقی به بنده ظلم و بدی کرده گذشتم و حلال کردم و از همه آشنایان و دوستان تمنای حلالیت دارم. امیدوارم به برکت این بخشش خداوند این عبد روسیاهش را هم هرچه زودتر به یاران شهیدش برساند. .
22 نشانه های مومن تراز.mp3
9.09M
📌دوره قاموس بندگی در نهج‌البلاغه 📒با موضوع: "ویژگی مومن تراز ۴" 🔸قابل استفاده برای عموم مردم عزیز بویژه سخنرانان محترم و مبلغین گرامی .
23 نشانه های مومن تراز.mp3
9.84M
📌دوره قاموس بندگی در نهج‌البلاغه 📒با موضوع: "ویژگی مومن تراز ۵" 🔸قابل استفاده برای عموم مردم عزیز بویژه سخنرانان محترم و مبلغین گرامی .
🤛🤜 دو قطبی جدید نسازیم! 1⃣ 🖌 بلافاصله پس از انتشار خبر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه، گمانه زنی ها و حتی تعیین تکلیف ها برای نظام توسط اصحاب تریبون و رسانه آغاز شد. و باز هم ماجرای قدیمی دوقطبی سازی جامعه خورد: حمله به اسرائیل یا صبر استراتژیک ⁉️ ↔️ این دو نگرش متضاد ریشه در دو مبنای متفاوت دارد: ✔️ نگرش قائل به ضرورت و فوریت اقدام تلافی جویانه مستقیم مبتنی بر این تئوری تولید شد که اسرائیل اصلا دوست ندارد پای ایران به جنگ کشیده شود و از نظر تعاریف جدید استراتژیک اقدام اسرائیل Measures Short of War یا اقداماتی پایین‌تر از آستانه جنگ و به تعبیر عده ای دیگر Gray Zone Strategy یا استراتژی منطقه خاکستری است که خلاصه اش این می شود که عملیات در محدوده‌ای است که ایران آسیب ببیند، اما به اندازه‌ای نباشد که تهران را تحریک به ورود به یک جنگ تمام عیار کند. پس لازم است فورا اقدام مشابه بلکه سنگین تر را انجام دهیم. 🔺مشهورترین منادی این نظریه آقای دکتر سید یاسر جبرائیلی است که در یادداشتی با عنوان « کم و کیف انتقام از صهیونیست‌ ها در ۱۴ فروردین در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است. 🖌 مهدوی ارفع 🌺🍃
ماست مالی ممنوع! 🔹همانطور که در درباره ماجرای آقای صدیقی عرض کردم، همه ما اعم از روحانی و غیر روحانی اولین وظیفه مان این است که مراقب عاقبت خودمان باشیم ما نه حاضریم به خاطر آقای صدیقی قیامت خود را تباه کنیم و نه به خاطر ژست عدالت خواهی اجازه داریم چوب حراج به آخرت خودمان بزنیم 🔹بعضی دوستان از اینکه بنده با اطلاعات دقیق و جزئی سهم خطای جناب آقای صدیقی و بعضی از نزدیکان و همکارانشان را دقیق نشان دادم که کمتر از آن چیزی است که بعضی از به اصطلاح عدالت خواهان جار می‌زنند برآشفته شده‌اند و بنده و امثال بنده را متهم به حافظه‌کاری و استحاله می‌کنند. 🤲 خدا را شکر که نه تعریف و تمجید دیگران در ما اثر دارد نه توهین و تهمت هایشان. بنده دیروز سعی کردم به اندازه فهم خودم از دین و اطلاعات تحقیق شده ام ماجرا را موشکافی و روش برخورد با این مسائل را تبیین کنم. ✅ اصل ورود علما و شخصیت‌های شناخته شده به کارهای اقتصادی و ساخت و ساز و امثال آن را به شدت نهی و محکوم کردم اما نسبت دادن اختلاس، زمین‌خواری و غیره را بدون اطلاع دقیق و یا چه بسا علی رغم اطلاع دقیق فقط برای تسویه حساب سیاسی یا ارضا شهوت شهرت نیز محکوم کرده و خواهم کرد و فقط یک سوال پرسیدم که اطلاعاتی که با سند و مدرک توسط آیت الله صدیقی مدت‌ها قبل از این جنجال رسانه‌ای به بعضی از دستگاه‌های ذرببط ارائه شده بود که نشان از صداقت و ندامت آقای صدیقی درباره اعتماد به برخی اطرافیان دارد چگونه به دست جوانی به نام یاشار سلطانی می‌افتد و او با چه منطقی اقدام به این حرکت می کند.حرکتی که بیش از آنکه به عدالت خواهی شبیه باشد به پادویی جریانات رسانه‌های معاند نظام و روحانیت شبیه است البته بنده نیت خوانی بلد نیستم لذا فقط رفتار این برادر را نقد می‌کنم چه بسا او نیت خیری داشته است اما در بسیاری از مقوله‌ها نیت هیچ تاثیری ندارد مثلاً اگر شما سنگی را پرتاب کردید و چشم کسی نابینا شد دیگر چه فرقی می‌کند که نیت شما عمد بوده یا نه آن چشم دیگر بینا نخواهد شد پس موضع بحث ما آثار وضعی این حرکت‌هاست که گاهی اثر و تخریب آن از آثار تکلیفی و گناه بیشتر است .
24 نشانه های مومن تراز.mp3
8.71M
📌دوره قاموس بندگی در نهج‌البلاغه 📒با موضوع: "ویژگی مومن تراز ۶" 🔸قابل استفاده برای عموم مردم عزیز بویژه سخنرانان محترم و مبلغین گرامی .
خدایا در این باقی مانده ی ماه ضیافتت،از ما در گذر و امانی از آتش به ما بده... چشم دل ما را به محرم باز کن دست ما را به ضریح سیدالشهدا برسان ما را به درک رمضان بعدی بشارت بده .
مسجدالاقصی گوش کن به ندای آزادیت که از ناقوس خدا بر فراز آسمانها پیچیده است این حقیقت کتمان نشدنیست که روزی پیروزی راجشن خواهیم گرفت. تو نامت آوازه جهان اسلام است بدان که زمین وآسمان برای غروب فتنه اندیشان صهیونیسم دیر زمانیست که در افلاک خورشید را رصد میکنند طلوع تو زاده ی استقامت مردمانیست که سالها برای رهائیت آبستن نور شده اند والله گویا رعشه بر پیکر فرعونیان زمان می اندازند قبله گاه‌ اول مسلمین قدس شریف همه چیز آرام خواهد شدظلم دوام نمی آورد وبه زوال نزدیک هستند آنان که به خیال خام خویش صاحب خانه اند، خیالت آزادتر از پرواز پرستوها تا فتح تو زمان زیادی باقی نمانده است می شود درآسمان دل رقص ستارگانی را دید که به شوق نابودی اسرائیل با امیدی فربه وایمانی بلند به حریم قدس چشمک می زنند. به قله نزدیک هستیم🌾 🇮🇷🇯🇴🇮🇷🇯🇴🇮🇷🇯🇴🇮🇷🇯🇴
رئیسی:جهان و منطقه به شرایط پیش از عملیات طوفان الاقصی باز نخواهد گشت رئیس جمهور: 🔹ایران همچنان حامی مقاومت بوده و بر حقانیت مردم فلسطین در نبرد با دشمن غاصب تاکید می‌کند. 🔹مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب، سکوت خجالت‌آوری را پیشه کرده‌اند. 🔹جهان و منطقه به شرایط پیش از این عملیات باز نخواهد گشت. 🔹رژیم پوشالی صهیونیستی در میدان سیاسی، بیش از هر زمانی در مرز فروپاشی داخلی قرار گرفته. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی در سخنرانی منبرالقدس: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه نشان داد از هیچ جنایتی برای رسیدن به اهداف شوم خود فروگذار نخواهد کردکه البته این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|رئیسی: شکی نیست که قدس شریف به جایگاه اصلی خودش بر میگردد رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی منبرالقدس: 🔹امروز جهانیان همانند گذشته به موضوع فلسطین نگاه نخواهند کرد 🔹دشمن صهیونیستی دیگر قادر نخواهد بود چهره خودش را در میان جهانیان ترمیم کند 🔹دست مردم فلسطین را می‌فشریم/به مردم مقاوم فلسطین درود می‌فرستیم. .
44.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار زاهدی آنقدر ایستاد تا عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ خود را در رمضان ۱۴۰۳ پیروزمندانه به پایان برساند چرا که یک فرمانده هیچگاه عقب‌نشینی نمی‌کند فقط آنقدر سنگرش را از جایی به جایی می‌برد تا سرانجام روزی در آن سنگر موعود امضای شهادتنامه‌اش را بگیرد حالا خواه این سنگر پشت دیواره‌های بصره باشد خواه پشت دیواره‌های بیت‌المقدس! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رژیم صهیونیستی در مرز فروپاشی داخلی قرار دارد 🔹رئیس‌جمهور در جمع رهبران محور مقاومت در مراسم جهانی «منبر قدس» با شعار «طوفان الاحرار»: عملیات طوفان‌الاقصی واکنشی به سال‌ها ویرانگری و پیامی به سکوت مجامع حقوق بشری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است 🔹رژیم غاصب صهیونیستی در هر دو میدان سیاسی و نظامی با انبوهی از مشکلات روبروست. در میدان نظامی غلبه اراده فلسطینی‌ها بر سامانه‌های چندلایه پدافندی، توهم شکست‌‌ناپذیری این رژیم را نابود کرد. .