eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
این‌ها امضا جعل می‌کردند برن جبهه😍 یاد کنیم همۀ شهدا را با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌺🍃💔
5.23M
🔹 نتیجه جدل ها و اختلاف ها و حمله به مسئولان نظام = گستاخی دشمن ♦️ فرماندهان و مسئولان ارشد نظام حکیمانه و عاقلانه تصمیم خواهند گرفت ♦️ وحدت در داخل کشور مجدد برقرار میشود 🔹 آرزوی شهیدان در روز شهادت علی علیه السلام به دست ابن ملجم های زمان بر آورده شد 🔸 تابع مسئولان و فرماندهان نظام باشیم ♦️ قطعا انتقام قطعی است با شهادت شهیدان ما سقوطش نزدیکتر می شود 🇮🇷 سید حسین کانال این روزها ‌‌
✨ دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان ✨ التماس دعا✨ 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌺 ویدیو وایرال شده از قرآن خوندن فوق‌العاده و احساسی پسر نوجوان در برنامه محفل شبکه سه 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔 شهید زاهدی و عفو دیگران در شب بیست و سوم شب قدر ماه رمضان شهید 🌸🍃💔
طلوع خورشید در طبیعت اطراف دریاچه کارون خوزستان 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر کس به جز این کشتی سوار شد نابودی او حتمی ست
ابوسعيد ابوالخير شبی در عالم رويا نفس خود را ديد بی نهايت فربه! به نفس گفت: ای نفس! من تو را اين همه رياضت دادم و سختی چشاندم، پس چگونه تو همچنان چاق و فربه مانده‌ای!؟ نفس گفت: آری! تو بسيار بر من سخت گرفتی اما آنچه را كه ديگران از تو تمجيد می‌كردند و تعريف، بر خود حمل نمودی و حق دانستی. اين فربگی حاصل همان تكبر و خودشيفتگی و باور تمجيد ديگران است. گويند ابوسعيد ديگر هيچگاه در آنجا كه از وی تعريف و تمجيد می كردند، حاضر نشد!
خبرگزاری فارس: دلیل صدا، تیراندازی هوایی سرباز کلانتری به یک جسم شبیه به کواد‌کوپتر بر فراز ساختمان کلانتری بوده. .
📌ارتش رژیم صهیونسیتی اعلام کرد که از 7 اکتبر تا کنون 600 نظامی اسرائیلی کشته‌ شدند. به گفته ارتش اسرائیل از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه تا کنون نیز 260 تن از نیروهای اسرائیلی در این باریکه کشته‌ شدند. .
📌کشته شدن ۴ نظامی اسرائیلی در نوار غزه ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۴ نظامی دیگر خود در نبردهای شب گذشته در جنوب نوار غزه خبر داد‌. .
🚨وقوع حادثه در خلیج عدن سازمان کشتیرانی انگلیس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در ۵۹ مایل دریایی در جنوب غربی عدن یمن خبر داد. .
📌انهدام ۲۳ آمبولانس هلال احمر فلسطین از آغاز جنگ هلال احمر فلسطین اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه تاکنون ۲۳ دستگاه آمبولانس این سازمان در حملات ارتش رژیم صهیونیستی منهدم شده است. .
📌ایالات متحده جنگنده های F-22 را در پایگاه هوایی کادنا ژاپن مستقر کرد. .
📌سی ان ان: بایدن در آخرین تماس خود نتانیاهو را تهدید کرد که اگر اسراییل روش جنگ خود را در غزه تغییر ندهد، عواقب ناگواری خواهد داشت. .
📌ایالات متحده جنگنده های F-22 را در پایگاه هوایی کادنا ژاپن مستقر کرد. .
📌میزان محبوبیت بایدن در ارتباط با مسئله غزه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط ردفیلد و ویلتون برای مجله نیوزویک، محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در میان رای دهندگان در ارتباط با درگیری بین اسرائیل و جنبش فلسطینی حماس از اکتبر 2023 به طور قابل توجهی کاهش یافته است. .
📌نخست‌وزیر سابق اوکراین: غرب اوکراین را به کشوری بسیار فقیر تبدیل کرد میکولا آزاروف، نخست‌وزیر سابق اوکراین گفت، کمپین صنعتی‌زدایی اوکراین که توسط غرب آغاز شد، منجر به از دست دادن ظرفیت های صنعتی و قطع روابط این کشور با روسیه شد و در نتیجه اوکراین به کشوری فوق‌العاده فقیر و وابسته تبدیل شد. .
📌کی یف برای کمبود مهمات سربازان را مجبور به یافتنن مهمات عمل نکرده در باتلاق ها می کند وال استریت ژورنال می نویسد، فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین، در پس زمینه کمبود شدید مهمات، سربازان را مجبور می کند تا در باتلاق ها به دنبال گلوله های عمل نکرده بگردند تا دوباره از آنها استفاده کنند. .