eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
احتمال حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران چقدر است ؟ 🔸️اسرائیلی ها اعلام می کنند در صورت حمله مستقیم جمهوری اسلامی به اسرائیل(فلسطین اشغال شده توسط صهیونیست ها ) به تاسیسات اتمی ایران حمله می کنند. 🔸️برای بررسی احتمال بروز این تهدید چند نکته باید ذکر شود. 1️⃣ فاصله مستقیم تاسیسات اتمی ایران با پایگاه های هوایی اسرائیل حدود ۱۶۰۰ کیلومتر است ؛ یعنی اگر هواپیماهای رژیم بخواهند مستقیما به آنجا برسند و مثلا تاسیسات نطنز را بمباران کنند و بازگردند، باید حداقل ۳۲۰۰ کیلومتر را بپیمایند. 2️⃣ اسرائیل نمی تواند به طور مستقیم از آسمان کشورهای اردن یا سوریه عبور کند به این دلیل که اولا اصل غافلگیری از بین می رود (ایران در سوریه رادار دارد)و دوم این که اردن نیز حاضر نخواهد بود آسمانش را در اختیار اسرائیل برای حمله به ایران قرار بدهد زیرا تهران رسما اعلام کرده هر کشور آسمان خود را برای حمله به ایران به روی اسرائیل باز کند ، شریک جرم خواهد بود و مورد حمله قرار می گیرد. 🔸️پس اسرائیل باید مسیرهای دیگری را برگزیند مانند ترکیه (که به دلیلی که ذکر شد اجازه استفاده از آسمان خود را نخواهد داد) یا باکو یا کشورهای عربی (که آنها هم توجیه شده اند که ایران در صورت هرگونه کمک به حمله اسرائیل، چه بلایی بر سر تاسیسات نفتی و حیاتی شان می آورد). پس عبور از آسمان کشورها و رسیدن به ایران برای اسرائیل یک دردسر بزرگ است. 3️⃣ اسرائیل یا باید از طریق موشک بالستیک به ایران حمله کند یا هواپیمای جنگنده؛ موشک های بالستیک اسرائیل آنچنان دقیق و پرشمار نیستند که بتوانند اثر دلخواه سردمدران صهیونیست را روی تاسیسات اتمی نطنز داشته باشند . از طرفی هواپیماهای جنگنده نیز محدودیت های زیادی دارند . 🔸️مثلا اگر اسرائیل بخواهد از اف ۱۶ استفاده کند ، این هواگرد به راحتی توسط پدافند ایران شناسایی و منهدم می شود؛ زیرا فالکون ها رادارگریز نیستند و  باید چند صد کیلومتر را برای رسیدن به نطنز بپیمایند و از دهها رینگ پدافندی عبور کنند و مجددا بازگردند. 4️⃣ اگر اسراییلی ها قصد استفاده از اف ۳۵ را داشته باشند نیز باید گفت اولا رادارگریزی این جنگنده مطلق و کامل نیست و در آسمان ایران احتمال رصدش بالاست؛ ثانیا این هواپیما نمی تواند برای بالا بردن رادارگریزی از مخزن سوخت خارجی بهره ببرد پس باید قبل یا پس از بمباران نزدیک مرزهای ایران سوخت گیری هوایی داشته باشد یا در یکی از کشورهای همسایه فرود بیاید. 🔸️کشورهای همسایه ایران به دلایلی که ذکر شد هیچگاه به اسرائیل در این زمینه کمک نخواهند کرد و اگر اسرائیلی ها تعدادی سوخت رسان نیز به پرواز در بیاورند ایرانی ها از قبل متوجه می شوند و بازهم اصل غافلگیری از بین می رود. 🔸️در ضمن سوخت رسان ها در کجا به پرواز در خواهند آمد ؟ هیچ کشوری به آنها اجازه نخواهد داد که در یک ماموریت جنگی علیه جمهوری اسلامی هواگردهای اسرائیلی سوخت گیری هوایی را در آسمانش انجام دهند. 5️⃣ فردو تاسیساتی است که اسرائیل به هیچ وجه نمی تواند آن را نابود سازد چون زیر کوه است. حتی اگر اسرائیل بتواند نطنز را نیز نابود سازد ( که البته بسیار سخت است) فردو همچنان به غنی سازی سطح بالا ادامه خواهد داد. پس اسرائیل با حمله نظامی قادر نخواهد بود تاسیسات اتمی ایران را به طور کامل از کار بیندازد(شاید بتواند بخشی از توان غنی سازی را از بین ببرد) . 🔸️اسرائیل از حمله ای که نتواند تمام و کمال روند غنی سازی جمهوری اسلامی را نابود کند، اجتناب خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ توضیحات ارژنگ امیر فضلی که به کانادا مهاجرت کرده درباره مخارج زندگی در این کشور؛ روزگاري پول‌های مفت از جیب ملت می‌خوردند و حالا باید برای دلار دلار جان بکنند! ..... ....
یکی رفقای فاضل ما امروز میگفت: اگر در ایران برای خواص جامعه توسعه و محیط زیست مهم بود، با اعلام خبرهای امروز هفت شب و هفت روز جشن و پایکوبی برقرار بود؛ ولی حیف که همه‌ی ادعاهای شبه روشنفکرانه خواص، فیک است!!! کدام خبرها:👇 خبر اول: 🔺️ایرنا/رئیس‌جمهور از پروژه‌های آب و فاضلاب تهران با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد تومان بهره‌برداری کرد/آیت‌الله رئیسی: در برنامه قرار بوده‌ که ۷۰۰ میلیون متر مکعب آبرسانی انجام شود اما هم اکنون به میزان یک میلیارد متر مکعب رسیده‌ایم و جلوتر از برنامه هستیم. خبر دوم: 🔺️تبدیل ایران به بزرگترین تولیدکننده برق ؛ با افتتاح نیروگاه بیوگاز سوز فاضلاب غرب تهران توسط رئیس‌جمهور، ایران به بزرگترین تولیدکننده برق از نیروگاه‌های بیوگاز سوز تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در منطقه تبدیل شد.
💚🌸 محبوبترین آقای دنیا 🌸💚 🔹نمازپرشکوه ومعنوی وعاشقانه عید فطرامسال نیزبه امامت رهبرمسلمانان جهان وحامی آزادگان ومظلومان دنیا ؛ امام خامنه ای عزیز ومهربان ومقتدر در تهران برگزارگردید . 🔺هرکسی باهرذائقه وقومیت وتیپ وسلیقه سیاسی حتی ازاستانهای دیگر خودرابه مصلای تهران رسانده بود تا از اقیاتوس رحمت بیکران الهی بهره مند گرددمگرکسانیکه عذر داشته ویامغرض و معاندبوده اند. 🔹جمعیت میلیونی بی نظیرامسال با شعارهای محبت آمیز وانقلابی و ارادتمندانه خود نشان دادند که امام خامنه ای محبوبترین آقای دنیاهستند واگرامکان حضورهمه ملت ایران وحتی افرادخارجی بود حتماخودرا میرساندند. 🔺علیرغم وسعت چندهکتاری مصلای تهران حتی مردم درخیابانهای اطراف هم حضورداشتندوتاجائیکه در قسمتهای بیرونی باکمبودجامواجه شده وبعضا گرفتارتراکم وترافیک شده وازنمازجامانده بودند . 🔹اگربگوئیم که راهپیمائی ۲۲ بهمن وروزقدس وحتی نمازعیدفطرامسال علیرغم مشکلات اقتصادی وفتنه سال گذشته وبیحجابی افسارگسیخته وروزه خواری علنی وتهاجم فرهنگی وبمباران رسانه ای دشمن؛ بی نظیری ویک رفراندوم سیاسی ومعنوی وملی برای به رخ کشاندن به معاندین داخلی و دشمنان خارجی بوده است اشتباه نگفته ایم وبسیارامیدوارکننده بوده است . 🔺حضرت آقا چندنکته فرمودند 👇 ۱- اسرائیل تنبیه خواهد شد . ۲- ازاختلاف افکنی ویقه گیری اجتناب کنید . ۳- ازحضورمردم درروزقدس قدردانی کردند. ۴- دولت بصورت عملی ازمردم تشکر نماید ۵- جمهوری اسلامی درصدد بزوردیندار کردن مردم نیست اما باهنجارشکنیها مقابله خواهد کرد . ۶- مسئله غزه غیرقابل چشم پوشی است . 🔺وحرف آخراینکه 👈 عشق ومحبت مردم به رهبری وعنایت معظم له به مردم یک حقیقت وواقعیت همیشگی است ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان جالب یک مصری در مورد یک آیه و ایرانی ها👌 هَا أَنْتُمْ هَؤُلَاءِ تُدْعَوْنَ لِتُنْفِقُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَمِنْكُمْ مَنْ يَبْخَلُ وَمَنْ يَبْخَلْ فَإِنَّمَا يَبْخَلُ عَنْ نَفْسِهِ وَاللَّهُ الْغَنِيُّ وَأَنْتُمُ الْفُقَرَاءُ وَإِنْ تَتَوَلَّوْا يَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ ثُمَّ لَا يَكُونُوا أَمْثَالَكُمْ ﴿۳۸﴾ شما همان [مردمى] هستيد كه براى انفاق در راه خدا فرا خوانده شده‏ ايد پس برخى از شما بخل مى ‏ورزند و هر كس بخل ورزد تنها به زيان خود بخل ورزيده و [گرنه] خدا بى ‏نياز است و شما نيازمنديد و اگر روى برتابيد [خدا] جاى شما را به مردمى غير از شما خواهد داد كه مانند شما نخواهند بود (۳۸)
🔴 درباره حجاب.... حضرت آقا در جلسه با کارگزاران نظام، قوه مجریه و قوه قضائیه رو خطاب قرار دادن که در مسأله حجاب مسئولیت دارید و باید به وظایفتون عمل کنید. یکی از کارهای ابتدایی که قوه مجریه باید سریعتر انجام بده سر و سامون دادن حجاب در محیط‌های گوناگون مربوط به خودشه. برای فهم بهتر میشه اون محیط‌هارو اینطور توضیح داد. اگه بخوایم محیط‌هارو دسته‌بندی بکنیم سه دسته محیط داریم: 🔻محیط‌های ساختارپذیر 🔻محیط‌های ساختارناپذیر 🔻محیط‌های نیمه‌ساختارپذیر 1⃣ محیط‌های ساختارپذیر مثل اداره‌جات، مراکز تفریحی، پاساژها، مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و.... این‌ها فضاهایی هستند که به نوعی مسئول مشخص برای اداره کردن خودشون دارن. 2⃣ محیط‌های ساختارناپذیر مثل خیابان‌ها، سواحل، جنگل‌ها و... این‌ها محیط‌هایی هستند که مسئول مشخص برای اداره کردن اون فضا ندارن. 3⃣ محیط‌های نیمه‌ساختارپذیر که نمونه بارز اون فضای مجازیه. بخش‌هایی مسئول مشخص و تحت حاکمیت جمهوری اسلامی داره و بخش‌هایی خیر ... چیزی که دراین مطلب میخوام بهش بپردازم محیط‌های ساختارپذیره. درمحیط‌های ساختارپذیر مردم به دو دسته تقسیم میشن: ⬅️ خدمات‌ دهنده یعنی کارمندان و مسئولین ⬅️ خدمات گیرنده یعنی مراجعین و مخاطبین اولین کاری که دولت و دیگر ارکان حاکمیت برای حجاب باید انجام بدن همینه. قانون حجاب رو در محیط‌های ساختارپذیر اجرا کنن. خدمات دهندگان، اعم از کارمندان دولت یا کسانی که جواز کسب از حاکمیت گرفتن باید موظف بشن تا حجاب رو رعایت کنن. معنی نداره کسی که حقوق‌بگیره دولت و حاکمیته خودش قوانین رو رعایت نکنه یا کسی که با جواز دولت داره کار می‌کنه، قوانین حاکمیت رو رعایت نکنه. فلان فروشگاه اگه بفهمه فروشنده‌ش حجابش رو رعایت نکنه جواز کسبش دچار مشکل میشه حتما کارمندش رو ملزم میکنه رعایت کنه. 🔻برای خدمات‌گیرنده‌ها هم همینطور، به کسانی که حجاب رو رعایت نمیکنن میشه خدمات نداد، طرف برای اینکه خدمات بگیره باید رعایت کنه. البته باید قدری اینجا توی خدمات دادن هم دقت کرد و خود فضاها و موقعیت‌ها رو درست دسته‌بندی کرد. وقتی همه جا اینطوری بشه بخش زیادی از مسأله حجاب در جامعه خودبخود حل میشه. خیلیا طی روز گذرشون به چندین مرکز دولتی و یا تحت نظر حاکمیت میفته، دونه دونه اگه این اتفاق براش بیفته دیگه کلا حجابش رو رعایت میکنه تا زندگیش دچار اختلال نشه. 🔻تو دانشگاه اساتید و کارمندان دانشگاه جزو خدمات‌‌دهندگان هستن و دانشجویان خدمات‌گیرنده. دانشجو اگه بفهمه حجاب رو رعایت نکنه تو پرونده‌ش ثبت میشه و درصورت تکرار مشکل در تحصیلش بوجود میاد، رعایت میکنه. در محیط‌های ساختارپذیر خیلی راحته قانون حجاب رو پیاده کرد. باید سریعتر سازوکارش رو دولت راه بندازه و نظارتش بر اجرا رو بالاببره تا بفهمن قضیه جدیه. درباره‌ی محیط‌های ساختارناپذیر و نیمه‌ساختارپذیر بعدا صحبت میکنم. دولت خیلی وظایف داره که باید بهش توجه کنه. هم سلبی هم ایجابی اگه عمر و وقتی بود بمرور بهش اشاره می‌کنم.
🔹این که مقامات آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان به دست و پا افتاده اند و از ایران می خواهند اسرائیل را به خاطر اقدام تروریستی در دمشق مجازات نکند، نشانه دو واقعیت مهم است: 🔻نخست، جدیت و قاطعیت ایران درباره مجازات پشیمان کننده؛ 🔻دوم، ناتوانی اسرائیل در دفع عملیات انتقامی ایران، با وجود همه هارت و هورت هایی که مقامات صهیونیستی می کنند. 🔹اغلب تحلیل گران سیاسی و اطلاعاتی در غرب هم معتقدند که ایران، اسرائیل را مجازات خواهد کرد. 🔹مجازات، قطعی است. اگر هم ابهامی وجود داشته باشد و موجب گمانه زنی های متنوع شود، صرفا درباره زمان، موقعیت، و کیفیت عملیات انتقامی ایران است. همین هم، مسئله را برای صهیونیست ها آزار دهنده تر می کند.
همسر اسماعیل هنیه تا به امروز از شهادت فرزندان و نوه‌هایش اطلاع نداشت 🔹ام عبدالسلام، چند روز مانده به عید بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود،و رئیس دفتر سیاسی امروز به ملاقات او رفت و این خبر را به اطلاع وی رساند. 🔹همسر اسماعیل هنیه پس از شنیدن این خبر شکر خدا را به جا آورد، وضو گرفت و دو رکعت نماز شکر به جا آورد و این عکس از اسماعیل هنیه و همسرش گرفته شد. 🔹ام عبدالسلام علاوه بر فرزندان شهید خانواده، با دو نوه و یکی از برادران، همسر برادر و همینطور نوه‌های برادر دیگرش که به شهادت رسیده بودند وداع کرده بود.
🚨فوری و مهم تلاش برای ترور بشار اسد در دمشق حمله مسلحانه به کاروان رئیس جمهور اسد در دمشق در نزدیکی هتل مریدین. در حال حاضر جزئیاتی از نتایج این حمله در دست نیست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی: از هفته آینده افرادی که کشف کنند ابتدا تذکر می گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
امیرعبداللهیان: دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است 🔹وزیر خارجه: در پاسخ به تماس‌های تلفنیِ وزرای خارجهٔ آلمان، انگلیس و استرالیا ضمن تبادل‌نظر در خصوص برخی موضوعات دوجانبه، تأکید کردم که وقتی رژیم صهیونیستی با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را نقض می‌کند و شورای امنیت هم قادر به صدور یک بیانیه در محکومیت حملهٔ تروریستی به سفارت ایران در دمشق نیست، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همه‌ی شوهرای ایرانی این مدلین😂 🔹داورای برنامه محفل از خنده ترکیدن دکتر عزیزی روانشناس معروف در برنامه محفل شبکه سه عیدتون مبارک 😊
🔴 عجیب اما واقعی ✅ نمونه برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی 1️⃣ اولین جایگاه جهان در: ۱- تولید داروی گیاهی مقابله با ایدز ۲- داروی گیاهی درمان روماتیسم ۳- داروی گیاهی زخم پای دیابتی ۴- ساخت پروتز عصبی ۵- پیوند نای و زیست مصنوعی تک‌مرحله‌ای ۶- تولید پودر استخوان ۷- تولید ایمپلنت چشمی ۸- تولید قطعه تلسکوپ رصدخانه ۹- تولیدکننده میتونین ۱۰- حوزه فناوری نانو ۱۱- راه‌انداز شیر چهارراه نفت 1️⃣ اولین جایگاه منطقه در: ۱- در ساخت تانک ۲- ساخت استارتر هواپیما ۳- پژوهش‌های هسته‌ای ۴- تولید پرینتر سه‌بعدی میکروسکوپی ۵- رتبه علمی و پژوهشی و ثبت اختراع در میان کشور‌های اسلامی ۶- تولید افشانه پاک در آسیا ۷- تولیدکننده لوله‌های چدنی ۲ هزار میلیمتری در آسیا. 2️⃣ دومین جایگاه جهان در: ۱- تولید هواپیما‌های استراتژیک خورشیدی ۲- تکنولوژی بیودیزل ۳- پهپاد رادارگریز ۴- فناوری تشخیص هویت از روی چشم ۵- ساخت دریچه قلب ۶- درمان تالاسمی با پیوند مغز و استخوان ۷- تولید کارتریج‌های نامرئی ۸- تولید نانودارو در جهان ۹- تولید داروی تزریقی ضدسرطان ۱۰- ساخت کیت ارزان و سریع برای درمان بیماری‌های لثه 3️⃣ سومین جایگاه جهان در: ۱- تولید دکل انتقال برق ۲- دانش تبدیل گاز به بنزین ۳- فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی ۴- استخراج سلول‌های بنیادی از دندان شیری ۵- درمان نازایی ۶- تولیدکننده داروی بیماری ام‌اس 4️⃣ چهارمین جایگاه جهان در: ۱- تولید و ساخت موشک‌های دوربرد ۲- فناوری نوین درمان ناشنوایی ۳- تولیدکننده بیواتانول ۴- دارو‌های بیوتکنولوژیک 5️⃣ پنجمین جایگاه دنیا در: ۱- المپیاد‌های جهانی ۲- تولید داروی انعقاد خون ۳- سازنده روبات انسان‌نما ۴- ارتش سایبری ۵- در مسابقات علمی ۶- دستیابی به فناوری و دانش کامل چرخه سوخت هسته‌ای ۷- تعمیرکابل‌های فیبر نوری در اعماق دریا 6️⃣ ششمین جایگاه جهان در؛ تولید زیردریایی 7️⃣ هفتمین جایگاه جهان در: ۱- حوزه نانوتکنولوژی ۲- منعقدکننده‌های موضعی خون برای متوقف کردن خونریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن 8️⃣ هشتمین جایگاه جهان در: ۱- قدرت‌های فضایی دنیا ۲- تولیدکننده اورانیوم ۲۰ درصد 9️⃣ نهمین جایگاه جهان در؛ چرخه کامل فضایی 🔟 دهمین جایگاه جهان در: ۱- صاحب بزرگ‌ترین تلسکوپ‌های جهان‌ ۲- در انجماد و نگهداری سلول‌های بنیادی جنسی ۳- فناوری لیزر ۴- ساخت توربین ۵- پیوند ریه ۶- تولیدکننده دستگاه پیشرفته تصویربرداری دیجیتال اشعه ایکس 1️⃣1️⃣ یازدهمین رتبه جهانی تولید علم در: ۱- رشته مهندسى هوا فضا ۲- رشته انرژى اتمى ۳- رشته شیمى 4️⃣1️⃣ چهاردهمین رتبه جهانی تولید علم در رشته بیوتکنولوژی؛ 6️⃣1️⃣ شانزدهمین رتبه جهانی در: ۱- ثبت مقاله علمی ۲- تولید علم در رشته نانو و نانو تکنولوژی 9️⃣1️⃣ نوزدهمین رتبه جهانی تولید علم در: ۱- رشته پزشکى ۲- رشته فیزیک و نجوم ✅ به عنوان یک ایرانی به خودم می‌بالم که کشورم یکی از: ۱- کشور‌های سازنده کشتی اقیانوس‌پیما ۲- طراح و تولیدکننده ماهواره‌بر ۳- طراح و تولیدکننده توپ دریایی، 4- توانمند در تولید رادیودارو ۴- طراح و تولیدکننده موشک دوش‌پرتاب ۵- طراح و تولیدکننده خودروی تاکتیکی در حوزه نظامی ۶- طراح و تولیدکننده سلاح ملی خیبر ۷- طراح و تولیدکننده مسلسل، خمپاره‌انداز، تیربار، نفربر و تانک ۸- پیشگام مهندسی ژنتیک ۹- مجهز به آزمایشگاه جنگنده، متخصص در پیچیده‌ترین جراحی‌های مغز ۱۰- متخصص در سخت‌ترین عمل‌های جراحی و اورولوژی ۱۱- متخصص در سخت‌ترین عمل جراحی رفع نقص مادرزادی ۱۲- متخصص در اجرای پیوند سلول‌های بنیادی قرنیه چشم ۱۳- تولیدکننده خودروی بدون سرنشین ۱۴- تولیدکننده موشک بالستیک ۱۵- تولیدکننده ناوشکن ۱۶- تولیدکننده جنگنده ۱۷- تولیدکننده بالگرد شکاری‌ ۱۸- تولیدکننده زیردریایی ۱۹- متخصص در کشف ژن نابینایی ۲۰- تولیدکننده روبات هوشمند دستیار جراح ۲۱- تولید دستگاه حفاری نفت و گاز ۲۲- سازنده توربین نیروگاه برقابی ۲۳- خودکفا در تولید کیک زرد ۲۴- تولیدکننده سریع‌ترین اژدر رادارگریز ۲۵- بزرگ‌ترین حوضچه تعمیر و ساخت کشتی در خاورمیانه ۲۶- توانمند در ارسال موجود زنده به فضا ۲۷- تولید لباس‌های فضانوردی ۲۸- مجهز به تکنولوژی انحراف موشک کروز ۲۹- تولید قایق پرنده رادارگریز با سرعت ۸۵۱کیلومتر ۳۰- جزو ۱۴ سازنده توربین‌های بادی بزرگ در دنیا هستیم ✅ تأثیرگذار در معادلات سیاسی جهان؛ 1- اصلی ترین کشور تأثیرگذار در معادلات سیاسی منطقه و یکی از مهمترین بازیگران سیاسی جهان. 2-خنثی کننده نقشه های شیطانی نیل تا فرات صهیونیست‌ها، خاورمیانه بزرگ آمریکا، خاورمیانه جدید صهیونیست‌ها و... 💢 برخوردار از مؤمن ترین و متدین ترین و باهوش ترین مردم جهان. دست آوردهای انقلاب اسلامی 🇮🇷 👇 ┏⊰✾✾⊱━━─»»»━┓ @basyrat_ir ┗━─»»»━━⊰✾✾⊱┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هنرنمایی اردوغان برای اسرائیل دقیقا ... تو فرق سرِخودش😂 اگر خدا بخاد ، وسیله حرکتش ، میشه قاتل جونش 🤣😆😅 اردوغان کِ فک کرده مردم ترکیه نمی‌یینن‌ ، خوش رقصی‌هاشو برای اسرائیل ، مجبور به تحریم اسرائیل فقط در ۵۴ مورد شده !     ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ﹏طنزوتحلیل﹏ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ    😆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا و اروپا با روش پت و مت 😂 یجوری دارن غزه و پیآمدهای طوفان الاقصی رو مدیریت میکنن که ... نه تنها غزه پیروز میشه بلکه باید بزودی خودشون رو با کاردک و جارو خاک انداز از سطح جهان بتراشیم و جمع کنیم ، بریزیم تو زباله دان تاریخ !😂🤣😂🤣😂🤣😂👏👏👏 طنز و تحلیل واقعیتهای با نمک دنیا
📢 آیه نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان ۱۴۰۲/۹/۸ 🔹«إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ» سوره مبارکه روم، آیه ۶۰ 🔹 همانا وعده خدا حقّ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🗳👈📥 ❌ انتخابات میان‌دوره‌ای نزدیک است آماده باشید❗️ ⚠️۹۰ ٪ روزنامه‌ها و مجلات داخلی در اختیار اصلاح طلبان است❗️ با توجه به کاستی‌های رسانه‌ها موظفیم با جهاد تبیین در فضای مجازی توطئه های عوامل ضد مسئولین انقلابی را خنثی کنیم. نصر من الله و فتح قریب 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
1065_nodbeh mirdamad.mp3
12.07M
🌷دعای ندبه 🎙مهدی میر داماد 🤲 التماس دعا 🤲 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم مراسم صبحگاه نیروهای لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام در اردوگاه کوثر 🌴 قبل از عملیات کربلای پنج با مداحی شهید جواد رسولی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با دیدن ‏این کلیپ نباید ذره ای به پیروزی قطعی جبهه مقاومت شک کرد. ان‌ شاءالله پیروزی نزدیک است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ندای الهی،در هرشب ماه رمضان به بندگانش 🔵 خداوند در هر شب از ، ۳ بار خودش این را به بندگانش می‌گوید. (عج) 🌺🍃