eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🌟 نماز جماعت بر عرشهٔ ناو شهید ناظری 🌟 🌟 وقت نماز 🌹 🍃🌹🍃
🗳 شامگاه جمعه ۲۱ اردیبهشت 🗳 امروز در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس ۴۵ نفر باید وارد مجلس شوند. ⚠️ خطر نفوذ رادیکالها به مجلس❗️ 🧨خطر ورود انقلابی‌نماها بمجلس❗️ 🔴 اغلب مطالب کانال مرصاد بخاطر سهولت انتقال به گروههای دیگر ، بدون لینک است. با ما باشید در کانال 👇 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ🇵🇸 @marsad
📌جنبش نجباء: پاسخ ما به حمله اسرائیل، ناگهانی و سهمگین خواهد بود جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای اعلام کرد که به حمله بامداد امروز رژیم اسرائیل به دفتر این گروه مقاومت در دمشق پاسخ سختی خواهد داد. در این بیانیه آمده است که در حمله هوایی رژیم اشغالگر، دفتر فرهنگی و رسانه‌ای جنبش نجباء در پایتخت سوریه مورد هدف قرار گرفته است. این گروه مقاومت عراقی اعلام کرد: «پاسخ ما ناگهانی، قوی و مؤثر خواهد بود و دشمن خوب می‌داند که موشک‌های ما تا به کجا رسیده است؛ تا عمق رژیم اشغالگر خواهیم رسید و این جنایت بدون مجازات نخواهد ماند».
📌الحوثی: نیروهای مسلح یمن در ماه گذشته ۲۵ عملیات انجام دادند و در آن از ۷۱ موشک بالستیک، کروز و پهپاد استفاده کردند سید عبدالملک الحوثی در بخش دیگری از سخنانش به عملیات‌های نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات حرکت می‌کنند، پرداخت و گفت که تاکنون ۱۱۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته است و این هفته نیز ۱۰ موشک بالستیک، کروز و پهپاد به سمت اهداف دشمن شلیک شد. رهبر انصارالله یمن همچنین گفت که نیروهای مسلح یمن در ماه گذشته ۲۵ عملیات انجام دادند و در آن از ۷۱ موشک بالستیک، کروز و پهپاد استفاده کردند
کریدور زنگزور می تواند ارمنستان را از انزوا خارج کند. نماینده رئیس جمهور آذربایجان در امور ویژه به روزنامه آلمانی "ZEIT" گفت که ارمنستان از طریق کریدور زنگزور می تواند هزینه های ترانزیت را دریافت کرده و روابط خود را با ترکیه بهبود بخشد. طول نوار زمینی که در خاک ارمنستان می گذرد تنها 34 کیلومتر است و آذربایجان به سبب آن ناحیه از نخجوان جدا افتاده است و کریدور زنگزور به این جدایی پایان خواهد داد. وی همچنین در پاسخ به این سوال که احتمال وقوع جنگ وجود دارد، تاکید کرد که اصلا نیاز به جنگ نیست و این اتفاق بدون جنگ و با توافق انجام می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع گسترده در ایروان بر علیه پاشینیان این تجمع به رهبری اسقف ارمنی بارون باگرات که درخواست استعفای پاشینیان را کرده است برگزار شده است
📌کنعانی: آمریکا و اروپا حقوق اولیه شهروندان‌ خود را به ثمن‌ بخس به عده‌ای جنایتکار جنگی فروخته‌اند سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به سرکوب دانشجویان معترض حامی فلسطین در آمریکا و اروپا گفت: تعهد به حمایت بدون قید و شرط از رژیم صهیونیستی بر تعهدات حقوق بشری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ارجحیت دارد.
📌هاآرتص: ارتش اسرائیل با اطلاعاتی که مربوط به سال 2021 بوده است وارد جنگ با حماس شده است
📌نتانیاهو: ما به لطف روحیه خود در جنگ پیروز خواهیم شد! اینم نگی ، چی بگی ؟ 🤣😂☝️
📌بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونسیتی: واشنگتن در سخت ترین ساعات در کنار ما ایستاد؛ حمله برخی وزرا به آن نوعی ناسپاسی است
📌مالزی درخواست آمریکا برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران را رد کرد «سیف‌الدین اسماعیل» وزیر کشور مالزی امروز چهارشنبه گفته که کشورش تنها تحریم‌های اعمال‌شده از سوی سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسد و نه تحریم‌های منفردانه هر کشور را. روز گذشته شبکه خبری بلومبرگ به نقل از یک مقام وزارت خزانه‌داری آمریکا گزارش داده بود تلاش‌های فزاینده ایران و گروه‌هایی مانند حماس برای دستیابی به منابع مالی در جنوب شرق آسیا مایه نگرانی دولت «جو بایدن» شده است. بر همین اساس، وزارت خزانه‌داری آمریکا از روز سه‌شنبه هیئتی را برای جلب حمایت از اجرای تحریم‌ها علیه ایران عازم منطقه جنوب شرق آسیا کرده بود.
📌گذرگاه‌های نوار غزه بسته شده و هیچ کمکی وارد نمی‌شود هئیت گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه در بیانیه‌ای در واکنش به ادعای وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه تاکید کرد که گذرگاه‌های نوار غزه همچنان بسته و تحت کنترل رژیم صهیونیستی است و از آغاز حمله ارتش صهیونیستی و اشغال گذرگاه رفح و تعطیلی گذرگاه کرم ابو سالم، هیچ کمکی وارد این منطقه نشده است.
📌کاخ سفید: می‌خواهیم به اسرائیل برای هدف قرار دادن حماس کمک کنیم جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید تصریح کرد که آمریکا می‌خواهد به اسرائیل برای هدف قرار دادن حماس کمک کند، و گفت‌وگوها با اسرائیل بر سر رفح ادامه دارند.
📌مقاومت اسلامی عراق پایگاهی اسرائیلی را هدف قرار داد مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد پایگاه اسرائیلی "الیفالط" در اراضی اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است
📌عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد بر لزوم به رسمیت شناختن کشور فلسطینی برای جلوگیری از وخامت نزاع تاکید کرده و درباره «عواقب هولناک» یورش زمینی اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار دادند.
📌هیئت حماس و اسرائیل بدون توافق قاهره را ترک کردند منابع مصری خبر دادند که هیئت جنبش حماس و رژیم اشغالگر پس از دو روز مذاکرات غیرمستقیم به میانجی‌گری مصر، قطر و آمریکا، بدون حصول توافقی در خصوص آزادی اسرای طرفین و آتش‌بس قاهره را ترک کردند.
منابع محلی در جنوب غزه از حملات سنگین هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل در شرق و مرکز رفح خبر می‌دهند. برخی منابع می‌گویند اسرائیل تنها بیمارستان فعال در رفح که به نام بیمارستان کویتی مشهور است را مورد هدف قرار داده است.
📌اذعان نتانیاهو به اختلافات با بایدن و از دست دادن صدها نیرو در غزه رویترز به نقل از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در غزه صدها نظامی خود را از دست داده است. نتانیاهو همچنین به اختلافات با بایدن اذعان کرد و گفت به دنبال راهی برای از میان برداشتن این اختلافات است. او گفته بایدن با لغو ارسال محموله تسلیحاتی برای رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباه شده است