eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
تشکر مقام انصارالله از اسپانیا به خاطر اجازه ندادن به پهلوگیری کشتی حامل تسلیحات برای رژیم صهیونیستی نصرالدین عامر (معاون وزارت اطلاع‌رسانی دولت صنعا و مدیر خبرگزاری رسمی سباء یمن) گفت: «ما قدردان اقدام مادرید مبنی بر عدم اجازه به کشتی حامل سلاح برای رژیم صهیونیستی برای پهلوگیری در بنادر اسپانیا هستیم و از همه کشورهای جهان و شرکت‌های حمل و نقل نیز می‌خواهیم که هرگونه تعاملات خود با کشتی‌های صهیونیستی و نیز بنادر فلسطین اشغالی را متوقف کنند.»
تاریخ بخوانیم 📖 1⃣ . حدود ٢١٠ سال پیش در زمان فتحعلی شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین گلستان در سال ١١٩٢ شمسی (۱۸۱۳ میلادی) کشورهای فعلی «قفقاز، ارمنستان، گرجستان، داغستان، چچن و اینگوش و سواحل ارزشمند دریای کاسپین» به مساحت حدود ٢٣٠ هزار کیلومتر مربع از ایران جدا شده و به روسیه تزاری تقدیم گردید!!! 2⃣ . حدود ١٩۵ سال پیش و باز هم درزمان فتحعلی‌شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین ترکمنچای درسال ١٢٠٧ شمسی (۱۸۲۸ میلادی)، منطقه‌ی «ایروان، نخجوان و بخش‌هایی از تالش و آذربایجان» و در مجموع حدود ۳۰ هزار کیلومتر مربع دیگر از ایران جدا شد و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد!!! 3⃣. حدود ١۶٧ سال پیش در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب معاهده ننگین پاریس در سال ١٢٣۵ شمسی (۱۸۵۶ میلادی) مناطق «هرات و افغانستان و بلوچستان و مکران» به مساحت ٩٧۵/۲۲۵ کیلومتر مربع با فشار انگلیس از ایران جدا شد!!! 4⃣. حدود ١۵٢ سال پیش و باز هم در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین حکمیت «گلد اسمیت» در سال ١٢۵٠ شمسی (۱٨٧١ میلادی)، و باز هم تحت فشار انگلیس مناطقی از «پاکستان و سیستان» به مساحت ٣۵٠/٠٠٠ کیلومترمربع از ایران جدا شد!!! 5⃣. حدود ١۴٢ سال پیش باز هم در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب «پیمان آخال» در سال ١٢۶٠ شمسی (۱۸۸١ میلادی) کشورهای فعلی «ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان» به مساحت ١/٢٢۶/۵٠٠ کیلومترمربع از ایران جدا شده و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد!!! 6⃣. حدود ١٠۴ سال پیش در سال ١٢٩٨ شمسی (١٩١٩ میلادی) در زمان احمد شاه قاجار و دولت وثوق‌الدوله براساس پیمان منطقه‌ای مستشاران انگلیس، جزایر نفت‌خیز خلیج فارس از جمله کشورهای فعلی «امارات، قطر، عمان و چند جزیره بسیار ارزشمند دیگر» به مساحت ۴٠۵/٢٨٧ کیلومترمربع رسماً از ایران جدا شد!!! 7⃣ . حدود ٨۶ سال پیش در سال ۱۳۱۶ شمسی (۱۹۳۷ میلادی) در زمان رضا شاه پهلوی با امضای پیمان ننگین سعدآباد با کشورهای همسایه (عراق، ترکیه و افغانستان) بخش‌های عظیمی از ایران با دسیسه انگلیس جدا شد؛ از جمله «ارتفاعات سوق‌الجیشی آرارات» به ترکیه؛ بخش عظیمی از «اروندرود» و اداره کامل آن را به عراق‌؛ و «دشت وسیع نااُمید» به مساحت ۳ هزار کیلومتر به افغانستان بخشیده شد!!! 8⃣. حدود ۶٩ سال پیش در سال ١٣٣٣ شمسی (١٩۵۴ میلادی) در زمان محمد رضا شاه پهلوی، بندر استراتژیک «فیروزه» در شرق دریای خزر از ایران جدا و به شوروی واگذار گردید!!! 9⃣. و باز هم در زمان محمدرضا شاه در سال ١٣۵٠ شمسی (١٩٧١ میلادی) با فشار انگلیس، مجمع الجزایر بحرین به مساحت بیش از ٧٠٠ کیلومتر مربع با انبوهی از مخازن نفت و گاز از ایران جدا شد!!! و با کمال تأسف باید این حقیقت تلخ را بدانیم که این مقدار تجزیه و جدایی بیش از ٣ میلیون و ۵٠٠ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران به واسطه سستی و خیانت پادشاهان میهن‌فروش در کل تاریخ جهان بی‌سابقه است و ایران امروز با مساحت ١/۶۴٨/١٩۵ کیلومتر مربع کمتر از یک‌سوم مساحت ایران بزرگ دویست سال قبل را دارد!!!
🔸ساندیس‌خورای جمهوری اسلامی سریع خودشون رو به سیل‌زدگان مشهدی رسوندن👌 🔹برانداز بی‌وطن هم تو اینستا و توییتر میچرخه و کامنت فحش میذاره برا طلبه‌ها و بسیجیا😏 ....
✅ نتانیاهو، قاتل سال از نگاه مجله تایم 🔸بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسئول جنایات جنگی، جرایم آپارتاید و نسل کشی معرفی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای فرج-الهی عظم البلاء.mp3
3.58M
به یاد امام زمان (عج) بشنو💔
🔴ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ در معاملات نخست صبح امروز در بازار تهران دلار به کف کانال ۵۷ هزار تومان رسیده است🙂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴در این فیلم حضرت آقا امام خامنه ای وقتی از جنایات عثمانی در یونان می گوید از رمان آزادی یا مرگ اثر نیکوس کازانتزاکیس با همین موضوع حرف می زند. منتها چون فیلم در اواسط ، گمان برده می شود که منظور آقا رمان نان و شراب است. همه این رمان ها تزجمه محمد قاضی ست ذکر خیر اوست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بانک‌ها شنبه‌ها تعطیل نمی‌شوند رئیس کمیسیون اجتماعی : بانک‌ها استثنا هستند و شنبه ها تعطیل نمی‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حقایقی که ارژنگ امیر فضلی از کانادا داره رو میکنه تا الان قفل بود، فقط همین رو بگم که خیلیامون قدر مملکتمون رو نمیدونیم یه بند غر میزنیم چون از واقعیت ها در کشورهای جهان اطلاع نداریم
. 🔴رکود در بازار لوازم خانگی/ قیمت‌ها در سال جاری تغییر نکرده است 🔻رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران: ⬅️برخی از واحدها تبلیغات عوام‌فریبانه کرده و اعلام می‌کنند که مشتریان می‌توانند به قیمت سال گذشته کالای مورد نیاز خود را بخرند. ⬅️تاکنون هیچ مجوزی برای افزایش قیمت به تولید کنندگان لوازم خانگی داده نشده، بنابراین افزایش قیمتی اعمال نشده که چنین تبلیغاتی انجام شود. ⬅️رکود بر بازار لوازم خانگی حاکم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ملتی که توان آفتابه سازی را ندارد، چگونه میخواهد صنعت نفت را اداره کند؟!😐🙃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دکتر رئیسی: شهرک صنعتی در نوشهر مازندارن را فعال خواهد کرد ✅از کارهایی که در نوشهر قفل شده بود، شهرک صنعتی بود. یک مشکل زیست‌محیطی باعث شده بود این طرح سال‌ها طول بکشد. ✅مردم منتظرند تا این مسئله حل شود. قفل شهرک صنعتی که خود این واحدهای تولیدی بسیاری را فعال می کند و حداقل هزار شغل در نوشهر فعال خواهد کرد
🔴بهار اشترانکوه 😍🇮🇷♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر معظم انقلاب: «شما ممکن است با یک نفری بد باشید، او را قبول هم نداشته باشید؛ عیبی ندارد، نظرِ شما است، ممکن است نظر درستی هم باشد اما این را با ، با ، با ، با ، نبایستی آلوده کرد»
. 🔴دلار اومده رو کانال ۵۶ تومن وقتی بالا میره کلی لعن و نفرین میکنن مسؤلان رو و از نفوذی و نقدینگی و سیاست غلط در اقتصاد و ... حرف میزنن ⬅️ولی وقتی میاد پایین یه دمت گرم و خداقوت خشک و خالی به مسولین نمیگن اگر هم اعلامی میکنند طوری میگن که اثر مثبتش رو باز خنثی و منفی جلوه بدن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴چرا هواشناسی برای شهر مشهد صادر نکرد؟ اصغری، کارشناس هواشناسی: ⬅️تعریف جهانی هشدار قرمز به معنی تخلیه کل شهر است. ⬅️بر اساس استاندارد جهانی، وسعت بارندگی مشهد در حد هشدار نارنجی بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴از حواشی نشستن وزیر روی زمین تا واقعیت آن🙃 🔺نگاهی بی طرف به آنچه در ساعات حضور وزیر ارتباطات در حوزه رای گیری حسینیه ارشاد رخ داد
🔴تگرگ امروز مشهد.....