eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اصابت دقیق به پادگان‌ها و مخفیگاه‌های اسرائیلی حزب‌الله تصاویر حملات دقیق به پادگان‌های بیت‌هلل و زرعیت و یک مخفیگاه وابسته به اطلاعات ارتش دشمن را در شهرک مسکاف‌عام منتشر کرد.
قطعنامه آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه با 14 رای مثبت و یک رای ممتنع در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هم اکنون در حال بمباران وحشیانه نقاطی در لبنان هستند.
یک محموله تسلیحاتی که از سوریه وارد لبنان شده بود هدف حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و تاکنون 5 شهید گزارش شده است که ٣تن از آن‌ها سوری هستند. ‌‌‌
فوری اقدام ناپسند عربستان در موسم حج یحیی الرزامی رئیس کمیته نظامی صنعا و عضو هیئت مذاکره کننده یمن روز گذشته توسط یک افسر امنیتی سعودی،مورد توهین قرار گرفت. اولین واکنش سعودی ها از کلیپ منتشر شده برائت حجاج یمنی است.
عربستان سعودی اولین فروشگاه مشروبات الکلی را افتتاح کرد. نفوذ صهیونیست در لایه های مختلف حکام سعودی جدی است و بصورت آرام می‌خواهند سرزمین پیامبر را حرام و فحشا آلوده کنند.
دولت نتانياهو در مرز انفجار؛ دفتر نتانیاهو: گالانت یک فرد گستاخ است پس از رای‌گیری در خصوص قانون لغو معافیت سربازی حریدی‌ها [صهیونیست‌های تندرو] و تصویب آن با 63 رای، اختلافات در کابینه به اوج خود رسید و حتی دفتر نتانياهو یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را گستاخ خواند. دلیل این اظهارات، رای موافق وزیر جنگ به این طرح بوده چرا که وی معتقد است که در برهه کنونی، همه اسرائیلی‌ها باید در جنگ حضور داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعریف و تمجید تحلیلگران شبکه العربیه از هوشمندی و زیرکی ایرانیان و اعتراف به شخصیت برجسته شهید سلیمانی ایران همیشه طبق استراتژی معینی حرکت کرده و می‌داند چه وقت از سلاح استفاده کرده و چه زمانی آن را کنار بگذارد. ایرانی‌ها کارهای خود را بسیار زیرکانه پیش می‌برند؛ این همان عمل‌گرایی و دوراندیشی خاص ایرانی‌هاست.
ارتش رژیم صهیونیستی سطح هشدار و آماده باش را در شهر های شمالی این منطقه افزایش داد است
نخستین واکنش رژیم صهیونیستی به تصویب قطع‌نامه شورای امنیت درباره طرح بایدن نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت که تل‌آویو به عملیات خود در غزه ادامه خواهد داد و در «مذاکرات بی معنا» با حماس مشارکت نخواهد کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ورودی دانشگاه الزهرای تهران نیست؛ 🔻یه فروشگاه توی پایتخت اسپانیاست🇵🇸 به این میگن صدور انقلاب اسلامی به دنیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اکنون،جولان اشغالی در آتش خشم حزب الله لبنان میسوزد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برتری هوایی آمریکا توسط ایران به چالش کشیده شده! کارشناس آمریکایی: یمنی‌ها با استفاده از موشک‌های ایرانی، برتری هوایی آمریکا در آسمان یمن را به چالش کشیده اند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه یک متعصب اسرائیلی و حامی جنایات رژیم صهیونیستی به مردم ایران؛ در انتخابات شرکت نکنید!
واکنش وزیر کشور یمن در خصوص دستگیری عاملان موساد این دستاورد، پیروزی همه مستضعفان جهان بر استکبار جهانی آمریکا و جنایت صهیونیست ها به ویژه در یمن و فلسطین است. دستاورد امنیتی که به دست آمد یکی از ثمرات آزادی و استقلال انقلاب است. جزئیات کامل نقش سفارت آمریکا و افشای USAID در روزهای آینده مشخص خواهد شد. به رژیم‌های عربی و اسلامی توصیه می‌کنیم که در برابر فعالیت‌های سفارت‌خانه‌های آمریکا و سازمان‌های مرتبط با آنها برای محافظت از مردم خود احتیاط و احتیاط کنند.
منابع عراقی : نیروهای امنیتی عراق با انجام عملیاتی در خاک سوریه یکی از رهبران داعش را به هلاکت رساندند
تکمیلی/طی اطلاعات بررسی شده توسط تیم تشکیل شده توسط سه کشور کانادا اوکراین و ایران و شنود جعبه سیاه و گزارش های دادگاه داخلی ایران و صحبت های پرسنل پدافندی، مشخص شد: هواپیما بر خلاف تایید دستگاه های امنیتی ایران و با فشار خلبان پرواز کرده و در طول پرواز از مسیر مشخص شده پروازی به دلیل نقص فنی به ادعای خلبان خارج شده است. در این زمان اپراتور پدافندی با هواپیما به عنوان پرنده ناشناس نزدیک شونده ارتباط گرفته و یک بار هم توسط مرکز پدافند خاتم الانبیا با هواپیما ارتباط برقرار شده که مشخص شد خلبان با توجه به اینکه پیامها را دریافت کرده اما پاسخی به آن ها نداده است. سپس اپراتور که به دلایل نامشخصی ارتباط خود را با مرکز پدافندی از دست داده بوده طبق قوانین بین المللی در زمان ۱۰ ثانیه از ۱۵ ثانیه مقرر اقدام به پرتاب دو فروند موشک پدافندی کرده است. در این پرونده شرکت هواپیمایی اوکراینی به دلیل عدم بررسی فنی هواپیما و خرابی سیستم فرستنده هواپیما مقصر و محکوم شده است.
🔴داماد حسن روحانی: ما همه پزشکیان هستیم 👈بله پزشکیان هم همه ی شماست از عباس آخوندی افتخار نساختن یک مسکن مهر ، گرفته تا حسن روحانی پدر زن ریش رنگیتان به تفریگاه توچال رفته در روز گران کردن بنزین و خنده هایش به حال مردم و خنده های ظریف تا بنا گوش شان در کنار دشمنان و برادران دالتون جهانگیری و حسن روحانی😑😑😑😑 مردم عزیز ایران یادتان هست....😐 اصلاحطلبان روی حافظه تاریخیتان هر بار حساب باز می کنند🙄 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خشم در برابر انتقاد یک شهروند از تشکیل فراکسیون ترک زبانان ( قدمی برای اختلافات قومی در ایران ) در مجلس شورای اسلامی
🔴 سه استعفا در سه ساعت! 🔺زلزله در کابینه نتانیاهو رخ داد...
🔴مهم ترین سوابق کاندیدای ریاست‌جمهوری
🔴پزشکیان؛ بنزین باید بشود 20 هزار تومان این‌به نفع مردم است! 🔺وقتی سال ۱۴۰۰ فرمودند ۲۰هزار تومن احتمالا الان قیمت را روی ۴۰هزار تومن تنظیم خواهند کرد!😐 ضمن اینکه از این حرف‌ها این بر می‌آید که قراره سیاست حسن‌ روحانی که آزادسازی قیمتی هست را پیاده کنند!😑