eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خمینی ره: گول قرآن خواندن و نهج‌‌البلاغه خواندن افراد را نخورید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است؛ به عهدی که با مردم بستم، تا پایان ادامه خواهم داد/ اگر قرار بود کنار بکشم، در مجلس می‌ماندم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 دعای آیت الله آل هاشم برای قالیباف : ان‌شاءالله در انتخابات پیروز شوید
📕📗 چهار شنبه ۶ تیر 💥 دولت در سایه ، توطئه است❗️ 🗳 ۲ روز تا انتخابات مانده 🗳 امام خامنه‌ای : وعده و حرف (شعار) بدون کارنامه ، قابل اعتماد و قابل پذیرش نیست ! ✅ سردار قالیباف نامزد اصلح و توانمند و دارای سوابق اجرایی درخشان و مورد تایید رهبر معظم رهبری است. 🩸قریب به ۹ ماه از طوفان الاقصی می‌گذرد. ارتش تا دندان مسلح اسرائیل نتوانسته حماس را شکست دهد! واین یعنی پیروزی اول فلسطین و شکست اسرائیل 🩸قتل‌عام غزه به ۳۷۴۰۰ رسید ✅ چرخش عمومی جبهه انقلاب بخاطر کارنامه اجرایی درخشان ، بسمت قالیباف است ✅ روشنگری استاد سعدالله زارعی و مهدی طائب در خصوص مظلومیت سردار قالیباف 🚫 جهاد تبیین امروز فریضه عینی ، واجب و فوری است. بیش از هر وقت دیگر! خصوصاً درباره: « مکر دشمن علیه قالیباف » 🔹تهاجم هدفمند توپخانه انتخاباتی دشمن به دکتر جلیلی و دکتر قالیباف عزیز با هدف ایجاد دوگانگی بین نیروهای انقلابی بشدت در جریان است. 🗳 عوامل داخلی توپخانه انتخاباتی دشمن با اصرار و هزینه زیاد تلاش میکنند : ۱ - نامزد اصلح و توانمند را تخریب کنند. ۲ - نامزدهای کم‌توان را اصلح نشان دهند. ⚠️ تیم رسایی و رائفی و ثابتی (منفی‌بافانِ سیاه‌نما و سرخورده) درحال ایجاد تفرقه و تخریب نیروهای انقلابی هستند. 🔴 اغلب مطالب کانال مرصاد بخاطر سهولت انتقال به گروههای دیگر ، بدون لینک است. 🇮🇷 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ🗳 @marsad
📌انحطاط دستگاه دیپلماسی عمومی اسرائیل به دلیل استعفای کارمندان کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بسیاری از کارمندان دستگاه دیپلماسی عمومی به دلیل عدم دریافت حقوق و شرایط بد کاری طی ماه‌های اخیر استعفا دادند.
📌تروئیکای اروپا: غرب به دنبال راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران است آلمان، فرانسه و انگلیس در ادامه توپ را به زمین ایران انداختند و تصریح کردند: «ایران باید به طور جدی و فوری به تعهدات خود در قبال دیپلماسی و تعهدات الزام آور قانونی در 16 ماه باقیمانده قبل از انقضای این قطعنامه (2231) عمل کند». در بیانیه ۳ کشور، ادعا شده است که ایران «فعالیت‌های هسته‌ای خود را فراتر از محدودیت‌های توافق هسته‌ای-برجام_تشدید کرده است». تروئیکای اروپا بدون اشاره به بدعهدی‌های طرف‌های اروپایی برجام به تعهداتشان در قبال این توافق تصریح کردند: « پیشرفت‌های هسته‌ای ایران که برخی از آنها غیرقابل بازگشت هستند، برجام را توخالی کرده و بازگشت به راه‌حل مذاکره را دشوارتر خواهد کرد».
📌پکن: فشار و تحریم ایران هیچ نتیجه‌ای دربرندارد سفیر چین در سازمان ملل: مذاکرات به منظور از سرگیری پایبندی به برجام، انرژی مثبت و امید جدیدی را به خاورمیانه و جهان که هر دو با درگیری‌ و بی‌ثباتی مواجه هستند، به همراه می‌آورد. پکن بعنوان هماهنگ‌کننده، «ترغیب به ازسرگیری مذاکرات را میانجیگری کرده است و همچنان قصد دارد نقش کلیدی هماهنگ‌کننده را ادامه دهد. فشار به ایران هیچ کمکی به موضوع نمی‌کند و ارتباط و گفت‌وگو، رویکرد صحیح است. حفظ این توافق به حفظ صلح و ثبات منطقه‌ای در راستای منافع مشترک کشورهای منطقه کمک می‌کند ایالات متحده به صورت یکجانبه از این توافق جامع خارج شد و فشار حداکثری به ایران تحمیل کرد و موجب طولانی‌شدت بحران هسته‌ای شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نیروهای ترکیه شب گذشته شهر عمادیه را در شمال عراق تصرف کردند.
📌وزیر دفاع اسرائیل خطاب به بلینکن: اختلافات بین ما باید به سرعت حل شود و ایستادن شما در کنار ما بر رفتار دشمن ما تأثیر می گذارد.
📌تصمیم آمریکا برای اعزام مجدد نیروی نظامی به آفریقا پس از خروج اجباری از چاد و نیجر آسوشیتدپرس به نقل از فرماندهی نیروهای مسلح آمریکا گزارش داد، ارتش آمریکا پس از خروج اجباری از نیجر و چاد به دنبال شرکای جدیدی در آفریقا برای اعزام نیروهای خود به آنجا هستند
📌گانتز خطاب به وزیر خارجه آلمان: به استفاده از راه حل نظامی علیه حزب الله نزدیک شده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لطفا توجه کنید دوستان! 🔺پزشکیان در مناظره امروز به دروغ نام آقای قالیباف رو هم آورد گفت الان در فاصله استراحت آذر جهرمی به من پیامک داد که: آقای جلیلی و قالیباف دستور قطع و فیلترشدن اینترنت داده اند 🔺اما آذری جهرمی بلافاصله توئیت زد و اظهارات پزشکیان درباره نقش قالیباف در قطع اینترنت سال ۹۸ را تکذیب کرد 👆این روش اعلام خبر در تلویزیون و تکذیب در صفحه‌ی شخصی توئیتر، فریبکاری هست مردم جامعه که دیگه از تکذیب توسط توئیت آذرجهرمی خبر ندارند.... خدا ازشون نگذره.... انوقت پزشکیان ادعای صادق بودن و نهج البلاغه و قرآن خوانی هم داره😏😡 .
📌کشور های اروپایی به دولت لبنان هشدار دادند که اگر مذاکره در شمال شکست بخورد اسرائیل عملیات نظامی در این کشور را آغاز خواهد کرد.
📌موسی ابومرزوق معاون دفتر سیاسی حماس به ریانووستی: جنبش حماس به محض برقراری آتش بس دو زندانی اسرائیلی که تابعیت روسیه دارند را آزاد خواهد کرد غزه خودش به تولید سلاح می پردازد، و حماس از روسیه درخواست کمک نظامی نکرده است جنبش حماس هیچ پاسخی به اصلاحاتی که به میانجی گرها ارائه کرده بود، دریافت نکرده است
📌شب گذشته،در پی حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه،خواهر اسماعیل هنیه به شهادت رسید.
📌الولائی: اسرائیل وارد جنگ با حزب‌الله شود، از فاصله صفر با آن‌ها خواهیم جنگید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی
📌ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه: پیشنهادهای صلح روسیه واقعا امکان توقف درگیری در اوکراین را فراهم می کند بسیاری از سیاستمداران غربی حتی مایل نبودند به ماهیت ابتکارات صلح مسکو پی ببرند بریکس خواهان ایجاد جهانی عادلانه، دموکراتیک و عاری از دیکتاتوری است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌زاکانی: میثاق من با مردم قانون اساسی است نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پنجمین مناظره انتخاباتی: تمام بسته‌های اقتصادی که پیشتر مطرح کردم حق مردم و قانون است، مردم ولی نعمت ما هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌زاکانی: به هر نفر به قیمت امروز 20 میلیون تومان یارانه خواهد رسید نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پنجمین مناظره انتخاباتی: با طرح من 95 درصد مردم سود می‌کنند. قیمت بنزین هم به 1500 تومان بر می‌گردد. اولین گام من پرداخت یارانه طلایی است از روز اول رئیس جمهور شدنم این یارانه پرداخت خواهد شد.