eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
این فرد و رژيمی که او نمایندگی می‌کند ۱۴۷۵۹ کودک و ۱۲۶۹۳ زن را قتل‌عام کرده. او دیشب تنها از دو کشور نام برد. ایران، به عنوان بزرگترین مشکل اسرائیل و آمریکا، به عنوان بزرگترین حامی. یعنی در دنیای امروز ایرانیان مهمترین مخالفان نسل‌کشی هستند. به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنم. .
تأکید پزشکیان بررعایت حساسیت در نهضت ملی‌مسکن 🔹وزیر راه و شهرسازی، پس از دیدار با رئیس‌جمهور منتخب: دکتر پزشکیان تأکید داشتند که حساسیت کار در نهضت ملی مسکن و همچنین، تکمیل طرح‌های گذرگاهی رعایت شود. .
🔹اسامی نامزدهای نهایی برای تصدی وزارت خارجه؛ 🔻تاریخ: ۳ مرداد ۱۴۰۳ ▪️۱. عباس عراقچی ▪️۲. سید محمد صدر ▪️۳. مهدی سنایی ▪️۴. علی اکبر صالحی ▪️۵. مرتضی دامن پاک جامی ⭕️امیرسعید ایروانی نیز در برخی جلسات نام‌ش مطرح بوده که بنظر از گردونه‌ی رقابت‌ خارج شده است‌. ▪️پی‌نوشت‌ها: 🔻۱. وزارت خارجه را "عباس عراقچی" تحویل گرفته است. 🔻۲. مقاله مسعود پزشکیان در "تهران تایمز" نیز در کارگروهی متشکل از عراقچی و ظریف نوشته شده؛ رئیس دولت منتخب در جلسه‌ی مهم جمعه شب در منزل یکی از بزرگان اصولگرایی نیز به این قضیه اشاره کرده است. 🔻۳. اکثر ملاقات‌های بین المللی و حساسِ مرتبط با دولت جدید توسط عراقچی انجام می‌شود و همچنین جواب نامه‌های منطقه‌ای و جهانیِ مرتبط با پزشکیان نیز توسط عراقچی نوشته می‌شود. 🔻۴. پیام مهم مسعود پزشکیان به سیدحسن نصرالله و جریان مقاومت که تقدیر ویژه‌ی رهبرانقلاب را به دنبال داشت، توسط عباس عراقچی نگارش شده بود. 🔻۵. فردِ عالی نظام هم نظرشان برای وزارت خارجه اخذ شده است! 🔻۶. مختصات صحنه مشخص است و در صورت عدم وقوع اتفاق خاصی، "عباس عراقچی" وزیر خارجه است. ⭕️پیش بینیِ احتمال انتخاب فرد یا افرادی غیر از منتخبین برای وزارت خارجه توسط مسعود پزشکیان در این فقره ضعیف است ولی جهت یادآوری باز هم می‌نویسم‌. .
تصویری از کمین نیروهای ایرانی در عملیات در مقابل تانک‌های مجاهدین خلق به مناسبت سالگرد این عملیات .
استقبال ایران از توافق برای از سرگیری پروازها از فرودگاه صنعا 🔸یمن و عربستان اخیرا به توافقاتی دست یافتند. از سرگیری پروازها از صنعا به اردن، قاهره و هند از مفاد این توافق بوده است. 🔹سخنگوی وزارت خارجۀ ایران ضمن استقبال از توافقات گفت: ایران هرگونه توافقی که کاهش فشارهای اقتصادی و رفع محاصرۀ هوایی، دریایی و زمینی از یمن را به همراه داشته باشد، به نفع مردم یمن دانسته و آن را موجب استقرار و ثبات در این کشور می‌داند. امیدواریم هرچه زودتر شاهد امضای توافق صلح پایدار در یمن باشیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگرۀ شهدای استان تهران: حرکت دانشگاهیان آمریکا در حمایت از فلسطین آن‌قدر بزرگ است که دولت این کشور مجبور به نقض همۀ ادعاها و شعارهایش شده و با کنارگذاشتن رودربایستی، دانشجو و استاد را در مقابل چشم همه لگدکوب و بازداشت می‌کند. 🔸رهبر انقلاب با دست‌اندرکاران کنگرۀ شهدای استان تهران در ۲۶ اردیبهشت دیدار کردند. .
‌ ۶ پیک پیاپی 🔹مصرف برق ایران با عبور از ۷۹ هزار مگاوات برای ششمین بار پیاپی رکورد شکست. برای تامین این برق بیش از ۳۰۰ نیروگاه حرارتی و تجدیدپذیر مثل نیروگاه رامین اهواز باید با حداکثر توان برق تولید کنند. 🔹تابستان ۱۴۰۰ زمانیکه اوج بار ۲۵ درصد کمتر از امسال بود، برق بخش صنعت به طور کامل قطع شد و بخش خانگی خاموشی‌های ۸ ساعته تجربه کرد. 🔹در لحظهٔ پیک نیمی از برق کشور در وسایل سرمایشی شامل کولرهای آبی و گازی مصرف می‌شود. مصرف برق فقط کولرهای در ایران از کل مصرف برق مصر با ۱۰۹ میلیون جمعیت و اقتصادی مشابه ایران بیشتر است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جشن کف‌زنی برای نتانیاهو در کنگره آمریکا 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیشب حدود یک ساعت در کنگرۀ آمریکا سخنرانی کرد اما به سختی توانست یک دقیقۀ کامل و بدون وقفه سخن بگوید. امری که اعتراض بسیاری از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را به همراه داشت. 🔹روزنامۀ هاآرتص در مطلبی به کف‌زدن‌های متوالی در جریان سخنرانی شب گذشتۀ نتانیاهو و اعتراضات شدید علیه او در بیرون از کاخ کنگره اشاره کرد و نوشت که این تشویق‌های پرشور این تصور را به وجود می‌آورد که او در جلب حمایت لازم در کنگره موفق شده. اما واقعیت این است که ده‌ها قانونگذار دموکرات حتی حاضر نشدند سخنان او را بشنوند. برخی از جمله سناتور برنی سندرز نتانیاهو را نه تنها جنایتکار که دروغگو نیز دانستند. .
هیچ سوء قصدی نسبت به آقای احمدی نژاد صورت نگرفته است. 🔹در حالی که در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها اخباری از ترور و سوء قصد به آقای احمدی نژاد را منتشر می‌کنند اما در واقع تمامی اخبار مذکور کذب بوده و برای ماشین حامل محمود احمدی نژاد هیچ اتفاقی نیفتاده است و صرفا در سفر ایشان به استان زنجان ماشین دیگری که حامل تیم حفاظت از ایشان و در اختیار نیروهای سپاه بوده از ناحیه رادیاتور دچار نقص فنی شده و پس از هدایت به سمت خاکی جاده جهت تعمیر، این ماشین با یک خودروی پرشیا که راننده آن یک خانم بوده تصادف مختصری می‌کند که خسارت خاصی نیز در پی نداشته است. 🔹همچنین لازم به ذکر است اتومبیل حامل شخص آقای احمدی نژاد که از جمله اتومبیل‌های اختصاصی حمل روسای جمهور است به مسیر خود بدون توقف ادامه می‌دهد. .
دستگیری یک سرآشپز روسی به‌خاطر توطئه برای برهم‌زدن المپیک 🔹یک سرآشپز روسی که ۱۴ سال در فرانسه زندگی می‌کرد به ظن توطئه با یک قدرت خارجی برای انجام اقدامات بی‌ثبات‌کننده در جریان بازی‌های المپیک پاریس دستگیر شد. 🔹این مرد ۴۰ ساله در جریان یورش به آپارتمانش در مرکز پاریس دستگیر شد، جایی که بنا بر گزارش‌ها سندی مربوط به یک واحد نخبۀ نیروهای ویژه روسیه پیدا شد. .
🔻 سربازان مجاز به حضور در اربعین هستند؟ وزیر کشور: 🔹در حال هماهنگی با نیروهای مسلح هستیم تا مانند پارسال مجوز حضور سربازها برای اربعین را بگیریم. 📰 منبع: خبرگزاری فارس .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حالیکه نتانیاهو قاتل در کنگره امریکا مشغول سخنرانی بود متعرضان مقابل کنگره پرچم آمریکا را پایین کشیدند و آتش زدند پرچم فلسطین بر فراشتند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 در هر موضوعی دیدید شیطان وسوسه می‌کند بدانید همانجا گنج است! (دستورالعمل بسیار زیبا و بجا برای مقابله با شیطان) 🎙️حجت الاسلام .
📍مستند «روشنای دیپلماسی پارلمانی در بریکس» روایتی از سفر رئیس مجلس و هیأت پارلمانی ایران به روسیه هم اکنون از شبکه ۳ سیما در حال پخش است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انتخاب مسؤولان معضلی شده برای ما و .... حالا چجوری باید چیکار کنیم، ! + تشویق حضار!😳 پ.ن: دقیقا حضار برا چی تشویق کردند؟!/ ایشون گفتند که نمی‌دونند چکار کنند، مگه ذوق کردن داشته؟! .
🚨🚨الجریده:ایران حزب الله را به تسلیحات الکترومغناطیسی مجهز کرده است یک مقام ارشد در نیروی قدس سپاه پاسداران در گفتگو با روزنامه کویتی «الجریده»: حزب الله دارای بمب و موشک های حامل کلاهک های الکترومغناطیسی است. بمب الکترومغناطیسی وسیله ای بسیار قدرتمند است که با بارگذاری بیش از حد، سیستم های الکترونیکی و الکتریکی را از بین می برد. این با موفقیت از سپاه پاسداران به حزب الله تحویل داده شد. این بمب ها بلافاصله بعد از تهاجم به لبنان بکارگیری خواهد شد و میتواند به تمام نقاط فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.این بمب‌ها می‌توانند تمام سیستم‌های ارتباطی و زیرساخت‌های الکتریکی اسرائیل را از بین ببرند و می‌توانند باعث توقف کار تمام سیستم‌های الکترونیکی که اسرائیل به آنها متکی است، کار کنند. سپاه پاسداران در ده ماه گذشته ده‌ها نوع موشک و پهپاد را با پرتاب آن‌ها علیه اسرائیل توسط گروه های مقاومت در منطقه آزمایش کرده است. این برای جمع آوری اطلاعات در مورد سلاح هایی است که می توانند سیستم های دفاعی اسرائیل را دور بزنند. علاوه بر این، ایران تعداد زیادی پهپاد به گروه مقاومت تحویل داده شده است که با موفقیت زیادی قادر به دور زدن رادارهای اسرائیلی و آمریکایی هستند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این ۲۰ ثانیه به خوبی نشون میده که نمایندگان کنگره آمریکا دقیقا چه چیزی رو تشویق می‌کنن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نتانیاهو در کنگره مدعی شد که حتی یک غیرنظامی هم در حملات ارتش به غزه کشته نشده است! این کودک تازه‌ترین قربانی حملات ارتش جنایتکار او به رفح است که همزمان با ادعاهای بی‌شرمانه او در کنگره شهید شد. هشدار: حاوی صحنه‌های دلخراش .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺قالیباف: کار برای خدا خستگی ندارد رئیس مجلس در جمعی از کارشناسان اقتصادی: 🔹هفده اتهام به من زدند که همه در دادگاه رسیدگی شده و اتهام‌زنندگان محکوم شدند؛ اما پروژه‌بگیرها اصلاً به درست و غلط‌بودن اتهامات کار ندارند. 🔹امروز باید با آن ۵۰درصدی که رأی نداده‌اند حرف بزنیم.
هدایت شده از 
وزارت ورزش بایداز تریبون جهانی المپیک حداکثر بهره برداری را در جهت دفاع از حقوق غزه و فلسطین انجام دهد. ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس حق ورود به عرصه المپیک را نباید پیدا کنند. ישראל רוצחת ילדים לא צריכה להיכנס לאולימפיאדה Child killer Israel should not enter the Olympics قاتل الأطفال الإسرائيلي لا ينبغي أن يدخل الأولمبياد ▓▓▓▓⟬ذره‌بین⟭➺➺🔍▣⃢🇮🇷▓▓▓▓
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*صحنه‌های عجیب اربعین💫* حال و هوای کربلا داریم. 🌺🍃