eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔹واکنش مسئولان اسرائیلی به یک سئوال سخت بین المللی. 🔹چرا اسرائیل بمب اتم داره ولی ایران نباید داشته باشه؟ 🔹 ما با چنین جانورانی روبرو هستیم. 🔺🔺🔺🔺🔺 🔸به فتوی مرجع تقلید اونهم ولی فقیه بیشتر اعتماد داریم تا نتانیاهو جنایتکار 🔸آقا فرمودند تولید و استفاده از سلاح اتمی حرام است 🔹به نظر من کسانی که به ولی فقیه و مرجعیت و مفهوم فتوی اعتقاد ندارند یا اعتقادشان ضعیف است 🔺مکرر موضوع تولید و استفاده سلاح اتمی توسط ایران را مطرح می کنند 🔺گویا نعوذ بالله از مرجع تقلید اونهم ولی فقیه اگاهتر و دلسوزترند 🔸خدایا توفیق درک کلام رهبر و اطاعت از ولی فقیه را به ما عطا فرما 🌹 لبیک یا خامنه ای 🇮🇷 سید حسین کانال این روزها ‌‌ .
🚨 آتش توپخانه بلاگر های انقلابی نما امروز کجا را نشانه گرفته اند⁉️ ⁉️⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌یکی از محرمانه ترین پایگاه های موشکی ایران در عمق 500 متری زمین.. 🔶صهیونیستا آماده باشید شنیدید فرمانده حاجی زاده شجاع چی گفت،خود تحقیرها ببینید کیف کنید بخدا اگر اسرائیل جنایتکار و همپیمانانش کوچکترین اشتباهی کند وعده صادق ۳ تلاویو و حیفا با خاک یکسان خواهند کرد،سردار حاجی زاده تمام دنیا یک طرف تو یک طرف😎خدا قوت به سردار حاجی زاده ها و کسانی که ذره ذره این تونل ها را کندن والان گمنام ترین ها هستند،وحتی مظلوم ترین ها😔😔 برا سلامتی سپاهیان عزیز مون صلوت «» ┈┉┅━❀🌺🌼🌸❀━┅┉┈ ‌
29.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️وحشت صهیونیست ها از کشف یک معدن در ایران 🔹دیگر موشک و پهباد دغدغه صهیونیست ها نیست رهبری نظام وقتی می‌گوید به آینده خوش بین هستم بیشتر از همه خبر دارد. ┈┉┅━❀🌺🌼🌸❀━┅┉┈
🔹پیام رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی السنوار» 📣 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملتهای مسلمان و جوانان غیور منطقه با تجلیل از مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی السنوار» تأکید کردند: جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند. 👇متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: 🔹️بسم الله الرّحمن الرّحیم ✏️ ملّتهای مسلمان! جوانان غیور منطقه! مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی السّنوار، به یاران شهیدش پیوست. ✏️ او چهره‌ی‌ درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد؛ با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد؛ ضربه‌ی جبران‌ناپذیر هفتم اکتبر را در تاریخ این منطقه به یادگار گذاشت؛ و آنگاه با عزّت و سربلندی به معراج شهیدان پرواز کرد.. ✏️ کسی چون او که عمری را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است، سرانجامی جز شهادت شایسته‌ی او نیست. فقدان او برای جبهه‌ی مقاومت البتّه دردناک است، ولی این جبهه با شهادت برجستگانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیّه از پیشروی باز نماند، و با شهادت سنوار هم کمترین توقّفی نخواهد داشت؛ باذن الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند. ✏️ ما چون همیشه، در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهیم ماند؛ بتوفیق من الله و عونه. ✏️ اینجانب شهادت برادرمان یحیی السّنوار را به خاندانش، به همرزمانش، و به همه‌ی دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک، و فقدانش را تسلیت میگویم. ✏️ والسّلام علی عباد الله الصّالحین ✍ سیّدعلی خامنه‌ای؛ ۱۴۰۳/۷/۲۸ khl.ink/f/57913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جنگ رسانه ای نخ نما شده همچنان ادامه دارد 🔸ایتای بلومنتال روزنامه نگار صهیونیستی: تعداد 20 فروند هواپیمای آمریکایی "گلوب مستر C17" هفته گذشته در "تل آویو" فرود آمد. به نظر می رسد استقرار سامانه تاد در اسرائیل در مرحله نهایی است. 🔸خبرهای استقرار سامانه تاد برای اولین بار در سرزمین های اشغالی در حالی مطرح می شود که این سامانه در سرزمین های اشغالی مستقر بوده و جز ویژه ای از سیستم یکپارچه سازی سامانه دفاعی اسرائیل است که در وعده صادق دو افتضاح عملیاتی به بار آورد. .
جهاد اسلامی: آمریکا به سبب حمایت از رژیم اشغالگر در برابر جنایات آن مسئول است 🔸جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی بیش از دو هفته است که نزدیک به ۴۰۰ هزار فلسطینی را در مناطق گسترده‌ای در شمال نوار غزه بدون اینکه به ابتدایی‌ترین نیازهای زندگی دسترسی داشته باشند، محاصره کرده و عامدانه اقدام به بمباران بیمارستان‌ها و کشتار فلسطینیان در کوچه و خیابان‌ها می‌کند و چادرهای آوارگان را به آتش کشیده و ساختمان‌ها و خانه‌های فلسطینیان را در این مناطق بمب‌گذاری کرده و منفجر می‌کند. 🔸این جنبش در بیانیه‌ای اظهار داشت که این سطح از جنایات دشمن صهیونیستی در چارچوب اجرای نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ملت فلسطین همزمان با اعلام اجرای طرح ژنرال‌ها توسط دولت رژیم اشغالگر با هدف از بین بردن هرگونه امکان زندگی در شمال نوار غزه و تخلیه این منطقه صورت می‌گیرد. 🔸جهاد اسلامی دولت آمریکا را به عنوان طرفی که جنگ را مدیریت می‌کند و بر آن نظارت دارد و انواع و اقسام اسلحه را برای کشتار جمعی فلسطینیان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد و حمایت‌ها و پوشش سیاسی و نظامی از آن به عمل می‌آورد و زمان کافی را برای ادامه جنایات این رژیم بدون هرگونه بازدارنده‌ای در اختیار آن قرار داده است، در برابر این جنایات مسئول دانست. .
پلیس آلمان: حمله به سفارت اسرائیل را خنثی کردیم 🔸پلیس آلمان اعلام کرد یک تبعه کشور لیبی که در حال برنامه‌ریزی برای حمله به سفارت اسرائیل در برلین بود را بازداشت کرده است. .
سردار میریان: نیلفروشان نگارنده دکترین عملیاتی سپاه بود 🔸مسئول اداره طرح و عملیات زمینی معاونت عملیات سپاه: شهید نیلفروشان دکترین تاکتیکی نیروی زمینی سپاه و دکترین عملیاتی سپاه را نگارش کرد که امروز آن دکترین یک نرم‌افزار پشت سخت‌افزار اقدامات سپاه است. .
در حمایت از فلسطین مردم جلوتر از دولت ها هستند 🎙علی خضریان در گفت و گو با خبرگزاری قدس(قدسنا)؛ 🔸با وجود این حجم عظیم از تحولات منطقه و به دنباله آن مشکلاتی که دامنگیر غیرنظامیان در غزه و لبنان شده است؛ تشکل های مردمی مرتبط با فلسطین باید سازماندهی شوند. 🔸تا به امروز میزان مشارکت مردمی خوب بوده؛ برای مثال وقتی در مورد جراحی چشم، 200 متخصص چشم برای اعزام به لبنان اعلام آمادگی کرده اند نشان از اشتیاق و آمادگی اقشار مردم برای کمک به فلسطین و لبنان دارد و آن هم نه برای کمک در تهران، بلکه کمک در لبنان که خطر جنگ و شهادت برای آن ها وجود دارد. 🔸اگر فراخوان های دیگری برای سایر اقشار اجتماعی صادر شود خواهیم دید چه حجم گسترده ای خواهان کمک رسانی خواهند بود. 🔸در این جا ما با یک کوه آتشفشان از کمک های مردمی مواجه هستیم که باید تلاش شود این کمک ها سازماندهی شوند، نهادهای مرتبط با فلسطین نسبت به مردم عقب هستند. 🔸بنده به عنوان نماینده مردم شهر تهران بارها مراجعه مردمی داشته ام که کجا می توان پول خود را در راه کمک به مردم فلسطین و لبنان صرف کنیم و متاسفانه خیلی از مردم نمی دانند از طریق بسترهایی مثل پویش ایران همدل، دفتر مقام معظم رهبری و یا کمیته امداد و هلال احمر می توانند کمک کنند و البته با تبلیغات رسانه ملی این آگاهی حاصل می شود یا این که در نماز جمعه پرشکوه جمعه نصر به امامت رهبر انقلاب، صندوق کمک به مردم فلسطین کم می آید و دستگاه های ذیربط چنین پیش بینی از موضوع را نداشتند و باز هم در اینجا مردم جلوتر و فعال تر از نهادهای دولتی بوده اند. .
✅ نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل قادر به دور کردن حزب‌الله از مرزها نیست 🔸 ایهود اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر اعلام کرد: اسرائیل هنوز نتوانسته شرایطی را فراهم کند که آوارگان شمال بتوانند به خانه‌هایشان برگردند. 🔸 جنگی که در جبهه شمالی به راه افتاده، مسیر کوتاهی ندارد و اصلاً برای اسرائیل ارزان نیست بلکه به قیمت جان نیروهای ارتش تمام می‌شود. حتی اگر ارتش اسرائیل در مرحله کنونی هم بتواند به رودخانه لیتانی برسد، بعد از پایان جنگ نمی‌تواند از بازگشت حزب الله به مرزها جلوگیری کند. .
⭕️ اطلاعیه سفارت ایران در لبنان درباره شهادت بانوی ایرانی در این کشور 🔸سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان در اطلاعیه در خصوص شهادت یک بانوی ایرانی در لبنان بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بیان کرد: با کمال تأسف به اطلاع هموطنان عزیر می‌رساند که در نتیجه حمله پهپادی ضدانسانی رژیم صهیونیستی در روز شنبه مورخ 28 مهرماه به مکانی عمومی در منطقه جونیه لبنان، یکی از بانوان ایرانی مقیم لبنان به نام «معصومه کرباسی» بهمراه همسرش به فیض شهادت نائل گردید. 🔸سفارت جمهوری اسلامی در بیروت ضمن عرض تبریک و تسلیت به فرزندان و بستگان این عزیز، و محکوم نمودن شدید این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها که شهروندان بی‌گناه را مورد هدف قرار می‌دهد؛ از مجامع بین‌المللی خواستار اقدام عملی، فوری و مؤثر در حمایت از جان انسان‌های بی‌گناهی است که در معرض تهدید دائم ماشین جنگی رژیم صهیونیستی هستند. .
وزیر امور خارجه: حمله اسرائیل به ایران اعلان جنگ است و به تناسب پاسخ خواهیم داد 🔸عباس عراقچی در مصاحبه با شبکه خبری "ان تی وی" ترکیه: حمله رژیم اسرائیل به ایران، یک پاسخ یا واکنش نیست بلکه حمله است زیرا اساساً آنچه ایران انجام داد دفاع از خود و یک دفاع مشروع بود. 🔸اگر رژیم اسرائیل به ما حمله کند ما آماده پاسخ به آ‌ن هستیم و به شکلی مناسب جواب می دهیم اما امیدواریم که رژیم اسرائیل اراده ما را امتحان نکند. 🔸اساساً هر حمله ای به ایران خط قرمز ماست. اصلاً و ابداً در مقابل آن سکوت نخواهیم کرد. حمله رژیم اسرائیل به تاسیسات هسته ای یا هر جای دیگری را به شکل مشابه پاسخ می دهیم. 🔸رژیم اسرائیل هر حمله ای به ایران داشته باشد به شکلی مشابه جواب می گیرد. ما از این پاسخ عقب نخواهیم نشت. عقب نمی اندازیم اما عجله هم نمی کنیم. 🔸رژیم اسرائیل بدون کمک آمریکا حتی نمی تواند حیات خود را دنبال کند. بدون این کمک ها، جنایات در لبنان و غزه نیز ادامه نمی یابد. همه تسلیحات استفاده شده در آنجا تسلیحات آمریکایی است. اگر آمریکا اراده واقعی داشته باشد می تواند جلوی رژیم اسرائیل را بگیرد. .
پیام دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت شهادت شیخ نبیل قاووق 🔸حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در پیامی شهادت عالم مجاهد شیخ نبیل قاووق عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت. 🔸متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون 🔸شهادت مظلومانه و غریبانه یار دیرین سیدالشهدای مقاومت، عالم مجاهد و خستگی ناپذیر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نبیل قاووق به دست شقی ترین درنده خویان دوران یعنی رژیم سفاک صهیونیستی، داغی جانکاه را بر دل عموم یاران مقاومت نشاند. 🔸شهادت، پاداش شایسته و مبارک بیش از چهل سال جهاد و خدمات خالصانه این عضو برجسته شورای مرکزی حزب الله بود و بر اساس سنت‌های الهی اطمینان راسخ داریم، شیخ نبیل شهید، بیش از گذشته، زنده و برای پیروزی مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیتی، نقش آفرین خواهد بود. 🔸اینجانب شهادت این مجاهد نستوه را به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم «ارواحنا فداه» و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» تبریک و تسلیت عرض مینمایم و به همه هم‌رزمان و خانواده معزز این صدیق عزیز و گرانقدرم عرضه می دارم: «سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار». محمد حسن رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین  .
فراخوان کمیته‌های مقاومت برای تشدید اقدامات ضد صهیونیستی 🔸کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنش به کشتار خونینی که صهیونیست‌ها در شمال نوار غزه به راه انداخته‌اند، در بیانیه‌ای اعلام کردند: فرزندان امت اسلامی و همه آزادگان جهان باید با حضور در میادین و محاصره سفارتخانه‌های غربی و آمریکایی، اقدامی فوری و موثر برای توقف این جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر علیه مردم غزه انجام دهند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انهدام یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در شرق جبالیا در شمال نوار غزه با بمبی قوی از سوی گردان های قسام .
عرب ژورنال: صهیونیست‌ها امپراتور رسانه‌ را برای توجیه جنایات خود به خدمت گرفته‌اند 🔸 پایگاه خبری «عرب ژورنال» در گزارشی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای تحریف افکار عمومی و تحقق اهداف و برنامه‌های خود، ابزار رسانه‌ای بسیاری را به خدمت گرفته است، نوشت: در میان چهره‌های رسانه‌ای که رژیم صهیونیستی به طور موثر برای تامین منافع خود از آن استفاده می‌کند، «روبرت مرداک»، صاحب یکی از بزرگترین امپراتوری‌های رسانه‌ای جهان است. 🔸مرداک به طور مستمر از رسانه‌های متعلق به خود برای حمایت از سیاست‌های رژیم صهیونیستی و ترویج جنگ‌های تهاجمی آن علیه مردم فلسطین، به‌ویژه جنگی که در حال حاضر علیه ساکنان غزه درجریان است سوء استفاده می‌کند. 🔸در میان چهره‌های رسانه‌ای که رژیم صهیونیستی به طور موثر برای تامین منافع خود از آن استفاده می‌کند، «روبرت مرداک»، صاحب یکی از بزرگترین امپراتوری‌های رسانه‌ای جهان است. 🔸مرداک به طور مستمر از رسانه‌های متعلق به خود برای حمایت از سیاست‌های رژیم صهیونیستی و ترویج جنگ‌های تهاجمی آن علیه مردم فلسطین، به‌ویژه جنگی که در حال حاضر علیه ساکنان غزه درجریان است سوء استفاده می‌کند. 🔸در حالی که بیشتر کشورهای جهان و نهادهای بین المللی جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را نسل کشی می‌دانند، رسانه‌های متعلق به «مرداک» نه تنها ابعاد این جنایات را کم اهمیت جلوه می‌دهند، بلکه اقدامات نظامی رژیم اسرائیل را نیز توجیه می‌کنند. .
📸 اطلاع نگاشت: اسامی صحیح مناطق مختلف فلسطین که پس از اشغال از سوی صهیونیست‌ها تغییر کرده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحصن دانشجویان اردن در گرامیداشت و یاد و خاطره شهید یحیی سنوار .
یعقوب عمیدور رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: شلیک موشک از لبنان به سمت اسرائیل برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت و حزب‌الله هنوز موشک‌های زیادی در اختیار دارد. .