eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 ناراحتی شدید استاد شیخ جعفر تبریزی فرزند مرحوم آمیرزا جواد آقا تبریزی اعلی الله مقامه نسبت به سخن نامناسب و موهن آقای رائفی پور به ساحت قدسی حضرت آقا امیرالمومنین صلوات الله علیه 👤 آنتی صهیون: رائفی پور را قبول داریم و بودنش و فعالیتش را بویژه در باب مهدویت بسیار مفید می دانیم ولی گاهی زیادی جوگیر می شود و حرفهایی میزند که کار را خراب می کند، که در یک مورد هم بعد از اتمام جام جهانی توئیتی زد و ما هم انتقاد کردیم و از سوی شاگردان و دوستداران ایشان متهم به تخریب استادشان شدیم! البته در اینجا ضمن اینکه از حساسیت آشیخ جعفر تبریزی بابت واکنش به این بخش از صحبتهای اشتباه آقای رائفی پور تشکر می کنیم از ایشان تقاضا داریم نظر و میزان ناراحتی خودشان از توهین‌های مرتدهایی امثال امید دانا به اهل بیت علیهم السلام را هم منتشر کنند تا در این میان تقوا و عدالت برقرار گردد! نمی شود به رائفی پور بابت سخن نادرستش اینهمه تاخت (هرچند به حق) ولی از اهانت و هتاکی و جسارت هر روزه مرتد فاسدی همچون امید دانا بیتفاوت رد شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان : 🔹شهید سلیمانی ترسی از گلوله نداشت و بین خمپاره ها قدم می زد 🔹حاج قاسم پروژه اسرائیل بزرگ را از بین برد. 🔹کار حاج قاسم فقط حمایت لجستیکی نبود بلکه نیروی معنوی و شجاعت بود. 🔹فرماندهانی در جبهه مقاومت داریم که پتانسیل حاج قاسم را دارند. 🔹به قول رهبرانقلاب امروز شهید سلیمانی بیشتر از ژنرال سلیمانی دشمن را می ترساند. 🔹شهید سلیمانی چند سال آخر عمرش معروف شد؛ سالها در گمنامی بود. 🔹بعضی از اینکه عکس در شهرهای عربی بالا رفت ناراحت شدند؛ چون حقیقت او را می دانستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اهتزاز پرچم فلسطین در مادرید 🔻 پس از اینکه سفیر آمریکا در اراضی اشغالی اعلام کرد برافراشتن پرچم فلسطین در مکان های عمومی ممنوع است، حامیان فلسطین در اسپانیا، پرچم بزرگ این کشور را در پل تولدو مادرید به اهتزاز درآوردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اگه این توصیه چهل سال پیش رو جدی می‌گرفت، الان لااقل دنبال تحصیل رفته بود و یه کمی سواد برای خودش دست و پا کرده بود؛ یا دنبال یه کاسبی رفته بود و وقتی پولهایی که از این کشور بردن تموم شد، دوباره به فکر برگشتن و غارت پول این ملت نمی‌افتاد؛ و بعد از چهل سال سر کار بودن، همچنان سر پیری اینجوری سر کارش نمیذاشتن! 💬 علی صدری‌نیا پ ن: بازگشت سلطنت به ایران مانند این است آب سربالا برود وفاصله این توله پهلوی با این حرفها نجومی است اما از او احمق تر اینهایی هستن که به او وکالت دادن !!! واقعا انسان فکرنمیکرد چارتا سلیبریتی با چارتا فالور اینقدر متوهم شوند وچنین ادعایی بکنند ولی با کمال تأسف این حد از بلاهت اتفاق افتاده!
🔰 مهندسی خوب و محاسبه غلط 🔍 مروری بر نقشه و محاسبه دشمن در اغتشاشات ۱۴۰۱ 💬 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مداحان فرمودند: «در این قضایای اخیر نقشه‌ی دشمن، نقشه‌ی جامعی بود... منتها محاسبه‌ی دشمن برای پیاده کردن این نقشه محاسبه‌ی غلطی بود.» ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ 🔹 ایشان در ادامه ابعاد نقشه و محاسبه دشمن را تشریح کردند که در این اطلاع‌نگاشت مرور میشود.
💢 حملات بیگانگان به سپاه نشانه مفید بودن برای اسلام 🔹 در حاشیه اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا 💬 امام خمینی: 🔻 باید بعضی از تجربیاتی را که در طول زندگی دارم، به شما بگویم: از وقتی که‌‎ ‌‏رضاخان در ایران بر سر کار آمد، من متوجه بودم و اینطور می فهمیدم که هر چیزی که‌‎ ‌‏برای اسلام مفیدتر بود، حمله به آن بیشتر می شد. آن روز روحانیت مهمترین پایگاه ملت‌‎ ‌‏در مقابل اجانب بود، لذا، شدیدترین حملات به آن می شد. با شعر و نثر و هر چه داشتند،‌‎ ‌‏به آن حمله می کردند و برای اضمحلالش، درهای بعضی از ادارات را به روی آنان‌‎ ‌‏گشودند و در حوزه ها و شهرها، به قدری آنان را در فشار قرار دادند که ما از صبح تا به‌‎ ‌‏شام در باغها زندگی می کردیم. با عاشورا و تبلیغات اسلامی شدیداً مخالفت کردند؛‌‎ ‌‏چون می دانستند این پایگاهی است برای رسوایی حکومتها. حال، ضد انقلاب و اجانب‌‎ ‌‏علاوه بر روحانیت، به سپاه هم حمله می کنند. از این حملات انسان می فهمد که سپاه‌‎ ‌‏برای ایران و اسلام مفید است. 📚 صحیفه امام، ج۱۵، ص۳۲٠ 🔖
🔴 بشارت نزدیکی ظهور وسیدخراسانی ☑️آیت الله بهاالدینی : ‼️رهبر آینده ایران است ☑️این مطلب رو هم برادرمون حسین مهدیزاده نراقی از نراق از قول کسانی که در نماز جماعت آیت الله بهاالدینی شرکت می کردند ، فرستادند که خیلی جالب است : ☑️ آیت الله بهاالدینی به علت دور بودن از محیط آلوده جوی قم و بیماری قلبی که داشتن از سوی پزشکشون تشویق میشن که به شهر نراق و روستای جاسب که آب و هوای خوبی داره و فوق العاده خنک هست تشریف بیارن خلاصه ایشون اواخر عمرشون یه مدتی اینجا بودن (من خودم بچه نراق هستم ) یکی از آشناهای ما که اون روزها در نماز جماعت آیت الله بهاالدینی شرکت می کرد تعریف میکرد که اواخر عمر امام خمینی و زمانی که ایشون مریض بودن یه عکس از آقای منتظری را به آیت الله بهاالدینی نشون میدن و به ایشون میگن که این رهبر اینده است (توی نراق ) اما ایشون عکس را روی زمین میگذارند و میگوید : 🇮🇷 رهبر آینده سید خراسانی است 🇮🇷 ‼️تازه این مربوط به زمانی است که هیچکس فکر نمیکرد روزی آیت الله خامنه ای رهبر کشور بشند. ☑️ لازم به ذکر است آیت الله بهالدینی آنقدر مقام رفیعی داشتند که حضرت امام خمینی در زمان حیاتشون از تهران می رفتند قم پیش ایشون استخاره میگرفتند 🌺سلامتی سید خراسانی نایب الامام.مهدی.حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای حفظ الله تعالی صلوات...🌺 📚منبع: 🔹سی دی خاطرات غلام شاه پسندی محافظ سابق امام خمینی و مقام معظم رهبری.
✅ این انقلاب متصل به ظهور است... 🔴 آخرین برگ و حربه دشمن❗️ ✅ امام خامنه‌ای در جمع فرماندهان سپاه: 🔻برای مواجهه با حوادث بزرگ آماده باشید... 🔻دشمن چاره ای جز استفاده از آخرین برگ برنده خود ندارد... و مجبوراست از آن رونمایی کند...❗️ 🔸حال می پرسیم برای این بشارت و اِنذار آقایمان آماده ایم ؟؟! آیا آماده ایم یا ترسیده ایم به جای ترس باید آماده شد‼ 🔴 منتظر رونمایی آخرین برگ برنده دشمن،یعنی باشیم... 🔻به زودی نفرات اصلی پازل ظهور رونمایی میشوند... 🔹اگر اینها دنبال رونمایی از آخرین برگ برنده خود هستند بدانند که جبهه حق هم در همان روز و همان ساعت آخرین برگ برنده خود را از رو خواهد کرد ‼ ⬅ حالا متوجه شدید که چرا یمن اینقدر به سرعت قدرت گرفت✊؟ ❓یادتان هست گفتیم منتظر شعله ور شدن منطقه بعد از اربعین باشید‼ 🔸حال متوجه میشویم که وظیفه "سید خراسانی" آماده کردن یمن و جبهه مقاومت برای "رویارویی آخر" بود! 🔸مانند دایه ای که فرزند یتیمی را سرپرستی میکند تا تبدیل به جوان رشیدی شود الان یمن و جبهه مقاومت مانند آن جوان رشید هستند 🔸عربستان چنان دچار گردابی شود و طومارش در هم پیچیده شود که هیچکس در مُخیّله اش هم نگنجد!!!... ✅ دنبال بصیرت و روشنگری باشید و هر کس را میتوانید به‌ جبهه حق وارد کنید و از سردرگمی و شک نجات دهید. 🔻این انقلاب قطعا و بلاشک به ظهور متصل خواهد شد ☀ الیس الصبح بقریب⁉️ 🔴 و در دیداری که فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب داشتند 🔷 ابتدا فرمانده سپاه صحبت کردند و در جایی از سخنان خود خطاب به حضرت آقا گفتند که؛ شما مسولین را نصیحت میکنید و اینها توجه ندارند و ما نگرانیم که شما نگرانید 🔹 حضرت آقا در بین صحبتهای خود این موضوع را پاسخ دادند و فرمودند: 🌕 من نگرانی ندارم چون آینده را بسیار روشن میبینم 🔹و بعد فرمودند : وقتی حضرت موسی با بنی اسرائیل از دست فرعونیان فرار کرده و به کنار رود نیل رسیدند دیدند از یک طرف دشمن دارد حمله میکند و طرف دیگر دریاست لذا شکایت بردند به موسی که ما نگرانیم، موسی گفت: هرگز‼️ نگران نباشید... خدای من با من است و او هدایتم میکند و سپس دریا شکافت و رد شدند، و بعد آقا فرمودند: 🔅من الان به شما میگویم خدای من با من است نگران آینده نباشید آینده بسیار روشن است ان شاءلله 😭همه فرماندهان ضمن ان‌شاءالله گفتن به گریه افتادند. ✅ از این بشارت بالاتر می خواهید؟ حضرت آقا قشنگ به حوادث ظهور اشاره می کند و می گوید دشمن دنبال ماست ولی امداد غیبی ما را عبور می دهد و به خواست خدا آینده روشن است! بادا که به دریا برسد کوشش این رود همپای تو پرچم بسپاریم به موعود . . . 🔅اللهم عجل لولیک الفرج🔅
‍ 🔴امام عصر با چه زبانی با مردم زمان ظهور صحبت خواهد کرد؟! در پاسخ این سؤال به دو نکته باید توجه داشت: امام براساس علم لدّنی، قادر به تکلم با هر زبانی است. مباحثه و محاجّه امام رضا علیه‌السلام با سران علمای ادیان و مذاهب مختلف، مؤید این مطلب است؛ زیرا، امام رضا علیه‌السلام با هر یک از جاثلیق، هربذ اکبر و نسناس رومی به زبان خودشان صحبت کردد[۱] و همین مطلب باعث رسوایی مأمون عباسی گردید.از طرف دیگر، می‌دانیم که امامان از نور واحدند و وجود کمالی در یکی از آنان، حکایت از وجود همان کمال در دیگر ائمه است. از این جهت، امام زمان که خاتم‌الأوصیا‌والأولیا است، قهراً، توانایی سخن‌گفتن و تکلم به هر زبانی را خواهد داشت.در روایت آمده است: «امام زمان بعد از معرفی خود برای مردم، به خواندن کتب آسمانی می‌پردازد». اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌹🇮🇷🇮🇷
❌ دردشان فقط نیست... ✅ از عصبانی‌اند! ⛔️ از قیام زمین می‌ترسند! 💯 چهل سالی میشود (یا با ارفاق، بیش از دو دهه است) که غرب آسیا دیگر جولانگاه غارت و چپاول چشم‌آبی‌های جنگل اروپا و انگلوساکسون‌های وحشی نیست؛ 🔹 به برکت بیداری یاران ... 🔹 به برکت قیام و یاران آسمانی عزیز... 🔥 بیهوده دست‌وپا نزنید، بزودی آزاد میشود و به آغوش امت باز می گردد اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌹🇮🇷🇮🇷
⭕️ همه و همگی... گوش کنند. با شنیدن این صوت متوجه دیکتاتور بودن رهبر ایران می شوید!!!!!!!!!! فوق العاده ، دوستان
🔴استفاده تبلیغاتی از تحریم تکراری ♦️اکبر نصراللهی، عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت: از سال‌ها قبل تحریم شده‌ و معتقدم که با همین تحریم‌ها، رشد کرد؛خودکفا و موفق شد با تولید تجهیزات دفاعی، راهبرد بازدارندگی را محقق کند. 🔻این راهبرد در حوزه‌های دیگر از جمله رسانه و اقتصاد هم قابل تعمیم است.
🔴 براساس روایت موثق ۱۷۱ هزار و ۴۰۰ تروریست از کشورهای مختلف وارد سوریه شده بودند؛ ۳هزار ۸۰۰ نفر از اردن ۷هزار و ۵۰۰ نفر از مصر ۱۳هزار نفر از عراق ۹هزار و۵۰۰ نفر از لیبی ۲۴هزار و ۵۰۰ نفر از سعودی آمریکا هم مدیریت می‌کرد، اسرائیل با پوشش کمک درمانی در جنگ نابودی سوریه نقش داشت.
بله! بیت امام نباید صرفاً موزه باشد! حتماً هم در همین راستا، داخل بیت رقاصی راه انداخته اید!! اماما کجایی!؟
زمانی که بمب از آسمان می آمد اما مدارس تعطیل نمی‌شد 🔹سال ۱۳۶۶ اوج حمله موشکی ارتش بعثی عراق به تهران بود. با این حال دانش‌آموزان به مدرسه می‌رفتند و در هنگام آژیر قرمز به پناهگاه برده می‌شدند. 🔹عکس زیر پناهگاه یک دبیرستان پسرانه در تهران را نشان می‌دهد که کاوه کاظمی زمستان سال ۱۳۶۶ آن را در هنگام موشک باران تهران ثبت کرده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️سواستفاده از سخنان رهبر برای مشروعیت بخشی به قانون‌شکنی! یکی از شهروندان اقدام به‌ امر بمعروف کرده و فرد کاشف حجاب که هیچ قرابتی با انقلاب اسلامی ندارد به هنجار شکنی خود با این استدلال که "کارفرمام چیزی نمیگه و پس مشکلی نیست" ادامه می‌دهد 🔹یک فرد کم حجاب دیگر سر و کله اش پیدا شده و با استناد به بخشی از سخنان رهبر انقلاب چنین تفسیر می کند که "آقا گفته کاری نداشته باشین!" 👤 آنتی صهیون: کاری به نحوه امر بمعروف دختران انقلاب که تا حدودی طبق تز روسری گل‌گلی سردار ابراهیم پور و عزیزم چقد خوشگل شدی، هست نداریم حرفمان در مورد تحریف گران کلام ولی است روزی که به پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir اعتراض کردیم که چرا حرف صریح رهبری در مورد وجوب را تقطیع و تحریف میکند و بخش مربوط به بدحجاب و ضعیف الحجاب و... را برجسته می نماید میدانستیم که عمداً اینکار را میکنند تا حجاب را به حاشیه برده و رهبری را موافق بدحجابی نشان دهند و اینگونه آتو دست بدحجاب و بی حجاب بدهند! حضرت آقا... پایگاه اطلاع رسانی دفتر نشر آثار شما، در بازتاب سخنان شما رسم امانت را بجا نیاورد و آن را بنحوی پوشش داد و جوری بخش اصلی را کمرنگ و بخش دیگر را برجسته کرد که شما را طرفدار بدحجاب‌ها و بیتفاوت به بدحجابی نشان بدهد! در ادامه هم خبرگزاریهای رسمی و تلویزیون طبق ریل گذاری کانال khamenei.ir پیش رفتند تا شد آنچه نباید می شد! امروز بیحجابها طبق همان داده ها، میگویند رهبری گفته با بد/بی حجابی کاری نداشته باشید از حضرتعالی تقاضا داریم خیلی صریح و واضح به عنوان فصل الخطاب تکلیف را بر همگان مشخص نمائید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه امروز بیت امام خمینی ره در خمین به مناسبت هفته فرهنگی خمین!!
⛔️ اروپا بابت امنیت کشتی‌هایش در عبور از تنگه هرمز باید عوارض بدهد
آقای ✅۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ✨بسم‌الله الرحمن الرحیم ✨و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد ✨سلام علیکم جمیعا 🔴یکی از اتفاقاتی که در این چند روز اخیر رخ داد قضیه تحریم و قرارگرفتن سپاه در لیست سیاه اتحادیه اروپا بود 🔴این کار اتحادیه اروپا یک امر احمقانه در بدترین زمان ممکن بود 🔴چون الان دست برتر نظامی در منطقه برای ایرانه و در افتادن با نیروی نظامی ایران عین حماقته 🔴این کار یعنی اعلام جنگ مستقیم با ما و این به نفع ماست 🔴ناتو الان در ضعیفترین حالت ممکنش قرار داره 🔴با جنگ اکراین مشخص شد ناتو هیچ زوری نداره و اسیر روسیه شده تازه داشت زورش به روسیه میرسید که پهپادهای ایرانی واردمعرکه شدن و به جرات میگم یه پهپاد درجه سوم ما ارتش اوکراین که هیچ ، کل ناتو رو به زانو درآورده 🔴و ناتو احمقه اگه الان بخواد با ما سرشاخ بشه 🔴تجربه سوریه و عراق و یمن و اوکراین نشون داد ایران هر طرف ماجرا باشه شکست با طرف مقابل یعنی غربه 🔴در یک کار احمقانه آمریکا و اروپا به اوکراین تانک دادن در حالیکه سلطان آسمانهای اوکراین پهپادهای ایرانی است 🔴ما که قصد مداخله نداشتیم  تازه به روسیه هم تاکید کردیم که از موشکهایی که از ما خریده توی جنگ اوکراین استفاده نکنه 🔴اما انگار واقعا اروپا تنش میخاره برای یک سرشاخ شدن جدی البته اینم بگم 🔴درسته ما در جنگ آخرالزمانی هرج الروم حضور نداریم ولی هیچ ابایی از تامین تسلیحات بر علیه صهیونیزم جهانی نداریم 1⃣ادامه دارد🔻🔻🔻
🔴ناتو همین الان در منجلاب اوکراین گیر کرده اگر بخواد با ما هم وارد سرشاخ شدن بشه کل ناتو نابود میشه دشمن و کارشناسان جنگیش میدونن که وقتی ادوات ما در مانور هامون اینقدر پیشرفنه است این یعنی یک دهم توان نظامی ما چون توان مخفی نظامی ما حداقل ده برابر توان ظاهری ماست 🔴حالا نوبت ما رسیده به احتمال زیاد به زودی ما از ان پی تی NPT خارج میشیم و تمامی بازرسین آژانس هسته ای از کشور اخراج خواهند شد 🔴این یعنی شروع نصب جدیدترین نسل سانتریفیوژها و شروع غنی سازی ٩٠ درصدی 🔴و اروپا هم به جز همین تحریمها هیچ غلطی نمیتونه بکنه 🔴البته این رو هم بگم این لایحه پیشنهادی پارلمان اتحادیه اروپا غیرالزام آوره و تصویب اون باید در جلسه مشترک سران اروپا رای گیری و تصویب بشه 🔴همین اتفاق باعث شد امروز نفت گرونتر بشه 🔴البته اینم بگم با توافقی که با روسیه کردیم تا چند وقت آینده چندین فروند هواپیمای پیشرفته سوخو ٣۵ به ایران تحویل خواهد شد که معادلات منطقه رو بهم خواهد زد 🔴جای هیچ نگرانی وجود نداره این کار اتحادیه اروپا در صورت تصویب نهایی به ضرر خودشون خواهد شد چون دست ما رو به شدت تو حوزه نظامی باز میکنه 🔴خواهید دید که اروپا دوباره به دست و پای ایران خواهد افتاد تا ایران اقدام تلافی جویانه انجام نده ولی با توجه به حساسیت نظام و بالاخص حضرت اقا نسبت به مسائل نظامی بعید به نظر میرسه که ما اقدام متقابلی اون هم از نوع شدیدش انجام ندیم چون موضوع نظامی به فرموده حضرت اقا یک موضوع ناموسی است اروپا در منجلاب اوکراین گیر کرده و توان این رو نداره که یک دردسر جدید اضافه کنه 🔴اینها به دنبال یک دستاویز برای امتیاز گرفتن از ایران در پرونده برجام هستند که اینبار ایران بعیده که کوتاه بیاد 🔴آخرین میخ هم به تابوت برجام زده شد و پرونده برجام بعد از تصویب این لایحه برای همیشه بسته خواهد شد والسلام 2⃣ پایان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
mp3.mp3
22.93M
موضوع فایل صوتی👇 برجام ، مخالفت امام خامنه‌ای ، فهمیدن فرماندهان غرب به اینکه ، آیت الله خامنه ای درباره‌ی برجام همه چیز رو می‌دونه، و تلافی اونا برعلیه ایران عزیز شروع اغتشاشات، ....... و درباره موضوعات دیگر اگه آقامون رو به همه خوب معرفی میکردیم ، به خودشون اجازه نمی‌دادند این غلطا رو بکنند شرمنده ام سخنرانش رو نمی‌دونم کیه توصیه میکنم اگه گوش نکردین حتماً گوش کنید