eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
88.4هزار عکس
59.3هزار ویدیو
382 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
*داستان شماره ۹* *در بیان قصه ادریس (ع)* 🌺🌸🌾🌺🌸🌾 بسم الله الرحمن الرحیم پس ادریس از جای خود فرود آمد که طلب خوردنی بکند برای رفع گرسنگی و چون به نزدیک شهر رسید دودی دید که از بعضی خانه ها بالا می رود پس بسوی آن خانه رفت و داخل شد و دید پیر زالی (پیر زن) را که دو نان را تنک (نازک، کم حجم، مثل نان لواش) کرده است و بر آتش انداخته است. گفت ای زن مرا طعام بده که از گرسنگی بی طاقت شده ام. زن گفت ای بنده خدا نفرین ادریس برای ما زیادتی نگذاشته است که به دیگری بخورانیم و سوگند یاد کرد که مالک چیزی به غیر این دو گرده نان نیستم و گفت برو و طلب معاش از غیر مردم این شهر بکن. ادریس گفت: آنقدر طعام به من بده که جان خود را به آن نگاه دارم و در پایم قوت رفتار بهم رسد که به طلب معاش بروم. زن گفت این دو گرده نان است یکی از من است و دیگری از پسر من است. اگر قوت خود را به تو دهم می میرم و اگر قوت پسر خود را به تو دهم او می میرد و در اینجا زیادتی نیست که به تو دهم. ادریس گفت پسر تو طفل است و نیم قرص برای زندگی او کافی است و نیم قرص برای من کافی است که به آن زنده بمانم و من و او هر دو به این یک گرده نان اکتفا می توانیم نمود. پس زن گرده نان خود را خورد و گرده دیگر را میان ادریس و پسر خود قسمت کرد. چون پسر دید که ادریس از گرده نان او می خورد اضطراب کرد تا مرد. مادرش گفت ای بنده خدا فرزند مرا کشتی. ادریس گفت جزع مکن که من او را به اذن خدا زنده می گردانم. پس ادریس دو بازوی طفل را به دو دست خود گرفت و گفت ای روحی که بیرون رفته ای از بدن این پسر به اذن خدا، برگرد بسوی بدن او به اذن خدا و منم ادریس پیغمبر. پس روح طفل برگشت بسوی او به اذن خدا. پس چون آن زن سخن ادریس را شنید و پسرش را دید که بعد از مردن زنده شد گفت گواهی می دهم که تو ادریس پیغمبری و بیرون آمد و به صدای بلند فریاد زد در میان شهر که بشارت باد شما را به فرج که ادریس به شهر شما در آمده است و ادریس رفت و نشست بر موضعی که شهر آن جبار اول در آنجا بود و آن بر بالای تلی بود. پس به گرد او آمدند نزد او گروهی از اهل شهر او و گفتند ای ادریس آیا بر ما رحم نکردی در این بیست سال که ما در مشقت و تعب و گرسنگی بودیم؟ پس دعا کن که خدا بر ما ببارد. ادریس گفت: دعا نمی کنم تا بیاید این پادشاه جبار شما و جمیع اهل شهر شما همگی پیاده با پاهای برهنه و از من سوال کنند تا من دعا کنم. چون آن جبار این سخن را شنید چهل کس فرستاد که ادریس را نزد او حاضر گردانند. چون به نزد او آمدند و گفتند جبار ما را فرستاده است که تو را به نزد او بریم. پس آن حضرت نفرین کرد بر ایشان و همگی مردند. چون این خبر به آن جبار رسید پانصد نفر فرستاد که او را بیاورند چون آمدند و گفتند که ما آمده ایم تو را به نزد جبار بریم. آن حضرت گفت نظر کنید بسوی آن چهل نفر که چگونه مرده اند. اگر برنگردید شما را نیز چنین کنم گفتند ای ادریس ما را به گرسنگی کشتی در مدت بیست سال و الحال نفرین مرگ بر ما می کنی آیا تو را رحم نیست؟ ادریس گفت من به نزد آن جبار نمی آیم و دعای باران نمی کنم تا جبار شما با جمیع اهل شهر پیاده و پا برهنه بیایند به نزد من. پس آن گروه برگشتند بسوی آن جبار و سخن آن حضرت را به او نقل کردند و از او التماس کردند که با اهل شهر پیاده و پا برهنه به نزد ادریس برود. پس به این حال آمدند و به نزد آن حضرت ایستادند با خضوع و شکستگی و استدعا کردند که دعا کند تا خدا بر ایشان ببارد. پس قبول فرمود و از خدا طلبید که باران بر آن شهر و نواحی آن بفرستد. پس ابری بر بالای سر ایشان بلند شد و رعد و برق از آن ظاهر شد و در همان ساعت بر ایشان باران بارید به حدی که گمان کردند غرق خواهند شد و به زودی خود را به خانه های خود رسانیدند. ان شاء الله ادامه داستان شبی دیگر... منبع:حیوة القلوب جلد اول( در قصص پیامبران و اوصیاء ایشان) نوشته علامه محمد باقر مجلسی رحمة الله علیه 🌸نشر پیام صدقه جاریه هست🌸 **اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم* 🌾🌺🌸 *التماس دعای فرج* *شبتون مهدوی*
فرقه نجس بهاییت
📷 تصویر | ستایش عبدالبها از دولت غاصب و جعلی اسرائیل این لوح رنگی در کمال پر رویی در میان بهاییان توزیع شده است. مدرک و سندی واضح و نوکر منشانه و ذلت گونه از عبدالبها، رهبر دوم بهائیت در ستایش دولت غاصب اسرائیل بی جهت نیست در حالی که همه دنیا یکصدا این رژیم جعلی و غاصب را محکوم میکنند، تشکیلات بهائیت ساکت نشسته...
🕷بازدید صاحبخانه از مستاجرش! نتانیاهو در مرکز جهانی فرقه بهائیت 🔹تصویر فوق آمده، بازدید نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر کنونی حزب لیکود، به همراه همسرش از مرکز کانونی فرقه بهائیت (موسوم به بیت‌العدل) واقع در شهر حیفا (کرانه کوه کرمل) را نشان می‌دهد. 🔹حضور این عنصر مارک‌دار رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۹۶ در اصلی‌ترین مرکز این فرقه که پیش از این به صورت آشکار اتفاق نمی‌افتاد به بهانه تولد حسینعلی نوری (بهاء) صورت گرفت. که خود تایید دیگری است بر ارتباط تنگاتنگ فرقه ضاله ی بهائیت و رژیم کودک کش اسرائیل..... 🤔اندکی تفکر!! فریب فرقه سیاسی بهائیت نخوریم
💢زمزمه‌ی بهائی بودن شاه ایران ! 🔹در بحبوحه‌ی شکل‌گیری انقلاب اسلامی، بهائیت تلاش نمود تا سفره‌ی خود را از جنایات رژیم پهلوی جدا کرده و تمام جنایات و غارت‌های خود را در زمان این رژیم لاپوشانی کند. از این‌رو پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی شاهد آنیم که تشکیلات بهائیت، نه تنها منکر تاخت و تازهای خود در زمان پهلوی شد، بلکه مدعی ستم دیدن در زمان پهلوی نیز می‌شود. ♦️اما این‌ها در حالیست که آمیختگی زیاد محمدرضا پهلوی با بهائیان و حمایت‌های همه‌جانبه از آنان به حدی بود که موجب شد، زمزمه‌ی بهائی بودن شاه ایران بر سر زبان‌ها بیفتد؛ تا جایی که یکی از مبلّغان بهائی می‌گوید: «کارهایی که اکنون به دست اعلی‌حضرت همایون شاهنشاه آریامهر صورت می‌گیرد، هیچ کدامش روی اصول دین اسلام نیست. زیرا خود شاه به تمام دستورات بهائی آشنایی دارد و حتی ایشان با اشرف پهلوی در دوران کودکی در مدرسه بهائیان در خیابان امیریه که آن زمان از مدارس عالی تهران بود، درس خوانده‌اند و دلیلش آن است که عکس آن زمان شاه و اشرف هم‌اکنون موجود است... ♻️حالا مردم احمق می‌گویند شاه بهائی است؛ چه کار می‌توانند بکنند، فلسفی بالای منبر می‌گوید شاها مواظب باش ببین دکتر شما چه شخصی است کارها را به دست بهائی‌ها ندهید... هم‌اکنون تیمسار صنیعی وزیر جنگ و تیمسار شیرین سخن بهائی هستند». 📚پی‌نوشت: 📖عبدالله شهبازی، ظهور و سقوط سلطنت پهلوی، تهران: مؤسسه‌ی مطالعات و پژوهش‌های سیاسی، انتشارات اطلاعات تهران، ۱۳۸۵، ج ۱، ص ۳۷۶. 📖جواد منصوری، تاریخ قیام ۱۵ خرداد به روایت اسناد، تهران: مرکز اسناد انقلاب اسلامی، چاپ اول، ۱۳۷۸ش، سند شماره: ۲/۸۵.
🔗دستگیری حکومت و روحانیون ابتدا توجه زیادی به حرکت بابی نکردند اما در اواخر تابستان ۱۸۴۵ میلادی وقتی از گسترش سریع آن آگاه شدند، تصمیم به کنترل آن گرفتند؛ باب در این زمان تازه از مکه به بوشهر آمده بود. به همین خاطر حاکم فارس عده‌ای از مأموران خود را از شیراز عازم کرد تا هرکجا که می‌توانند او را بیابند و توقیفش کنند. مأموران در بین راه بوشهر و شیراز باب را دستگیر و به شیراز آوردند. او در برابر حاکم توسط سر دسته روحانیون مورد بازپرسی قرار گرفت و توسط وی مرتد اعلام شد و دستور داده شد که او باید با فلک تنبیه شود و در خانه عبد الحمید خان داروغه محبوس شود. بعد از آن، سید علی‌محمد شیرازی به ضمانت دایی خود به منزل او رفت. از وقایع مهم قبل از ورود باب به شیراز حضور و فعالیت‌های بعضی از پیروان اولیه باب در شیراز بود. یکی از پیروان او به اسم ملّا صادق خراسانی که از شاگردان سید کاظم رشتی بود و به مقام اجتهاد رسیده بود طبق دستور باب، این جمله را در شیراز به اذان اضافه کرد: أشهد أن علیاً قبل نبیل باب بقیةالله، یعنی شهادت می‌دهم که علی‌محمد، باب بقیةالله است. علمائی که در اول صف نماز بودند برآشفتند و خواستار تنبیه مسبب واقعه شدند. حاکم شیراز، حسین خان آجودان باشی، ملّا صادق را دستگیر کرد، او را هزار تازیانه زد. قدوّس نیز که قسمت‌هایی از «قیوم الاسماء» را که خطاب به سلطان و صدر اعظم و ملوک و ابناء ملوک بود بر سر منبر خوانده بود مورد غضب حاکم قرار گرفت. حسین خان ملّاصادق، قدوّس و یکی دیگر از پیروان باب به اسم ملّا علی اکبر اردستانی را شکنجه و از شیراز اخراج کرد. 📗عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۴۸). «نقطه اولی جمال ابهی». جهان. ص. ۱۰. بایگانی‌شده از اصلی در ۹ آوریل ۲۰۱۹. دریافت‌شده در ۲۹ آوریل ۲۰۱۹. 📗عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۴۸). نقطه اولی جمال ابهی. جهان. ص. ۱۰. 📗نصرت‌الله محمد حسینی. حضرت باب. مؤسسه معارف بهائی. ص. ۲۵۰-۲۵۵. 📗محمد جعفر امامی (۱۳۸۳). پای سخنان پدر. اسوه.
🕸 تناقض در بهائیت صلح عمومي و تحريم جنگ، شعار فريبنده بهائيت است كه تناقضات گفتاري و رفتاري بسياري در بهائيت دارد؛ از جمله: عباس افندي مي‌گويد: «اگر نفسي به نفسي ظلمي كند، ستمي كند، ‌تعدي كند، و آن شخص مقابله بالمثل نمايد، اين انتقام است و مذموم است، زيرا زيد اگر پسر عمرو را بكشد، عمرو حق ندارد كه پسر زيد را بكشد؛ اگر بكشد انتقام است. اين بسيارمذموم است، بلكه بايد بالعكس مقابله كند، عفو كند، بلكه اگر ممكن شود، اعانتي به متعدي نمايد. اين نوع سزاوار انسان است».(مفاوضات، ص ۱۸۶ ـ ۱۸۷) حسين علي بهاء در راستاي تقاص و انتقام‌گيري مي‌گويد: «مَن آَحرَقَ بیتاً مُتِعَمِدَاً فَاحرِقوه و مَن قُتِلَ نَفسَاً عامِدَاً فاقتُلوهُ خُذُوا سُنَن الله بأیادي القُدرَة و الإقتِدار ثُمَ اترُکوا سُنَنَ الجاهلین و إن تَحکُموا لَهُما حبساً اَبَدیاً لا بأسَ عَلَیکُم؛ کسی که از روی عمد، خانه‌ی دیگری را بسوزاند، او را بسوزانید و کسی که از روی عمد شخصی را به قتل رسانده، او را بکشید و قوانین پروردگار را با قدرت و توانایی اجرا نمائید و از طریقه‌های نادانان دوری گزینید و اگر برای آنان حبس ابد اختیار کنید، باز مانعی نخواهد داشت». 📗اقدس، ص ۱۸
🕸حقیقت بهائیت: سرسپردگی بهائیت به آمریکا هرچند که بهائیت در تلاش است تا خود را به عنوان دینی الهی معرفی کند، اما شواهد بسیاری از سرسپردگی این فرقه‌ی ساخت استعمار به قدرت‌های بزرگ دارد. از این‌رو در گزارش محرمانه‌ی نماینده‌ی ایران در آمریکا (مورخ ۳۰ رمضان ۱۳۱۸ قمری)، حضور و فعالیت بهائیت در شهر شیکاگوی آمریکا به اطلاع مقامات ایرانی رسید. در گزارش ۱۲ جمادی الأولی سال ۱۳۱۹ نیز نمایندگی ایران خاطرنشان ساخت که بهائیان، اخبار ایران را به دقت پیگیری کرده و از تحت فشار قرار دادن دولت ایران در محافل سیاسی فرهنگی آمریکا، به منظور آزادی بیشتر بهائیان در ایران فروگذار نمی‌کنند. اما به راستی چگونه فرقه‌ای که ادعای الهی بودن دارد، برای تحت فشار قرار دادن کشورمان، به دامن آمریکای جنایت‌کار (به عنوان تنها استفاده کننده‌ی سلاح مرگ‌بار هسته‌ای، عامل کودتا، قتل‌عام و جنایت در ایران، ویتنام، عراق، افغانستان و...) چنگ می‌زند؛ حال آن‌که خدای تعالی صراحتاً فرموده است: «وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ [هود/۱۱۳]؛ و بر ظالمان تکیه ننمایید، که موجب می‌شود آتش شما را فرا گیرد؛ و در آن حال، هیچ ولیّ و سرپرستی جز خدا نخواهید داشت؛ و یاری نمی‌شوید». 📗مؤسسه‌ی مطالعات تاریخ معاصر ایران، فصلنامه تخصصی تاریخ معاصر ایران، سال ۱۳، بهار ۱۳۸۸، ش: ۵۰، ص ۶۰.
D1737865T14321176(Web).Mp3
484.9K
🔸پرسمان اعتقادی 👤حجت الاسلام و المسلمین ◀️ موضوع : فرقه بهائیت
1_1343388222.mp3
1.45M
⭕️ سوال ❓فرقه ی بهائیت باورشان چی هست و فرقش با وهابیت چیست؟ 🎙استاد
🗒 نقش عبدالبهاء در اشغال فلسطین (قسمت دوم) یکی از نشانه‌های هماهنگی و همدستی رهبران بهائیت با صهیونیست‌ها در اشغال فلسطین، تلاش برای کوچاندن اختیاری مردم فلسطین از سرزمین مادری‌شان، با تبلیغات منفی علیه این منطقه و یا دعوت به سکوت در مقابل توسعه‌طلبی یهودی‌ها بود. ارتباط پیشوایان بهائیت با صهیونیست، به سال‌های پیش از اشغال فلسطین توسط انگلیسی‌ها و تلاش‌ها برای تأسیس کشوری یهودی در منطقه باز می‌گردد. شواهد تاریخی از ارتباط و همکاری دومین رهبر بهائیت، «عبدالبهاء» با زرسالاران یهودی پرده برمی‌دارد؛ ارتباط‌هایی که بعدها عبدالبهاء، حاصل آن را به اسم پیش‌بینی آینده فلسطین، به خورد بهائیان می‌داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️نفوذ بهائیت در صدا و سیمــــــــــــــــــا 🔹️آقای علی اکبر رائفی پور در مورد نفوذ فرقه ضاله بهائیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و افشای اسناد محرمانه درباره جذب افراد بهائی در این سازمان خبر داد. 🔸پیروان فرقه ضاله بهائیت همچنانکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دارای تلویزیون رسمی بودند، بعد از انقلاب هم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باقی ماندند.
🔹حقیقت بهائیت: 💥حکایت بهائیت؛ و اربابان اسرائیلی آن ️در مقابل خوش خدمتی و اطاعت محض رهبران بهائیت از اولیای رژیم کودککش صهیونیستی، این رژیم در کنار نسلکشی و آوارگی فلسطینیان، بهائیت را به رسمیت شناخته و به حمایت از آن روی آورده است؛ همچنان که پرفسور نرمان نيويچ (دادستان اسبق و يکی از شخصيتهای سياسی حقوقی دولت اسرائيل)، در به رسمیت شناختن بهائیت گفته است: 🔻«اکنون فلسطين را نبايد فی الحقيقه منحصراً سرزمين سه ديانت محسوب داشت، بلکه بايد آن را مرکز و مقر چهار ديانت به شمار آورد، زيرا امر بهائی که مرکز آن حيفا و عکا است و اين دو مدينه زيارتگاه پيروان آن است به درجهای از پيشرفت و تقدم نائل گشته که مقام ديانت جهانی و بين المللی را احراز نموده است».[۱] 🔹اما با توجه به رسمیت شناخته شدن بهائیت در اسرائیل، چرا پیشوایان بهائی در کنار اصرارشان به لزوم تبلیغ [۲]، اسرائیلیها را از این قانون مستثنی کردهاند؟! و هیچ بهائی حق ندارد یک یهودی را به دین خود دعوت کند؟[۳] 💠 اگر اسرائیل بهائیت را به رسمیت میشناسد، پس چرا سران تشکیلات بهائی موظف به رعایت انحصار تعداد خاصی از پیروان خود در این سرزمین هستند و هرآنکس که بدون اجازهی آنان و خارج از نوبت به اسرائیل سفر کند را مشمول طرد روحانی قرار میدهند؟![۴] آری؛ بدون شک اسرائیل، بهائیت را تنها به چشم مسلکی ساختگی، وابسته و صادراتی مینگرد که پیروان آن، وظیفهی جاسوسی برای این رژیم را بر عهده دارند. 📗[۱]شوقی افندی، قرن بدیع، ترجمهی نصرالله مودت، ج ۴، ص ۱۶۲. 📗[۲]محمدعلی فیضی، رساله راهنمای تبلیغ، بدیع، ص ۵. [۳]نهاد رهبری بهائیت، بیت العدل، بیت العدل پاسخ به نامهی مورخ: ۲۵ ژوئن ۱۹۹۵. 📗[۴]شوقی افندی، توقیعات مبارکه، ج ۴، صص ۴۱_۴۲.
🔹ارتباط بهائیان و صهیونیسم (۱) پروفسور نرمان‌ تیویج‌ یكی‌ از شخصیت‌های‌ سیاسی‌ اسرائیل‌ به‌ پاس‌ خدمات‌ بهائیان‌ به‌ اسرائیل‌ نوشت‌: «امر بهائی‌ كه‌ مركز آن‌ حیفا و عكاست‌ و این‌ دو مدینه‌ زیارتگاه ‌پیروان‌ آن‌ است‌ به‌ درجه‌ای‌ از پیشرفت‌ و تقدم‌ نایل‌ گشته‌ كه‌ مقام‌ دیانت‌ جهانی‌ و بین‌المللی‌ را نموده‌ است به‌ همین‌ جهت‌ بهائیان‌ در بسیاری‌ از كشورها به‌ نفع‌ دولت ‌اسرائیل‌ جاسوسی‌ می‌كنند.» حجت‌السلام والمسلمین روح‌الله حسینیان، رئیس مركز اسناد انقلاب اسلامی طی یادداشتی كه به صورت اختصاصی در اختیار پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی قرار داده است به بررسی "ارتباط بهائیان با رژیم جعلی اسرائیل" و "نفوذ بهائیان در رژیم منحوس پهلوی" می‌پردازد كه مشروح آن را در زیر می‌خوانید: با توجه‌ به‌ شرایط‌ زمانی‌ توسعه‌طلبی‌های‌ صهیونیسم‌ و رابطه‌‌ ایران‌ و اسرائیل‌، بیشترین‌ حساسیت‌ علمای‌ شیعه‌ نسبت‌ به‌ یهودی‌ها بود. حضرت‌ امام‌ خمینی(رحمه‌الله علیه) در مورد لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی‌ این‌ احتمال‌ را نادیده‌ نگرفتند كه‌ «شاید به‌ دست‌ جاسوسان ‌یهود و صهیونیست‌ تهیه‌ شده‌ برای‌ نابودی‌ استقلال‌ و به‌ هم‌ زدن‌ اقتصاد و مملكت‌.» حضرت‌ امام(رحمه‌الله علیه)‌ و سایر مراجع‌ و علما معتقد بودند بهائیان‌ در ایران‌ عمال‌ اسرائیل‌هستند و این‌ لایحه‌ بیشتر برای‌ حاكمیت‌ آنها در ایران‌ طراحی‌ شده‌ است‌. 👤 حجت‌الاسلام والمسلمین ادامه دارد...
🔹ارتباط بهائیان و صهیونیسم (۲) حساسیت ‌موضوع‌ زمانی‌ روشن‌ می‌شود كه‌ دانسته‌ شود، بهائیان‌، ایران‌ را بعد از اسرائیل‌ دومین‌ سرزمین‌ بهائیان‌ و آن‌ را مركز قیام‌ و تسخیر جهان‌ می‌دانستند. آنها با چاپ‌ نقشه‌‌ ده‌ساله‌‌ خود اهمیت‌ ایران‌ را برای‌ بهائیت‌ نشان‌ دادند. حضرت‌ امام(رحمه‌الله علیه)‌ خطاب‌ به‌ علمای‌ یزد نوشتند: «آقایان‌ باید توجه‌ فرمایند كه‌ بسیاری‌ از پست‌های‌ حساس‌ به‌ دست‌ این‌ فرقه‌ است‌ كه‌ حقیقتاً عمال‌ اسرائیل‌ هستند. خطر اسرائیل‌ برای‌ اسلام‌ و ایران‌ بسیار نزدیك‌ است‌. پیمان‌ با اسرائیل‌ در مقابل‌ دول‌ اسلامی ‌یا بسته‌ شده‌ یا می‌شود. علمای‌ اعلام‌ و خطبای‌ محترم‌، سایر طبقات‌ را آگاه‌ فرمایند كه‌ در موقعش‌ بتوانیم‌ جلوگیری‌ كنیم‌.» امام خمینی(رحمه‌الله علیه) در این‌ پیام‌ از «تسهیلاتی‌ كه‌ دولت‌ برای‌ مسافرت‌ دو هزار نفر یا بیشتر از فرقه‌‌ ضاله‌ قائل‌ شده‌ است‌»، همراه‌ با پرداخت‌ ارز و تخفیف‌ در بلیط‌ برای‌ سمیناری‌ كه ‌«در لندن‌ از آنها تشكیل‌ می‌شود» در حالی‌ كه‌ در مقابل‌ برای‌ «حجاج‌ بیت‌الله‌الحرام‌ چه‌ مشكلات‌ كه‌ ایجاد نمی‌كنند»، انتقاد كردند و آن‌ را شاهدی‌ بر «سوء نیت‌ دولت‌» گرفتند.  نه‌ تنها حضرت‌ امام(رحمه الله علیه)‌ بلكه‌ قاطبه‌ روحانیت‌ هدف‌ این‌ لایحه‌ را حاكمیت‌ بهائیان‌ بر سرنوشت‌ ایران‌ ارزیابی‌ می‌كردند. آقای‌ فلسفی‌ كه‌ در آن‌ زمان‌ سخنگوی‌ روحانیت‌ به‌ حساب‌ می‌آمد به‌ نماینده‌‌ دولت‌ گفت‌: «این‌ تصویب‌نامه‌ هدفش‌ شركت‌ زن‌ها در انتخابات‌ نیست‌. شركت‌ زن‌ها آن‌ قدر مهم‌ نیست‌ كه‌ تمام‌ روحانیون‌ به‌ این‌ كیفیت‌ علیه‌ آن‌ قیام‌ كنند. این‌ تصویب‌نامه‌ توطئه‌ای‌ است‌ بر ضد نبی‌اكرم‌ (صلوات الله علیه وآله) و زمینه‌ای‌ است‌ برای‌ درهم‌ شكستن‌ قدرت‌ قرآن‌ كریم‌ و مسلط‌ شدن‌ عناصر كثیف‌ بهائی‌ بر مسلمین‌» تحلیل‌ روحانیت‌ بر یك‌ پیشینه‌‌ تاریخی‌ و یك‌ پیش‌بینی‌ بسیار دقیق‌ استوار بود. بهائیان‌ به‌ محض‌ حمایت‌ دولت‌ و مسلط‌ شدن‌ بر مناصب‌ به‌ تحقیر و تحمیل‌ بر مسلمانان‌ دست‌ زدند. به‌ عنوان‌ نمونه‌، یكی‌ از بهائیان‌  كه‌ مدیر عامل‌ فروشگاه‌ فردوسی‌ شده‌ بود، خانم‌ مسلمانی‌ كه‌ روزه‌دار بود و روسری‌ به‌ سر داشت‌، «روزه‌ گرفتن‌» وی‌ را «به‌ باد تمسخر» گرفته‌ و «به‌ وی‌ تكلیف‌ می‌كند كه‌ یا روسری‌ را از سر بردار یا فوراً به‌ خدمت ‌وی‌ خاتمه‌ داده‌ خواهد شد». بهائیان‌ با آزادی‌ عملی‌ كه‌ به‌دست‌ آوردند، می‌كوشیدند تا طبق‌ دستور صریح‌ آمریكا و لندن‌ «در این‌ مملكت‌ مد لباس‌ یا ساختمان‌ها و بی‌حجابی‌را رونق‌» دهند و چنان‌ به‌ پیش‌ می‌رفتند كه‌ پیش‌بینی‌ می‌كردند: «این‌ مسلمانان‌ آخر به ‌دست‌ بهائیان‌ از بین‌ می‌روند و دنیای‌ حضرت‌ بهاءالله‌ رونق‌ می‌گیرد». از طرف‌ دیگر رابطه‌‌ بهائیان‌ و اسرائیل‌ یك‌ رابطه‌‌ بسیار صمیمانه‌ای‌ بود كه‌ بر محور منافع‌ مشترك‌ با داشتن‌ یك‌ دشمن‌ مشترك‌ به‌ نام‌ مسلمانان‌ استوار شده‌ بود. روابط‌ بهائیان‌ و اسرائیل‌ به‌ قبل‌ از جنگ‌ جهانی‌ اول‌ برمی‌گردد. دومین‌ رهبر بهائیان ‌عباس‌ افندی‌ (عبدالبهاء) به‌ سبب‌ جاسوسی‌ برای‌ انگلیس‌ و خدماتی‌ كه‌ در جنگ‌ جهانی ‌در «عكا» به‌ سپاه‌ انگلیس‌ در مقابل‌ مسلمانان‌ عثمانی‌ نمود، به‌ لقب‌ «سر» مفتخر شد و مدال‌ قهرمانی‌ «نایت‌ هود» را دریافت‌ كرد. عباس‌ افندی‌ كه‌ همواره‌ تحت‌ حمایت ‌نیروهای‌ انگلیسی‌ مستقر در عثمانی‌ و فلسطین‌ زندگی‌ می‌كرد، پس‌ از مرگ‌ (۱۳۰۰ش‌) در حیفا دفن‌ شد. از این‌ تاریخ‌ حیفا به‌ عنوان‌ یك‌ شهر مقدس‌ بهائیان‌ مركز تجمع‌ آنان‌ گردید. پس‌ از تشكیل‌ دولت‌ غاصب‌ اسرائیل‌ (۱۳۲۷)، شوقی‌ افندی‌، چهارمین‌ پیشوای‌ بهائیان‌، سرزمین‌ فلسطین‌ را به‌ عنوان‌ مركز اصلی‌ بهائیت‌ قرار داد. دولت‌ اسرائیل‌ اولین‌ دولتی‌ بود كه‌ بهائیت‌ را به‌ عنوان‌ یك‌ دین‌ رسمی‌ به‌ رسمیت‌ شناخت‌. شوقی‌ شورای‌ بین‌المللی ‌بهائیان‌ را كه‌ خود مؤسس‌ آن‌ بود موظف‌ كرد كه‌ «با اولیاء حكومت‌ اسرائیل‌ ایجاد روابط‌ نماید.» 📗آرشیو مركز اسناد انقلاب اسلامی، پرونده‌ بهائیان تهران، سند شماره‌ ۱۱، صفحه‌ ۱۹۰ 📗صحیفه‌ امام‌خمینی(رحمه‌الله علیه)، ص ۱۸۹ 📗روزنامه‌ دنیا، سال ۱۹شماره۷۴۱، ،۱۳۴۲خبر از عزیمت دو هزار زن و مرد این فرقه از طریق فرودگاه مهرآباد به لندن داد و اینكه دولت به هر نفر پانصد دلار به نرخ دولتی از بانك مركزی گرفته است. طبق این گزارش این فرقه در هشتم اردیبهشت یك اجتماع پانزده هزار نفری در لندن برای معارفه‌ گروه ۹ نفری رهبری بهائیان تشكیل می‌شود. (به نقل از: محمدحسن رجبی، زندگینامه‌ سیاسی امام‌خمینی(رحمه‌الله علیه)، ص ۲۵۶) 📗محمدتقی فلسفی، ص ۲۴۳ 📗آرشیو مركز اسناد انقلاب اسلامی، سند ۲۵۱۷۶/۲۰مورخ۴۵/۱۰/۲۱، سند شماره‌ ۱۲ در صفحه‌ ۱۹۲، سند ۷۵۹۶/هـ مورخ ۵۰/۲/۱۸، سند شماره‌ ۱۳ در صفحه‌ ۱۹۳
📗معرفی کتاب بهائیان نظامی در حکومت پهلوی دوم کتاب بهائیان نظامی در حکومت پهلوی دوم نوشته شاداب عسگری است.  یکی از مباحث مهم تاریخی حکومت پهلوی دوم، حضور فعال و تأثیرگذار بهائیان در ارتش شاهنشاهی است که از بدو تشکیل این حکومت تا آخرین روزهای حیات آن با قوت ادامه داشت. درباره کتاب بهائیان نظامی در حکومت پهلوی دوم رشد و ارتقاء حداقل ۴۵ نفر از بهائیان نظامی به درجات بالای نظامی و قرار گرفتن در سلک «تیمساران شاهنشاهی» موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور نمود. به خصوص آنکه، حضور این عده در رأس هرم ارتش، با توجه به درجه و شغل آن‌ها و خصوصاً دیدگاه آن‌ها نسبت به کشور، به طور حتم منشأ تأثیرات غیرقابل انکاری در امنیت ملی ایران بود. در این اثر به موضوعاتی همچون اشتغال بهائیان در حکومت پهلوی دوم، عملکرد بهائیان نظامی در حکومت پهلوی، جایگاه «نظامی‌گری» در فرقه‌ی بهائیت، آشنائی با تعدادی از بهائیان نظامی و حضور آن‌ها با هدف نفوذ پرداخته شده است. 🔹بخشی از کتاب بهائیان نظامی در حکومت پهلوی دوم وضعیت اقتصادی کشور بحرانی بود و قحطی و رکود بازار همه جا را فراگرفته بود. از طرفی بیماری‌های واگیردار مانند وبا، طاعون و جنگ‌های داخلی و خارجی، هزاران نفر را از بین برده بود. این آفات، هم از شمار مردم می‌کاست و هم بنیه و روحیهٔ بازماندگان را تضعیف می‌نمود، در نتیجه به اقتصاد کشور لطمه زیادی وارد شده بود. در چنین شرایط اقتصادی و با توجه به آسیب‌های فراوانی که به روحیهٔ مردم به‌دلیل شکست در جنگ‌ها وارد شده بود، احتمال گرایش مردم به روزنهٔ امیدی که منجی عالم بشریت باشد و جهان را پر از عدل و داد کرده و ریشهٔ فقر را بخشکاند، افزایش می‌یافت. سنگینی فشارهای روزافزون و طاقت‌فرسای اقتصادی بر پیکرِ جامعهٔ عصر قجر، تنش‌های شدید و غیرقابل تحملی در مردم پدید آورد. دستگاه حاکمه در قالب فئودالیسم، مردم را به بند کشیده و برده‌گونه تمام حقوقشان را پایمال می‌کرد. در آن زمان آنچه به حساب نمی‌آمد، مردم بودند و آنچه صرفاً مدنظر و هدف نهایی بود، منافع سران و زمامداران بود که مملکت را ملک شخصی خویش برشمرده و دست به تاراج می‌زدند. هرچه از زمان حکمرانی اهل زور و قدرت می‌گذشت، ایران ضعیف‌تر و بیمارتر و مردم بیچاره‌تر و فقیرتر و ناتوان در انتظار راه چاره به هر دری و هر جایی می‌زدند. نابودی و حراج مملکت به بهای فقر و فلاکت ملت تنگناهای شدید اجتماعی را به اوج رسانید. غفلت دولتمردان نسبت به تمام امور و بی‌بند و باری کاخ‌نشینان دیگر جایی برای تحمل و تداوم روند چپاول باقی نگذاشت. مردم ایران از ظلم و بی‌عدالتی‌ها جداً به ستوه آمده بودند. علاوه بر ظلم و بی‌کفایتی پادشاهان قاجار در ادارهٔ امور کشور، نفوذ بی‌چون و چرای بیگانگان در ایران و فرمانبری محض قاجار در برابر سلطهٔ انگلیس و روسیه و بازگذاشتن دست بیگانگان در امور داخلی ایران، روحیهٔ عمومی مردم ایران را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده و شکاف عمیقی بین دولت و ملت به وجود آورده بود. نفوذ بهائیت در حوزه نظامی به عنوان یکی از مهمترین ارکان دوره پهلوی آن هم در عین ادعای فرقه مبنی حرام بودن دخالت در سیاست و ممنوعیت حمل سلاح، از برنامه ریزی‌های هدفمند تشکیلات بهایی برای سلطه و پیاده‌سازی برنامه های فرقه بود که در این کتاب با ارائه صدها صفحه مدرک مستند مورد تحلیل و واکاوی قرار گرفته است. این اثر بعد از سالها تحقیقات گسترده نویسنده در قالبی موضوع بندی شده و متمرکز از سوی انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. این کتاب به قلم آقای شاداب عسگری از پژوهشگران حوزه نظامی و دفاع مقدس در ۷۴۰ صفحه روانه بازار نشر شده است.
🔹ارتباط بهائیان و صهیونیسم (۳) پروفسور نرمان‌ تیویج‌ یكی‌ از شخصیت‌های‌ سیاسی‌ اسرائیل‌ به‌ پاس‌ خدمات‌ بهائیان‌ به‌ اسرائیل‌ نوشت‌: «امر بهائی‌ كه‌ مركز آن‌ حیفا و عكاست‌ و این‌ دو مدینه‌ زیارتگاه ‌پیروان‌ آن‌ است‌ به‌ درجه‌ای‌ از پیشرفت‌ و تقدم‌ نایل‌ گشته‌ كه‌ مقام‌ دیانت‌ جهانی‌ و بین‌المللی‌ را نموده‌ است به‌ همین‌ جهت‌ بهائیان‌ در بسیاری‌ از كشورها به‌ نفع‌ دولت ‌اسرائیل‌ جاسوسی‌ می‌كنند.» نفوذ عناصر بهائی‌ در سازمان‌ حكومتی‌ ایران‌ از زمان‌ رضاشاه‌ آغاز شد. رضاشاه‌ به‌ دلیل‌ بیگانگی‌ با پیكره‌ و سنن‌ جامعه‌ ایران‌ «كسانی‌ را در مناصب‌ مهم‌ دولتی‌ می‌گماشت‌ كه‌ مانند خود او بیگانه‌ یا معارض‌ با این‌ بافت‌ بودند. بدین‌سان‌ افراد وابسته‌ به‌ گروه‌های‌ دینی‌ خاص‌ به‌ ویژه‌ بابی‌ها و بهائی‌ها» را در اداره‌‌ دیوانسالاری‌ به‌ كار گماشت‌ كه‌ به‌ زودی‌ «به‌ قدرت‌ برتر سیاسی‌ و اقتصادی‌ ایران‌» تبدیل‌ شدند. رضاشاه ‌حتی‌ یك‌ سرگرد بهائی‌ را به‌ نام‌ اسدالله‌ صنیعی‌، آجودان‌ مخصوص‌ ولیعهد قرار داد. صنیعی‌ بعداً به‌ درجه‌‌ سپهبدی‌ رسید و مشاغل‌ حساسی‌ را به‌دست‌ آورد. نفوذ و قدرت‌ بهائیان‌ بعد از سقوط‌ رضاشاه‌ موجب‌ واكنش‌ آیت‌الله‌ بروجردی‌ گردید. آیت‌الله‌ بروجردی‌ با حمایت‌ از سخنرانی‌های‌ كوبنده‌‌ آقای‌ فلسفی‌ كه‌ از رادیو پخش‌ می‌شد، حركت‌هایی‌ علیه‌ بهائیان‌ آغاز كرد كه‌ با حمایت‌ محمدرضاشاه‌ از بهائیان‌ حركت‌ ضدبهائی‌ او عقیم‌ ماند. بهائیان‌ چنان‌ در اركان‌ حكومت‌ نفوذ یافته‌ بودند كه‌ حتی‌ پزشك‌ مخصوص‌ شاه‌ یك ‌افسر بهائی‌ به‌نام‌ سپهبد عبدالكریم‌ ایادی‌ بود. ایادی‌ چنان‌ مورد توجه‌ دربار بود كه‌ هرروز به‌ دربار می‌رفت‌ و از ثریا، ملكه‌‌ ایران‌، دیدن‌ می‌كرد. به‌ گفته‌‌ ملكه‌: «لبخندهایش‌ بیش‌ از همه‌‌ درمان‌ها ارزش‌ داشت‌. هنگامی‌ كه‌ مبارزات‌ روحانیت‌ علیه ‌بهائیت‌ به‌ اوج‌ رسید دیگر به‌ دیدن‌ ثریا نرفت‌. ثریا بسیار «نگران‌» شد و موضوع‌ را از شاه‌ جویا شد، شاه‌ گفت‌: «دكتر ایادی‌ در یك‌ خانواده‌‌ بهائی‌ به‌ دنیا آمده‌ و این‌ روزها بزرگ‌ترین‌ مجتهد تهران‌، مردم‌ را علیه‌ این‌ گروه‌ مذهبی‌ برانگیخته‌ است‌. بهتر است‌ فعلاً در دربار آفتابی‌ نشود». پس‌ از فروكشی‌ شورش‌ علیه‌ بهائیان‌، ایادی‌ از ایتالیا به‌ دربار ایران‌ بازگشت‌ و به‌ عنوان‌ پرقدرت‌ترین‌ عنصر سیاست‌ ایران‌ درآمد تا جایی‌ كه‌ ارتشبد فردوست‌، یار شاه‌، می‌نویسد:«می‌توان‌ كتابی‌ نوشت‌ كه‌ آیا ایادی‌ بهائی‌ بر ایران‌ سلطنت‌ می‌كرد یا محمدرضا پهلوی‌؟» بهائیان‌ در اثر حمایت‌های‌ رژیم‌ در مدت‌ كوتاهی‌ چنان‌ از رشد سریع‌ و نفوذ در اركان‌ حكومت‌ برخوردار شدند كه‌ طبق‌ گزارشی‌ كه‌ ساواك‌ در سال‌ ۵۱ تهیه‌ كرده‌ است‌، اسامی‌ ۱۱۲ نفر از افسران‌ شاغل‌ در مراكز حساس‌ ارتش‌، شهربانی‌ و ژاندارمری‌ و ۵۶ نفر كارمند عالی‌رتبه‌ از وزارت‌ تا مدیریت‌ نام‌ برده‌ شده‌ است‌. این‌ مشاغل ‌حساس‌ترین‌ پست‌ها از وزارت‌ تا ریاست‌ كتابخانه‌‌ ارتش‌ می‌باشد. بدیهی‌ است‌ كه‌ لیستی‌ كه‌ ساواك‌ تهیه‌ كرده‌ لیست‌ كاملی‌ از بهائیان‌ شاغل‌ در نیروهای‌ مسلح‌ و ادارات‌ دولتی‌ نیست‌. بهائیان‌ در مدت‌ كوتاهی‌ بعد از جریان‌ انقلاب‌ سفید پست‌های‌ حساسی‌ را به‌ اشغال ‌خود درآوردند. از جمله‌: سپهبد اسدالله‌ صنیعی‌، وزیر جنگ‌ كابینه‌‌ حسنعلی‌ منصور. امیرعباس‌ هویدا، وزیر دارایی‌ دولت‌ حسنعلی‌ منصور و نخست‌وزیر بعدی‌. منصور روحانی‌، مدیر عامل‌ سازمان‌ آب‌ تهران‌، وزیر آب‌ و برق و وزیر كشاورزی‌ در دولت‌ هویدا. لیلی‌ امیر ارجمند، رئیس‌ كتابخانه‌‌ دانشگاه‌ ملی‌، رئیس‌ كتابخانه‌‌ ملی‌ نفت‌، مشاور مخصوص‌ فرح‌، مدیر برنامه‌های‌ آموزشی‌ ولیعهد. سرلشكر پرویز خسروانی‌، معاون‌ فرماندهی‌ كل‌ ژاندارمری‌ در سال‌ ۱۳۴۳، معاون ‌نخست‌وزیر و سرپرست‌ سازمان‌ تربیت‌بدنی‌ در دوره‌ی‌ هویدا. عطاءالله‌ خسروانی‌، وزیر كار. فرخ‌رو پارسا، وزیر آموزش‌ و پرورش‌. دكتر منوچهر شاهقلی‌ وزیر بهداری‌ و پرویز ثابتی‌ معاون‌ ساواك‌. 📗عبدالله شهبازی، زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران، ج۳، مؤسسه‌ مطالعات و پژوهش سیاسی، ۱۳۷۹، ص ۷۸ 📗خاطرات حسین فردوست، ص ۵۶ 📗روح‌الله حسینیان، بیست سال تكاپوی اسلامی شیعی در ایران، صص۳۹۶ـ ۴۰۵ 📗ثریا اسفندیاری، كاخ تنهایی، ترجمه‌ نادعلی همدانی، ص ۱۴۷ 📗خاطرات حسین فردوست، ص ۳۰۲ 📗آرشیو مركز اسناد انقلاب اسلامی، پرونده‌ بهائیان، گزارش شماره۴۳۷۶۴/۲۰/هـ/۲۱ تاریخ ۵۱/۹/۱۴، سند شماره‌ ۱۴در صفحه‌ ۱۹۷
🕸مقام اعلی؛ مقبره باب در حیفا👆 جسد باب و انیس که با او تیرباران شده‌بود در خندقی انداخته شد. این کار جاستین شیل نماینده وقت انگلیس در ایران را بر این داشت که در نامه‌ای به نخست‌وزیر انگلستان این عمل را وحشیانه بنامد. در عین حال منابع بابی می‌گویند که جسد باب با تلاش سلیمان‌خان میلانی به تهران منتقل شده و در مکانی مخفی در امامزاده حسن دفن شد. ازلیان معتقدند جسدش در همان‌جا مانده‌است. از سوی دیگر منابع بهائی معتقدند باقی‌مانده‌های جسد با دستور بهاءالله از امامزاده حسن خارج شده و برای ۵۰ سال مخفیانه از جایی به جای دیگر برده شده و سرانجام در دامنه کوه کرمل مشرف به شهر حیفا در مقام اعلی دفن شده‌است. معتقدین به کتاب بیان (بیانی‌ها) محل دفن پیکر سید علی‌محمد شیرازی و محمدعلی زنوزی را در امامزاده معصوم تهران می‌دانند و این مکان را یکی از اماکن زیارتی خویش می‌دانند. ادوارد براون معتقد است که سلیمان خان و چند نفر از بابیان اجساد را از بیرون شهر برداشته و به تهران فرستادند. اجساد در تهران به دستور میرزا یحیی، جوانی بیست ساله که جانشین باب بوده، به امامزاده معصوم واقع در سر راه همدان، نزدیک رباط کریم منتقل شدند. بعد از ۱۷ یا ۱۸ سال بهائیان اجساد را به جایی دیگر منتقل کردند. 📗مهدی پرپنچی (۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶). «"دین ایرانی" در کوه کَرمَل». بی‌بی‌سی فارسی. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۳-۲۵. 📗 یک سال در میان ایرانیان (به پارسی)، ترجمهٔ منصوری، ذبیح‌الله. ایران: کانون معرفت، ص ۷۹.
⭕️دعوت امارات از فرقه ضاله بهائیـــــــــــــــــت 🔹بانی دوگال به عنوان رهبر مذهبی! در اجلاس آب و هوائی که ۱۵ و ۱۶ آبان در امارات متحده عربی برگزار شد، حضور داشته است. 🔸نشست فوق مقدمه‌ای است برای کنفرانس تغییرات اقلیمی (COP28) که قرار است در ۹ الی ۲۱ آذر در امارات برگزار شود. ♦️دعوت امارات از نماینده بهائی و قبول فرقه ضاله بهائیت به عنوان یک دین توسط مقامات این کشور جای تامل دارد. 🔺از دیگر مسائل قابل توجه در نشست فوق حضور خاخام‌های حامی رژیم صهیونیستی و همچنین عدم اشاره به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه بود. 🔻در حالی که رژیم اشغالگر قدس علاوه‌ بر جنایات انسانی، با استفاده از مهمات نامتعارف مانند فسفر سفید محیط زیست را نیز نابود می‌کند. فرقه نجس بهائیت
🔹ارتباط بهائیان و صهیونیسم (۴) بهائیان‌ در مدت‌ كوتاهی‌ چنان‌ رشد كردند و مشاغل‌ حساس‌ را به‌ اشغال‌ خود در آوردند كه‌ در كابینه‌‌ هویدا ۹ وزیر بهائی‌ راه‌ یافت‌. آنها علاوه‌ بر اشغال‌ پست‌های‌ حساس‌ نظامی‌ و سیاسی‌ بر بسیاری‌ از منابع‌ اقتصادی ‌نیز تسلط‌ یافتند. هژبر یزدانی‌ سرمایه‌دار معروف‌ بهائی‌ و صاحب‌ سهام‌ بانك‌ ایرانیان‌ و بانك‌ توسعه‌‌ كشاورزی‌ و ثابت‌ پاسال‌ یكی‌ از سرمایه‌داران‌ بزرگ‌ ایران‌ بهائی‌ بود. كلیه‌‌ سهامداران‌ شركت‌ زمزم‌ (پپسی‌ كولا) بهائی‌ بودند. حتی‌ مراكز فرهنگی‌ مانند تلویزیون‌ ایران‌ توسط‌ حبیب‌الله‌ ثابت‌ پاسال‌ اداره‌ می‌شد. شاه‌ چنان‌ در حمایت‌ از بهائیان‌ كوشید كه‌ بهائیان‌ مدعی‌ بودند:«كارهایی‌ كه‌ اكنون‌ (سال‌ ۴۸) به‌دست‌ اعلیحضرت‌ همایون‌ شاهنشاه‌ آریامهر صورت‌ می‌گیرد، هیچ‌ كدامش‌ روی‌ اصول‌ دین‌ اسلام‌ نیست‌؛ زیرا خود شاه‌ به‌ تمام‌ دستورات‌ بهائی‌ آشنایی‌ دارد».[۱] بهائیان‌ نه‌ تنها مورد حمایت‌ رژیم‌‌شاه‌ بودند بلكه‌ به‌ گفته‌‌ سپهبد اسدالله‌ صنیعی‌ «حتی‌ رئیس‌جمهور آمریكا، جانسون‌، مرتب‌ به‌ احبای‌ ایران‌ تبریك‌ می‌گوید». [۲] بهائیان‌ ایران‌ مانند سایر بهائیان‌ جهان‌، جاسوسی‌ برای‌ اسرائیل‌ را یك‌ وظیفه‌‌ افتخارآمیز می‌دانستند. آنها از پیروزی‌ اسرائیل‌ به‌ وجد آمده‌ بودند و رسماً می‌گفتند: «دولت‌ اسرائیل‌ در جنگ‌ سال‌ ۴۶ و ۴۷ قهرمان‌ جهان‌ شناخته‌ شده‌. ما جامعه‌‌ بهائیت‌ فعالیت‌ این‌ قوم‌ عزیز یهود را ستایش‌ می‌كنیم‌... پیشرفت‌ و ترقی‌ ما بهائیان‌ این‌ است‌ كه‌ در هر اداره‌‌ ایران‌ و تمام‌ وزارتخانه‌ها یك‌ جاسوس‌ داریم‌ و هفته‌ای‌ یك‌ بار كه‌ طرح‌های‌ تهیه‌ شده‌ به‌ وسیله‌‌ دولت‌ كه‌ به‌ عرض‌ شاهنشاه‌ آریامهر می‌رسد، گزارش‌هایی ‌در زمینه‌‌ طرح‌ به‌ محفل‌های‌ روحانی‌ بهائی‌ می‌رسد».[۳] بر مبنای‌ همین‌ اخبار ساواك‌ نیز گزارش‌ می‌دهد كه‌ «با توجه‌ به‌ اینكه دولت‌ اسرائیل‌ در سال‌ ۱۹۷۲ فرقه‌‌ بهائی‌ را به‌عنوان‌ یك‌ مذهب‌ به‌ رسمیت‌ شناخته‌ است‌، به‌ نظر می‌رسد با اجرای‌ برنامه‌‌ تحبیب‌ از این‌ فرقه‌ می‌كوشد از اقلیت‌ بهائی‌ در سایر كشورهای‌ جهان‌ به‌ ویژه‌ ایران‌ بهره‌برداری ‌سیاسی‌، اطلاعاتی‌ و اقتصادی‌ نماید». [۴] بهائیان‌ ایران‌ گستاخی‌ را به‌ حدی‌ رساندند كه ‌مبالغ‌ هنگفتی‌ پول‌ برای‌ كمك‌ به‌ ارتش‌ اسرائیل‌ جمع‌آوری‌ كردند. [۵] مجموعه‌‌ اسناد بهائیت‌ سند افتخاری‌ است‌ برای‌ اثبات‌ دقت‌ و هوشیاری‌ روحانیت ‌خصوصاً حضرت‌ امام‌‌خمینی(ر حمه الله علیه)‌ كه‌ در سال‌ ۴۱ هدف‌ تصویب‌ لایحه‌‌ انجمن‌های‌ ایالتی‌ و ولایتی‌ را تشخیص‌ دادند و متوجه‌ شدند این‌ لایحه‌ برای‌ نفوذ بهائیان‌ است‌ و بهائیان‌ قصد تسخیر مناصب‌ سیاسی‌ و اقتصادی‌ را دارند و اهداف‌ آنها در راستای‌ هدف‌ اسرائیل‌ و جاسوسی‌ برای‌ آنهاست‌. 📗[۱]آرشیو مركز اسناد انقلاب اسلامی، پرونده‌ بهائیان، سند شماره‌ ۱۲۴۲/۳۲۹ مورخ ۴۸/۴/۵، سند شماره‌ ۱۵ در صفحه‌ ۱۹۸ 📗[۲]همان، سند شماره‌ ۶۷۳۶/هـ . مورخ ۴۷/۲/۲۰، سند شماره‌ ۱۶در صفحه‌ ۱۹۹ 📗[۳]همان، سند شماره‌ ۶۹۴۶/هـ مورخ ۴۷/۳/۱۱، سند شماره ۱۷ در صفحه‌ ۲۰۱ 📗[۴]همان، سند شماره‌ ۳/۷۰۰/۷/۳۰۰_۱۳مورخ ۵۲/۲/۲، سند شماره‌ ۱۸ در صفحه‌ ۲۰۳ 📗[۵]همان، سند شماره‌ ۱۴۶۵/۲۰هـ /۴ مورخ ۴۶/۵/۱۰، سند شماره‌ ۱۹ در صفحه‌ ۲۰۳ فرقه نجس بهائیت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ فرقه بهائیت در پوشش مربیان مهدکودک‌های بدون مجوز! 🔸مواظب انتخاب کردن مهد کودک فرزندان دلبندتان باشید فرقه نجس بهائیت
🔹بهائیت از نظر امام 🔸امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه): آقایان بترسید از این بهائیها، اینها یک جانورهایی‌اند، دستگاه بهاییت دستگاه جاسوسی یهود است! ۴۱/۹/۲۰ 🖋جالب است که بهاییت پس از مسیحیت، گسترده ترین (فرقه) در دنیا بوده و در بیش از ۲۰۰ کشور حضور دارد. رحمه‌الله علیه فرقه نجس بهائیت
🔹تصویری از متن توبه‌نامه منتسب به باب در کتابی از ادوارد براون فرقه نجس بهائیت