eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨ناو رزمی آمریکا در دریای سرخ هدف حمله موشکی و پهپادی قرار گرفت پنتاگون اعلام کرد که ناو رزمی «یو اس اس کارنی» و چند کشتی دیگر در دریای سرخ هدف حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن قرار گرفته‌ است.
📌حماس مشارکت انگلیس در جنگ علیه مردم غزه را محکوم کرد جنبش مقاومت اسلامی حماس مشارکت انگلیس در کشتار مردم غزه از طریق اعزام هواپیماهای جاسوسی خود به این منطقه و پرواز در آسمان نوار غزه برای کمک به اشغالگران اسرائیلی را شدیدا محکوم کرد. حماس تاکید کرد که انگلیس بجای ارتکاب اشتباهی دیگر و یادآوری گذشته ننگین خود به جهانیان، باید موضع تاریخی خود علیه ملت فلسطین را تصحیح می‌کرد و به وعده بالفور که اشتباه بزرگ قرن بود، فکر می‌کرد. این جنبش خواستار تجدیدنظر فوری انگلیس در مشارکت مستقیم خود در جنگ و حمایت سیاسی و مالی از نسل‌کشی مردم غزه و پایان دادن به تبعیت خود از دولت آمریکا شد که تنها به دنبال جنگ‌افروزی در منطقه بجای تلاش برای برقراری صلح و امنیت در آن است. .
تشنج در باب المندب به نقطه ای رسید که عملا جنگ دریایی در ‎دریای سرخ را به سطح قرمز رسانده است. توقیف نفتکش ها حمله به ناوهای آمریکایی التهاب در ‎باب_المندب ابوقاسم
📌حماس: تحقیقات لوموند دلیلی دیگر بر کذب ادعای صهیونیست‌ها در مورد بیمارستان شفا است جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تحقیقات روزنامه لوموند فرانسه که طی آن ادعاهای رژیم صهیونیستی در مورد استفاده حماس از بیمارستان شفا به عنوان مقر فرماندهی خود و اداره جنگ غزه را رد کرده، دلیلی دیگر در کنار چندین تحقیق حرفه‌ای بین‌المللی دیگر است که کذب ادعاهای رژیم صهیونیستی و دروغگویی‌های آن در برابر جهانیان برای توجیه جنایات خود و نسل‌کشی مردم غزه و نابودی مراکز پزشکی و درمانی با هدف خارج کردن آن‌ها از خدمت در راستای مجبور ساختن فلسطینیان به ترک سرزمین خود و کوچ اجباری را ثابت می‌کند. حماس بیان کرد که دادگاه کیفری بین‌المللی و دیگر دادگاه‌های ذی‌ربط باید سران رژیم جنایتکار "اسرائیل" را به سبب جنایات علیه ملت فلسطین و تخریب و نابودی هدفمند اماکن حیاتی و ضروری در نوار غزه بازخواست و مجازات کنند. .
📌ادعای آمریکا مبنی بر حمله به یک ناوشکن نظامی و تعداد کشتی تجاری در دریای سرخ خبرگزاری اسوشیتدپرس به نقل از وزارت دفاع آمریکا گزارش داده‌است که یک ناوشکن نیروی دریایی آمریکا به نام یو‌اس‌اس کارنی و تعدادی کشتی‌های تجاری روز یک‌شنبه هدف حملاتی در دریای سرخ قرار گرفته‌اند. پنتاگون در بیانیه‌ای تاکید کرده‌است: «ما از گزارش‌ها در خصوص حمله به یو‌اس‌اس کارنی و کشتی‌های تجاری در دریای سرخ با خبر هستیم و زمانی که اطلاعات بیشتری داشته‌باشیم، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.» ارتش بریتانیا پیش از این مدعی انفجار احتمالی با استفاده از پهپاد در منطقه دریای سرخ شده‌بود، اما اطلاعات بیشتری ارائه نداده‌بود. رسانه‌ها مدعی شده‌اند که این حمله احتمالی می‌تواند ادامه تلاش‌های نیروهای مسلح یمنی تحت فرماندهی انصارالله برای حمایت از فلسطینی‌ها در جنگ غزه باشد.
📌بیانیه نیرو های مسلح یمن صبح امروز نیروی دریایی ارتش یمن با استعانت از درگاه خداوند متعال دو کشتی اسرائیلی را در باب المندب به نام‌های «یونیت اکسپلورر» و «شماره 9» را هدف قرار دادند. کشتی اول با موشک نیروی دریایی و کشتی دوم با پهپاد نیروی دریایی مورد هدف قرار گرفت. عملیات هدف گیری پس از آن انجام شد که دو کشتی پیام های هشدار دهنده نیروهای دریایی یمن را رد کرده و به آن توجه نکردند. .
🚨🚨رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند کشتی هدف گرفته شده توسط یمنی‌ها در دریای سرخ در آستانه غرق شدن است. .
📌بندر ایلات در آستانه تعطیلی به سبب تهدیدات یمنی‌ها! مسئولان بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کردند که تقریبا هیچ کشتی‌ای در این بندر پهلو نمی‌گیرد. روزنامه اقتصادی اسرائیلی "گلوبز" تاکید کرد که جنگ دریایی خسارت بسیار زیادی به بندر ایلات وارد کرده و این بندر در آستانه تعطیلی است. این روزنامه به نقل از برخی منابع در بخش صنعت رژیم صهیونیستی عنوان کرد که مسئولان بندر ایلات قصد دارند کارگران زیادی را اخراج کنند و این بندر را به سبب پهلو نگرفتن کشتی‌ها تعطیل کنند. مدیر بندر ایلات تاکید کرد که تهدیدات یمنی‌ها تقریبا همه کشتی‌ها را چه آن‌ها که به سمت دریای مدیترانه در حرکت هستند و چه آن‌ها که در حرکت به سمت بندر ایلات هستند، تحت تاثیر قرار داده است. .
📌ونزوئلا در حال برگزاری همه پرسی برای الحاق منطقه اسکیبو است که باعث تنش با گویان شده است. نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در کاراکاس رای داد. رای گیری تا ساعت 18:00 به وقت محلی ادامه دارد .
📌جلسه دادگاهی نخست وزیر فاسد رژیم صهیونیستی فردا ازسرگرفته می‌شود روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" اعلام کرد که جلسه دادگاهی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد با وجود ادامه جنگ در غزه، فردا از سرگرفته می‌شود. جلسات دادگاهی نتانیاهو از سپتامبر گذشته متوقف شده بود. نخست وزیر فاسد و جنایتکار رژیم صهیونیستی می‌داند به محض پایان جنگ در غزه، آینده سیاسی او نیز پایان می‌یابد و باید در دادگاه پاسخگوی پرونده‌های فساد خود و مفتضحانه‌ترین شکست تاریخ این رژیم در هفتم اکتبر باشد، برای همین جنگ را طولانی می‌کند و سعی دارد با کشتار بیشتر غیرنظامیان در غزه، بر شکست خود سرپوش بگذارد. .
📌عقب‌نشینی 70 درصد از نیروهای اسرائیلی از شمال نوار غزه یک منبع در گردان‌های قسام اعلام کرد که 70 درصد نیروهای اشغالگر اسرائیلی به سبب شکست عملیات خود در شمال نوار غزه و ضربات سخت و کاری مقاومت، مجبور به عقب‌نشینی از این منطقه شدند. .
📌رئیس‌جمهور کوبا وارد ایران شد میگل دیاز کانل" رئیس جمهور کوبا دقایقی قبل با استقبال بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و کوبا وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد. رئیس جمهور کوبا که به دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر کرده، قرار است صبح فردا در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بطور رسمی مورد استقبال رئیس‌جمهور قرار بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خواهرای بسیج نیویورک😂😁 خواهراااا خدا قوت دونفری روی همشونو کم کردین😀😂 طیب الله ، جزاک الله خیرا ، تقبل الله 🇵🇸🧃 دعا کمیل ، کاخ سفید فراموش نشه🤓 فیری فیری ، پالاسطاین ینی: آزاد کنید ، آزاد کنید ، فلسطینووو که با این خیزش ملتها ، لکن غرب درحال فرو پاشیه!
یمن سرافرازتر از همیشه
⬅️ راه بدست آوردن هزار رحمت الهی در عصر روز جمعه خواندن صد مرتبه «سوره قدر» است 💠🔹امام موسی کاظم علیه‌السلام⇩ 《إِنَّ للهِ يَوْمَ اَلْجُمُعَةِ أَلْفَ نَفْخَةٍ مِنْ رَحْمَتِهِ يُعْطِی كُلَّ عَبْدٍ مِنْهَا مَا يَشَاءُ فَمَنْ قَرَأَ «إِنّٰا أَنْزَلْنٰاهُ فِی لَيْلَةِ اَلْقَدْرِ» بَعْدَ الْعَصْرِ يَوْمَ اَلْجُمُعَةِ مِائَةَ مَرَّةٍ وَهَبَ اَللَّهُ لَهُ تِلْکَ اَلْأَلْفَ وَ مِثْلَهَا》 خدای متعال را هر روز جمعه هزار نفخه رحمت است که به هر بنده‌ای بخواهد ارزانی میدارد هر کس که پس از عصر جمعه صدبار سوره قدر را بخواند خدای عزوجل آن هزار رحمت و هزار رحمت دیگر چون آن را به او عنایت می‌فرماید. ◽️◽️◽️◽️◽️◽️ ↲الامالی شیخ صدوق، صفحه ۶۰۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا هر چه ایمان افزایش می یابد، انسان شادتر وآرام تر می شود؟ 🌸 داشتن خدا یعنی داشتن حداقل بخشی از قدرت و اسماءخدا 🔹اینکه در روایات آمده، هر چه ایمان افزایش یابد، شخص شادتر وآرام تر می شود،به این دلیل است که وقتی ایمان هست،الله هست وجایی که الله باشد،رحمت،رحمانیت ومغفرت نیز همراه آن است. ❓ تا به حال به این موضوع فکر کردی که چقدر رحیم هستی؟ ویا چقدر ستار و پوشش دهنده عیوب دیگران ؟ ویا چقدر بخشنده ومهربان هستی؟...... ❓️ویا به عبارتی دیگه چقدر شبیه خداشدی؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم 🙏 🌺احال دلتون الهی، التماس دعا🤲 👤 استاد محمد شجاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫💫 چهار قل💫 💫 صوت: شهریار پرهیزگار ترجمه فارسی: مهدی الهی قمشه‌ا ‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الکرسی ذکرزیبای_مومنین بخوانیم برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان ༄ུ💐🌺💐༄ུ💐🌺💐༄ུ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌