eitaa logo
روابط عمومی مرزبانی فراجا*مرزمقدس*
326 دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
3.6هزار ویدیو
107 فایل
مرزها ناموس هر کشورند، این کانال صفحه‌ایست برای انعکاس اخبار مرز و انعکاس دلاورمردیهای مرزبانان غیور ج.ا. ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
حجت الاسلام اديانی در آيين تجليل از حافظان قرآن کريم: 🔹با توجه به هجمه‌های دشمنان عليه دين و قرآن باید در زمينه بيان مفاهيم قرآن و نهج‌البلاغه به نسل جوان به زبان مخصوص اين نسل اهتمام ورزیم. 🔹نهج البلاغه مکمل قرآن است؛ در کنار انس با قرآن، در نهج البلاغه نيز تدبر کنیم.
فرمانده کل انتظامی در قرارگاه مقابله با قاچاق کالا و ارز و جرايم اقتصادی فراجا: 🔹برای جلوگيری از ورود کالاهای قاچاق به بازار و رهايی از آسيب‌های احتمالی، مشارکت فعال مردم ضروری و مقابله با کالای قاچاق نيازمند اقدامات قاطع و هماهنگ است.
🔸دیدار ۶ نامزد انتخابات با رئیس مجلس خبرگان 🔹آیت‌الله موحدی کرمانی: در مناظرات باید مردم از شما متانت، وقار و سنگینی ببینند، الگوی شهید رئیسی در این زمینه بسیار راهگشا است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بهترین کاری که توی انتخابات میتونی انجام بدی چیه؟🧐 🔹میدونستی خودت تنهایی یک ستاد و شبکه قدرتمند داری‼️ ✅ آری شبکه معاشرین راهبرد طلایی پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمون ایرانه🇮🇷 💯 ببین و ارسال کن واسه همه، باید قیام کنیم.
قطع و وصل فیلترینگ آدرس غلط است. ⚠️ به اشتباه به آن موضوعیت ندید. 🟡 هر دولتی باید برای مدیریت فضای مجازی برنامه مشخص و عملیاتی بده. 🟡 مساله اصلی نوع مدیریت این فضاست. 👈 بود و نبود فیلترینگ، مساله نیست. 🟡 هم وجود فیلترینگ و هم عدم فیلترینگ، به یه برنامه جامع و کامل برای چگونگی مدیریت این فضا، نیاز داره. 👈 چه تلگرام و اینستا باز باشن و چه بسته، در هر صورت، برنامه نیازه. ✔️ خودِ باز کردن یا بستن این بسترها، به معنای انجام کار نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما اصحاب ما می توانیم هستیم ... باید به میدان رفت! کاندیدای محترم سیاه نمایی ممنوع⛔️
شاید بشود جمع‌بندی دور اول را اینطور بیان کرد : دو نگاه کلی در بین شش نامزد وجود دارد نگاه اول می‌شود و می‌توانیم و نگاه دوم نمی‌شود و نمی‌توانیم موضوع بعدی نگاه دسته اول کاندیداها به ظرفیت‌های داخلی و درونی سازی اقتصاد است و موضع دسته دوم نگاه بیرونی و گره زدن مسائل به تحریم‌ها و سازمان‌های بین‌المللی حوزه اقتصاد
📢 اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری درباره برخی نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان نقل قول‌های غیر مستند و یا برداشت‌های شخصی فاقد اعتبار است ✏️ متن اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است: 🔹️در روزهای اخیر مشاهده شده است که برخی از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و یا اعضای ستاد و افراد منتسب به آنها در اظهارنظرها و موضع گیری‌ها، نقل قول هایی ناقص و یا نادرست از رهبر انقلاب اسلامی و یا مسئولان دفتر معظم له بیان کرده اند.اعلام می‌دارد هرگونه نقل قولِ غیرمستند  به اسناد موجود و مکتوب از بیانات و اظهار نظرهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اکتفا به برداشت های شخصی و دریافت‌های شفاهی از بیانات ایشان و یا مسئولان دفتر معظم له فاقد اعتبار و استناد است. انتظار می‌رود همگان نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و از تکرار آن پرهیز شود. دفتر مقام معظم رهبری 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻دستاورد‌های بی نظیر دولت سیزدهم در حوزه پولی و بانکی 🔹دولت سیزدهم در یکی از حوزه‌هایی که اصلاح ساختاری و تحقق عدالت را در اقتصاد کشور موردتوجه قرارداد، نظام بانکی کشور بود. برخی از این اقدامات و سیاست‌های اجرایی دولت سیزدهم در حوزه پولی و بانکی: 🔹رفع ناترازی نظام بانکی کشور 🔹حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی 🔹دیپلماسی ارزی بانک مرکزی 🔹انتشار اسامی ابر بدهکاران بانکی برای نخستین‌بار 🔹سامانه چک الکترونیکی 🔹شفافیت در شبکه بانکی 🔹کاهش رشد نقدینگی
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت هشتاد نهج البلاغه 🔻اهمیت کسب علم و حکمت 🌹الْحِكْمَةُ ضَالَّةُ الْمُؤْمِنِ، فَخُذِ الْحِكْمَةَ وَ لَوْ مِنْ أَهْلِ النِّفَاقِ. 🌷حكمت گمشده مؤمن است. پس حكمت را فراگير، هر چند، از زبان منافقان باشد.  
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت هفتاد و نهم نهج البلاغه 🔻ارزش علم و حکمت 🌹خُذِ الْحِكْمَةَ أَنَّى كَانَتْ؛ فَإِنَّ الْحِكْمَةَ تَكُونُ فِي صَدْرِ الْمُنَافِقِ، فَتَلَجْلَجُ فِي صَدْرِهِ حَتَّى تَخْرُجَ فَتَسْكُنَ إِلَى صَوَاحِبِهَا فِي صَدْرِ الْمُؤْمِنِ.   🌷حكمت را در هر جا كه باشد فراگير كه گاه در سينه منافق باشد و در آنجا آرام نگيرد تا بيرون آيد و، با همانندان خود در سينه مؤمن جاى گيرد.
✅فضاسازی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری، ستاد مرزبانی استان س وب ✅ آغاز دهه امامت و ولایت مبارکباد💐 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌