eitaa logo
روابط عمومی مرزبانی فراجا*مرزمقدس*
326 دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
3.6هزار ویدیو
107 فایل
مرزها ناموس هر کشورند، این کانال صفحه‌ایست برای انعکاس اخبار مرز و انعکاس دلاورمردیهای مرزبانان غیور ج.ا. ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
🗳چرا باید در انتخابات شرکت کنیم
🗳آیا با رای دادن در 45 سال اخیر چیزی اصلاح نشده است؟
🔻مشروعیت دولت حداکثری 🔹دولت و رییس جمهوری که با رای اکثریت مردم و در نتیجه یک انتخابات پرشور به ریاست جمهوری انتخاب شود در عرصه داخلی هم با مشروعیت حداکثری می‌تواند تصمیمات خود را اجرایی کند. عدم حضور اکثریت در پای صندوق‌های رای، رییس جمهور اقلیت را به پیروزی می‌رساند و چنین رییس جمهوری برای همه مردم کشور تصمیم خواهد گرفت. 🔸هر اندازه پشتوانه مردمی رییس قوه‌ای بیشتر باشد به همان اندازه در اجرای برنامه‌ها و دفاع از اقدامات خود اقتدار بیشتری خواهد داشت، اقتداری که می‌تواند در سامان بخشی امور کشور به کمک دولت آید.
انتخاب_اصلح 🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" 🔻مشارکت در انتخابات برابر کلام نورانی رهبر و مولایمان شرط لازم است و انتخاب اصلح بسیار مهم است.
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت ۱۳۴ نهج البلاغه 🔻حقوق دوستان(اخلاقى، اجتماعى) 🔻لاَ یَکُونُ الصَّدِیقُ صَدِیقاً حَتَّى یَحْفَظَ أَخَاهُ فِی ثَلاَث: فِی نَکْبَتِهِ، وَغَیْبَتِهِ، وَوَفَاتِهِ. 🌷دوست انسان، دوست نخواهد بود مگر این که برادر خود را در سه حالت فراموش نکند: به هنگامى که دنیا به او پشت مى کند و در زمانى که غایب است و پس از مرگش.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در انتخابات برابر کلام نورانی رهبر ومولایمان شرط لازم است وانتخاب اصلح بسیار مهم است. نماینده ولی فقیه در فراجا حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی
🌿 رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی وسیله است برای عزت ملی
🌿 رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی یک وظیفه شرعی است...
🌿 مقام معظم رهبری مدظله‌العالی های رئیس جمهور اصلح...
🇮🇷اهل ایستادگی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔻جهت | رهبر انقلاب، صبح امروز: مشارکت خوب مردم مایه سرافرازی و دشمن‌شادنشدن جمهوری اسلامی است؛ پس مردم برای حضور در انتخابات 🔹️ تنبلی نکنند 🔹️ بی‌اعتنایی نکنند 🔹️ دست کم نگیرند در انواع مراکز جمعیتی کشور، روستاها و... باید در انتخابات شرکت کنند.
🌿 درراستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر تبلیغ و اطلاع رسانی ودعوت مردم شریف به حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رأی وشرکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری، معاون تبلیغات و روابط عمومی ع س ف مرزبانی استان خوزستان سرگرد حکیم هدایتی اقدام به فراخوانی مردم محل در مسجد نموده ونسبت به بیان شاخصه های فرد اصلح براساس سخنان رهبر فرزانه انقلاب اقدام نموده است.