eitaa logo
روابط عمومی م.آ.ثامن الائمه مشهد
218 دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
3.3هزار ویدیو
143 فایل
روابط عمومی عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام فراجا
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷رهبر انقلاب: دفاع مقدس فراتر از دفاع از خاک وطن بود / مردانی که وارد جنگ شدند، تبدیل به عارفان الهی شدند ✏️رهبر انقلاب در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت: ✏️در گزارش تبیینی ما می‌گوییم این جنگ برای دفاع از خاک وطن فقط نبود؛ البته دفاع از وطن یک ارزش است. در این تردیدی نیست، اما مسئله این جنگ بالاتر بود از این حرف‌ها. دفاع از اسلام بود. عمل کردن به دستور قرآن بود. این جنگ در مسیری قرار داشت که به آن مسیر در تعبیرات دینی و ادبیات دینی گفته می‌شود جهاد فی سبیل الله. ✏️دفاع مقدس جهاد فی سبیل الله بود. دفاع مقدس انقلاب را زنده نگه داشت، اسلام را زنده نگه داشت، ملت ایران را عزیز کرد، روح معنوی را در کشور ترویج کرد، جوهر واقعی انسانی و ایمانی را در جوان‌ها زنده کرد. ✏️جوان‌هایی که رفتند در میدان جنگ، از یک آدم معمولی تبدیل شدند به یک ولیّ الهی. مردانی که وارد میدان جنگ شدند، با یک نگاه ساده و معمولی به مسائل دینی، از میدان جنگ بیرون آمدند، مثل یک عارف الهی و معنوی. امام بزرگوار ما یک عارف بزرگ بود، یک انسان والا بود. ایشان خطاب به خیلی از بزرگان، به طور عام گفت: «۷۰ سال عبادت کردید، خدا قبول کند از شما، بروید یک مقدار هم وصیت‌نامه شهدا را بخوانید.» ۱۴۰۳/۷/۴
پرسش: چرا بعضی‌ها با اینکه خیلی گناه می‌کنند در ناز و نعمت هستند ولی من که اهل نماز و حجابم اینطور نیستم؟ پاسخ: 1. رابطه مستقیمی بین بنده خوب بودن و نعمتهای دنیا وجود ندارد، بسیاری از مؤمنین در دنیا هم شرایط خوبی دارند و بسیاری از کافرها در شرایط بسیار بدی هستند. ۲. نعمتِ بعد از گناه اصلا مطلوب نیست حضرت علی در نهج البلاغه حکت ۲۵ می فرماید: از خدا بترس زمانی که تو نافرمانی او میکنی و او نعمتهایش را پیاپی به سوی تو می فرستد. این شرایط که در علم اخلاق به آن استدراج میگویند از بدترین شرایطی است که یک انسان میتواند در آن ،باشد چرا که با فراموشی توبه و به خیال اینکه این نعمتها نشانه دوستی خداوند است شدیدترین عقوبتها را برای خود آماده میکند.
35.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻تیزر فراخوان جمع آوری آثار فرهنگی، ادبی و هنری اولین اجلاسیه سراسری نماز ن.م
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" 🔻 هدف از برگزاری یادواره ها حفظ و بقای انقلابی باشد که شهدا همه هستی خودشان را تقدیم آن کردند و برای رسیدن به این هدف والا از هیچ تلاشی دریغ نکردند.مقام شهادت خود اوج بندگی وسیر سلوک در عالم معنویت است.
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" 🔻امروز اگر جنگ به درستی روایت نشود دشمنان دفاع مقدس را نامقدس روایت و جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند.
🔻چرا ایران اینترنشنال یک رسانه تروریستی است؟ ❌ تشویق به خشونت و خرابکاری ❌انتشار مطالب دروغ ❌ حمایت از گروه های تروریستی ❌انتشار مطالب توهین آمیز ❌تشویق و حمایت از ترور نیروهای انتظامی و نظامی ❌مصاحبه با تجزیه طلبان ایران
🔻دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه «سلامت و بهداشت»/بخش سوم 🔸امروز ایران جزو کشورهای برتر جراحی قلب در دنیاست و جزو معدود کشورهایی است که عمل پیوند قلب در آن صورت می گیرد/140 عمل پیوند قلب در کشور کارنامه درخشان جراحی قلب در ایران وجهان است. 🔸بانک قرنیه در جمهوری اسلامی یکی از بهترین بانک های قرنیه دنیا است و ظرف 24 ساعت قرنیه مورد نظر بیمار آماده می شود. 🔸آمار رشد 10 برابری پزشکان متخصص، عمومی و دندان پزشک در مقابل رشد 5/ 2 برابری جمعیت ایران مثال زدنی است. 🔸تعداد کل پزشکان قبل از انقلاب حدود 15 هزار نفر بوده است که اکنون بالغ بر 150000 هزار نفر می باشد. 🔸پزشکان متخصص قبل از انقلاب 7000 نفر بوده که به 72 هزار نفر رسیده است. 🔸ایران در تولید بیش از 95 درصد از داروهای مصرفی خودکفا شده و از صادرکنندگان دارو است. 🔸جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی مجتمع ملی تولید فرآورده های دارویی نوترکیب در مقیاس صنعتی در کل منطقه آسیای جنوب غربی تولیدکننده انحصاری داروهای نوترکیب محسوب می شود. 🔸به گزارش سازمان بهداشت جهانی بین 80 تا 94 درصد جمعیت ایران دسترسی به داروهای ضروری را دارند. 🔸خون مردم ایران سالمترین خون اهدایی در جهان محسوب می شود و جزو معدود کشورهایی هستیم که مردم خون را رایگان اهداء و دریافت می کنند. 🔸 ایران پیشتاز مراقبت، درمان و پیشگیری ازصدمات مصدومین ناشی از آثار مخرب جسمی و روانی بکارگیری سلاح های شیمیایی توسط جنگ افروزان دردنیا است.
🔻دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه «سلامت و بهداشت»/بخش چهارم 🔸عملکرد گروه های جهادی بسیج سازندگی و اعضاء جامعه پزشکی دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی در تکمیل حلقه خدمات بهداشتی و درمانی کشور است. 🔸شهرهای دارای بیمارستان 37 درصد بوده که اکنون با وجود افزایش شهرها به میزان 3 برابر 97 درصد شهرها بیمارستان دارند. تعداد تخت ها از 55 هزار به 148 هزار رسیده است. 🔸آمار مرگ و میر نوزادان زیر یک ماه قبل از انقلاب 80 تا 100 در هزار بوده است و اکنون به 5/ 9 در هزار رسیده است. (آمار سال 2015) 🔸آمار مرگ و میر کودکان زیر یکسال قبل از انقلاب 120 در هزار بوده است و اکنون به 4/ 13 در هزار رسیده است.آمار مرگ و میر کودکان زیر 5 سال اکنون به 5/ 15 در هزار رسیده است. 🔸در ایران آنقدر مرگ و میر مادران بر اثر زایمان کاهش یافته است که این اتفاق نادر یک پدیده و زبانزد عام و خاص خواهد شد. آمار قبل از انقلاب بالای 200 مورد در 100 هزار زایمان و در سال 2015 کمتر از 20 مورد در 100 هزار زایمان می باشد. 🔸ایران در زمره 3 کشور پیشرو در پیوند مغز استخوان در جهان است. 🔸ایران در درمان ناباروری رتبه سوم جهان و در ارتوپدی و پیوند اعضاء رتبه چهارم را دارد. 🔸ایران رتبه هفتم در تولید داروی بیماری های خاص را دارد. 🔸ایران رتبه چهارم در درمان ژنتیک را دارد. 🔸ایران جزو 5 کشور جهان در کاشت حلزون شنوایی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مادران شهدا یادگاران راه شهدا هستند مسئولین! این مادر شهید با شما صحبت می‌کند؛ او از سیره‌ی شهدا به شما می‌گوید؛ او از خون شهیدش به شما ‌می‌گوید . مادر شهید می‌گوید ما گرانی را هم تحمل می‌کنیم اما از بی‌حجابی خجالت می‌کشیم. مادرم! کجاست غیرت پسرت که خفتگان را بیدار کند. ✍عالیه سادات
🔻بیلبورد آمریکا شیطان بزرگ است در خیابان های نیویورک ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجمعات علیه رواج بی حجابی و فحشا دوباره جلوی قوه قضائیه شروع شده است....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رونمایی حزب‌الله از موشک تاکتیکی قادر۱. موشکی که امروز به مقر موساد در تل‌آویو شلیک شد.
🔻غبارروبی مزار شهدای بهشت رضا مشهد مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور پرشور کارکنان انتظامی،مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام و مرزبانی خراسان رضوی.
🔻موشک بالستیک «قادر یک» دارای چه ویژگی های هست؟ ❌برد متوسط: موشک "قادر ۱" به احتمال زیاد از دسته موشک‌های بالستیک با برد متوسط است که توانایی هدف‌گیری مناطق راهبردی و مراکز فرماندهی در عمق خاک دشمن را دارد. ❌دقت بالا: موشک‌ "قادر ۱" به احتمال زیاد به سیستم‌های هدایت پیشرفته‌ای مجهز هستند که به آن امکان می‌دهد با دقت به اهداف مشخص برخورد کنند. ❌قدرت تخریبی زیاد: موشک‌‌های بالستیکی مانند "قادر ۱" معمولا از کلاهک‌های سنگین استفاده می‌کنند که توان تخریبی بالایی برای نابودی اهداف مهم مانند پایگاه‌های نظامی یا مراکز فرماندهی دارند. ❌پرتاب از نقاط مختلف: حزب‌الله به دلیل ماهیت غیرمتمرکز و استفاده از تاکتیک‌های جنگ چریکی، توانایی پرتاب این موشک‌ها از مناطق مختلف و پنهانی را دارد که شناسایی و انهدام سکوی پرتاب را برای دشمن دشوار می‌سازد. ❌استفاده در جنگ‌های نامتقارن: موشک‌های "قادر ۱" در جنگ‌های نامتقارن به‌عنوان ابزار راهبردی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به حزب‌الله این امکان را می‌دهند که در برابر یک دشمن قوی‌تر مانند رژیم صهیونیستی، حملات دقیق و تاثیرگذار انجام دهد. ❌به‌طور کلی، استفاده از موشک بالستیک "قادر ۱" نشان‌دهنده توان بالای موشکی حزب‌الله و تلاش این گروه برای تقویت توان بازدارندگی در مقابل دشمنان منطقه‌ای است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مهران، میزبان پیکر شهدای دفاع مقدس ♦️پیکر‌های ۳۴ تن از شهدای دفاع مقدس فردا پنجشنبه از پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران به کشور منتقل می‌شود.
🔻پیجر چیزی که از نوکیا ۱۱۰۰ هم‌ابتدایی تر است ولی دشمن کاملا روی آن مسلط است و تمام پیجرها‌ را می‌تواند همزمان منفجر کند! 🔻تصور کنید اگر بخواهد موبایل‌های یک شهر را در یک آن منفجر کند چه فاجعه‌ای خواهد شد... 🔻 جوامع اسلامی حتما باید برنامه جدی برای استقلال تکنولوژیک داشته باشند....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا