eitaa logo
مصابیح
685 دنبال‌کننده
29.2هزار عکس
14.7هزار ویدیو
597 فایل
کانال خبری،تحلیلی،بصیرتی مصابیح با ما بروز باشید. انعکاس اخبار و تحلیلها و موضوعاتی که روزانه در فضای مجازی منتشر می شود. ارتباط با مدیر: @Masabihmodir
مشاهده در ایتا
دانلود
🙏قدردانی مفتی اعظم عمان از ایران ♦️شیخ احمد الخلیلی مفتی اعظم عمان از واکنش جسورانه جمهوری اسلامی حمایت و قدردانی کرد. ♦️شیخ احمد الخلیلی مورد احترام اکثریت قاطع مردم عمان است.
🔴هماهنگی میدان و دیپلماسی و پیروزی سیاسی برای ایران ♦️جلسه شورای امنیت که شب گذشته و با اسم «وضعیت خاورمیانه» برای بررسی اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی و به درخواست این رژیم تشکیل شده بود بدون صدور هیچ بیانیه و قطعنامه‌ای به کار خود پایان داد. ♦️مشاهدات نشان می‌دهد که در این کارزار سیاسی چین و روسیه به نحو مطلوبی به نفع ایران وارد عمل شدند و به همین دلیل تلاشهای اسرائیل، امریکا و‌ برخی دیگر از هم پیمانان آنان برای تحت فشار گذاشتن سیاسی ایران نیز بی‌نتیجه مانده است. ♦️این یکی از مهمترین نتایج هماهنگی خوب میدان و دیپلماسی برای تامین امنیت و منافع ملی است. نه میدان در برابر و مزاحم دیپلماسی است و نه دیپلماسی بدون میدان می‌تواند کاری از پیش ببرد؛ همدلی و هماهنگی این دو با یکدیگر، حتماً به نفع کشور است.
🔴اقدام ستودنی دادستانی در تکمیل عملیات «وعده صادق» برای محافظت از امنیت روانی مردم ♦️دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی قوه قضاییه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه علیه یکی دیگر از متجاوزان به این حق عامه اعلام جرم کرد. ♦️دادستانی در آخرین اقدام خود، علیه حسین دهباشی، یکی از فعالان فضای مجازی که به انتشار مطالب کذب و غیرواقعی می پرداخت، اعلام جرم و او را احضار کرد. روز گذشته نیز دادستانی تهران به منظور حفظ امنیت روانی جامعه علیه چند روزنامه و فرد از جمله روزنامه جهان صنعت، روزنامه اعتماد، عباس عبدی اعلام جرم کرد.
🔴هاآرتص رسانه صهیونیستی: ما شکست خوردیم، حقیقت را باید گفت.
🌹 شهادت یکی دیگر از نوه‌های هنیه در غزه ♦️منابع فلسطینی اعلام کردند هفتمین نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بمباران‌های نوار غزه به شهادت رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دبیرکل سازمان ملل: مکان‌های دیپلماتیک مصونیت دارند و اسرائیل با حمله به کنسولگریِ ایران این اصل را نقض کرد بالارفتن تنش در منطقه که با حملۀ ایران به اسرائیل شدت گرفت را قویا محکوم می‌کنم. ما فعالانه تلاش می‌کنیم از بیشترشدن تنش‌ها جلوگیری کنیم. باید به مشکلات غزه پایان دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماینده چین در شورای امنیت: ۲ هفتۀ قبل اسرائیل به کنسولگری ایران حمله کرد و این اقدام نقض تمامیت ارضی ایران بود؛ عملیات نظامی ایران تلافیِ این حمله بود از طرف‌های درگیری خواستاریم که خویشتن‌داری کنند. جنگِ غزه دارد به سایر مناطق خاورمیانه گسترش پیدا می‌کند. دنیا ظرفیت و تحملِ جنگ جدید را ندارد. ما خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماینده آمریکا در شورای امنیت: از ایران و متحدانش می‌‌خواهیم حملات بیشتری انجام ندهند قویا حملات ایران به اسرائیل را محکوم می‌کنیم. این عملیات تهدیدی برای اسرائیل و کشورهایی مثل اردن و عراق بود. ایرانی‌ها با مسلح‌کردن حزب‌الله ناقض قطع‌نامه‌های شورای امنیت هستند. ایران به روسیه پهپاد داده و قوانین بین‌المللی را نقض کرده. ایران برخی شناورها را در خلیج‌فارس توقیف کرده است. ایرانی‌ها حملۀ هفتم اکتبر را محکوم نکردند. حملۀ ایران برخلاف صلح بین‌المللی بود. در روزهای آتی اقدام‌هایی را برای پاسخگو‌کردن ایران انجام می‌دهد. شورای امنیت باید اقدامات ایران را محکوم کند. ما دنبال بالابردن تنش‌ها نیستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارت بسیج و چفیه نماینده روسیه رو بیارید 😆 نماینده روسیه در شورای امنیت: دبیرکل سازمان ملل حملۀ ایران را بلافاصله محکوم کرد اما در مورد حملۀ اسرائیل به کنسولگری ایران چنین واکنشی نداشت؛ این رویکرد درست نیست ما در جلسۀ شورای امنیت هشدار دادیم که اقدام اسرائیل باید صراحتا محکوم شود اما به آن بی‌توجهی شد. ما پیشنهاد پیش‌نویس برای یک بیانیه اما آمریکا، انگلیس و فرانسه از پذیرش اصول قوانین بین‌المللی خودداری کردند و آن را نپذیرفتند. اگر کنسولگری یا سفارت کشور غربی هدف قرار می‌گرفت بلافاصله همین کشورها آن را محکوم می‌کردند و خواستار تنبیه متجاوز می‌شدند اما وقتی پای کشورهای دیگر وسط می‌آیند و آن‌ها می‌خواهند از حق دفاع از خود استفاده کنند غربی‌ها استانداردِ دوگانۀ خود را به نمایش می‌گذارند.
استوری های مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به تحولات اخیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سربازان زن اسرائیل در پوشش و ظاهر متفاوت
خرمشهر که سقوط کرد، «دوست پهلوی» با صدام به بازدید خرمشهر رفت و جشن گرفت. با تمام توانش در طول جنگ به بعثی‌ها کمک کرد. حتی خلبان و هواپیما برای بمباران ایران فرستاد! میزان شرافت خاندان پهلوی و پادشاه اردن همون موقع روشن بود
حرکت زیبای مردم رشت؛ قرار دادن گل و بنر تشکر در ورودی درِ سپاه رشت به منظور سپاس و قدردانی از حملات اخیر سپاه به اسرائیل!
استوری کاظم نوربخش دوست‌داشتنی الکی نبود آقا نوری دخترش رو داد بهت
این قیافه کسیه که ۹۹٪ موشک‌ها را رهگیری کرده.🏝
اهالی محله پاتریارش(پاتریارک) مسکو خواستار تشکیل پلیس پوشش برای تذکر به برخی افراد که پوشش مناسبی ندارند شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شاهکار فناوری موشک ایران 🔸️این فیلم پیامی به تمام کشورهای دارای فناوری موشکی دارد ؛ موشک مافوق صوت جمهوری اسلامی در سرعت بالای ۵ ماخ در دو ثانیه مانده به هدف، مسیر خود را برای اصابت دقیق تر تصحیح می کند‌. 🔸️دانش فنی نگارنده در این زمینه اندک است اما این فیلم نشان می دهد موشک سپاه در لحظه آخر از طریق تغییر بردار رانش و یا شیوه ای که کسی نمی داند، مسیر خود را اصلاح کرده و به هدف می خورد. 🔸️این شاهکار فناوری در حالی است که سیستم GPS قطع شده بود./علیرضا تقوی‌نیا
اسرائیل بدست ایرانیان، پیش از ظهور قائم نابود می‌شود! (کافی جلد 8 / صفحه 206)
منافق کیه پدر⁉️ منافق پسرم... کسیکه گفت ایران پاسخ نخواهدداد وقتی زد،گفت نمایش است وقتی واقعیت مشخص شد گفت موشکها نرسیدند موشک رسید گفت اصابت نکرده وقت اصابت گفت: در زمین بایر است و خسارت ندارد وقتی به ناتوانی اسرائیل آسیب رساند ، ویران کرد و... او گفت که نتیجه به نفع اسرائیل است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش آیت الله جاودان به عملیات "وعد الصادق" و پاسخ نظامی ایران به اسرائیل خداوند مرحمت کرده و عذاب خدا به دست ایرانیان بر سر اسرائیل نازل شده و باید خدا را شکر کنیم.
🔺وقتی حرف از صادر کردن انقلاب میزنیم یعنی این توئیت از این کاربر لهستانی 🇮🇷
😏نام عملیات رهگیری و خنثی سازی حمله ایرانیها در شنبه گذشته : "سپر آهنین" برید فرهنگ لغت رو باز کنید و معنی سپر و آهنین رو توش ببینید. احتمالا در مورد معنی این دو کلمه توجیه نیستید😁