eitaa logo
مصابیح
690 دنبال‌کننده
29.2هزار عکس
14.7هزار ویدیو
597 فایل
کانال خبری،تحلیلی،بصیرتی مصابیح با ما بروز باشید. انعکاس اخبار و تحلیلها و موضوعاتی که روزانه در فضای مجازی منتشر می شود. ارتباط با مدیر: @Masabihmodir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 برنامه سفر استانی رئیس‌جمهور پس از شهادت.....
🔹پیکر امیر عبداللهیان در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده می شود 🔹مراسم بدرقه و وداع با وزیر انقلابی و جهادی امور خارجه شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۳ خرداد ماه جاری در میدان مشقِ وزارت امور خارجه (ورودی خیابان فردوسی) برگزار خواهد شد. 🔹همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید والامقام دکتر امیرعبداللهیان ساعت ۱۱ صبح همان روز (پنج شنبه ۳ خرداد) در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) برگزار می شود.
⚫️تصویری از دختران «شهید موسوی»
😏از طرف ملت ایران حرف نزن پشمک، ملت ایران اونایی هستن که از شهادت یک ایرانی متاثر شدن و الان کف خیابان‌های کشور هستند و دارن عزاداری میکنند! ❌در ضمن اونی که باید محاکمه میشد و نشد بابای پست خودت بود که چه خون‌ها که نریخت از مردم و چه پولهایی که نچاپید...!
🌹تصویر دیده نشده از شهید امیرعبدالهیان ♦️ رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش با انتشار عکس دیده نشده ای شهادت دکتر امیرعبدالهیان را تبریک گفت ◾وی افزود «شهید امیر‌عبداللهیان فرهنگی سابق آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران بوده‌اند.» 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 اولین تصاویر از لحظۀ پیداشدن بالگرد رئیس‌جمهور توسط پهپاد ایرانی
🔴تو مترو امروز کنار یه آقای میان سال بودم. با بغض به صفحه گوشیش نگاه می‌کرد. عکس رئیسی بود. دید توجه من بهشه گفت:به خدا نشناختیم و قدرشو ندونستیم.کاش بهش رای داده بودم. و زد زیر گریه... خدا چقدر قشنگ عزت میده‌‌‌ به بنده‌های با اخلاصش..‌. ✍ علیرضا گرائی
سلام دیدم فرزندم چقدر ساده و با زبان خودش این نوشته رو به دیوار زده دختر ۱۰ ساله‌ام زینب
پلشت بازی رسانه‌ای یعنی همین... ▫️ایندیپندنت فارسی که زیر نظر خانم کاملیا انتخابی فرد از طرفداران حکومت پهلوی اداره میشه،یه فیلم گذاشته و زیرش نوشته : حضور اندک حامیان حکومت در تشییع جنازه رئیسی در تهران. ▫️یکی نیست به این احمقا بگه تشییع جنازه شهید رئیسی در تهران فرداست،چجوری الان فیلماشو پخش کردید!؟ به احتمال زیاد اینا فیلمای آرشیوی هست که قرار بوده فردا پخش کنن ولی اشتباها الان منتشر کردن
وقتی که این استوری رو گذاشتم فکر نمیکردم یه روزی با این عکس زار بزنم... دخترم... وقتی بزرگ شدی این عکسو دوباره بهت نشون میدم و میگم افتخار کن که با چنین مرد بزرگی عکس داری برات تعریف میکنم که چقد عزیز بود چقد مظلوم بود چقد دلسوز مردم بود بقول رهبرمون چقدر مغتنم بود... ✍خانم فردوس
♦️آماده‌سازی محل دفن شهید سید ابراهیم رئیسی در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه دقیق شیاطین جهانی! پیشگویی سیمپسون ها یا برنامه ریزی دقیق سرویس های غربی برای ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی از یکی از خانم پیشگوی عرب منتشر شده و ادعا شده این خانم، حادثه سقوط هلیکوپتر در ایران رو پیشگویی کرده و گفته «در ایران در اوایل سال جدید، هلیکوپتری که حامل یک روحانی است سقوط می‌کنه و همه سرنشینانش فوت میکنن» اما با بررسی ویدئو متوجه شدیم که ترجمه زیرنویس کاملا متفاوت است: اولا میگه هواپیما و‌ نمیگه بالگرد ثانیا اصلا به شخصیت مهم یا روحانی در هواپیما اشاره نمیکنه بلکه میگه در یه سقوط هواپیما، همه میمیرن ثالثا به مکان حادثه و ایران اشاره نمیکنه و میگه «نمی دونم در کجا» ترجمه دقیق این ویدئو: «یک حادثه هواپیما همه مردم را به خود مشغول خواهد کرد که در ماه‌های اول سال جدید(میلادی) خواهد بود و متاسفانه هیچکسی زنده نخواهد ماند. مردم شوکه خواهند بود و پیگیر رسانه ها خواهند بود که بفهمند علت و شرایط سقوط هواپیما چه بوده است. نمیدانم در کجا رخ خواهد داد.» نکته: غالبا این‌ پیشگوها یه سری حوادث کلی و احتمالات رو لیست میکنن و‌ برای هر سال میلادی میگن مثلا میگن «یه هواپیما سقوط می‌کنه و همه سرنشینانش میمیرن و همه شوکه میشن» خب طبیعتا احتمالا داره در یکی از کشورهای جهان یه هواپیما سقوط کنه! و معمولا همه‌ی سرنشینانش هم میمیرن‌ و طبیعتا هم چنین حادثه ای شوکه کننده است. نکته دوم: برخی پیشگوها به مافیای اقتصادی یا جریانهای سیاسی یا فرهنگی وصل هستن و ماموریت دارن مردم رو به موضوعات خاصی که بهشون گفته شده سوق بدهند. این براشون سود مادی داره.
خبرگزاری تاس: رئیس دومای روسیه برای شرکت در تشییع رئیس‌جمهور ایران به تهران می‌آید.
👌امیرعبداللهیان خیلی آدم باهوشی بود اینجا مرز ایران و آذربایجان به محل ایستادن و پای امیرعبداللهیان دقت کنید...
📚عنوان : خاک های نرم کوشک ✍نویسنده : سعید عاکف 📖موضوع :دفاع مقدس 📕تعداد جلد : ۱ جلد 🔹منبع: کتابیتا
Khak-haye-narme-koshk.pdf
4.34M
دانلود کتاب👆👆
🔻منصور ارضی: آقای رئیسی سوخته و تکه تکه شده بود و نمی‌شد او را شست 🔹«آقای رییسی می‌گفت منصور اگه بشه تو من را بشوری. امروز بالا جنازه‌اش گفتم آخه چجوری می‌تونم تورا بشورم؟ ای بدن سوخته فاطمی. من ابا ندارم، برای شماها [بگم] بذار همه عالم بدونن، مثل علی اکبر شده بود...ارباً اربا»
⚫اطلاعیه ستاد کل درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران ستادکل نیروهای مسلح: ▪️به دنبال وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهور و هیأت همراه و وجود شرایط آب و هوایی بسیار نامساعد و پیچیدگی جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه و نیز حضور پهپادهای پیشرفته ایرانی مجهز به رادار «سار» برای انجام مأموریت در شمال اقیانوس هند و فاصله طولانی آن‌ها با محله سقوط بالگرد، در مجموع نیروهای امدادی ناگزیر از راه‌های زمینی عملیات جستجو را آغاز کردند. ▪️در این شرایط ستاد کل نیروهای مسلح پس از اعلام همکاری کشورهای دوست، با پیشنهاد نزدیک‌ترین کشور یعنی ترکیه موافقت کرد؛ اما با وجود اینکه ترکیه پهپاد مجهز به دوربین‌های دید در شب و حرارتی را به منطقه اعزام کرد، این پهپاد به دلیل نداشتن تجهیزات «تشخیص و کنترل نقاط زیر ابر» موفق به اعلام دقیق محل سقوط بالگرد نشد و در نهایت به کشور ترکیه بازگشت. ▪️نهایتاً در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه نقطه دقیق حادثه سقوط بالگرد توسط نیروهای امدادگر زمینی و پهپادهای ایرانی نیروهای مسلح که از مأموریت در شمال اقیانوس هند فراخوانده شده بودند، کشف شد.
⚫پوتین: درگذشت رئیسی ضایعه بزرگی است ▪️رئیس دومای روسیه در دیدار با ولادیمیر پوتین گفت که فردا صبح زود برای شرکت در مراسم تشییع ابراهیم رئیسی به تهران سفر می‌کند. ▪️پوتین از رئیس دومای دولتی خواست تا ضمن تسلیت به رهبری ایران، اطلاع دهد که انتظار دارد توسعه روابط روسیه و ایران به همین منوال ادامه یابد. ▪️پوتین گفت «درگذشت رئیس‌جمهور رئیسی ضایعه بزرگی است... او شریک بسیار قابل اعتمادی بود. اگر در مورد چیزی به توافق می‌رسیدیم، همیشه می‌توانستیم مطمئن باشیم که این توافق‌ها محقق می‌شوند.» ▪️پوتین همچنین از آمادکی‌ کشورش برای کمک به بررسی دلایل این سانحه خبر داد.
⚫اسماعیل هنیه در مراسم تشییع شهدای خدمت : رئیسی معتقد بود طوفان الاقصی قلب اسرائیل را هدف قرار داد رئیس دفتر سیاسی حماس: ▪️در ماه رمضان دیداری با آقای رئیسی داشتیم ایشان گفت؛ مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام و مسلمانان است و اینکه امت اسلامی باید زمینه را برای آزادی سرزمین فلسطین فراهم کند. اینکه مسئله فلسطین فقط یک مسئله سیاسی نیست بلکه در عمق جهان اسلام جای دارد. ▪️ایشان همچنین گفت مقاومت در فلسطین، سنگر اول محور مقاومت و امت اسلامی است. او گفت ما در جمهوری اسلامی ایران به حمایت از ملت فلسطین تا تحقق اهداف آنان ادامه می‌دهیم.
⚫نخست‌وزیر پاکستان برای تسلیت به ایران می‌آید ▪️وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که نخست‌وزیر این کشور به همراه هیاتی از مقامات بلندپایه این کشور برای عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد به ایران سفر می‌کند.
چیزهایی ک نبودی😔🖤 🇮🇷