eitaa logo
مصابیح
688 دنبال‌کننده
29.2هزار عکس
14.7هزار ویدیو
597 فایل
کانال خبری،تحلیلی،بصیرتی مصابیح با ما بروز باشید. انعکاس اخبار و تحلیلها و موضوعاتی که روزانه در فضای مجازی منتشر می شود. ارتباط با مدیر: @Masabihmodir
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا ظریف بعد از ترور سردار سلیمانی با قاتلین سردار در بغداد، عکس یادگاری می گیرد؟!!!
🔴فرار صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی در سایه تقویت خطر جنگ با حزب الله 🔹‌تصاویر منتشرشده از سالن های خروجی فرودگاه بن گوریون تل آویو از ترک گسترده سرزمین های اشغالی توسط شهرک نشینان صهیونیست در نتیجه تقویت احتمال درگیری میان حزب الله و ارتش اسرائیل حکایت دارد. 🔹‌رسانه های صهیونیستی مدعی شدند در روزهای اخیر بیش از 62500 نفر به طور روزانه از طریق فرودگاه بن گوریون سرزمین های اشغالی را ترک کرده اند که این عدد بالاترین رقم از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در 15 مهر 1402 تا به امروز قلمداد می شود.
♦️ رفع توقیف ۸۰۰۰ دستگاه خودروی توقیف شده به علت تخلف کشف حجاب مرکز اطلاع رسانی فراجا: 🔹 به مناسبت عید غدیر خم، بنا بر تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور و به منظور افزایش رضایتمندی عمومی، تعداد ۸۰۰۰ دستگاه خودروی توقیف شده در پارکینگ به علت تخلف کشف حجاب، رفع توقیف شدند و پیامک اطلاع رسانی نیز برای مالکین محترم ارسال گردید. مالکین گرامی با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ درسراسر کشور می‌توانند نسبت به ترخیص و تحویل خودروی خود اقدام کنند. 🔹ضمناً این طرح شامل اشخاصی که تا روز عید غدیر، خودروی خود را به پارکینگ منتقل نمایند نیز می‌گردد و همان روز نیز می‌توانند اقدامات دریافت خودروی خود را انجام کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حالا خوبه فساد چای دبش استارتش از سال ۹۸ خورد و بعد که رئیسی فهمید دستور رسیدگی دولت بنفشی که سر تا پاش جاسوس و مفسد اقتصادی توش میلولید طریف جان از اون بطریهای آب چرا استفاده نمیکنی؟
روحانی هر جا میرفت یه کولر گازی به خودش میبست ای کاش آقای ظریف شما هم میبستی
همین قیافه رو جلو کری میگرفتی برجام رو نمیکردن تو پاچه‌مون
♦️رئیس‌جمهورهای ایران متولد کدام استان‌های کشور بودند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ظریف با صدای کلفت: هیهات من‌الچای دبش😂 آقای ظریف ایکاش درمقابل دشمنان هم اینطور عربده‌کشی میكردی؛ نه درمقابل هم‌وطنانت ایکاش نعره میزدی هیهات من حسن و حسین فریدون هیهات من اسحاق و مهدی جهانگیری هیات من ولی‌الله سیف و احمد عراقچی هیهات...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد بی‌سابقۀ مهدی خزعلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب از هم‌حزبی‌های خود: 🔺دکتر پزشکیان باید در انتخاب مشاوران خود دقت بیشتری کند؛ این عناصر، اراذل و اوباش سیاست هستند! 🔺اطراف آقای پزشکیان را اصلاح‌‌طلبانی گرفته‌اند که تا دیروز برانداز بودند و با سلطنت‌طلبان و منافقین پالوده می‌خوردند!
🚨 سفیر انگلیس در عربستان: 🔻جنگ اسرائیل با لبنان به سرعت جهانی خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باز هم تنش این‌بار در سخنرانی ظریف در گرگان ⚠️ کمپین فحاشی و تفرقه افکنی بین مردم ایران به راه انداخته اند.
🌹انسان ۲۵۰ ساله | امام هادی علیه‌السلام و جنگ روانی علیه خلیفه قدرتمند ♦️مقام معظم رهبری :امام هادی علیه‌السلام با دیدِ یک انسان مبارز  به دربارِ متوکّل رفت و مجلسِ شراب او را به مجلس معنویت تبدیل کرد. یعنی او را مغلوب کرد؛ به طوری که در آخرِ حرفهایش، متوکّل برای حضرت عطر آورد و او را با احترام بدرقه کرد. در مبارزه‌ای که شروع کننده‌ی آن، خلیفه‌ای تندخو و قدرتمند بود، امام هادی دست به یک جنگ روانی زد؛ مبارزه‌ای که در آن نیزه و شمشیر کاربُرد ندارد.
⁉️ | داستان اسناد SFO که تا زاکانی اسمشو برد پورمحمدی قفل کرد چیه؟ ♦️پلیس ضد کلاهبرداری انگلیس sfo از دفتر عباس يزدان‌پناه تو لندن اسناد فساد قرارداد کرسنتو پیدا میکنه و به مراجع بین المللی میده، مراجع هم تحویل ایران میدن و نهایتا تحویل گیرنده نهایی یعنی سازمان بازرسی کل کشور میشه ♦️‏رئیس سازمان بازرسی کل کشور حاج آقای پورمحمدی بود که به تازگی از وزارت کشور دولت احمدی نژاد عزل شده بود و توسط هاشمی شاهرودی به ریاست این سازمان منصوب شده بود ایشون اما چیکار کرد؟ ♦️اسناد به اون مهمی رو به جای ارائه به دادگاه لاهه بایگانی کرد و باعث شد تو دادگاه بازنده بشیم ‏و میلیاردها دلار متضرر بشیم! همین تازگی مجددا به پرداخت ۲ میلیارد دلار غرامت به کرسنت محکوم شدیم! حالا چرا این کارو کرد؟ ♦️اول اینکه چون پای مهدی هاشمی تو این پرونده گیر بود و يزدان‌پناه شریک یا عامل مهدی هاشمی بود و ایشون می‌ترسید از اینکه با هاشمی رفسنجانی درگیر بشه دلیل دیگه اینکه اگه این اسناد رو می‌شد و دولت احمدی نژاد تو پرونده کرسنت پیروز می‌شد واسه انتخابت سال بعد (۸۸) یه امتیاز ویژه داشت و باهاش میتونست هم خاندان هاشمی رو بکوبه هم دولت خاتمی رو که قرارداد تو دولتش بسته شده بود! و ایشون به دلیل کینه ی اخراج شدن از دولت احمدی نژاد این اسناد رو مسکوت گذاشت و به جیب تک تکمون ضرر زد ایشون مزد این خوش خدمتی به خاندان هاشمی رو گرفت و تو دولت روحانی که خیلی از وزراش سهمیه هاشمی رفسنجانی بودن شد وزیر دادگستری! ♦️حالا چون تو پرونده کرسنت ما محکوم شدیم و طرف ترکیه ای هم با استناد به کرسنت بابت گران‌فروشی شکایت کرد و محکوم شدیم به جریمه‌ی یک میلیارد و هشتصد و هفتاد و پنج میلیون دلاری به ترکیه وصدور حداقل 14 ماه گاز مجانی همراه با کاهش 13/3 قیمت بعد از ۱۴ ماه! ⁉️حالا ایشون ادعای نجات من و تو رو داره دوستان!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخوندی وزیر روحانی بانیان وضع موجود باید به مردم معرفی شوند😐 آن‌هایی که با بی‌تدبیری وضعیت نابسامان را در کشور به‌وجود آوردند باید به مردم معرفی شوند. +این الان باید پای میز محاکمه بود نه اینجا... پررویی نجومی....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیوی وایرال شده از خانه ای در ترکیه هنگام سیل فقط قورباغهه 😄
🔰معجزات علمی حضرت امیرالمومنین علی(ع)
🔻عملیات مشترک ارتش یمن و مقاومت عراق 🔹سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ۲ عملیات مشترک ضدصهیونیستی با مقاومت عراق در دریای مدیترانه و بندر حیفا خبر داد که در آن پنج کشتی هدف قرار گرفتند.
♦️پشت پرده کاندیدا نشدن ظریف از زبان خودش /هیچ آرزویی جز اینکه «استاد تمام» شوم ندارم /اگر پزشکیان رأی نیاورد قرار نیست به خیابان بریزیم ظریف وزیر سابق امور خارجه در در کلاب هاوس ایران من گفت: 🔹برخی می گویند چون انتخابات های قبلی را تحریم کردیم، به پزشکیان اجازه ورود داده شد؛ اینگونه نیست. 🔹من عضو هیچ ستادی نیستم و با توجه به فرصتی که شکل گرفته وارد صحنه شدم. هیچ آرزویی جز اینکه «استاد تمام» شوم ندارم و دنبال هیچ پست و مقامی نیستم. 🔹هراس افکنی یک بازی است و می گویند ظریف گفته ۹ تیر پزشکیان رئیس جمهور است. بله من ابراز امیدواری کردم اما به این معنا نیست که اگر نشود به خیابان می ریزیم. فتنه را آنها یی درست می کنند که این توییت ها را می زنند. 🔹وقتی فرد سالمی به میدان آمده چرا تحریم کنیم؟! شما می گوید ۵ درصد اثر دارد؟! حتی اگر اینگونه هم باشد بهتر از صفر درصد یا بدتر شدن وضعیت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سه نفر در پی سیل در جنوب شرق سوئیس ناپدید شدند 🔹بارش شدید باران باعث طغیان رودخانه ها در مناطق کوهستانی و آسیب به خانه‌ها شده و تخلیه برخی مناطق را به دنبال داشته است.