eitaa logo
مصابیح
688 دنبال‌کننده
29.2هزار عکس
14.7هزار ویدیو
597 فایل
کانال خبری،تحلیلی،بصیرتی مصابیح با ما بروز باشید. انعکاس اخبار و تحلیلها و موضوعاتی که روزانه در فضای مجازی منتشر می شود. ارتباط با مدیر: @Masabihmodir
مشاهده در ایتا
دانلود
گل محمدی تو فتنه زن زندگی آزادی گفت اسلام برای ۱۴۰۰ سال پیشه الان که همه چی آروم شده میره زیارت امام حسین ما قضاوتی نمی‌کنیم اصلا به ما چه، جالب بود فقط
🔴وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد مخالف نداشت 🔹در جریان بررسی برنامه و صلاحیت صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد کمیسیون فرهنگی صلاحیت وی را تایید کرد 🔹همچنین نماینده مخالفی برای ارائه نطق ثبت نام نکرد. ✍ عجب عجب... ایشان وزیر فرهنگ دولت روحانی بود، چرا هیچ نماینده منتقدی وجود ندارد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیاده روی نمادین اربعین سان فرانسیسکو 2024 صدای پای حسینیه کاخ سفید میاد ...
⚠️ وام که هدیه نیست! باید پسش بدی. زائر اربعین چند میلیون هزینه می‌کنه پامیشه از ایران کلی راه میره عراق و اونجا کلی سختی مسیر و کمبود امکانات و گرما و سرما و گردوخاک و بیماری رو تحمل می‌کنه و بعدم ۱۰۰کیلومتر پیاده میره سمت کربلا که فقط غذای رایگان بگیره؟! چرا نمیری هند بپرستنت؟! 🐄🐂🐃 🔹" آدم "
🔴 آغاز فاز اول برنامه‌های محرمانه بهاره شهیدی برای ایران؟ 🔻 یکی از مروجان ایرانی یوگا خانم بهار شهیدی هست که در ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ خبر از عرضه لباس‌های تولیدی خود با برند «بهارات» داده است. 🔻شهیدی مدعی است در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند، وی در کانال تلگرامی خود بیان داشته است که خدای ادیان را قبول ندارد و معتقد به تناسخ است. شهیدی بر اساس طب هندویی آیورودا خوردن ادرار انسان را برای درمان و پیشگیری از بیماری توصیه می‌کند. 🔻لباس‌هایی که وی تولید می‌کند متناسب جامعه ایرانی‌اسلامی و باورهای آن نخواهد بود؟ نام برخی از ست لباس‌های ارائه شده هم قابل‌توجه است: ست آهیمسا، ست سامادهی. 🔻رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در سال ۱۳۹۲ فرمودند که همه مسائل و به‌ویژه کارهای اقتصادی باید پیوست فرهنگی داشته باشد؛ اما حوزه فرهنگ مظلوم بوده و توجهی به این عرصه نمی‌شود. ⚠️ آنچه نسبت به این خبر حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند؛ عدم تقید وی به حجاب و اعتقاد به آموزه‌های انحرافی ادیان شرق است، در اغتشاشات و آشوب ز ز آ محوریت فعالیت زنان و بی‌حجابی و عدم توجه به آموزه‌های اسلامی و نظام اسلامی بود، بهاره شهیدی خانم بی‌حجابی است که آموزه‌های اسلامی را قبول ندارد و این نوع تولیدی لباس با ارائه سبک زندگی خاص، شاید بستر مناسبی برای آبیاری فتنه خشکیده ز ز آ بشود. بهاره شهیدی پیش از این گفته بود که برنامه‌هایی برای ایران دارد که فعلا محرمانه هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️حسن آقامیری در برنامه علی ضیا: شعار نه شرقی نه غربی غلط است 🔹هنگامی که توافق برجام شکل گرفت خوشحال شدم با این حال یک برجام کم است. 🔹 ما باید با همه ی جهان بریم و ببندیم شرق غرب و این شعار نه شرقی و نه غربی شعار غلطی است از نظر من هم شرقی هم غربی ! ✍️🏻آقای همه چیز دون هنوز نمیدونه نه شرقی نه غربی به معنای قهر کردن با دنیا نیست بلکه به معنای سلطه ست ...
گیلاد اردان، نماینده اسرائیل در سازمان ملل: "ساختمان سازمان ملل ساختمان بسیار زیبایی است، اما باید تخریب شود»." اسرائیل حتی سازمان ملل که یکی از ابزارهای قدرت آمریکا است و هر تصمیم آن به نفع خودش عمل می کند، را تهدید به نابودی می کند، فقط به این دلیل که تصمیمات نمادین مخالف و صداهای ناسازگار بیرون می آید. اسرائیل به هیچ ارزش حقوقی یا انسانی غیر از جاه طلبی های تاریک دنیوی خود اهمیتی نمی دهد. حتی دوست اسرائیل بودن به معنای گرفتار شدن است و چنین ساختار بی دقتی به اندازه کافی دیوانه است که حتی کسانی را که در اولین شکست برای آن دست به هر کاری می زنند، خرد کند. اسرائیل بارها و بارها ثابت می کند که واقعاً چه کشور ننگینی است، با اقدامات خود در 10 ماه و تهدیدهای خود علیه کل جهان. اگر این کار را متوقف نکنیم، می توانید نفر بعدی باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ | قرص مرگ در عطاری‌های پایتخت! ▪️دیگر همه ما خبرهای دردناک و تلخ خودکشی با قرص برنج را شنیده‌ایم، این قرص‌ها به قدری خطرناک هستند که بوی‌شان هم مسمومیت جدی برای افراد به وجود می‌آورد. در سال ۱۳۹۰ نیز قرص برنج جزو کالاهای قاچاق و سمی محسوب و عرضه و فروش آن ممنوع شد. ▪️خبرنگار تبیان در تهران و قلب پایتخت برای پیدا کردن قرص برنج ممنوعه که خریدار و فروشنده‌اش مجرم محسوب می‌شوند، به بازار رفت، نه ناصر خسرو، بلکه بازار عطارها در ۱۵ خرداد! ▪️از همان مغازه اول رک و پوست‌کنده پرسیدیم قرص برنج دارید؟ جواب‌ها متناقض بود، یکی عصبانی شد، یکی گفت بیا حرف بزنیم که بلایی سر خودت نیاری، اما پیدا کردنش نیم ساعت هم طول نکشید. همه‌شان هم می‌گفتند: «خودم ندارم، ولی یکی رو می‌شناسم که داره.» ▪️راضی کردنشان در حد دو جمله بود که «کمکمون کنید که پیدا کنیم» و بعد تماس می‌گرفتند و هماهنگ می‌کردند. یک نفر از فروشندگان خودش تحویل گرفت و به ما قرص را ۸۰ هزار تومان فروخت. نفر دیگر شماره‌ای داد تا از فرد دیگری تحویل بگیریم و برای همین در یکی از کوچه‌ها قرار گذاشت و این‌بار قرص را با ۹۰ هزار تومان تحویل گرفتیم! ▪️این فاجعه یک زنگ خطر جدی برای مسئولان و نهادهای نظارتی است، چرا که عدم پیگیری و نظارت کافی در این زمینه‌ می‌تواند به بهای جان فرزندان کشورمان تمام شود
🔴 واکنش فرزند شهید فخری زاده به ادعای امیر حسین ثابتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گاف شاهکار بایدن در نطق آخر/ کلماتی که جو را جان به لب کرد! 🔹‌جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در نطق خود در کنگره ملی حزب دموکرات بار دیگر مخاطبان را از گاف‌های همیشگی‌اش بی‌بهره نگذاشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تذکر مجتبی زارعی به میدری کاندیدای وزارت کار: آقای میدری! مجلس دانشجوی شما نیست؛ مجلس ناظر بر شماست! 🔹مجلس کارگاه آموزشی و نمایندگان مجلس دانشجوی شما نیستند 🔹من نمی گویم چرا موقع سخنرانی دست هایت در جیب های شما بود! اما می گویم نمایندگانِ وطن خواهِ مجلس دانشجوی پروژه های اجتماعی تان و یا دانشجوی جناب داگلاس نورث و جریان باصطلاح توسعه ی نهادی نیستند؛ بلکه مجلس مُقَنِّن و ناظر بر شماست تا سیاست های کلی نظام و قانون را در امور اجتماعی نقض نکنی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خضریان، مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی: آقای صالحی‌امیری یک ساعت هم سابقه مرتبط با وزارت میراث فرهنگی ندارند ♦️یکی از سوابق ایشان ریاست اداره‌کل اطلاعات استان خوزستان است. در زمان مدیریت ایشان اتفاقی برای برخی بازداشت‌شدگان افتاد که کار به توبیخ ایشان رسید. ♦️آقای صالحی‌امیری در زمان فتنه ۸۸ در نامه‌ای ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرده است. سال ۹۴ وزارت اطلاعات دولت آقای روحانی ایشان را به‌عنوان کسی که به سران فتنه مشاوره می‌داده نام برده است. ♦️می‌خواهیم به کسی که جزو عناصر فعال فتنهٔ ۸۸ است رأی بدهیم تا وزیر میراث فرهنگی بشود؟!
موسسه علمی از کشور فنلاند ضریب هوشی کشورها در سطح جهان را منتشر کرد ایران در رده چهارم است ، پ ن احتمال قریب به یقین آی کیو براندازها رو حساب نکردند والا ایران سقوط آزاد میکرد به ته جدول
روبیکا هزینه‌های ارتباطی زائران اربعین را حذف کرد 🔺روبیکا تمام خدمات تماس صوتی تصویری و پیام متنی را برای زائران اربعین رایگان کرده است. 🔺زائرین با نصب نسخه جدید روبیکا و فعال‌سازی رومینگ، می‌توانند بدون نگرانی از هزینه‌ها ارتباط برقرار کنند.
♦️کاربران شبکه های اجتماعی بعد از انتشار این تصاویر از نمایندگان مجلس نوشتند: کاش استفاده از تلفن‌همراه برای نمایندگان در صحن مجلس ممنوع بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عصبانیت قالیباف از اقدام غیرقانونی مالک شریعتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ ماجرای جدا شدن منطقه استراتژیک آرارات از ایران به دست رضا شاه خائن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاکستان کلا محل عجیب و غریبی است! تنوع اسلحه توش از آمریکا بیشتره
🔴وزیر شدن مقداری هم عطر زدن و توالت کردن و «یس و نو» کردن لازم دارد ◾️در دهه‌ی ۴۰ در منطقه‌ی سرچهان فارس زنی معروف به بی‌بی کلانتر به یک ایل ۵۰ هزار نفری فرمان می‌راند. مردمی که از عشایر ایل قرائی بودند و به دام‌داری، زراعت و قالی‌بافی مشغول‌ بودند و روزانه حدود یک صد تن «شیرین‌بیان» با نظارت بی‌بی کلانتر ۶۰ ساله، به خارج صادر میکردند. بی‌بی‌کلانتر به خاطر خدمات ارزنده بارها از طرف مقامات کشوری تشویق کتبی و شفاهی گرفته بود. مردم هم دربست قبولش داشتند و حتی اختلافاتشان را با کدخدامنشی او برطرف می‌کردند. حتی مراسم ازدواج و طلاق اهالی هم با دستور نهایی او بود. بی‌بی شخصا برای ۵۰ قریه کدخدا انتخاب می‌کرد و ضمن تایید صلاحیت آن‌ها از بخش‌داری می‌خواست که برایشان ابلاغ رسمی صادر شود. هر روستا هم بین ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ خانوار داشت‌. وی معتقد بود که کدخدایان این قرا باید افرادی لایق، سالم، زرنگ و سرحال باشند که بتوانند بر سرنوشت مردم مقتدرانه حکومت کنند. ▪️خبرنگار مجله‌ی زن روز به علت قدرت و سرمایه‌‌ی اجتماعی بالا به بی‌بی پیشنهاد وزارت میدهد اما بی‌بی در جواب می‌گوید برای وزیر شدن باید ارایش کنی، عطر بزنی و کلمات انگلیسی استفاده کنی. ◀️این جایگاه ابزاری زنان در وزارت در زمان پهلوی بسیار عجیب و قابل تامل است؛ امروز هم عده‌ای معتقدند همینکه زنی برای وزارت معرفی شد باید پذیرفته شود. سابقه، صلاحیت، توانایی فردی و استعداد جنسیتی هم مهم نیست، در واقع ما از استفاده ابزاری از زن به دیکتاتوری با زن رسیده‌ایم. ✍عالیه سادات 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشای دزدی فخرآور و علینژاد از پول‌های بلوکه شده مردم ایران در آمریکا
تصویری از سرو ناهار رئیس جمهور و رئیس مجلس در حاشیه جلسات رای اعتماد