eitaa logo
مصاف آخر🇮🇷 🇵🇸
62.4هزار دنبال‌کننده
54.3هزار عکس
83.1هزار ویدیو
345 فایل
🇮🇷 مصاف آخر هم تحلیل هم اخبار روز✔️ 💡همراه با اساتید برتر عرصه سوادرسانه✔️ کانالهای دیگر ما ⬇️⬇️⬇️ 💠 مذهبی عرفانی @masafe_akhar2 اطلاعات جنی میخوای کلیک کن👇 🔞 @jen_media 📵 تعرفه تبلیغات 👇 @masaf_tabligh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بسته بار سفر، داره میره علی(ع) مداحی کربلایی نریمان پناهی در ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) @Masafe_akhar
آغاز اجرای آزمایشی داوطلبانه شفافیت آرای نمایندگان از هفته آینده ‌‌‌‌ "مالک شریعتی" نماینده مردم تهران در مجلس: با پیگیری نامه ۱۶۲ نفره از رئیس مجلس و مساعدت ایشان، تاکنون حدود ۳۰ نماینده آرای مستند خود را از IT مجلس دریافت کرده‌ایم واین آمار به تدریج درحال افزایش است. ‌‌‌ سامانه "پارلمان مجازی" برای انتشار عمومی آرا آماده شده است. ‌‌‌ قرار اکثر جمع ما این است که کاری هماهنگ انجام شود؛ لذا اجرای آزمایشی داوطلبانه شفافیت آرای نمایندگان ان‌شاءالله از هفته آینده آغاز می‌شود. @Masafe_akhar
28.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️ سردار حاجی زاده: تماشای فیلم موقعیت مهدی خاطرات زیادی را برایم زنده کرد، شهید حاج احمد کاظمی تا هنگام شهادت همیشه خاطره آخرین تماسش با شهید باکری را با گریه برایمان تعریف می‌کرد.    @Masafe_akhar
خون سرخ‌تر اوکراینی‌ها و چشمان کور حقوق‌ بشر جهانی ‏آلمان صدها پناهنده ‎افغانستانی را که از حکومت طالبان فرار کرده بودند، از کمپ اخراج و پناهنده‌های اوکراینی را جایگزین کرده است. 🆔 @Masafe_akhar
▪️به اسم عدالت‌خواهی تنها ساز خروج از حاکمیت نزدند. بلکه باحماقت در خود رایی و طلبکاری فتنه‌ای ساختند که امثال معاویه بتوانند بر حریم ولایت شبه وارد کنند تا این حد که عده‌ای در مسجد شام بگویند علی(ع) تارک الصلاة است! کاری که خوارج با اسلام کردند داغ عدالت را بر دل بشریت گذاشت. 💬 مرتضی سیمیاری @Masafe_akhar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با قرار دادن یک تویوتا در مسیر حرکت لودر طالبان در مرز اسلام قلعه، مانع از جاده کشی طرف افغانستانی شده و آن را عبور از مرز می داند 🌍 @Masafe_akhar
🎥میثم عباسیان تجربه‌گر برنامه زندگی پس از زندگی دو هفته پیش در صفحه اینستاگرام خود زیر پستی که فیلم بالا را به اشتراک گذاشته بود ، لحظه دیدار با اباعبدالله علیه‌السلام را این گونه روایت کرده است @Masafe_akhar
✍امام علی علیه السلام جان‌های شما بهایی جز بهشت ندارد، پس به کمتر از آن نفروشید. 📚نهج البلاغه،حکمت 456 @Masafe_akhar
202030_666518163.mp3
4.06M
تند خوانی جز ۲۲ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان @Masafe_akhar
🤲 دعای روز بیست و دوم ماه رمضان ❇️ خدایا در این ماه درهاى فضلت را به روى من بگشا و برکاتت را بر من نازل فرما و به موجبات خشنودى‌ات موفقم بدار، و در میان بهشت‌هایت جایم ده، اى برآورنده خواهش درماندگان.
سه دقيقه در قيامت 21.mp3
38.58M
🔈 شرح و بررسی کتاب 🔈 تجربه نزدیک به مرگ جانباز مدافع حرم 🔊 جلسه بیست و یکم * عمل ما در ملکوت بازتاب دارد، چه شوخی باشد و یا جدی!! * در هر آسمان، چه مَلَکی جلوی عمل ما را میگیرد؟ دلیل این کار ملائکه چیست؟ * چگونه حاضر می‌شویم عمل ما از آسمان اول هم بالا نرود، چه برسد به آسمان هفتم!!!؟ * خودمان می‌توانیم مانع سوختن عمل خودمان شویم اگر..... * چه کار کنیم تا عمل ما از هفت آسمان بالا برود؟ * ناشطات، سگ جهنم * این همه عُجب و تکبر و حسادت و... در این دنیا داریم، ولی در عالم دیگر حسابی از خجالت خودمان و عمل خودمان در خواهند آمد!!! * ای بسا که دستوری عام باشد و عمل به دستور، آن را خاص کند 📅98/12/21 @Masafe_akhar
⭕️ترکیه حریم هوایی خود را به روی روسیه بست چاووش اوغلو ، وزير خارجه تركيه: 🔻حریم هوایی ترکیه در برابر هواپیما‌های نظامی و غیرنظامی که نیرو‌هایی را از روسیه به سوریه منقل می‌کنند، بسته شده است @Masafe_akhar
⭕️عادل فردوسی‌پور:برای بازگشت به شبکه سه هرگز چنین شرطی نگذاشته‌ام که برنامه فوتبال برتر یا هر برنامه دیگری تعطیل شود. این خبر، کذب محض است. 🔻امروز برخی رسانه ها مدعی شدند فردوسی‌پور برای بازگشت به تلویزیون شرط گذاشته و گفته: فوتبال برتر نباید باشد! @Masafe_akhar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️دوزخ برزخی 🔻مشاهده ی فضاهایی از جهنم در برزخ توسط تجربه گر 👤تجربه‌گر: آقای سید حسین رادی @Masafe_akhar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫ نظر پروفسور لگنهاوزن درباره مطالعه نهج البلاغه و شخصیت والای علیه السلام @Masafe_akhar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 رهبر معظم انقلاب در شرح حدیث اخلاقی قبل از درس خارج طبق احادیث باید از نوع زندگی، کارها و سفرهایی که به حسب متعارف مردم زشت است، صرف‌نظر کرد. پ.ن: ملاک و معیار @Masafe_akhar
تیتر یک معنادار سایت رهبر انقلاب: خط خوارج امروز هم هست این سایت در بخشی از بازخوانی سخنرانی شب قدر سال ۵۸ رهبر انقلاب آورده است: ...ابن‌ملجم یکى از خوارج است و چند ویژگى دارد: اوّلاً بظاهر مسلمان است، آن هم مسلمان بسیار متعبّدى که قرآن را هم از بَر و بخوبى میخوانَد و خیلى هم در اسلامِ خود متعصّب و پایبند است؛ ویژگى دومّش این است که هیچ کس را قبول ندارد، حتّى على را! على را هم مسلمان نمیداند! او معتقد است که على سازش‌کار است... آیا انگیزه‌ى واقعى او هم دفاع از اسلام است؟ تردید باید داشت، امّا ظاهراً به نام اسلام بزرگ‌ترینِ مسلمانها را متّهم به سازش‌کارى میکند، متّهم به ارتجاع میکند؛ چون على را مرتجع میداند، پس خود مدّعىِ ترقّى‌خواهى و انقلابیگری است. خوارج نهروان یک چنین گره مشکل و معضلى بودند در زمان على، و این خط همیشه باقى است و امروز هم هست. در تمام دورانهاى صدر اوّل اسلام تا قرن دوّم و سوّم که ردّ پاى خوارج پیدا است، آنها را با همین چهره، با همین نما، مى‌بینیم؛ با ادّعاى اسلام، با متّهم کردن فرزندان راستین اسلام، با دشمنى کردن با مغزها و لُبهاى اسلام و قرآن... @Masafe_akhar
🔻 وقتی شیر گاو سعودی خشک میشه! 👤 الیزابت شاکلفورد از شورای روابط خارجی شیکاگو در شیکاگو تریبون نوشت: 🔸 «زمان آن فرا رسیده که سعودی را به گرگ‌ها بسپاریم» @Masafe_akhar
🔴از تویوپت تا لکسوس! سال ۱۹۳۹ میلادی، ژاپن دو شرکت خودروساز آمریکایی جنرال موتورز و فورد را از خاک خود بیرون کرد تا صنعت خودروی ملی ایجاد کند. ژاپنی‌ها می دانستند که هیچ کشوری از نظر صنعتی به هیچ جایی نمی‌رسد مگر اینکه یک صنعت خودروی پیشرفته داشته باشد. و می‌دانستند که تا خودروساز خارجی در کشورشان حضور دارد، خبری از صنعت خودروی ملی نخواهد بود. پس از شانزده سال حمایت تمام قد دولتی و صرف هزینه‌های سنگین، شرکت تویودا (تویوتای فعلی) سال ۱۹۵۵ خودروی تویوپت را تولید کرد. این خودرو اما تبدیل به نماد سرخوردگی صنعتی مردم ژاپن شد. به آمریکا صادر شد اما آمریکایی ها آن را عودت دادند. ۲۵ سال گذشت و صنعت خودروی ژاپن به جایی نرسید. کار به جایی رسید که منتقدان صنعت خودروی ملی، خواهان بازگشت خودروسازان خارجی شدند. اما این گفتمان نتوانست غالب شود و گفتمان تولید ملی همچنان به مسیر طاقت فرسای خود ادامه داد.  اگر امروز می بینیم که شرکت تویوتا برند نخست خودروسازی جهان است، باید بدانیم این موفقیت نه از طریق مشارکت با فورد و جنرال موتورز به دست آمده و نه یک شبه حاصل شده است. تویوتا مسیری طولانی برای رسیدن به این نقطه پیموده است. خودروسازی در کشور ما به همان مرضی دچار است که زمانی خودروسازی ژاپن گرفتار بود. آنها فورد زده بودند، ما پژو زده‌ایم! آنها از شر بیگانه خلاص شدند و ۶۰ سال بعد لکسوس را تاسیس کردند. یک تصور غلط درباره صنعت خودروی ایران وجود دارد و آن اینکه "خودروسازان ما تحت حمایت شدید دولت هستند". این گزاره از اساس اشتباه است و آن را باید به این شکل اصلاح کرد: "خودروسازان فرانسوی و مشخصا پژو-سیتروئن و رنو تحت حمایت شدید دولت ایران هستند". امتیازات متعددی چون انحصار و... که تصور می‌شود برای خودروسازان ایرانی وجود داشته، در واقع برای خودروسازان فرانسوی بوده است. خودروسازان ما خودرو نساخته‌اند. خودروی فرانسوی را برای فرانسوی‌ها سر هم کرده و به ایرانی‌ها فروخته‌اند. یکی دو سال پیش برای بازدید از خط تولید یک شرکت خودروسازی رفته بودم. مسئول یکی از خطوط مونتاژ می‌گفت قطعات ما در گمرک گیر کرده است. گفتم چرا؟ گفت چون روی تمام قطعات وارداتی، آرم یک قطعه‌ساز داخلی حک شده و گمرک می‌گوید این چجور کالای داخلی است که دارد وارد می‌شود؟! مشکل دیگر صنعت خودروی ما، همین مافیای قطعه‌سازی است که در واقع واردکننده قطعات و مونتاژ کار است، اما خود را تولیدکننده جا زده است. در یک کلام، ما خودروسازی نداریم، در یک سطح مونتاژ قطعات داریم، در سطحی دیگر، مونتاژ خودرو.# این مسئله نه در سطح ایران خودرو و سایپا قابل حل است، نه حتی در سطح وزارت صمت. مسئله، یک مسئله ملی است و بسیج همه ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی، صنعت دفاعی(سرریز فناوری‌های تحصیل شده در صنایع دفاع) و... را می‌طلبد و این اقدام فرابخشی، صرفا با فرماندهی شخص رئیس‌جمهور ممکن است. ما اگر از شر مونتاژکاری خلاص شویم و عزم تولید کنیم، یقین بدانیم در مدتی بسیار کوتاه‌تر مسیر پیشرفت این صنعت را خواهیم پیمود. جایی که ما امروز قرار داریم، به قله بسیار نزدیک تر از جایی است که ژاپن در آن روزها قرار داشت. پیشرفت، صبر و تلاش و هزینه و مجاهدت می‌خواهد. با مصرف کردن خودروی خارجی از محل صادرات نفت یا با مونتاژ پژو و رنو ما هرگز طعم شیرین پیشرفت را نخواهیم چشید. لیبرال‌های ایرانی که مخالف تولید داخلی‌اند، از پیشرفت فقط خوشگذرانی با پول نفت و تولید بیگانه را می‌فهمند. ما همچون ژاپن که فورد و جنرال موتورز را بیرون کرد، پژو و رنو را بیرون نکردیم. به ما وعده خودروساز شدن با مشارکت خارجی را دادند، اما وابسته و عقب‌مانده نگه‌مان داشتند. الحمدلله که با تحریم‌ها فرانسوی‌ها از ایران رفتند. کاش صبر و اراده‌ای که در مسئولان و مردم ژاپن بود... برای پیمودن مسیر پیشرفت در مردم و مسئولان ما هم به وجود آید. آیا روزی می‌رسد که امثال مهندس آرین به مدیریت خودروسازی ما منصوب شوند و ظرفیت‌های مالی، دانش بنیان و دانشگاهی کشور موظف شوند در خدمت این صنعت راهبردی قرار گیرند تا خودروی پیشرفته ایرانی تولید شود؟ مردم ما هم دلسوزند، هم صبور، هم فهیم. اگر این عزم را در مسئولان کشور ببینند، اگر بسیج ظرفیت‌ها و اراده‌ها را ببینند، اگر پیش روی آنها چشم‌انداز دقیقی ترسیم شده و زمان‌بندی مشخصی پیش چشم‌شان باشد، شک نکنیم برای پیشرفت خودروسازی ایران از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. دکتر سید یاسر جبرائیلی @Masafe_akhar
تیتر یک معنادار سایت رهبر انقلاب: خط خوارج امروز هم هست این سایت در بخشی از بازخوانی سخنرانی شب قدر سال ۵۸ رهبر انقلاب آورده است: ...ابن‌ملجم یکى از خوارج است و چند ویژگى دارد: اوّلاً بظاهر مسلمان است، آن هم مسلمان بسیار متعبّدى که قرآن را هم از بَر و بخوبى میخوانَد و خیلى هم در اسلامِ خود متعصّب و پایبند است؛ ویژگى دومّش این است که هیچ کس را قبول ندارد، حتّى على را! على را هم مسلمان نمیداند! او معتقد است که على سازش‌کار است... آیا انگیزه‌ى واقعى او هم دفاع از اسلام است؟ تردید باید داشت، امّا ظاهراً به نام اسلام بزرگ‌ترینِ مسلمانها را متّهم به سازش‌کارى میکند، متّهم به ارتجاع میکند؛ چون على را مرتجع میداند، پس خود مدّعىِ ترقّى‌خواهى و انقلابیگری است. خوارج نهروان یک چنین گره مشکل و معضلى بودند در زمان على، و این خط همیشه باقى است و امروز هم هست. در تمام دورانهاى صدر اوّل اسلام تا قرن دوّم و سوّم که ردّ پاى خوارج پیدا است، آنها را با همین چهره، با همین نما، مى‌بینیم؛ با ادّعاى اسلام، با متّهم کردن فرزندان راستین اسلام، با دشمنى کردن با مغزها و لُبهاى اسلام و قرآن... @Masafe_akhar
🔴شهیدی که به دلیل نورانیت چهره، منور نام گرفته بود ◾️شهید عباسعلی کریم آبادی* اینقدر نورانی بود که وقتی وارد اتاق می شد من چراغ را خاموش می کردم دوستان همرزم اعتراض می کردند که چراغ را روشن کن !!! من می گفتم تا وقتی منور هست چراغ لازم نیست . خداوند بدلیل معصومیت ایشان نوری در چهره او قرار داده بود که بهش می گفتیم " منور " وقتی ایشان به درجه رفیع شهادت نایل آمد دوستان برای اعلام خبر شهادت به خانواده ایشان مراجعه کردند پدرشان گفته بود: قبل از اینکه چگونگی شهادت او را بیان کنید چند سوال می پرسم  ۱. عباس آیا سر به تن دارد ؟ گفتیم نه ۲. آیا دو دست دارد ؟ گفتیم نه پدرشان با یک اطمینان خاطر گفت : خیالم راحت شد پرسیدیم چطور؟؟!! گفت : دلیل انتخاب نام عباسعلی این بود قبل از اینکه او بدنیا بیاید خواب آقا ابوالفضل العباس (ع) را دیدم و به همین دلیل نام او را عباسعلی گذاشتم و من اطمینان داشتم که او نیز همانند آقا ابوالفضل العباس (ع) به شهادت می رسد . *راوی جانبازتخریبچی اویس زکی خانی* *شادی ارواح* *طیبه ی شهدا صلوات* 🌿🌷🌷🌷🌿 @Masafe_akhar
ویژگی مسئولان تراز از نگاه امیرالمومنین علیه‌السلام @Masafe_akhar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خیل عظیمی از فرستگان ▪️ماجرای طواف فرشتگان بهمراه تجربه گر به دور کعبه 👤تجربه‌گر: آقای سید حسین رادی @Masafe_akhar