eitaa logo
Masafmusic
8.7هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.4هزار ویدیو
3 فایل
🎼 واحد موسیقی موسسه فرهنگی هنری مصاف ایرانیان 📮 ارتباط با مدیر کانال از طریق ایمیل: 📮 @masaf.ir" rel="nofollow" target="_blank">music@masaf.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
‍‍🔹 راز فاجعه منا در رادیو نمایش برملا می شود 🔸 ویژه برنامه مستند «فاجعه در خیابان ۲۰۴» رادیو نمایش، مروری بر حقایق پنهان فاجعه منا در دوم مهر ماه سال ۱۳۹۴ مصادف با دهم ذی الحجه سال ۱۴۳۶ هجری قمری دارد. 🔸 زهرا عبدالله زاده تهیه کننده مستند رادیویی «فاجعه در خیابان ۲۰۴» با روایت این فاجعه، یادآور شد: در این فاجعه زائرانی عرفات را ترک کرده بودند و راهی سرزمین منا شدند اما همه شواهد و قرائن از وقوع یک حادثه ناگوار خبر می‌داد؛ مسدود شدن انتهای خیابان ۲۰۴ توسط ماموران عربستان و حرکت زائران به سمت انتهای خیابان. 🔸 وی افزود: رفته رفته ازدحام جمعیت بیشتر و بیشتر می‌شد در حالی که هیچ راهی برای خروج جمعیت وجود نداشت. عطش و فشار جمعیت، تاب و توان را از حجاج گرفته بود و این در حالی است که امدادرسانی به زائران به کندی صورت می‌گرفت. 🔸 عبدالله زاده ادامه داد: بیش از ۷۰۰۰ نفر در این فاجعه انسانی جان خود را از دست دادند اما چیزی که باعث نگرانی مسلمانان شد، سکوت و بی تفاوتی دولت عربستان در باره این واقعه و وقایع مشابهی بود که در سال‌های پیش‌تر اتفاق افتاده بود. 🔸 این تهیه کننده رادیویی تأکید کرد: این مستند نمایشی از ساعت ۷ صبح، آغاز حرکت حجاج به سوی رمی جمرات را به کمک فایل‌های صوتی که از زائرانی که در آن فاجعه حضور داشتند به همراه تحلیل خبرگزاری‌های مختلف درباره این حادثه، قطعه‌های کوتاه نمایشی و صحبت‌های مقام معظم رهبری، بازسازی می‌کند. 🔸 وی خاطرنشان کرد: در تهیه این مستند نمایشی بازسازی رادیویی فاجعه در منا بسیار حائز اهمیت است. این کار به لحظ میکس و به لحاظ روحی سختی‌هایی را به دنبال داشت. گوش کردن به فایل‌های صوتی بازماندگان این حادثه آن هم در روز فاجعه کار آسانی نبود. 🔸 عبدالله زاده در پایان گفت: بیش از دو ساعت فایل صوتی بازشنوایی شد تا بتوانم از میان آن به شکل گزیده انتخاب کنم. روند مستند با اعلام ساعت پیش می‌رود و شنونده با گوش کردن این مستند لحظه به لحظه با زائرینی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، همراه می‌شود. بازی در سه قطعه نمایشی کوتاه هم چندان راحت نبود؛ چون دقیقا همان حس و حال فاجعه را تداعی می‌کردند. استفاده از افکت های متعدد و موسیقی متناسب و در نهایت میکس این کار چیزی نزدیک به ۱۵ ساعت به طول انجامید. 🔸 مستند رادیویی« فاجعه در خیابان ۲۰۴» به نویسندگی سهیلا خدادادی و تهیه کنندگی زهرا عبداله زاده ، روایت فریبا طاهری، گویندگی مهدی طهماسبی بازیگری معصومه عزیز محمدی و امین بختیاری وبا صدابرداری رامین آریا شکوه، جمعه دهم مرداد ماه ساعت ۱۵ تا ۱۵:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود. 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
🔹 آهنگسازی با صدای قلب‌های بیمار/ تپش‌هایی که با موسیقی تلفیق شد 🔸 شایان شکرابی پزشک عمومی، نوازنده پیانو و سرپرست گروه موسیقی «دال» در گفتگو با خبرنگار مهر، از ساخت و تنظیم قطعاتی بر اساس صداهای بیماری‌های قلبی با در نظر گرفتن چارچوب‌های موسیقی اصیل ایرانی خبر داد. 🔸 وی افزود: در ساخت و تنظیم این قطعات صداهای ضبط شده از تپش قلب بیماران دچار بیماری‌های قلبی را با موسیقی اصیل ایرانی تلفیق کرده‌ام. من در این آثار تلاش کرده‌ام از نواها و سازهای بومی ایران استفاده و این موسیقی را با سازهای استاندارد غربی نیز ترکیب کنم. این ایده می‌تواند جنبه کمک آموزشی برای دانشجویان پزشکی و پرستاری جهت یادگیری صداهای قلب در حالت‌های مختلف داشته باشد. 🔸 این نوازنده پیانو با اشاره به انتشار اولین تجربه موسیقایی خود در این قالب بیان کرد: در اولین تجربه‌ای که پیرامون این پروژه انجام دادیم، آهنگ midsystolic click به‌عنوان یک مثال از این مجموعه با ملودی زیبای استاد پرویز مشکاتیان تلفیق شده است. این قطعه خوشبختانه با استقبال کارشناسان و جامعه پزشکی مواجه شده به طوری که روزهای گذشته و در صفحه daily cardiology (صفحه تخصصی آموزش قلب و عروق) نیز پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. 🔸 شکرابی توضیح داد: این صدای قلب، صدایی با فرکانس بالاست که توسط استتوسکوپ (گوشی پزشکی) در میانه انقباض بطن‌ها شنیده می‌شود. صدای اول (s1) و دوم (s2) قلب به‌صورت طبیعی سمع می‌شود و صدای کلیک در میانه انقباض بطن‌ها به علت افتادگی دریچه میترال به گوش می‌رسد. 🔸 سرپرست گروه موسیقی «دال» چندی پیش یک گروه ویژه هنری به نام «ابرک» را نیز در راستای حمایت از بیماران روانپزشکی تشکیل داده بود. 🔸 تمرکز این گروه به صورت تخصصی بر مساله اشتغال بیماران روان‌پزشکی بر مبنای روش Individual Placement and Support بود. در این روش با شناسایی توانایی و استعداد هر شخص به حمایت و جایگزینی افراد در جایگاه مناسب آن‌ها پرداخته می‌شود. 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
🔹 استوری مهدی یغمایی درباره برگزاری کنکور سراسری 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
13990507000411_Test.mp3
3.7M
🔹 اولین ترانه ترکمنی در بزرگداشت سردار سلیمانی تولید شد 🔸 «سردار وطن» جدیدترین ترانه رادیو ترکمنی معاونت برون مرزی صداوسیما به سبک موسیقی سنتی ترکمنی آماده پخش شد. این سرود حماسی، نخستین اثر موسیقایی ترکمنی در ستایش سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که توسط آراز محمد خرمالی تهیه شده است. 🔸 ترانه «سردار وطن» تازه ترین سروده اراز محمد خرمالی است که با خوانندگی و آهنگسازی رحیم حیوه لی، استاد برجسته موسیقی سنتی ترکمنی تولید شده است. 🔸 این اثر مبارزات دلیرانه و شجاعانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ با داعش در سوریه و عراق و نیز تاثیر گذاری وی در حفاظت از امنیت منطقه را به زیبایی تمام روایت کرده و از او با نام پدر و حامی تمام فرزندان غزه و فلسطین یاد می کند. 🔸 همچنین «سردار وطن» ضمن انتقاد شدید به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن آن سردار بزرگ، به دعای خیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای برای آن شهید والا مقام نیز اشاره می کند. 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 تمرین پیانو با کارن همایونفر؛ انگشت گذاری، تشخیص هارمونی و موتیف های اصلی 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
6603465.mp3
5.71M
🔹 قطعه « سوگ » 🔸 موسیقی متن سریال « زیر تیغ » 🎵 آهنگساز: حسین علیزاده 🎬 کارگردان: محمدرضا هنرمند 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 پست اینستاگرام وحید تاج 🔸 فریدون جنیدی: به خاطر مراقبت از مادرم از تدریس در دانشگاه ایتالیا منصرف شدم 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 همهٔ موزیسین‌های کلاسیک را در یک قطعهٔ ۶ دقیقه‌ای ببینید 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 خاطره محمد اصفهانی از استاد محمدرضا شجریان 🔸 چرا استاد شجریان هیچ‌گاه آهنگ‌های استاد بنان را بازخوانی نکرد؟ 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
🔹 اینستاگرام پست مدونا را حذف کرد. 🔸 این خواننده سرشناس پاپ، با انتشار ویدئویی درباره ویروس کرونا، ادعا کرده بود که واکسن این ویروس کشف شده، اما فعلاً از عرضه آن جلوگیری می‌شود "تا پولدارها پولدارتر شوند". 🔸 مدونا بر روی اینستاگرام بیش از ۱۵ میلیون دنبال‌کننده دارد. شمار زیادی از کسانی که صفحه‌ او را دنبال می‌کنند، به انتشار این ویدئو اعتراض کرده بودند.‌ ویدئوی جنجالی درباره واکسن کرونا، ساعاتی بعد از صفحه مدونا حذف شد. 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 زنده یاد استاد فرامرز پایور: برای درک از موسیقی باید موسیقی را آموخت و شناخت پیدا کرد 🔸 وقتی موسیقی را بشناسید دیگر از موسیقی های مبتذل لذتی نمیبرید و آن را ردش می کنید 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
Pouya-Bayati-Keshti-Nooh-Jomeha.mp3
7.83M
🎵 آهنگ « جمعه ها » 🎤 خواننده: پویا بیاتی 🎼کانال موسیقی موسسه مصاف @masafmusic
‍‍🔹 پخش موزیک ویدیو به فیس بوک اضافه می شود 🔸 شرکت فیس بوک مجموعه قراردادهایی را تکمیل کرده که به این شرکت اجازه می دهد در پلتفرم خود موزیک ویدیوها را نمایش دهد. 🔸 شراکت با سه شرکت بزرگ موسیقی شامل یونیورسال موزیک گروپ، سونی موزیک اینترتینمنت و وارنر موزیک بزودی از سوی فیس بوک اعلام خواهد شد. 🔸 موزیک ویدیوها یکی از محبوبترین ژانرهایی هستند که در سرویس یوتیوب شرکت آلفابت پخش می شوند و فیس بوک مدتهاست به دنبال گرفتن حق قانونی بوده تا میلیاردها کاربر این شبکه اجتماعی بتوانند موزیک ویدیوها را در این پلتفرم تماشا کرده و به اشتراک بگذارند. 🔸 فیس بوک پیش از این قراردادهایی را به منظور استفاده از صوت به عنوان مثال در بارگزاری کلیپهایی که شامل موسیقی متن هستند، منعقد کرده بود اما اجازه نداشت ویدیوهای رسمی را نمایش دهد. 🔸 اکنون فیس بوک با برخی از هنرمندان و شرکتهای موسیقی برای دریافت حقوق انحصاری برخی از موزیک ویدیوها حتی اگر موقتی باشند، در حال مذاکره است. در برخی از موارد فیس بوک اعلام کرده که حاضر است هزینه تولید ویدیو را پرداخت کند و ویدیو را برای افزایش شمار مخاطبان در سرویس خود نمایش دهد. 🔸 فیس بوک به دنبال راههایی برای افزایش مشاهده ویدیو در سرویس خود است تا از بازار پرسود آن بهره مند شود. تبلیغات ویدیویی پرسودتر از سایر انواع تبلیغات است و سرویس ویدیویی تیک تاک که مالک آن شرکت چینی بایت دنس است، با سرعت زیادی کاربر جذب می کند. از سوی دیگر مشاهده موزیک ویدیو در یوتیوب در دوران شیوع ویروس کرونا افزایش پیدا کرده است. 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف 🪕 @masafmusic
Hoviat.mp3
9.77M
🎵 آهنگ « هویت » 🎤 شاعر و خواننده: سامان ویکتیم 🎵 آهنگساز، میکس و مسترینگ: علی سونار 🔺 🎼 کانال رسمی موسیقی موسسه مصاف @masafmusic
🔹 کنسرت ایران و اتریش؛ قدردانی از کادر درمانی سراسر جهان 🔸 اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در نظر دارد تا با زبان موسیقی برگزار کننده آیین نکوداشت از فعالان کادر درمانی سراسر جهان باشد. 🔸 این نهاد معتقد است هیچ زبانی گویاتر، شیوا تر و عمیق تر از موسیقی برای چنین نکوداشتی نیست. این اجرای مشترک جمعه ۱۷ مرداد و در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران و ساعت ۱۷ به وقت اتریش در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. 🔸 لازم بذکر است بخش مهمی از درآمدهای جنبی این برنامه به کمپین‌های حمایتی در روزهای کرونایی تعلق خواهد گرفت. 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
33.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگ « آزادی » 🎵 آهنگساز: کارن همایونفر 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
‍‍🔹 صدابردار ذات صدا را نمی‌تواند تغییر دهد/ بسیاری از خوانندگان مدیونِ صدابرداران‌اند 1⃣ قسمت اول: 🔸 امید اصغری صدابردار موسیقی کشورمان معتقد است که بسیاری از خوانندگان مدیون صدابردارانی‌اند که ایرادهای کارشان را اصلاح می‌کنند. 🔸 خبرگزاری تسنیم/ آهنگساز باید اثری جذاب بنویسد، شاعر باید شعری پرمغز برایش بسراید و خواننده هم باید با احساس و با تسلط آن اثر را بخواند. نوازندگان هم هر کدام باید کارشان را به درستی انجام دهند. در نهایت حاصل کارِ تمام این‌ها را باید صدابرداری حرفه‌ای و کاربلد، ثبت و ضبط کند. اگر صدابردار به کارش احاطه داشته باشد، مخاطب اثری خوب را خواهد شنید، در غیر این صورت حاصل زحمات آهنگساز و دیگر عوامل بر باد خواهد شد. 🔸 صدابرداری یکی از مهم‌ترین مراحل در تولید هر اثر موسیقی است. امروزه تأثیرِ صدابردار در تولید آثار موسیقی به حدی رسیده که برخی گمان می‌کنند، صدابردار می‌تواند صداهای بد را هم خوب کند. برای آشنایی بیشتر با حرفه‌ی صدابرداری، سراغ یکی از صدابرداران موسیقی ایران رفتیم تا با او همکلام شویم. 🔸 امید اصغری متولد 13 دی 1366 و تحصیل کرده دانشگاه پیام نور در رشته مهندسی کامپیوتر است. او در دوران دبیرستان با موسیقی آشنا و وارد عرصه نوازندگی شد. از همان ابتدا به نرم‌افزارهای ضبط موسیقی علاقه‌مند بود. اصغری تاکنون آثار بسیاری را صدابرداری، میکس و مسترینگ کرده است. کارِ او و همکارانش در موسیقی اهمیت بسیاری دارد، اما به کارشان کمتر پرداخته شده است. 🔸 صدابرداری رشته‌های مختلفی دارد، از این رشته‌ها برایمان بگویید. صدابرداری اجراهای زنده، صدابرداری استودیویی و صدابرداریِ سینمایی. 🔸 صدابرداری در کیفیت آثار موسیقی چه نقشی دارد؟ تولید یک اثر حاصل همکاری تیمی است. اگر آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده و خواننده خوب نباشد، هیچ وقت نمی‌توان به یک اثر خوب امیدوار بود. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در تولید موسیقی وجود دارد، میکس و مسترینگ است. صدابرداری مهم است اما مهم‌تر از آن میکس و مسترینگ است. بارها پیش آمده است که آهنگسازانِ خوبی آثاری نوشته‌اند، نوازندگان خوبی نواخته‌اند و خواننده خوبی هم آن را خوانده است؛ اما هنگام خروجی گرفتن با مشکل مواجه شده‌اند. باید دقت کنیم که ما موسیقی را می‌شنویم و اگر کسی نباشد که این موسیقی را خوب به گوش ما برساند، با مشکل مواجه می‌شویم. 🔸 اگر بخواهید کارکردِ صدابرداری را بیشتر برایمان شرح دهید، چه می‌گویید؟ صدابردار مانند آشپز است؛ آهنگ خوب، ملودی خوب، شعر خوب، نوازنده خوب و خواننده خوب مواد اولیه‌اند و صدابردار مانند آشپز همه این‌ها را کنار هم قرار می‌دهد و حاصل کار را شکل می‌دهد. تصور کنید که می‌خواهید آهنگی بشنوید که صدایش به خوبی ضبط نشده است و اختلالی در صدا وجود داشته باشد. به هیچ وجه از چنین کاری لذت نخواهید برد. صدابرداریِ بد تمام تلاش‌های یک گروه را نابود می‌کند. هر سازی یک گستره صدایی دارد. اگر این گستره صدایی به درستی تشخص داده نشود، کیفیت کار پایین می‌آید. 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
‍‍🔹 صدابردار ذات صدا را نمی‌تواند تغییر دهد/ بسیاری از خوانندگان مدیونِ صدابرداران‌اند 2⃣ قسمت دوم: 🔸 این ادعا درست است که صدابردار می‌تواند صدای خواننده‌ای که اصلاً صدای خوب ندارد را، زیبا و شنیدنی کند؟ به تازگی دستگاه‌هایی به مجموعه میکس و مسترینگ اضافه شده است که می‌تواند کیفیت صدا را بهتر کند، اما این تجهیزات نمی‌توانند ذات صدا را تغییر دهند. وقتی صدای خوبی می‌شنوید به این معناست که آن صدا ذاتِ خوبی دارد و صدابردار فقط به بهتر شنیده شدنش کمک کرده است. در صدابرداری و میکس و مسترینگ، نمی‌توان یک صدای بد را خوب کرد، اما می‌شود صدایی خوب را بد کرد. کیفیت کار ما به شدت روی موسیقی تاثیرگذار است. خواننده‌ای که از نظر تکنیک مشکل دارد را به یکی از بهترین استودیوها که می‌بریم و ضبط را شروع می‌کنیم، هرگز نمی‌توان نتیجه خوبی از این اتفاق گرفت. 🔸 درباره اشتباه‌های خواننده در هنگام خوانندگی یا به اصطلاح وقتی خواننده «فالش» می‌خواند چطور؟ آیا صدابردار این ضعف‌ها را می‌تواند پوشش دهد؟ فالشی‌های هر اجرا را صدابردار می‌تواند درست کند. خیلی از خوانندگانی که امروز مشغول کارند، به شدت به ما صدابرداران مدیون‌اند. ما همیشه پشت پرده‌ایم و آرام کارمان را انجام می‌دهیم. صدابردار هم ارکستراسیون را معنا می‌دهد و هم اینکه بسیاری از فالشی‌های اجرا را درست می‌کند تا صدا به درستی به گوش مخاطب برسد. البته این کار در هر اجرایی امکان پذیر نیست. برای اینکه بتوان صدایی را ژوست کرد، باید در استودیو ضبط شده باشد. صدایی که در کنسرت ضبط می‌شود، به خاطر وجود دیگر صداها امکانِ ژوست شدنش نیست. در اجراهای گروهی هم امکانِ اصلاح صدای خواننده وجود ندارد چون صدای محیط و دیگر سازها در صدای خواننده شنیده می‌شود. 🔸 چه تفاوتی بین صدابرداری در استودیو با صدابرداری روی صحنه وجود دارد؟ در اجرای زنده، ضبط لاین به لاین نداریم اما در اجرای استودیویی ضبط‌های لاین به لاین هم داریم. روش صدابرداری زنده بسیار متفاوت از صدابرداری در استودیو است. برای صدابرداری در اجرای زنده، با کمبودِ تجهیزات و امکانات در کشورمان مواجهیم. اما در ضبط استودیو تجهیزات بسیار بیشتر است. اجرای زنده در کشورما در مرحله کار راه‌اندازی است، اما صدابرداری استودیویی در مرحله‌ی پیشرفته‌ای قرار دارد. متأسفانه ما در بخش اجرای زنده، نتوانسته‌ایم رشد کنیم. صدابرداری در اجرای زنده به این منظور انجام می‌شود که صدا را بگیرند و در سالن مانیتورینگ کنند تا حاضران در سالن صدای خوبی بشنوند. صدابرداری در استودیو برای ضبط آهنگ‌ها و جمع‌آوریِ آلبوم است تا حاصل کار را در قالب تک آهنگ یا آلبوم به دست مخاطب برسانند. اجراهای زنده را اغلب ضبط نمی‌کنند. اگر هم ضبط کنند بعدها در استودیو رویِ آن صدا کار می‌کنند. 🔸 نظرتان درباره صدابرداری آنالوگ چیست؟ در گذشته صدابرداری به صورت آنالوگ شکل می‌گرفت. دستگاهی چند باندی برای ضبط وجود داشت و دستگاهی دو باندی دیگر هم وجود داشت که صدا را در آنجا مستر می‌کردند. در صدابرداریِ روز جهان سیستم‌ها دیجیتال‌اند اما رابط آنالوگ است. امروز در دنیا از این ویژگی‌ها استفاده می‌شود اما در کشور ما امکان استفاده از این سیستم وجود ندارد. در ایران خواننده و تهیه‌کننده به دنبال سریع کار کردن و کم‌هزینه است. به خاطر همین به سمت موسیقی فست فودی رفته‌ایم. سیستم آنالوگ چه ضبط و چه میکسش در بازار موسیقی ایران در حال برافتادن است. نظر من درباره صدا و میکس آنالوگ بسیار مثبت است. تفاوت این دو مانند تفاوت عکاسی آنالوگ و دیجیتال است. در صدابرداری آنالوگ می‌توانیم با حداکثر کیفیت صدا را ضبط کنیم. من صدابرداری را به صورت آنالوگ می‌پسندم تا به صورت دیجیتال. 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
شاه مردان - لیگ سرود.mp3
8.29M
🎵 سرود « شاه مردان » 🎤 با صدای: گروه سرود وصال 🎵 آهنگساز: احسان جوادی 🖊 شاعر: قاسم صرافان ⭕️ تهیه شده در مأوا 🔺 🎼 کانال رسمی موسیقی موسسه مصاف @masafmusic
51.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 کلیپ کامل جلسه اول کارگاه موسیقی محمد اصفهانی 🔺 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
45.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 کلیپ کامل جلسه دوم کارگاه موسیقی محمد اصفهانی 🔺 🎼 کانال رسمی موسیقی مصاف @masafmusic
ALI GHELICH - LIVE LIKE ALI.mp3
11.78M
🎵 آهنگ 🔸« LiveLikeAli » 🎤 خواننده و آهنگساز: علی اکبر قلیچ ✍ شاعر فارسی: قاسم صرافان ✍ شاعر عربی: نادر التتان ✍ شاعر اردو: احمد شهريار 🔹 ‌تنظیم کننده: رضا دارايی 🔺 🎼 کانال رسمی موسیقی موسسه مصاف @masafmusic
31.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 موزیک ویدئو 🔸« LiveLikeAli » 🎤 خواننده و آهنگساز: علی اکبر قلیچ ✍ شاعر فارسی: قاسم صرافان ✍ شاعر عربی: نادر التتان ✍ شاعر اردو: احمد شهريار 🔹 ‌تنظیم کننده: رضا دارايی 🔺 🎼 کانال رسمی موسیقی موسسه مصاف @masafmusic