#یک_فرصت_شغلی
📅 تاریخ انتشارآگهی: ۲/۱/۲۶
📌شرایط
استخدام منشی خانم
در دفتر مشاوره مذهبی
در محیطی آرام و تربیتی
✅ شرایط :
🔰محجبه و مقید به اصول اعتقادات اسلامی
🔰دارای روابط عمومی قوی
🔰ترجیحا تحصیل کرده
🔰ترجیحا توانایی کار با نرم افزارهای ادیت فیلم
🔰پاره وقت (عصرها)
🔰علاقمند به مسائل تربیتی
🔰متعهد و منظم
🔰آشنایی کامل با شبکه های مجازی
✅ لطفا رزومه و سوابق کاری خود را به آیدی زیر ارسال فرمایید:
👉 @mahdavi_psychologist
💠#شبکه_اشتغال_مؤمنین_مشهد
admin:@m_hoseiin
channel:@eshteghall_mashhad
♦️ اعلام میزان کفاره و فطریه از سوی مراجع تقلید
🌸آیت الله جوادی آملی:
🔹فطریه برای هر نفر برمبنای قوت غالب منطقه ،سه کیلو گندم ،برنج و مانند آنها و یا معادل قیمت اینها به قیمت روز پرداخت گردد.
🔹کفاره غیرعمد، به ازای هر روز ۱۲ هزار تومان و کفاره عمدی روزه به ازای هر روز ۷۲۰ هزار تومان تعیین شده است.
🌸آیت الله سیستانی:
🔹میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم بدل از آرد ۶۰ هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی ۳۶۰ هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، ۱۰۵ هزار تومان تعیین شده است.
🌸آیت الله مکارم شیرازی:
🔹زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ ۶۰ هزار تومان و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ ۲۴۰ هزار تومان اعلام شده است.
❌کفاره روزه غیر عمد مبلغ دوازده هزار تومان است که باید به صورت نان تهیه و پرداخت شود، همچنین کفاره روزه عمد مبلغ ۷۲۰ هزار تومان است.
توجه📣 توجه📣
عزیزانی که در کلاس خیاطی ثبت نام کردند یا تمایل دارند که در کلاس رایگان خیاطی شرکت کنند
سه شنبه 29فروردین راس ساعت10صبح جلسه توجیهی با حضور آقای دکترسخدری و استاد عزیزخانم شکیب در بیت الزهرا برگزار میشود
✅حضوردر این جلسه الزامی ست
و هیچگونه بهانه ای جهت نیامدن پذیرفته نمیشود
حاضرین به غایبین برسانند
@farhangi_beytozahra
4_293413254921716479.mp3
4M
تندخوانی جزء بیست و چهارم قرآن کریم
🎙 استاد معتز آقایی
🌱ثواب قرائت هر جزء هدیه میڪنیم به مولا و سرورمان حجت بن الحسن🌱
#خلوتی_با_معبود🕊
#ماه_رمضان 🌙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعـای روز بیست و چهارم
مـاه مبـارک رمضـان 🌸
@zekrroozane ذڪـر روزانہ - شرح دعای24رمضان(مجتهدی تهرانی).Mp3
793.8K
💠 شرح دعای روز بیست و چهارم ماه مبارك رمضان
🎙 آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)
واجب فوری
بسیاری از مردم وقتی مرتکب گناهی می شوند، با خود عهد می بندند که سر فرصت توبه کنند.
در حالی که توبه از گناه، واجب فورى است، یعنی کسى که معصيتى کرده واجب است فوراً توبه کند.
معناى توبه اين است که با پشيمانى از گناهى که کرده تصميم بگيرد تکرار نکند و اگر حقالناس است از عهده برآيد و اگر حقالله است و قضا دارد، قضا نمايد.
📚 استفتائات جدید خامنه ای، احکام متفرقه
💢حد ترخص 💢
حد ترخص يعنى از وطنش (يا جايى كه قصد كرده ده روز در آنجا بماند ) به قدرى دور شود (3) كه ديوار شهر را نبيند و صداى اذان آن را نشنود ولى بايد در هوا، غبار يا چيز ديگرى نباشد كه از ديدن ديوار و شنيدن اذان جلوگيرى كند و لازم نيست به قدرى دور شود كه منارهها و گنبدها را نبيند (4)، يا ديوارها هيچ پيدا نباشد، بلكه همين قدر كه ديوارها كاملًا معلوم نباشد كافى است (5).
(3) اراكى: كه اهل آنجا او را نبينند و اذان آنجا را نشنود. [پايان مسأله]
زنجانى: كه صداى اذان بلند آخر آنجا را نشنود و نيز اهل آن محل او را نبينند. [پايان مسأله]
(4) گلپايگانى، صافى: بلى، اگر به قدرى دور شده كه ديوار خانههاى شهر كاملًا معلوم نيست ولى شبح آنها نمايان است، احتياط لازم آن است كه نماز نخواند تا وقتى كه شبح پنهان شود يا هم شكسته بخواند و هم تمام.
فاضل: يا ديوارها پيدا نباشد بلكه همين قدر كه ديوار كاملًا تشخيص داده نشود كافى است، و كسى كه از جايى كه قصد كرده ده روز در آنجا بماند به قصد هشت فرسخ خارج شود، تا به حدّ ترخّص نرسيده بنا بر احتياط واجب بايد نماز را هم شكسته و هم تمام بخواند.
(5) نورى: و كسى كه از جايى كه قصد كرده ده روز در آنجا بماند به قصد هشت فرسخ خارج شود، تا حد ترخص نرسيده بنا بر احتياط واجب بايد نماز را هم شكسته و هم تمام بخواند.
خوئى، تبريزى: شرط هشتم: آن كه به «حد ترخص» برسد و امّا در غير وطن، اعتبارى به حدّ ترخص نيست و همين كه از محلّ اقامت خارج شود، نمازش قصر است.
سيستانى: شرط هشتم: آن كه اگر از وطن حركت مىكند به «حدّ ترخّص» برسد و امّا در غير وطن، حدّ ترخّص اثرى ندارد و همين كه از محلّ اقامت خارج شود، نمازش قصر است. حدّ ترخّص جايى است كه اهل شهر حتى آنها كه در خارج شهر و توابع آن هستند مسافر را نتواند ببيند و نشانه آن اين است كه او اهل شهر را نتواند ببيند.
مكارم: شرط هشتم: به «حدّ ترخّص» برسد. «حدّ ترخّص» يعنى از وطن يا محلّ اقامتش به اندازهاى دور شود كه صداى اذان شهر را نشنود و مردم شهر او را نبينند، امّا ديدن و نديدن ديوارهاى شهر اثرى ندارد، ولى بايد در هوا گرد و غبار يا مه يا چيز ديگرى كه مانع ديدن است يا سر و صدايى كه مانع شنيدن است وجود نداشته باشد و اگر يكى از اين دو علامت حاصل شود كافى است، به شرط اين كه يقين به نبودن ديگرى نداشته باشد، و الّا احتياط، جمع ميان نماز شكسته و تمام است.
رهبري:
احوط، رعايت هر دو علامت است، هرچند بعيد نيست که شنيده نشدن اذان برای تعيين حدّ ترخّص کافی باشد.
معيار، شنيدن اذان آخر شهر از طرفی است که مسافر از آن خارج و يا داخل آن میشود.
تعيين آخر شهر موکول به نظر عرف است. اگر در نظر عرف کارخانهها و شهرکهای پراکنده اطراف شهر جزو شهر نباشد، مسافت را از آخر خانههای شهر بايد حساب نمود.