eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
60.8هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
15 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ 🛑راه‌های ارتباطی با من و بخش‌های مختلف بنیاد مصیر👇🏼 https://takl.ink/radmasir.ir/ ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نتایج جدید شمارش آرا تا این لحظه 🔹کل آرای شمارش‌شده: ۱۴.۰۷۰.۴۶۲ رأی 🔹مسعود پزشکیان: ۵.۹۵۵.۷۸۱ رأی 🔸سعید جلیلی: ۵.۵۶۰.۳۲۱ رأی 🔹محمدباقر قالیباف: ۱.۸۹۱.۳۸۵ رأی 🔸مصطفی پورمحمدی: ۱۱۱.۹۶۷ رأی ➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/masirbonyad_ir
‌‌ مصیری ها تا حدی که توانستند و با هر روشی که مقدور بود پای انقلاب خواهند ایستاد. دور دوم تقریبا قطعی است برای شما ماموریتی سنگین‌تر دارم .
. 💠هر کس که به این☝️ تحلیل من ایمان آورد آماده هفته‌ای پرکار باشد🍃 اول بروید تخریب‌هایی که برای پناهیان ‌ها داشتید را توبه کنید و این تدبیر قالیباف را قدر بدانید که خطر از بیخ گوش گذشت! 💢فقط یک میلیون رای کافی بود تا از سبد قالیباف به پزشکیان وارد شود، کار تمام بود و اجماعی که خیلی‌ها ادعا داشتند کار را یکسره می‌کند واقعاً به آن سمت دیگر یکسره می‌کرد⚠️ اگر اعضای موثر ستاد قالیباف امروز در این یک هفته با تمام توان برای پیروزی جلیلی وارد میدان نشدند یکی از مقصرهای آن انقلابی نماهایی هستند که تمام زاویه دیدشان را بر نوک بینی خود بسته بودند و از هیچ تخریبی فروگذار نبودند لطفاً در اسرع وقت در رسانه‌های خود از ایشان عذرخواهی کرده و آنها را به میدان دعوت کنید. و اما نکته‌ای دیگر👇 ۹۰ درصد رای آقای پزشکیان قومی و قبیله‌ای است! بروید آمارهایی که دیشب گذاشتیم را کامل ببینید،با هدف خاصی آنها را به صورت ریز می‌گذاشتیم. در روستاهای مناطق آذربایجان کسانی برای پزشکیان رای دادند که یک هفته تمام برای شهادت رئیسی گریه می‌کردند! یعنی اگر جبهه انقلاب یک هفته با زبان لین و نیتی خالصانه در کف میدان آذربایجان باشد ۲ میلیون رای کافیست که با یک پیروزی تاریخی روبرو شود. دور دوم شانس پیروزی جبهه انقلاب بیشتر است، چون رای آن به دلیل ایدئولوژیک بودن کاملاً محفوظ است, و این طرف دیگر انتخابات است که چون رای های آن گفتمانی و ایدئولوژیک نیست می‌تواند به راحتی تغییر یابد. 💢تبریز سرنوشت ساز را دریابید⚠️ ۹ تیر ماه ۴۰۳ بدون استرس رصد کنید👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. ❌ واجب الانتشار❌ .
786.1K
‌ 🛑 فوری | بزنگاه انقلاب (۱) 💢سبد رای آقای قالیباف سرنوشت سازترین راه است 🍃 علت اینکه می‌گفتیم از تخریب بپرهیزید برای امروز بود⚠️ عملیات اول:👇 دلجویی از طرفداران گفتمانی قالیباف و همراه کردن آنها با خود عملیات دوم👇 اقناع طیف گسترده ممتنع و خاکستری و غیر گفتمانی طرفداران آقای قالیباف 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. ارسال این پیام☝️ به ۵ نفر جهت شرکت در جهاد تبیین و تماس با ۵ نفر از طرفداران آقای قالیباف و ارتباط گیری صمیمی با آنها جهت شرکت در جهاد تبیین خانواده مصیر قدرت عبور دادن کشور از این بحران را دارد من شما را خوب می‌شناسم💚 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢همت اتحاد جبهه انقلاب در ۵ روز سرنوشت ساز، آینده سرزمین کهن ایران را مشخص خواهد کرد. 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢به یک همچین مجاهدانی نیاز دارم تا یک طرح عملیات سه گانه را تشریح کنم و مطمئن باشید که خانواده مصیر پیش قراول خروج کشور از این بحران خواهد بود. .
762.5K
‌ 🛑 فوری | بزنگاه انقلاب (۲) در خوشبینانه‌ترین حالت نصف رأی های آقای قالیباف در جبهه انقلاب است، نصف دیگر به ۵ روز همت و جهاد شما بستگی دارد. من بسیار امیدوارم که عملیات اول ما به نحو احسن انجام خواهد شد کسانی که تمایل دارند در این عملیات شرکت کنند به بهترین نحو ممکن جبران خواهم کرد!🌷 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. در قلب کفر فریاد توحید سر می‌دهد. این‌ها حقشان است با مسلم‌ها و میثم‌ها محشور شوند و در محضر ارباب شجاعت روزی خور باشند. این پنج روز سهم من و شما چیست؟! البته نه در مهد کفر بلکه در آغوش امنیت نظام جمهوری اسلامی❗️ 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. 💢یکی از اصلی‌ترین اهداف این فعالیت‌ها رشد خود انسان است، گاهی اوقات در تکاپوی این دغدغه‌ها انسان به آگاهی و رشدی می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند عوض آن را داشته باشد و به خاطر همین است که مردم ایران همیشه از بلوغ سیاسی بالایی برخوردار بودند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.55M
‌ 🛑 فوری | بزنگاه انقلاب (۳) آغاز عملیات فاز یک قدم اول: جمع آوری آمار رای دهندگان به آقای قالیباف از بین فامیل و محله و کسانی که به شما احترام قائلند! (تعارف نداریم لطفاً با کسانی که از صحبت با شما لذت نمی‌برند, اصلاً همکلام نشوید⛔️) قدم دوم: تفکیک رای دهندگان به گفتمانی و خاکستری و شروع ارتباط گیری با افراد خاکستری 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. به پاس این زحمات شما کاری که از دست بنده برمی‌آید مشاوره سبک زندگی و درمانی برای شما عزیزان خواهد بود💚 اگر مستندات اقناع ۱۰ نفر از آرای خاکستری آقای قالیباف را به آیدی زیر ارسال فرمایید در اسرع وقت با شخص بنده در مطب تهران یا اگر در شهرستان باشید به صورت تلفنی در زمینه مشکلات خود و خانواده مشاوره خواهیم داشت👇 @Jalili_khabar @Jalili_khabar .
. 💠 فقط خدا می‌داند که چقدر دوست داشتم که این مباحث امروز تمام می‌شد و پیرامون موضوعات همیشگی کانال باهم صحبت می‌کردیم... آنالیز بیماری می‌گذاشتیم و از شفا در آستان قلب سخن می‌گفتیم، اما فعلاً فوریتی این چنین، وظیفه را متفاوت کرده است. بیایید با همدیگر این یک هفته حیاتی را شب و روز نشناسیم که بعد از آن هرچه پیش آید روسفیدیم و همان مصلحت ما بوده است🍀 کمی اوضاع متفاوت از آن چیزی است که قبلاً بوده است! همه چیز را نمی‌شود همه جا گفت، ولی امروز افضل اعمال همین است که می‌بینید!⚡️ 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢 تاریخ بالا☝️ را خوب ببینید و تصویر آن را در ذهن خود حک کنید! 💠یکشنبه ۱۷ تیر ماه, یک محرم💠 شب قبلش شنبه است. و شب اول محرم و شروع ایام الحسین روضه خوان نیستم..‌. اما شما با جماعتی طرف خواهید بود که در صورت پیروزی در روز جمعه ممکن است در شب اول محرم حرمت‌ها بشکنند و خون‌ها به دل ما بگذارند!💔 در این هفته کربلا وار و روزهای عاشورا گونه چگونه ظاهر خواهیم شد؟! 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. کجایند مدافعان قلب شکسته زینب و غیرتمندان حریم آل الله کجایند مردان و زنانی که به تاریخ نشان دهند که علاج واقعه قبل از وقوع می‌کنند؟! کجایند مردان و زنانی که بنا دارند در این دهه محرم برایش روسفید اشک بریزند و وقتی یا لیتنا کنا معک می‌گویند به خود افتخار کنند💜 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💠 ساعت ۱۵ فردا از یک هدیه بسیار خوب برای شما رونمایی خواهم کرد. هدیه‌ای که ارزشمندترین دارایی شما خواهد بود! 🔰 ۴۰ عدد تربت الحسین 🔰 استخراج شده از خاک ریگ‌های بیابان کربلا به عمق ۱۲ متر از زیر حرم مطهر! (این همان تربت معروف است🍃) در آستانه ماه محرم الحرام این هدیه ویژه بهترین ایده‌های انتخاباتی برای جذب رأی های خاموش و بلاتکلیف و گسیل دادن آنها به سبد جبهه انقلاب است! 〽️۴۰ تربت اصل اعلا برای ۴۰ ایده ناببهترین هدیه من در طول تاریخ زندگیم برای حساس‌ترین برهه از تاریخ زندگی شما 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. تربتی که با نازنین جسم تو در هم آمیخت چقدر خریدار دارد حسین😭 💢 وعده دیدار ما ساعت ۱۵🕰 رونمایی از ارزشمندترین هدیه عمر من و شما برای یک هفته تلاش خالصانه‌تان 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا