eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
60.8هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
15 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ 🛑راه‌های ارتباطی با من و بخش‌های مختلف بنیاد مصیر👇🏼 https://takl.ink/radmasir.ir/ ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
2.24M
. 💢اصول مهم اخلاقی انتخابات! اصل هدف انتخابات در نظام جمهوری اسلامی رشد عقلی انسان‌هاست!⚠️ مراقب باشیم هدف اصلی فراموش نشود حاکم یک جامعه خروجی قلب جمعی آن جامعه است. بنابراین تلاش بیش از اندازه که منتهی به توهین یا فریب شود ممنوع است. 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💠سخنان شهید مطهری در مورد آزادی در انتخابات عزیزان توجه داشته باشند که ظهور و حاکمیت حجت حق زمانی رخ خواهد داد که بشریت در اوج رشد اجتماعی خود باشد بنابراین در آگاهی بخشی و رشد انسان‌ها تلاش کنیم نه در تحمیل حتمی رای آن موقع انسان‌ها قلب‌هایشان در برابر سخنان شما هم لطیف می‌شود! 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
‼️تمام ایده ها در حال استاندارد سازی و ثبت در کانال هستند و فقط تا ساعت ۱۵ امروز ایده ها ثبت میشوند و سپس وارد گام بعدی خواهیم شد. لطفا دوستانی که شناسه ( ای دی) ایتاشون انتهای پیام شون نیست شناسه ایتا رو انتهای پیامشون اضافه کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.05M
‌. 🛑 فوری | بزنگاه انقلاب (۶) 🔻بسیار بسیار مهم ❗️ 💥طریقه صحبت با طرفداران خاکستری و قومیتی آقای پزشکیان💥 قسمت دومواجب الانتشار 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ⚠️ محتواهایی که امروز برای شما خواهم گذاشت ویژه گروه‌های تلگرامی طرفداران آقای پزشکیان، مخصوصاً ترک زبان‌ها هستند🔻 .
. لطفاً ایتا را به عنوان ستاد بدانید فقط🤦‍♂ دوستان من! اینجا جمع نشید برای همدیگر محتوا تیکه پاره کنید، تمام ایتا قرار است به آقای جلیلی رای دهد!😅 💢 اصل کار، گروه‌های تلگرامی است که با بازی همستر تمام قشر خاکستری را در این یک ماه اخیر وارد آنجا کرده‌اند!! تلگرام را دریابید... ‌.
. گروه‌های تلگرامی مربوط به ستادهای آقای پزشکیان را می‌گذارم وارد آنها شوید و با سعه صدر فقط شنونده باشید🤫 لطفاً هیچگونه مشاجره و مباحثه نداشته باشید که درجا بلاک خواهید شد.😅 مدل صحبت و عملیات تبلیغ رو عرض خواهم کرد، الان فقط عضو شوید🔻 دوستان تاکید می‌کنم الان فقط عضو شوید به هیچ وجه وارد مباحثه نشوید 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. عملیات روشنگری در گروه‌های تلگرامی آقای پزشکیان روش خاصی دارد که خواهم گفت! فعلاً فقط عضو شوید.🍃 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_5620861639.mp3
9.53M
. دعای کامل روز مباهله بخوانیم به امید پیروزی آن جبهه ای که به نفع دین و دنیای مردم است. 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
هدایت شده از  مصیر طب 🩺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🌸سلام و درود خدمت شما عزیزان ⭕️مرکز ماساژ درمانی و تخصصی مصیر روز های زوج و فرد از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۰ در خدمت شما بزرگواران هستیم 💢 رزرو نوبت و پیگیری‌ها👇 ☎️02177922731 ☎️02177907634 ☎️02177916527 🆔https://eitaa.com/masirteb_ir
. خیلی‌ها معترض بودند که کار طب رو چندین روزه رها کردیم نخیر دوستان ما با تمام قدرت در فعالیت خود هستیم 😊 اینم سندش☝️ پیشنهاد می‌کنم در کانال مصیر طب عضو شوید و از فعالیت‌های این دوستان آگاه باشید👇 https://eitaa.com/masirteb_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب🌹 .
. 💢به تازگی خبردار شدم که سید کاظم روحبخش در مدینه توسط دولت سعودی بازداشت شده است. صوتی هم امروز در کانال خودشان دیدم که برای خانواده فرستاده بودند و درخواستی از مردم در حیطه ختم ذکر و صلوات داشتند که احساس می‌کنم در بحبوحه انتخابات مغفول واقع شد🍃 .
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
156.6K
سلام علیکم ضمن عرض تشکر از همه عزیزانی که جویای وضعیت حاج سیدکاظم خصوصا همراه با دعا و نذورات و توسل بوده اند باطلاع می رساند الحمدلله رب العالمین حاج سید کاظم روح بخش حالشان خوب و روحیه بالایی دارند و پیام صوتی فوق را همین امروز از داخل زندان فرستادند ضمنا هرگونه اطلاعات مربوط به این سید مجاهد را از همین کانال پیگیری کنید و به پیامها با عکس و صوت و محتوای دیگر توجه نکرده و به آنها تذکر هم دهید تا در مسیر آزادی ایشان، خللی ایجاد نشود. همچنان محتاج دعای همه دوستان هستیم. . https://eitaa.com/joinchat/2334982163C65bbc6af0d
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💠سید کاظم روحبخش جزو معدود کسانی بود که ۵ صبح‌های نهج البلاغه را بنا نهاد و آن را به صورت منظم تئوریزه کرد و باعث ارتباط و انس افراد بسیار زیادی با کلام و شخصیت امیرالمومنین علیه السلام شد، که محتمل است این دستگیری ایشان به خاطر بغض همین موضوع هم باشد! گرچه توفیق زیادی برای شرکت در کلاس‌های ایشان نداشتم اما ادب و معرفت حکم می‌کند که یک کار اساسی برای ایشان انجام شود. از خانواده بزرگ بنیاد مصیر خواهش می‌کنم برای آزادی این عالم علوی از این شرایط پیش آمده، فردا شب ساعت ۲۱ این ذکر را به صورت دسته جمعی به تعداد ۱۱۰ بار و به نیت آزادی ایشان بخوانیم👇 ➖➖➖➖➖➖➖ ذکر: صِراٰطُ عَلیٍ مُسْتَقیٖم صِراٰطُ مٰالِکِ یَوْمِ الدّیٖن اَلّٰلهُمَّ إیّاٰکَ نَعْبُدُ وَ إیّاٰکَ نَسْتَعیٖن تعداد: ۱۱۰ بار زمان: سه شنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۲۱ ➖➖➖➖➖➖➖ عزیزان کلاً ۲۰ دقیقه طول می‌کشه لطفاً ساعت‌ها رو کوک کنید راس ساعت و بدون تنبلی این ذکر گفته بشه ایشان به گردن همه حق دارند. تضمین می‌دهم بلافاصله اثرات این ذکر را در آزادی ایشان خواهید دید🍃 عزیزانی که بنا دارند در این ذکر دست جمعی شرکت کنند، کلمه «یا امیرالمومنین» را به آیدی زیر ارسال فرمایند. @mohammad_rad_ir خداوند ایشان را رستگار کرده و حب امیرالمومنین را بیش از این در قلبش قرار دهد. 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. وقتی ما آنچه را که داریم عاریت است و لطف خود او، پنداشتن آن برای خود و خرج نکردنش اوج بی عقلی است. .