⭕️عکس شهدا را می بینیم عکس شهدا عمل می کنیم....
💢کانال خبری #شهدای_ایران
✅@shohadayeiran57
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 سلسه نشستهای فاطمی
🔸 فضائل و برتری حضرت زهراء (سلاماللهعلیها)
🔹 حجةالإسلام ناصر رفیعی
▪️ #فاطمیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹کوتاه و شنیدنی
🎬به گفتهی حضرت محمد (ص) کلید تمام خیرات در دنیا و آخرت چیه؟
🎤حجت الاسلام عالی
#عشق_و_محبت_به_خدا
📎 #آیت_الکرسی
📎 #کلیپ
🔻علی دایی و امثال او اگر برای مبارزه با جمهوری اسلامی سه روز مغازه هایشان را تعطیل کرده اند، چرا از اینکه جمهوری اسلامی مغازه هایشان را پلمپ می کند، ناراحت می شوند؟
🔹مرد باشید و تا روز سقوط جمهوری اسلامی کاسبی نکنید!
🔸اگر واقعا اینقدر سقوط جمهوری اسلامی نزدیک است، هزینه بدهید. اگر هم نزدیک نیست، بیشتر از این خودتان را مسخره نکنید!
🔹نمیشود در سایه امنیتی که این نظام درست کرده، مغازه بزنید و کاسبی کنید بعد در اعتراض به همان نظام، مغازه را تعطیل کنید و وقتی هم که مغازه تان پلمپ شد فریادتان بلند شود. اگر مرد مبارزه هستید چرا سه روز؟
🔸تا روزی که جمهوری اسلامی وجود دارد اعتصاب کنید تا مشخص شود چه کسی ضرر می کند.
✍امیرحسین ثابتی
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
4_5857111841460717108.mp3
3.6M
.:
🏴#شهادت_حضرت_فاطمه_س
🏴#ترکی
🎤مداح :حاج مهدی رسولی
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
من گرک هر دردیمی سنن بیلیدیم بیلمدیم
(من باید تمام درد و غصه هامو با تو تقسیم میکردم)
من گرک غسلون وِرَن ساعت اولیدون اولمدیم
(من باید موقع غسل تو میمیردم ولی نمردم)
اولمدیم قالدیم جنازن اوسته سینه داغلادیم
(نمردم موندم کنار جسم تو گریه و زاری کردم)
اولمدیم اوز الریمنن گوزلریوی باغلادیم
(نمردم با دستای خودم چشمای تو رو بستم)
یا رالی زهرا گِت سنی تاپشیردیم آلاها
(زهرای مجروحم برو تو رو به خدا سپردم)
دانلود مداحی یارالی زهرا گِت سنی تاپشیردیم آلاها مهدی رسولی
دویموشام جانه داخی سن سیز جهانی نینیرم
(دیگه از جونم هم سیر شدم بی تو من دنیا رو میخوام چیکار)
گور خورام سنن سورا دنیاده چوخ عمر ایلیم
(میترسم بعد تو تو دنیا زیاد عمر کنم)
اولمرم بو صبر و طاقت که منیم وار فاطمه
(نمیمیرم از بس که من صبر و طاقت دارم فاطمه)
آش گوزون سیندیرما دوستیم دوشمنیم وار فاطمه
(چشماتو باز کن نذار پیش دوست و دشمنم شکسته بشم فاطمه)
لکه قان دوشموش گوزون آچ یوما یاندیرما منی
(دلم رو نسوزون و چشمای خونیت رو باز کن و روم نبند)
آندولا اوز جانیوه زهرا اوتاندور ما منی
(تو رو به جون خودت قسم زهر نذار خجالت بکشم)
من نجه سیلی گوَردن صورته توپراق توکوم
(من چطور به صورتی که سیلی کبودش کرده خاک بریزم)
یارالی زهرا گِت سنی تاپشیردیم آلاها
(زهرای مجروحم برو تو رو به خدا سپردم)
دویموشام جانه داخی سن سیز جهانی نینیرم
#نوحه_حضرت_زهرا_سلام_الله
🆔:http://eitaa.com/torkiy
4_5787605883198375113.mp3
11.07M
روضه جانسوز حضرت زهرا سلام الله علیها 😭😭😭☝️☝️☝️
🎤حاج ابراهیم رهبر
🏴http://eitaa.com/torkiy
10.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 واکنش جالب مردم با دیدن بَدَل حاج قاسم سلیمانی!
🔺گله و شکایت مردم از وضعیت اقتصادی و مواجه شدن با بَدل حاج قاسم...
❤️@mohajabeha
داریوش ارجمند مالک اشتر ماند
اما برادر زاده اش برزو ارجمند ضد انقلاب شد
این کجا و آن کجا
⁉️شما چطوری بچه ها رو سر کلاس ساکت می کنید⁉️🤔🤔🤔
توماس آمسترانگ تعریف می کند که سال ها پیش در یک برنامه ی کمدی دیده است که معلمی برای ساکت کردن دانش آموزان با صدای بلند می گوید : بچّه ها ! بچّه ها ! خفه شوید ! کلاس ساکت می شود امّا لحظاتی بعد دوباره همان صحنه ی قبلی تکرار می شود و معلم باز می گوید : بچّه ها ! بچّه ها ! خفه شوید ! معلم این کار را چند بار تکرار می کند تا این که سر انجام به بی نتجه بودن تلاش هایش به طور تاسف بار ( و خنده آوری ) آشکارا پی برد .
دیدن این صحنه ، اغلب موجب خنده ی معلم ها می شود ( ولی من خنده ام نگرفت ) زیرا خود نیز عموماً دچار این مشکل شدهام ( بیش تر به نظر من گریه داره ! ) از نقطه نظر هوش های چند گانه ، صرفاً استفاده از کلمه ها برای آرام کردن کلاس ( روش_زبانی ) کم ترین تاثیر را در معطوف ساختن توجّه دانش آموزان خواهد داشت . زیرا درخواست ها یا دستورهای زبانی معلمان ( به عنوان یک شخص ) اغلب در سخنان و بیانات زبانی دانش آموزان ناپدید می شوند و موجب می شوند آن ها صدای معلم را از میان صداهای اطراف خودشان تشخیص ندهند و همین علت عدم توجه آنان به گفته های معلم است .
🔴بررسی تکنیک های موثری که برخی آموزگاران برای معطوف ساختن توجّه دانش آموزان به کار می گیرند ، لزوم به کارگیری سایر مقولات هوشی را برای رسیدن به این هدف را نشان می دهد 🔴
برای مثال مربی مهد کودکی که برای ساکت کردن کودکان به نواختن پیانو می پردازد (البته اگه مهد کودکه پیانو داشته باشه 👈هوش موسیقیایی ) آموزگار مقطع چهارمی که برای جلب توجّه دانش آموزان به خاموش و روشن کردن چراغ اقدام می کند 👈 هوش مکانی ) و دبیردبیرستانی که از سکوت برای یاد آوری و وظایف دانش آموزان استفاده می کند 👈هوش درون فردی ) همگی بر لزوم به کارگیری روش های غیر_زبانی جهت معطوف ساختن توجّه دانش آموزان تاکید دارد
چند شیوه ی جلب توجّه دانش آموزان در کلاس های درس
💠شیوه ی زبانی : روی تخته ی کلاس بنویسید : « لطفاً ساکت »
💠شیوه ی موسیقیایی : یک عبارت ریتمیک را همراه دست زدن بیان کنید و از دانش آموزان بخواهید آن را تکرارکنند .
💠شیوه ی حرکتی – جسمانی : انگشت اشاره ی خود را با علامت سکوت روی لب ها بگذارید و دست دیگران را بالا ببرید . از دانش آموزان بخواهید تا حالات شما را انعکاس دهند .
💠شیوه ی مکانی : تصویری از یک کلاس مرتّب و آرام روی تخته قرار دهید و با چوب به آن اشاره کنید . ( در این حالت حتّی می توان با حالتی طنز طوری وانمود کرد که مثلاً این یکی از آرزوهای ماست ! )
💠شیوه ی منطقی – ریاضی : با استفاده از یک ساعت وقت نگهدار مقدار زمان تلف شده را محاسبه کنید و آن را روی تخته بنویسید ( اگه ساعت ندارید یه چند ساعت اضافه کار بگیرید ! ) دانش آموزان را مطلع سازید که عدد نوشته شده ی روی تخته مقدار زمانی را نشان می دهد که از ساعت آموزش کم شده است و جلسه ی بعد باید جبران شود .
💠شیوه ی میان فردی : در گوش یکی از دانش آموزان آهسته بگویید : « اکنون وقت درس است . آن را به دیگران هم بگو ! » و آن گاه منتظر بمانید تا این نکته به کل کلاس ابلاغ شود .
💠شیوه ی درون فردی : شروع به تدریس کنید و بگذارید دانش آموزان خود رفتار خویش را کنترل کنند .
💠شیوه ی طبیعت گرایانه : صدای سوت گوش خراش یک پرنده یا یکی از حیوانات را پخش کنید .
❎احتمالاً بعد از یه مدّت خود معلّم تشخیص بده که کدوم روش بهتره در کلاس اجرا بشه . هر چند که من فکر می کنم اگه هر دفعه از یکی از روش ها استفاده بشه بهتره .
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹کوتاه و شنیدنی
⬅️ ثوابِ اعمالت رفت، چون غیبت کردی❗️
⬅️ 40 روز اعمال صحیح انسان میره تو نامه اعمال کسی که غیبتش رو کردی...😰😨
⬅️ تلنگر❌حواست باشه
🎙مرحوم آیت الله مجتهدی
📎 #گناه_گریزی
📎 #محاسبه_اعمال
📎 #کلیپ