eitaa logo
📡مسجدطراز(رصداخبار)
928 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
9.1هزار ویدیو
163 فایل
@asalchopan1 👈ارتباط با مدیر کانال مسجدطراز @asalchopan 🍯کانال عسلمون امر مولا خامنه ای: بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛چه دختر، چه پسرو حتّی #دانش_آموزان مدارس،روی این #ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فكر كنید و تحلیل بدهید.۷۲/۸/۱۲
مشاهده در ایتا
دانلود
فردا روزی امام حسن علیه السلام به میان مردم آمد و فرمود: «دیشب، مرد یگانه ای از جهان رخت بربست که در میان گذشتگان و هم در میان آیندگان، به دانش و کردار یگانه بود.»
مرغ از قفس پرید، ندا داد جبرئیل اینک شما و وحشت دنیای بی علی
پیامبر اکرم (ص): «لِكُلِّ شَى ءٍ جَوازٌ وَ جَوازُ الصِّراطِ حُبُّ عَلى بن ابيطالب»  بحار ج 39 ص 202
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برجام منطقه ای، روی میز مذاکرات وین! 🔴 حسن عباسی از پشت پرده مذاکرات وین و سفرهای ظریف به کشورهای حاشیه خلیج فارس نیّت ظریف و روحانی از پخش برملا شد...!
🔴یک نقشه خطرناک و هماهنگ با غربیها در حال پیاده شدن است‼️ امکان راستی آزمایی برجام، در کمتر از یک سال محال است و تاثیر لغو تحریم ها هم. اگر فردا یکدفعه قیمتها ریخت و صادرات شکل گرفت، نقدهایی است که در قبال نسیه و فقط برای انتخابات پرداخت شده است. جماعتی که ثابت کرده اند منافع ملی پشیزی برایشان ارزش ندارد،از جا زدن صادرات نفت مجانی و چند حواله بانکی محدود بعنوان فتح تاریخی ابایی ندارند!
📸 برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) در استان های مارب و ذمار 🔹پایگاه رسمی انصار الله یمن از برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت امیر المومنین علی ابن ابی طالب (ع) امام اول شیعیان جهان در استان مارب و همچنین منطقه ضوران در استان ذمار یمن خبر داد.
16421425570525.mp3
1.13M
⭕️ پست ویژه 👤 استاد رائفی پور 📝 « اهمیت شب قدر »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤 زیارت ،مختصر،،،ولی الله الاعظم حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام ☀️ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ☀️ 🖤 السَّلامُ عَلى الشَّجَرَةِ النَّبَوِيَّةِ ، و َالدَّوْحَةِ الهاشِمِيَّةِ،المُضِيئَةِ المُثْمِرَةِ بِالنُّبُوَّةِ المُونِقَةِ بِالإمامةِ ، و َعَلى ضَجِيعَيْكَ آدَمَ و َنُوحٍ عَليهِما السَّلامُ ، 🖤 السّلامُ عَلَيْكَ وَعَلى أَهْلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِين 🖤السَّلامُ عَلَيْكَ وَ عَلى المَلائِكَةِ المُحْدِقِينَ بِكَ و َالحافِّينَ بِقَبْرِكَ. 🖤يا مَوْلايَ يا أَمِيرَ المُؤْمِنِينَ هذا يَومُ الاَحَّدِ،و َهُوَ يَوْمُكَ وَ بِإِسْمِكَ، وَ أَنا ضَيْفُكَ فِيهِ وَ جارُكَ،فَأَضِفْنِي يامَوْلايَ وَ أَجِرْنِي فإِنَّكَ كَرِيمٌ تُحِبُّ الضِّيافَةَ وَ مَأْمُورٌ بِالاِجارَةِ فَافْعَلْ ما رَغِبْتُ إِلَيْكَ فِيهِ وَ رَجَوْتُهٌ مِنْكَ بِمَنْزِلَتِكَ وَ آلِ بَيْتِكَ عِنْدَ اللهِ ،وَ مَنْزِلَتِهِ عِنْدَكُم ْ و َبِحَقِّ ابْنِ عَمِّكَ رَسُولِ الله صَلَّى الله عَلَيْهِ و َآلِهِ و َسَلّمَ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ 🌙🖤🌙🖤🌙🖤
🔴گاو دیپلماسی این بار در مسقط زائید محمد عبد السلام مذاکره کننده ی ارشد یمن که دیدارهای مختلف مستقیم یا غیر مستقیمی با شخصیت های مختلف سیاسی منطقه از جمله وزیر امورخارجه ی کشورمان داشتند و نهایتا با انتشار یک توئیت گفتند همه از توقف یک درگیری محدود (استان مارب) سخن می گویند و بحث محاصره ی ملت یمن را رها کرده اند نکته ای که دکتر عبد السلام که از متفکرین سیاسی جریان مقاومت و دولت نجات ملی یمن هستند متذکر شدند بر نبود حسن نیت و اهتمام منطقه ای و جهانی ای برای توقف فراگیر درگیری ها و پایان محاصره ی این کشور دلالت دارد. همان طور که گفتم این مذاکرات توقف آزادسازی استان مارب را دنبال می کند و الحمدلله این طرح شکست خورده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بعد از ۸ سال می گویند از ژنو تا برجام و وین خواست رهبری بوده؟! 🔹ملت را گروگان گرفتند و شمشیر بر گردن مردم نهادند و علی را مجبور به پذیرش ننگنامه ای کردند و بعد برای خود نامه و سکه ها و تندیس ها ساختند حال که پیش بینی علی درست درآمد آن را گردن رهبر انداختند. اوف بر شرف نداشته تان/حسن شفیعی
⭕️رفیق جاسوس 🔺 توییت پنج سال پیش جیسون رضائیان (جاسوسی که سپاه دستگیر کرد و آمریکا در ازای آزادی اش یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار نقد پرداخت کرد) خطاب به : "شما به شهر می‌آیی و مقاله در واشینگتن پست چاپ می‌کنی و به من زنگ نمی زنی؟ فکر می کردم ما «دوست» هستیم..." 🔹آقای ظریف نمی خواهید بگویید که رفاقت با جاسوس آمریکایی هم سیاستی بوده که از بالا به شما ابلاغ شده و شما هیچ اختیاری نداشته اید؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جواب محکم و کوبنده "حجت الاسلام مهدوی ارفع "به فریدون و دهباشی! 🔹دولت فریدون به هر طلبه ۲ میلیون تومان برای ماه رمضان پول داده (جمعا ۴۰۰ میلیارد تومن!)، خیلی از طلاب عزیز این پول رو خرج امور خیریه کردن، اما سوال اینجاست روحانی این پول کلان رو از کجا داده؟ 🔸نکنه پول‌هایی که تو بورس از مردم بالا کشیدن یا با افزایش قیمت دلار به جیب زدن رو دارن خرج انتخابات می‌کنن؟ چرا قوه قضاییه و مجلس ورود نمی‌کنن تا قضیه روشن بشه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺هم اکنون ⭕️⭕️ مستندی جدید از سردار سلیمانی سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ از شبکه یک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عالیه نشربدید ببینید که بی معرفتی به خون شهدا دارن چه می کنن ؟افشاگری استادعباسی از سفر اهالی دولت به کشورهای خلیج فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور تعیین کننده حاج قاسم در عراق و گوشه‌ای از تدبیرهای او در میدان عمل پیش بینی حاج قاسم از حمله داعش به اربیل عراق و گوش نکردن مسعود بارزانی به توصیه‌های ایشان و در نهایت پشیمان شدن او نجات ایزدیان از دست داعش؛ افرادی که زنانشان مثل کنیزان اسیر می‌شدند و در بازار بردگان به فروش می‌رسیدند 📽 برشی از مستند «قاسم»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاسم و عماد ماموریت غیرممکن را ممکن کرده بودند نحوه‌ی ارسال این موشک‌های چند متری به غزه در محاصره، هنوز معمای بزرگ ارتش اسرائیل است حالا دیگر خیال قاسم از ادامه حیات مقاومت فلسطین راحت شده بود، تنها نقطه آسیب پذیر مقاومت سوریه بود ... 📽 برشی از مستند «قاسم»
فوری‼️مهم‼️ صحبتهای بسیارمهم پروفسور کرمی ،لحظاتی پیش در باره وارد کردن واکسن آمریکایی توسط دولت،برخلاف نظری رهبری میتونید همین حالا برنامه زنده شون را در اینستا ببینید ،من صحبتها را با چند لحظه تا خیر خدمتتون ارسال کردم
767.5K
صحبت‌های پروفسور کرمی درمورد واکسن