eitaa logo
📡مسجدطراز(رصداخبار)
928 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
9.1هزار ویدیو
163 فایل
@asalchopan1 👈ارتباط با مدیر کانال مسجدطراز @asalchopan 🍯کانال عسلمون امر مولا خامنه ای: بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛چه دختر، چه پسرو حتّی #دانش_آموزان مدارس،روی این #ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فكر كنید و تحلیل بدهید.۷۲/۸/۱۲
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جانشین وزیر دفاع: شهید فخری زاده به هیچ وجه برجام را قبول نداشت/ مدام از آن تبری می‌جست 🔻سردار فرحی: شهید فخری زاده هیچ خط قرمزی برای بیان صحبت هایش نداشت و بارها مقابل رئیس جمهور و وزرا حرفهایش را زده بود و بارها گفته بود که برجام را به هیچ وجه قبول ندارد. برجام برایش یک دغدغه جدی بود. 🔻برجام یک وصله ناچسب به او بود و مدام از آن تبری می‌جست. من ده بار این را شنیده بودم.
🚨 اجرای در روسیه😳 🔶 به گزارش مهر روسیه از ۱۳ شرکت فناوری خواسته تا دو ماه دیگر نمایندگانی رسمی در خاک روسیه تعیین کنند در غیر این صورت با محدودیت یا روبرو می‌شوند. بیشتر این شرکتها آمریکایی هستند. 🔷 بر اساس قانونی که در روسیه به اجرا گذاشته شده، شبکه‌های اجتماعی خارجی که روزانه بیش از ۵۰۰ هزار کاربر دارند باید دفتری در این کشور بازگشایی کنند. 🔶 در فهرست این شرکت‌ها نام گوگل، فیس‌بوک، توئیتر، تیک‌تاک و تلگرام دیده می‌شود. همه این شرکت‌ها در سال جاری میلادی به دلیل عدم حذف محتوای غیرقانونی در روسیه جریمه شده‌اند. اپل که قبلاً به دلیل سواستفاده از سلطه بر بازار اپلیکیشن‌ها با اتهاماتی روبرو بوده نیز در این فهرست قرار دارد. 🔷 سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی روسیه اعلام کرده شرکت‌هایی که قانون را رعایت نکنند با محدودیت‌هایی برای تبلیغات، جمع آوری داده‌ها و انتقال پول یا روبرو خواهند شد. 🔷همچنین شرکت‌های خارجی موظفند دسترسی به اطلاعات خلاف قانون روسیه را محدود کنند. 🔶روسیه در سال جاری گام‌هایی برای پشتیبانی و گسترش بخش فناوری خود برداشته است. در همین راستا پیشنهاد شده مالیاتی بر سرویس‌های دیجیتال خارجی وضع شود و مالیات شرکت‌های فناوری داخلی کاهش یابد. همچنین تمام موبایل‌ها، رایانه‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی که به روسیه وارد می‌شوند باید به‌صورت پیش‌فرض، نرم‌افزارهای روسی را نصب کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پشت پرده آشوب های اصفهان چه بود 🔸سخنان کشاورز اصفهانی در مورد آشوب های اصفهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔ببینید و قضاوت کنید⛔ تصاویر و فیلم هایی عجیب از دیروزِ اصفهان آیا این ها کشاورز هستند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😑 پلیس میگه برادر من،اغتشاشگرها و فرصت طلب ها جواب میدن بی شرف!
📸بدون شرح از محمود صادقی!
کشورهایی که بیش از ۵٠ درصد جمعیت خود را واکسینه کرده‌اند 🔹در این نمودار کشورهایی که بیش از پنجاه درصد جمعیت خود را واکسینه کرده‌اند مشاهده می‌کنید؛ ایران هم در بین این کشورها قرار دارد.
فوری فوری فوری 🔴 استقرار یک کمیته ویژه در نهاد ریاست جمهوری برای بررسی ایرادات و ابهامات روند مدیریت کرونای کشور ▪️حسب اطلاع موثق، در راستای رسیدگی به ایرادات و ابهامات تعدادی از پزشکان، اطباء،حکما و پژوهشگران نسبت به مدیریت روند کرونا و بخصوص در حوزه درمان و واکسیناسیون؛ کمیته ای در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مأموریت یافته تا به بررسی جوانب و ملاحظات اسناد و گزارشات تجدید نظر در نحوه مدیریت ویروس کرونا و همچنین حواشی بوجود آمده، بپردازد. لذا از همه دغدغه‌مندان و دلسوزان سلامت و بهداشت مردم که از طرق مختلف پیام خود را به مسئولان امر رسانده اند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم اولا با صبر و حوصله، خادمان خود را در بررسی امور در کمیته یاری نمایند. ثانیاً تمام مستندات خود را جهت بررسی به آدرس ir.111 (تارنمای مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری) ارسال نمایند. نشرحداکثری @vaccine_deaths
🔴حکایت واردات ۱۰ تُن چای خارجی به لاهیجان ♦️ لاهیجان یکی از شهرهایی است که به عنوان قطب تولید چای کشور همواره شهرهم خاص و عام بوده و از آنجایی که آب هوای شمال ایران بسیار به مناطق کشت چای در چین شباهت دارد این منطقه به مکانی برای کشت چای تبدیل شد. اما این روزها خبر واردات ۱۰ تن چای از کشور کنیا آن هم در قطب تولید چای کشور حاشیه‌های بسیاری را به دنبال داشت. ♦️ «محمد یوسفی» شهروند لاهیجانی و متخصص چای: چای ایرانی علاوه بر اینکه طعم خوبی دارد رنگ و طعم دهنده در آن به کار نرفته است و قطعاً کسی که چای ایرانی می‌خورد ذائقه اش چای خارجی را نمی‌پذیرید. ♦️ اینکه تولید کننده چای هستیم و بعد چای خارجی در رسانه خارجی تبلیغ می‌شود غیر قابل قبول است. متأسفانه صدا چایکاران شنیده نمی‌شود. حتی در ادارات دولتی هم از چای خارجی استفاده می‌شود و همیشه مرغ همسایه غاز است.
تجمع کشاورزان چند روز پیش VS تجمع اغتشاشگران دیگه مردم با چه زبونی به شما بگن که با شما نیستند؟!
🔴توییت یک فعال رسانه‌ای اصفهانی درباره اتفاقات امروز اصفهان...
4_5798485314532018973.mp3
27.43M
🔻🔻🔻 تغییرات اقلیمی ⁦🎙️⁩ استاد رائفی پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏این دیگر قطعا کار کشاورزان نیست! آب شرب شهری را نابود کنی تا کشاورزی کنی؟! اصلا اینها کشاورز نیستند فقط اونی که میگه فیلم نگیرید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 در با سه تا لودر به جان خطوط انتقال آب به یزد افتاده اند‌. + لودرها که مطمئنا صاحبان شخصی داره را توقیف و مالک و یا راننده را به جرم تخریب اموال عمومی و آسیب زدن به زیر ساخت ابنیه هم به حبس و پرداخت نقدی محکوم و لودر ها را نیز به مدت طولانی توقیف شوند. اگه قراره تو هر اعتراضی لودر به دست برن سراغ جایی و تخریب کنند که نمیشه!
⭕️ فرمانده انتظامی اصفهان:هفت عدد قبضه کلت و وینچستر در اعتراضات اصفهان ضبط کردیم. حالا کشاورز دست پینه بسته را متهم به آشوب کنید.کورید فرقه رجویه و الپهلویه را ببینید .حداقل در رسانه هاشون ببینید و مردانه قضاوت کنید.پلیس برادر شما و پسر همسایه شماست 👤 قدرت الله حق شناس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیت‌الله رئیسی: شهر قرمز نداریم اما باید نگران بود/ کنترل تردد از مرزهای کشور ضروری است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عرضه دلار و یورو با کارت ملی تاراج منابع ارزی کشور است/ عده‌ای با همدستی برخی صراف‌ها کارت ملی خرید و فروش می‌کنند محمدرضا حسینا، عضو اتاق بازرگانی مشهد: 🔹 کجای دنیا با کارت ملی ارز می‌دهند؟ 🔹 چرا هر کس می‌تواند در این شرایط تحریم با کارت ملی ۲۲۰۰ دلار بگیرد؟ 🔹مردم در میدان فردوسی برای خرید دلار صف کشیده‌اند 🔹 افراد اگر می‌خواهند دلار بیاورند باید مستنداتشان را نشان دهند.
⭕️پسر شهید فخری زاده: جریانات سیاسی اطراف پدرم را بررسی کنید، به عاملان ترورش می‌رسید حامد فخری زاده فرزند شهید فخری‌زاده به کیهان گفت: اگرچه نحوه ترور ایشان مهم است اما از آن مهم‌تر این است که ابتدا باید افراد یا گروه‌هایی شناسایی بشوند که در این ٢٠ سال مقدمات ترور را فراهم کردند. یعنی از سال ١٣٧٨ که اولین ترور پدر واقع شد و چندین بار این ترورها ادامه داشت تا ۷ آذر ١٣٩٩ که باعث شد پدر به شهادت برسند باید به دقت بررسی شوند. جریانات سیاسی پیرامون شهید فخری‌زاده و صنعت هسته‌ای کشور باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا برسیم به عاملان و آمرانی که باعث ترور کسی می‌شوند که رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی ۲۰ سال دنبال حذف آن بودند.
چین: چرا استرالیا باید اورانیوم ۹۰ درصد داشته باشد اما ایران نه؟ 🔹تیم مذاکره‎کننده چین در وین: چرا آمریکا و انگلیس می‌گویند ایران نمی‌تواند اورانیوم غنی‎شده بالای ۳.۷ درصد تولید کند، در‎حالی‎که از سوی دیگر آشکارا و مستقیم چند تن اورانیوم با غنای بالای ۹۰ درصد را به استرالیا منتقل می‌کنند؟ این استاندارد دوگانه است.
📺 زنده ✍️ موضوع: بررسی شخصیت و ابعاد علمی شهید فخری‌زاده و وضعیت روز صنعت هسته‌ای 💢 با حضور: دکتر محمودرضا آقامیری، دانشمند هسته‌ای و از همکاران شهید فخری‌زاده ✅ شنبه ٦ آذر ساعت ٢٢:٠٠ ❎ تکرار روز بعد ساعت ١٤:٣٠ 🆔 شبکه افق