eitaa logo
📡مسجدطراز(رصداخبار)
928 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
9.1هزار ویدیو
163 فایل
@asalchopan1 👈ارتباط با مدیر کانال مسجدطراز @asalchopan 🍯کانال عسلمون امر مولا خامنه ای: بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛چه دختر، چه پسرو حتّی #دانش_آموزان مدارس،روی این #ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فكر كنید و تحلیل بدهید.۷۲/۸/۱۲
مشاهده در ایتا
دانلود
رزمناو «مسکوا» غرق شد 🔹وزارت دفاع روسیه: رزمناو «مسکوا» پس از از دست دادن تعادل خود به دلیل آتش‌سوزی غرق شد. 🔹پیشتر وزارت دفاع اوکراین مدعی شده بود که این رزمناو به دلیل اصابت موشک‌های نپتون به آن در حال غرق شدن است و مهمات مسکوا در نتیجه آتش‌سوزی رزمناو منفجر شده است. 🔹وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که غرق شدن رزمناو مسکوا ضربه بزرگی به ناوگان روسیه است.
⭕️پول‌های آزادشده ایران کجا خرج می‌شوند؟ سید حمید حسینی، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و عراق: 🔹️بر اساس اطلاعاتی که داریم از پول‌های بلوکه شده در کره جنوبی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد به صندوق توسعه ملی تعلق دارد و ۱۴ درصد آن نیز برای شرکت نفت است . 🔹️حدود دو تا سه درصد نیز متعلق به مناطق محروم است. همچنین پولی که در انگلستان بلوکه شده بود نیز متعلق به وزارت دفاع است. 🔹️این طور نیست که بگوییم هر پولی که آزاد شد مستقیما در اختیار دولت قرار گرفته و وارد خزانه می‌شود و برای اهداف اقتصادی تیم اجرایی خرج می‌شود. 🔹️قطعا بخشی از این منابع برای دولت است و امکان استفاده از آن در بخش‌هایی از اقتصاد وجود خواهد داشت اما نمی‌توان به تمام این منابع نگاهی یکسان داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 افشاگری‌کاربر افغان: پیشنهاد پول از سوی یک افسر سایبری امریکایی در قبال نفرت پراکنی علیه ایران! این افسر در پروفایلش خود را امریکایی-یهودی معرفی کرده! باید بپذیریم که انواع پروژه‌های نفرت‌پراکنی علیه ملت‌ ایران از سوی برخی دست‌های پنهان همواره به همین شکل هدایت شده‌است 🔥ابوامیر 💠 گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
شمار زخمی‌های فلسطینی به ۱۰۰ نفر رسید 🔹تعداد مجروحان یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی تاکنون به ۱۰۰ نفر رسید. 🔹شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی در واکنش به ورود غیرقانونی نظامیان صهیونیست به این مکان مقدس، فتوای مقابله با آنها را یادآوری کرد. 🔹 «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم اکنون در حال رایزنی‌های امنیتی درباره نحوه مقابله به فلسطینی‌هاست.
کفتارهای صهیونیست دوباره به حرم قدسی در مسجد الاقصی حمله کردند و نمازگزاران هم با آن‌ها درگیر شدند. به گفته هلال احمر فلسطینی تا این لحظه بیش از ۵۵ نفر از نمازگزاران زخمی شده به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 🚨همزمان منابع خبری از انفجارهتی قوی در جنوب باریکه غزه خبر می دهند
202030_1976665757.mp3
34.22M
قمر بنی هاشم (علیه‌السلام) بامداحی: هیئت ثارالله زنجان شب دوازدهم از "نجوای عاشقانه" چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱
202030_330360222.mp3
38.49M
با خدا بامداحی: هیئت ثارالله زنجان شب دوازدهم از "نجوای عاشقانه" چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱
دیشب نژادپرستان صهیونیست به مسجد الاقصی حمله کردند و با بازداشت ۴۰۰ نفر، ۱۵۲ نفر را هم زخمی کردند. اصرار صهیونیست‌ها برای شکستن حرمت مسجد و حمله به نمازگزاران در ماه رمضان چیست؟ سال پیش با همین کار موجب پاسخ گروههای مقاومت شدند که جنگ اخیر غزه بالا گرفت. فکر کنید در مسجد هستید و به دعا و نمازتان مشغولید، یک عده ضد اسلام تا دندان مسلح به شما حمله کنند چون شما را انسان حساب نمی‌کنند. چون می‌خواهند آنجا را اشغال کنند و شما را از چرخه هستی حذف کنند. گروههای مقاومت هشدار داده اند حمله به نمازگزاران جنایت است و عواقب وخیمی خواهد داشت. تروریست‌های صهیونیست حتی به مغازه های خارج مسجد هم حمله کردند. اخبار کامل با تصاویر و فیلمهای مختلف را در کانال زیر ببینید: https://t.me/mhrezaa2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 |مسلمانان بدون امنیت حداقلی در هند! 🔺هندو‌ها هم‌زمان با ماه رمضان با تجمعی در مقابل یک مسجد، شمشیر به دست مسلمانان را تهدید می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همتی جدیدا گفته : دنبال پشت پرده گرانی‌ها نباشید! کارهایی که رئیسی داره میکنه نشون‌دهنده ادامه گرانی‌هاست😂 این زمان ریاست بانک مرکزیش آوردنش تلویزیون ازش پرسیدن: "دلار چرا رفته بالا" لبخند زد گفت رفته بالا؟ خودش میاد پایین 😐😂 هزار تا هم دروغ و گرانی تحویل داد حالا یادش افتاده علت گرانی‌ها رو پیدا کنه :))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی 🔹منابع خبری از درگیری شدید بین نظامیان صهیونیست با نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی خبر دادند. 🔹هلال احمر فلسطین گزارش داد که در جریان این درگیری‌ها ۵۹ فلسطینی زخمی شدند که به بیمارستان قدس منتقل شدند. 🔹منابع خبری همچنین از حضور گسترده نظامیان صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی خبر دادند. 🔹نظامیان صهیونیست همچنین برای مقابله با نمازگزاران و متفرق کردن آنها به بمب‌های صوتی و گلوله متوسل شد.
📸 بیوگرافی «شهباز شریف» نخست‌وزیر جدید پاکستان 🔺 پارلمان پاکستان پس از برکناری عمران‌ خان روز دوشنبه شهباز شریف را به‌عنوان بیست و سومین نخست‌وزیر جدید این کشور انتخاب کرد. 🔸 گفتنی است که وی در دوره عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان به فساد متهم شده بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آماده شدن فلسطینیان برای اقامه نماز جمعه 🔹نمازگزاران فلسطینی پس از درگیری‌های خشونت آمیز رژیم صهیونیستی با ورود به مصلای قبلی در حال آماده کردن مکان برای نماز جمعه هستند.
سفره ۱۰۰۰ متری سحری کریم اهل بیت 🔹به مناسبت ولادت امام حسن (ع) بامداد جمعه ۲۶ فروردین با حضور مردم در محله دولت آباد شهر ری میهمان سفره ۱۰۰۰ متری سحری بودند و در حاشیه آن مراسم جشن امام حسن( ع) برگزار شد. 📸گزارش تصویری تسنیم را اینجا https://tn.ai/2695748 ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 آیا ما اشرف مخلوقاتیم؟ 🔹 چه کنیم تا اشرف مخلوقات باشیم؟ 👤 استاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😱 تقطیعِ(١) جملاتِ شخص اولِ جهان اسلام حقیقت چیست؟ ✅ کلیپ را تا انتها تماشا کنید. 😔این‌گونه با تحریف و تقطیع، ملت ایران را نسبت به بدیهیات دچار شک و شبهه کرده و از ضروریات غافل می‌کنند تا به اهداف شوم‌شان برسند. ✨ با دیدن این کلیپ بدانیم که داشتن سواد رسانه‌ای برای انتخاب نکردن رسانه‌های جاعلِ دشمن، چقدر ضروری‌ست. 🎞 این چنین کلیپ‌های جعلی حکایت از آن دارد که چگونه با عقاید شناخت یک ملت را مختل می‌کنند. 💐 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا...؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر فاسقی(٢) برایتان خبری آورد، خوب بررسی کنید... حجرات آیه ۶ ⚠️ توجه: رگبار شبهات فضای مجازی، مردم ما را سمت ناامیدی تحمیلی کشانده است. 1⃣ تقطیع یعنی کوتاه کردن، برش دادن 2⃣ رسانه‌های مستکبرین جهان که به واسطه‌ی بنگاه‌های صهیونیستی حمایت می‌شوند، مصداق واضحی از فاسق‌ند. قرآن‌کریم سفارش می‌کند که اخبار فاسقین را بدون تحقیق نپذیریم. انگلیس که سال‌ها به ایران و ایرانی ضربه زده است؛ مانند: کشتار نه میلیون ایرانی (زمان قحطی اواخر قاجار) که با دسیسه‌ انگلیس خبیث رخ داد، امروز هم با BBC ضربه می‌زند! شیطان بزرگ آمریکا که با انواع نیرنگ به ایران و ایرانی ضربه زده است، امروز هم با VOA و CNN و اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و واتس‌اپ دنبال فساد در خانواده‌های ایرانی‌ست. پروتکل‌های یهود نطفه غیریهود را نطفهٔ‌ اسب می‌داند! ویز، وایبر و تلگرام اسرائیلی دنبال چه هستند؟! @Mersad_MD
🔴سازمان اتمی انگلیس: 🔻برای استقلال استراتژی انرژی خود سالانه یک راکتور اتمی خواهیم ساخت/الجزیره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️صحبت‌های جنجالی نماینده مجلس در خصوص واردات خودرو 👈رشیدی کوچی می‌گوید: بحث ارز بحث الکی است که برخی‌ها می‌گویند. یکی از وارد کننده‌‌های خودرو به من گفت سالی ۷۰ هزار خودروی کیا، هیوندا و تویوتا وارد می‌کنم و تا ده سال خدمات پس از فروش را تضمین می‌کنم... پولش را هم به تومان بدهید نه دلار! 🔹تا وقتی منه رشیدی هم‌نماینده مجلس باشم هم در مجمع باشم و در هیات مدیره فلان خودروسازی هم باشم و تصمیم هم بگیرم هیچ تغییری اتفاق نخواهد افتاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از فعال شدن پدافند سوریه در پی حملات هوایی رژیم اسرائیل گویا سامانه سوم خرداد نیز در آن منطقه فعال است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب گذشته و برگزاری جلسه بزرگی از اعضای در یکی از بزرگترین لُژهای ماسونی در سوئد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸اصلاح قیمت برای تعداد محدودی از خودروهای ایرانخودرو رحمانی - معاون بازار و فروش گروه صنعتی ایرانخودرو: 🔹تقاضای واقعی بازار در ایران سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه (خودرو) است. 🔹طبق برنامه‌ریزی امسال، ایرانخودرو ۲۵ هزار دستگاه خودرو تجاری و ۷۲۵ هزار دستگاه خودرو سواری در برنامه قرار داده است. 🔹تعداد محدودی از خودروها نیاز به اصلاح قیمت دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهردار تهران: با تبدیل ۱۲۰۰ حساب شهرداری به یک حساب خزانه واحد، ۹۰۰۰ میلیارد تومان هزینه‌ها را پایین آوردیم