eitaa logo
📡مسجدطراز(رصداخبار)
928 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
9.1هزار ویدیو
163 فایل
@asalchopan1 👈ارتباط با مدیر کانال مسجدطراز @asalchopan 🍯کانال عسلمون امر مولا خامنه ای: بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛چه دختر، چه پسرو حتّی #دانش_آموزان مدارس،روی این #ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فكر كنید و تحلیل بدهید.۷۲/۸/۱۲
مشاهده در ایتا
دانلود
📰 دکه روزنامه‌ - دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
🔴 حمله سگ‌های خانگی به نیروهای اورژانس تهران رئیس مرکز اورژانس تهران: 🔹حوالی ساعت ۱:۲۹ دقیقه بامداد شنبه، گزارشی مبنی بر حال نامساعد یک شهروند به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد. 🔹بلافاصله تکنسین‌های اورژانس تهران به محل حادثه در سعادت آباد اعزام شدند. 🔹به محض ورود به منزل بیمار، نیروهای خدوم این مرکز با سه قلاده سگ مواجه می‌شوند که برای جلوگیری از اخلال در روند معاینات از همراه بیمار تقاضا می‌کنند تا سگ‌ها را کنترل کنند. 🔹هنگام خدمت رسانی در منزل بیمار ناگهان همراه بیمار با نیروهای این مرکز جدال لفظی پیدا می‌کند که در این هنگام در خروجی منزل را قفل می‌کند و سگ‌ها را به سمت تکنسین‌ها تشویق به حمله می‌کند. 🔹در نهایت بعد از آسیب به نیروهای اورژانس تهران، آنها موفق به فرار از معرکه می‌شوند. 🔹اکنون تکنسین حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻بانک‌ها به راحتی وام می‌دهند، البته به کارکنان خودشان! 🔹در 20 بانک مشخص شده که 67 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کارکنان همان بانک‌ها ارائه شده است.
🔴 دو خبر مهم که لابلای اخبار حاشیه‌ای دیروز گم شد... 🔹همزمان با جلسه فوق العاده کابینه رژیم صهیونیستی و ورود میانجی آمریکایی به بیروت برای بحث درباره موضوع ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی، مقاومت اسلامی لبنان در پیامی ویدئویی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اهداف این رژیم در تیررس مقاومت قرار داد و نباید وقت کشی کند! 🔸گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس تصاویر دو سرباز اسیر رژیم صهیونیستی نزد این جنبش (از زمان حمله این رژیم به غزه در سال ۲۰۱۴)، به نام‌های «هدار گولدن» و «شاوول اورون» را به همراه هشتگ «دولت شما دروغ می‌گوید» منتشر کرد!
🔵ریاست دوره‌ای شورای امنیت به رسید! 🔹ریاست دوره‌ای شورای امنیت پس از برزیل به چین رسید تا این کشور عضو دائم این شورا، ریاست آن را در ماه میلادی آگوست برعهده داشته باشد.
انتصاب داماد وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان صحت دارد؟ تاریخ انتشار: 1401/05/10 - 7:59 akhr.ir/9218712
خبرآنلاین/ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: گزارش امروز یک روزنامه، مبنی بر انتصاب داماد وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان از اساس کذب است. مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: شایسته‌سالاری در دولت مردمی از اصول اساسی است. گزارش امروز یک روزنامه، مبنی بر انتصاب داماد وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان از اساس کذب است. با توجه به سند تحول بنیادین، معتقدم رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان تربیت در اعتلای نظام تعلیم و تربیت بهترین یاری‌رسان هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این همه سیل نعمت بود یا مصیبت؟! 🔹ساده ترین راه برای مدیریت سیل، تغذیه آبخوان ها و سفره های زیرزمینی است.
🔴چارچوب هماهنگی: تنش‌ها در عراق به آستانه کودتا رسیده است 🔸بیانیه گروه‌های شیعه عراق تحت عنوان «چارچوب هماهنگی» درباره تحولات عراق: 🔹ما برای حمایت از مشروعیت و حفظ نهاد‌های دولتی از مردم می‌خواهیم که فردا (دوشنبه) برای دفاع از کشور خود تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کنند. 🔹این چارچوب به دعوت خود برای گفت‌وگو با همه نیرو‌های سیاسی، به ویژه برادران جنبش صدر ادامه می‌دهد. 🔹تشدید تنش به حدی رسیده که خواستار کودتا علیه مردم، دولت، روند سیاسی و انتخابات است.
🔴دستگیری یکی از شاخ‌های اینستاگرام به جرم تبلیغ قمار سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک فرد مطرح اینستاگرامی در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد و گفت: 🔹کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ متوجه شدند این شخص مجازی که بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده دارد برخی از کاربران فضای مجازی را با تبلیغات فریبنده به سمت و سوی سایت‌های شرط‌بندی هدایت کرده و در ازای این کار مبالغ زیادی دریافت می‌کند. 🔹شیوه و شگرد در این اقدام مجرمانه به این گونه است که افراد سودجو با دادن وعده‌هایی فریبنده نظیر دریافت سودهای کلان به مخاطبان، لینک‌های اختصاصی را تحت عناوین انفجار، بت‌زنی، پیش‌بینی و … در سایت‌های شرط‌بندی و قمار طراحی کرده و سعی به جذب افراد ناآگاه می‌کنند.
«بمب‌گذاری انگلی» اماکن عمومی با مدفوع سگ‌ها 🔹متاسفانه در کشور هیچ قانونی برای سگ‌‌گردانی و ممانعت از ایجاد آلودگی به واسطه مدفوع کردن سگ‌ها در سطح معابر و اماکن عمومی نداریم در حالیکه مدفوع سگ‌ها عملاً «بمب‌های انگی» برای انتقال بیماریهای خطرناک هستند! 🔹بیماری‌های باکتریایی بسیار خطرناکی نظیر سالمونلا، کامپیلوباکتر، اشریشیاکلی و کلستریدیوم دیفیسیل و بیماری‌های انگلی نظیر توکسوکاریازیس، لارو مهاجر پوستی، اکینوکوکوس، ژیاردیا و کریپتوسپوریدیوم بیماری‌هایی هستند که از طریق مدفوع سگ‌ها به انسان منتقل شوند. 🔹متاسفانه طی این سالها، محل بازی کودکان در پارک‌ها به مکانی برای ابتلا به انواع انگل‌ها و باکتری‌ها تبدیل شده است که جان و سلامتی کودکان را به شدت تهدید می‌کند. tn.ai/2751378
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ثابتی: قضیه عزل امام جمعه لواسان چه بود؟ 🌀| تقوی عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: گزارشی را به اقای علی اکبری دادند و این تصمیم گرفته شد البته بنده با این تصمیم مخالف بودم و عقیده دارم آقای لواسانی انسانی دلسوز برای مردم بود. 💢ثابتی: این تغییر یک تصمیم نمادین بود و این پیام را به سایر ائمه جمعه داد که اگر می خواهید سر جایتان باقی بمانید باید ساکت باشید، تقویم خوانی کنید و عدالتخواهی نکنید! 🌀| تقوی: سوالات سختی می پرسید! ⚠️ | دیگر شنیدن این حرفای سُست نه برای کسی تازگی دارد، و نه برای گوینده، هزیـنه.
‏دوباره داعش تو عراق خروج میکنه درگیری شیعه ، شیعه تو عراق نتیجش خروج دوباره ی داعش هست دوباره داعش عراقو میگیره بزرگترین عامل نابودی گروهی ، یه عده بخاطر ، و هست ‎
یکی از اهداف سند ۲۰۳۰🚶‍♂ التماس تفکر
ایرنا 🔴قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ارزان تر از سطح شهر بوده و هر کیلو مرغ بسته‌بندی شده ۴۷ هزار و ۹۰۰ تومان در حال عرضه است. به گزارش سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در راستای حمایت از خانوار و کسب رضایت شهروندان، همچنان قیمت بسیاری از محصولات در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با قیمت پایین‌تری نسبت به سطح شهر عرضه می‌شود و براساس نرخنامه امروز سازمان مدیریت میادین هر کیلوگرم مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) با قیمت ۴۷ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود. قیمت انواع گوشت مرغ، قطعه بندی، بسته‌بندی، فرآورده‌ها و انواع آلایش خوراکی تازه مرغ به شرح زیر اعلام شده است؛ بازوی کبابی ساده هر کیلوگرم ۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان، بال کبابی ساده (بدون نوک بال) هر کیلوگرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان. جگر مرغ بسته‌ای ۴۰۰ گرمی ۹ هزار و ۹۰۰ تومان. جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده هر کیلوگرم ۹۶ هزار و ۴۰۰ تومان. ران مرغ بدون پوست بدون دنبالیچه، ‌ چربی، سرساق هر کیلوگرم ۶۸ هزار و ۸۵۰ تومان. ران و سینه بدون پوست، بدون دنبالیچه، شش، گردن، بال و بازو هر کیلوگرم ۷۴ هزار و ۲۰۰ تومان. ساق مرغ بدون پوست و سر ساق هر کیلوگرم ۸۱ هزار و ۹۰۰ تومان. سینه با استخوان بدون پوست، شش، گردن، بال (با بازو) هر کیلوگرم ۷۹ هزار و ۶۰۰ تومان. سینه با استخوان بدون پوست، شش، گردن، بال(بدون بازو) هر کیلوگرم ۸۱ هزار و ۳۰۰ تومان. سینه بدون استخوان(شنیسل بدون آرد با بازو) هر کیلوگرم ۹۴ هزار و ۷۰۰ تومان. سینه بدون استخوان(شنیسل بدون آرد بدون بازو) هر کیلوگرم ۹۶ هزار و ۴۰۰ تومان. فیله مرغ هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار و ۶۰۰ تومان. گردن مرغ بدون پوست هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان. مخلوط بال و بازو کبابی ساده هر کیلوگرم ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان. مغز ران بدون پوست و بدون استخوان کعب ران هر کیلوگرم ۷۴ هزار و ۲۰۰ تومان. به گزارش ایرنا، حدود ۳۰۰ میدان و بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است
ایران در پیامی دراماتیک به اسرائیل و کشورهای غربی: قابلیت ساخت بمب راداریم محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران صبح امروز گفت: ایران توانایی تولید بمب اتمی را دارد، اما هیچ قصدی برای این کار ندارد. سخنان اسلامی در حالی است که گزارش سایت «ایران اینترنشنال» وابسته به اپوزیسیون ایران منتشر شده است که بر اساس آن کانال تلگرامی نزدیک به سپاه پاسداران از «پروژه عماد» برای تولید بمب اتم خبر داده است. که در ایران فوق محرمانه تلقی می شود، همزمان در تاسیسات اتمی فردو ادامه خواهد داشت و در صورت حمله به تاسیسات اتمی نطنز انجام خواهد شد همچنین گزارش شده است که سپاه پاسداران ویدئویی از سانتریفیوژهای پیشرفته IR-6 در تاسیسات زیرزمینی فردو منتشر کرده است که به ادعای آنها می تواند «برنامه هسته ای ایران را در یک چشم به هم زدن به برنامه تسلیحاتی هسته ای تبدیل کند». بر اساس این گزارش، این پروژه مخفی به دلیل ترس از آسیب پذیری تاسیسات هسته ای نطنز ایجاد شده است، علیرغم ادعای آنها مبنی بر مقاوم بودن تاسیسات در فردو در برابر هرگونه حمله، حتی بمب های هسته ای.
637034500977962766-1-.mp3
3.46M
شب چهارم نوحه با صدای حر و آزاده ای اگه هستی با اگه میخوای حر بشی بلند بگو
✨ بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 🗓 امروز: ☀️ ۱۱ مرداد ‌ماه ‌ 1401 🌙 ۴ محرم‌الحرام 1444 🌲 ۲ اوت 2022 📿 : "یا اَرْحَمَ الرَّاحِمین" ای مهربان ترین مهربانان
سلبریتی بودن به سبک محسن چاوشی ▪️آزادی ۱۵۵۶زندانی غیرعمد، ▪️تامین هزینه‌ی درمان ۱۲۵۰بیمار، ▪️تامین دیه‌ی ۷۵محکوم به اعدام ▪️و تامین کمک‌هزینه‌ی ۲۵مسکن، بخشی از فعالیت‌های انسان‌دوستانه این خواننده سرشناس است 🔹به‌گزارش مهر، محسن چاوشی هم‌زمان با فرارسیدن سال‌روز تولدش با انتشار نوشته‌ای در فضای مجازی از مردمی که با او در آزادی زندانیان و تامین کمک‌هزینه برای نیازمندان همراهی کرده و می‌کنند، قدردانی کرد. 🔹در بخشی از ‌گزارش مفصل خبرگزاری مهر آمده است: محسن چاوشی از جمله خوانندگان خبرساز کشورمان است که با وجود عدم برگزاری کنسرت و کم‌ترین حضور در مجامع فرهنگی هنری همواره در سیبل حاشیه‌ها و خبرها قرار دارد و همواره خالق غافل‌گیری‌هایی است که وی را تا مدت تبدیل به یکی از چهره‌های خبرساز موسیقی می‌کند. 🔹به گفته دست‌اندرکاران ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه با کمک مخاطبان صفحه اینستاگرام محسن چاوشی در ۲سال اخیر، تعداد ۸۵۱ زندانی غیربزهکار تحت حمایت ستاد دیه کشور با رقم اهدایی ۷میلیارد و ۴۵۰میلیون تومانی علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان صفحه اجتماعی این خواننده از بند حبس رهایی یافته‌اند…
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه وداع جانسوز دختر شهید مدافع حرم تاش موسی(از شهدای خان طومان) با پدرش در حرم امام رضا علیه السلام