بـه خاک کربلا سجدهِ کرده ام عمری
که بوی تربت پاک تـو خیزد از کفنم
کریم تر ز کریمان روزگار تویی
گناه کارتر از هر گناهکار منم
🔹ولادت امام حسین(ع) مبارک باد
#بسیج_کارکنان_دانشگاه_علامه_طباطبایی
☫@me_atu☫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ روایت شهیدی که شب قبل از شهادتش، از حادثه کرمان خبر داشت
#روایت_شهدای_کرمان
#شهید_محمد_تاجیک
#شهدای_افغانستانی_حادثه_کرمان
#بسیج_کارکنان_دانشگاه_علامه_طباطبایی
☫@me_atu☫
🔴 تراکت پخش شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن با موضوع نقش #خواص در انتخابات
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_امیرکبیر
#بسیج_کارکنان_دانشگاه_علامه_طباطبایی
☫@me_atu☫
🔴 روایت دانشجویان از تریبون آزاد انتخاباتی
🖇 در یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ برنامهی تریبون آزاد در مسیر و زمان راهپیمایی روبهروی شهرداری برگزار شد.
🔻 در ابتدای برنامه مجری محترم، مردم را به شرکت در برنامه دعوت نمود و افراد برای صحبت روی صحنه حاضر شدند. در ادامه صحبت آنها را ذکر میکنیم.
🔻 اگر رای بدهیم دلیل این نیست که گله مند نیستیم.
🔻 اگر این انقلاب را مثل یک اتوبوس در نظر بگیریم شاید جوراب یکی از افراد بو بدهد شاید یکی در اتوبوس شیطنت کند و حق دیگران را ضایع کند که البته قابل قبول نیست ولی راننده و مسیر اتوبوس مطمئن است.
🔻 من کارگر بیکارم و با یارانه زندگی میکنم اما وظیفهی خودم می دانم که در انتخابات و راهپیمایی شرکت کنم.
🔻 با فکر انتخاب کنیم. وکیل فرستادیم مجلس ۶۵ درصد جلسات غایب هست . شرایط بد به دلیل انتخاب نادرست و انتخاب نکردن هست.
🔻 اگر در ما رشدی نباشد؛ پسرفت هست. اگر دیگران را به رای دادن دعوت نکنیم در آینده خودمان هم از این راه جدا خواهیم افتاد. اگر فقط خودمان بیاییم راهپیمایی و رای بدهیم اشتباه است.
🔻 ما مردم از مسئولین بالا تریم و تا زمانی که مسئولین را به صندلی پاسخگویی نکشانیم اوضاع درست نخواهد شد.
🔻 من سال قبل هم در همین تریبون آزادها شرکت کردم . نتیجه اش چه شد ؟ چرا این برنامه ها در طول سال انجام نمیشود و فقط در بازه های خاصی است؟ اصلا این صحبت ها و صدای مردم به گوش مسئولین می رسد؟
🔘 تریبون آزاد با تلاش #بسیج_دانشجویی #دانشگاه_باهنر_کرمان تا پایان راهپیمایی و متفرق شدن جمعیت به فعالیت پرداخت.
#بسیج_کارکنان_دانشگاه_علامه_طباطبایی
☫@me_atu☫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 در چهارمین کافه گفتگو چه گذشت؟!
📍 با مردم برای مردم
🔻 بعد از انتخابات هم یقه وعدههای نماینده رو میگیریم؟!
📆شنبه ۲۱ بهمن ماه
📍مشهد، بازار رضا
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_علومپزشکی_مشهد
#بسیج_کارکنان_دانشگاه_علامه_طباطبایی
☫@me_atu☫
🔴 حاج قاسم نوستالژی نیست!
🔻روش شناسی پاسخگو کردنِ جناحها، احزاب و کارگزاران است.
اتخاذ صداقت و خدمتگزاری به مردم و گذار از گروه گرایی و سیاستزدگیها در مقابل امتیازطلبیها، محافظهکاریها، افراط و تفریطها در محیط ملی از جمله معیارهای کنشگری است؛ لذا ضرورت دارد که کارگزاران را با آن مورد گفتگوی انتقادی، سنجش و راستیآزماییِ میدانی قرار دهند تا از خوانشهای نوستالژیک یا انتزاعی و یا صرفا خاطرهبازی با حاج قاسم پرهیز شود.
🔻از منظر امام و مکتب امام (ره)، حاج قاسم فتحالفتوح این انقلاب است. در پیام حضرت امام به مناسبت پیروزی در عملیات طریقالقدس و فتح بستان، ایشان افرادی را که چنین فتح بزرگی را رقم زدند، فتحالفتوح خواندند. انسانهای با ایمان، پرتلاش و دارای روحیهی شهادتطلبی هستند که میتوانند چنین کارهای بزرگی را رقم بزنند. این روحیه را حاج قاسم ۴۰ سال پس از دوران جنگ هم همراه خود داشت و از خود نَراند. پس از مبارزه با صدامیان، عَلَم مبارزه با اشرار را در جنوب شرق کشور برافراشت تا بساط غارتگری را جمع کند. او پس از اتمام این کار هم از پای ننشست و با حکم رهبر انقلاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد و تا آخرین لحظهی عمر مبارک در این پست به معنای واقعی کلمه خدمت کردند.
🔻حاج قاسم از حکمت عملی به حکمت نظری رسید.
حاج قاسم با اینکه اهل تحقیق و کتابخوانی و مطالعات مردم شناسانه و تاملات راهبردی پیرامون جنبشها و نهضتها بود، اما مدارج علمی رسمی بالایی نداشت. در عوض بیش از چهل سال برای قرب الهی و دریافت حقیقت و معرفت، سنگر به سنگر، کوه به کوه، خاکریز به خاکریز، جبهه به جبهه و شهر به شهر و کشور به کشور طی طریق کرد. حاج قاسم برای دریافتن حقایق مادی و معنوی آنگونه که در تعریف حکمت گفته می شود اول از نفس خودش، از بدنش، از علائق و از سلائقاش و از سازمان اداریاش و تعصبات مذهبیاش به سود ولایت الهی گذشت و خود را خدمتکار رهایی انسان نمود. او پس از این همه کار بدون وقفه و خستگیناپذیر به درجهی حکمت رسید. شد حکیم نظامی. البته میتوان گفت نظامی حکیم، اما او که میلی نداشت تا نظامی شود، درست همانند مصطفی چمران که دانشمندی هستهای بود ولی دست قضا و قدر الهی او را فرماندهای نظامی کرد. حاج قاسم از حکمت عملی به حکمت نظری رسید، زیرا او درسهای متعارف نخواند بود و سیر و سلوکی نکرده بود تا با نفس ساخته و پرداخته مشغول به کار شود؛ بلکه او آنقدر در بیابانها و دشتها به دنبال دشمنان خدا گشت و آنقدر با خدای خود راز و نیاز کرد تا توانست به این مقام برسد.
🔻حضرت امام از آن جمله افرادی بود که از حکمت نظری به عملی رسید. امام را تفسیر سورهی حمدش به مبارزه با آمریکا کشاند. این ساده نیست که آدم صبح از خواب بیدار شود و بگوید آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. در پشت این حرف، سالها سیر و سلوک و گریههای شبانه نهفته است.
صدق یعنی در ارتباط با اهداف و آرزوها صادق بودن. اخلاص یعنی دنبال دیده شدن نبودن.
🔻حال آنچه عیان است، با توجه به ادامهی حیات پرثمر و تمدنی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، نیاز به وجود یک الگوی میدانی وجود دارد که مکتب حاج قاسم از این حیث بسیار کارآمد میباشد. دو ویژگی شاخص و مهم این مکتب، اخلاص و صدق است. صدق یعنی در ارتباط با اهداف و آرزوها صادق بودن؛ یعنی بدون وقفه و خستگیناپذیر برای تحقق آنها حرکت کردن؛ یعنی مصداق آیهی شریفه «...من المؤمنین رجال صدقوا ما عهدوا الله...» بودن. اخلاص یعنی دنبال دیده شدن نبودن؛ اهل تظاهر و ریا نبودن و همین است که باعث برکت کار میشود. این حجم از کار و مسئولیت را یک نفر نمیتواند انجام دهد؛ اینها نشاندهندهی اخلاص است.
#یادداشت
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_خواجه_نصیر
#بسیج_کارکنان_دانشگاه_علامه_طباطبایی
☫@me_atu☫