هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۲
↩️ شامل آیات ۱۴۸ تا ۱۵۴ سوره مبارکه #نساء
🔻امام علی (علیهالسلام) میفرمایند:
«اِنَّ القُرآنَ ظاهِرُهُ اَنیقٌ وَ باطِنُهُ عَمیقٌ»؛
ظاهر قرآن شگفتانگیز و زیبا و باطنش ژرف و عمیق است.
📚 (اصول کافی ۲/۵۹۹)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🔰 بخش چهارم
🚨چت بات های مجهز به هوش مصنوعی چقدر موثر هستند؟
پیشرفت های دیجیتال انتظارات مشتریان را افزایش می دهد. مصرف کنندگان و خریداران تجاری نسبت به پیشینیان خود آگاه تر و کمتر وفادار هستند. آنها به دنبال تجربیات شخصی سازی شده مبتنی بر اعتماد و درک هستند و برای یافتن آنها به خرید می پردازند.
۸۰ درصد از مشتریان موافق هستند که تجربه ای که یک شرکت ارائه می دهد به اندازه محصولات و خدمات آن مهم است و ۸۲ درصد از مشتریان انتظار دارند تنها با صحبت با یک نماینده، مشکلات پیچیده را حل کنند. استاندارد برای تجربه های با کیفیت و کارآمد بالاتر از همیشه است.
اینجاست که چت بات های مجهز به هوش مصنوعی وارد می شوند . این در حالی است که فناوری نمیتوانند جایگزین انسانها شوند، با پاسخ دادن به سوالات آسان و جمعآوری اطلاعات مهمی که نمایندگان برای حل سریع مشکلات مشتریان به آن نیاز دارند، به سرعت بخشیدن به تجربه پشتیبانی مشتری کمک میکنند.
🔹 خدمات چت بات ها به شرکت ها
به طور خاص، چت باتهای هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکنند تا به روشهای زیر خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهند:
● زمان انتظار مشتری را کاهش دهید. چتباتها زمان انتظار مشتریان را در صف کاهش میدهند. افراد به جای اینکه منتظر ایمیل، تماس تلفنی یا پاسخ از کانال دیگری باشند، فوراً به سؤالات رایج پاسخ میدهند.
● کمک به حل مشکلات مشتریان . چت بات ها به عنوان متحد یک شرکت در رقابت برای حل سریع موارد پشتیبانی عمل می کنند. آنها میتوانند بلافاصله به سؤالات سادهای برای مشتریان پاسخ دهند تا آنها را خوشحالتر کنند و میتوانند این کار را بارها و بارها انجام دهند. در نتیجه، پرونده های کمتری برای حل و فصل عوامل پشتیبانی ثبت می شود.
● نیاز های کسب و کار را شناسایی کنید. چت باتهای مجهز به هوش مصنوعی با مدیریت تعاملات اولیه پشتیبانی با مشتری ، به اپراتور کمک میکنند. به عنوان مثال، یک چت بات ممکن است یک سری سوالات از خدمات وب سایت از مشتریان بپرسد . سپس می توانند از این اطلاعات برای شخصی سازی تعاملات آینده با مشتری استفاده کنند.
چت باتهای هوش مصنوعی پتانسیل بسیار زیادی را در شخصی سازی تجربیات مشتریان ارائه میکند. وقتی مشتریان را از قبل می شناسید و از او دیتا در اختیار دارید، هوش مصنوعی میتواند تجربه بی نظیر شخصی سازی کاربران را بهبود ببخشد.
شبیه سازی کامل تعاملات انسانی با یک برنامه کامپیوتری ممکن است دشوار باشد. مگر اینکه بخواهید آزمون هوش مصنوعی تورینگ را به همراه هوش مصنوعی قبول بشید.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
19.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 راهحل مشکل افزودن فونت به کاین مستر رو بلدی؟ 🤔
بالاخره انتظارها به سر رسید
و بعد از مدتها، سازندههاش سر عقل اومدن و این مشکل بزرگ رو حل کردن 😍
.
پس کلیپ بالا رو با دقت ببین 👀☝️
.
خداروشکر امکان سرچ توی بخش صوت و فروشگاه و یهسری امکانات جدید دیگه هم
(که توی پستهای آینده درموردشون صحبت میکنم) اضافه شده🥰
🌸هزینه آموزش: صلوات
بهنیت سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) به تعداد دلخواه 😍
#کاین_مستر
#افزودن_فونت
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #آموزشی #سید_تراب
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
6.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۳
↩️ شامل آیات ۱۵۵ تا ۱۶۲ سوره مبارکه #نساء
🔻امام علی (علیهالسلام) میفرمایند:
«فیهِ رَبیعُ القُلوبِ وَیَنابیعُ العِلمِ وَ ما لِلقَلبِ جِلاءٌ غَیرُهُ»؛
قرآن بهار دلها و چشمههای دانش است و دل را جز به وسیله آن جلایی نیست.
📚 (نهج البلاغه خطبه ۱۷۶)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
هدایت شده از گنجینه دانش
چین باتری هسته ای را برای گوشی های هوشمند اختراع کرده است که نیازی به شارژ ندارد
توسعه Betavolt کوچکتر از یک سکه است - حتی با چنین باتری مینیاتوری، هر ابزاری بدون شارژ مجدد به مدت 50 سال کار می کند.
📌 #گنجینه_دانش
📌 #اطلاعات_عمومی
📌 #دانستنی_ها
📌 #واقعیت_روز
🆔 @General_info
🚨 طراحی سرعت در شبکه های اجتماعی
✍️ #کاریکاتور از أحمد رحمة
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی
👇
🆔 @media313
🔰 بخش پنجم
🚨چت بات ها در صنایع مختلف چگونه استفاده می شوند؟
شرکت ها در هر صنعتی از این فناوری ها برای اهداف مختلف سود می برند. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده روزانه از چت بات ها آورده شده است.
🔸 تجارت الکترونیک و خرده فروشی
فروشگاههای آنلاین از چتباتها بهعنوان نمایندگی خدمات مشتری برای ارائه اطلاعات محصول، ارائه توصیههای شخصیشده محصول، و پردازش سفارشها و درخواستهای بازگشت استفاده میکنند.
🔸 خدمات مالی
بانکها و اتحادیههای اعتباری از چتباتها بهعنوان عوامل هوشمندی استفاده میکنند که میتوانند به سؤالات مشتریان پاسخ دهند، مانده حسابها و صورتحسابها را ارائه کنند، تراکنشهای اساسی را انجام دهند و در مورد پسانداز و سرمایهگذاری مشاوره دهند.
🔸مراقبت های بهداشتی
بیمارستانها و کلینیکها از رباتهای گفتگو برای اهدافی مانند برنامهریزی قرار ملاقات، ارائه اطلاعات دارویی و کمک به بیماران در یافتن نزدیکترین مکانهای مطب استفاده میکنند.
🔸تحصیلات
از این فناوری برای بازخورد دانش آموزان، ارزیابی معلمان و کمک های اداری استفاده می شوند.
🔸بیمه
در صنعت بیمه، بات های مکالمه ای ها به عنوان نمایندگان مجازی و مشاوران برای ثبت ادعاها، ارائه به روز رسانی وضعیت و انجام سایر وظایف اساسی عمل می کنند و انسان ها را برای انجام کارهای پیشرفته تر آزاد می کنند.
🔸خدمات
چتباتها به تولیدکنندگان در مدیریت و مشارکت فروشنده، کمک خدمه، تعمیر و نگهداری محل کار، فراخوان محصول و وظایف منابع انسانی کمک میکنند.
🔸گردشگری
خطوط هوایی و شرکتهای مهماننوازی از چتباتها بهعنوان عوامل تعاملی استفاده میکنند که به مشتریان در تهیه بلیط، بررسی آنلاین و سایر ترتیبات سفر کمک میکنند.
🔹 کاربردهای چت بات در کسب و کار
اکنون به این موضوع پرداخته میشود که در چه قسمتهایی از کسب و کار و چه هدفی میتوان از چت بات ها و مزیت های آن استفاده کرد.
🔸 جوابدهی به سؤالات پرتکرار
یکی از مهمترین مکانهایی که چت بات به کار میآید، جواب دادن به پرسشهای تکراری مشتریان است. هر روز ممکن است یک کسب و کار بارها مجبور شود به یک سری سوال ثابت جواب دهد و زمان و توان خود را تلف کند. کافیست که یک چت بات در سایت گذاشته شود که این سؤالها و جوابهایشان را در خود داشته باشد و توجه به شرایط مختلف، آنها را در دید مشتری قرار دهد. مثلاً در صفحه اول سایت میتوان سوالات مربوط به محصولات و شرایط خرید نشان داده شده و در صفحه نهایی کردن خرید سوالات مربوط به ارسال و تعویض کالا آورده شود.
🔸 خدمات فروش
چت بات ها میتوانند در بسیاری از مواقع به کمک پشتیبانهای فروش بیایند. از گرفتن درخواستهای برگشت کالا، پیگیری سفارشها و دادن کد پیگیری پستی گرفته تا آموزشهای استفاده از محصول، همه جزئی از این کمکها هستند. چت بات ها میتوانند اطلاعات خرید مشتریان را از سایت گرفته و در بقیه مراحل آنها را کمک کنند.
امروزه چت بات ها می توانند کل مکالمات را انجام دهند. حتی برخی از افراد حتی عاشق همراهان مجازی مانند siri شدند.
اما در بیشتر مواقع، چت بات ها به کسبوکارها در انجام فعالیتهای روزمره کمک میکنند.
همچنین چت بات ها به ساده سازی خدمات مشتری، بازاریابی و سایر فرایندهای تجاری کمک می کنند.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
8.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 آموزش رفع مشکل کپ کات
اگر موقع کار با این برنامه، به مشکل خوردی این فیلم رو ببین حتما 👁👁
🌼 هزینه آموزش: صلوات
بهنیت سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج) به تعداد دلخواه 😍
این کلیپ رو برای دوستاتون هم بفرستین 🤩
#آموزشی #کپ_کات #ساخت_کلیپ #سید_تراب
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۴
↩️ شامل آیات ۱۶۳ تا ۱۷۰ سوره مبارکه #نساء
🔻امام علی (علیهالسلام) میفرمایند:
«اَفضَلُ الذِّکرِ القُرآنُ بِهِ تُشرَحُ الصُّدورِ وَ تَستَنیرُ السَّرائِرِ»؛
برترین ذکر، قرآن است، به وسیله آن سینهها گشوده و پوشیدهها روشن شود.
📚 (شرح غررالحکم ۲/۴۵)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫