هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
6.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۳
↩️ شامل آیات ۱۵۵ تا ۱۶۲ سوره مبارکه #نساء
🔻امام علی (علیهالسلام) میفرمایند:
«فیهِ رَبیعُ القُلوبِ وَیَنابیعُ العِلمِ وَ ما لِلقَلبِ جِلاءٌ غَیرُهُ»؛
قرآن بهار دلها و چشمههای دانش است و دل را جز به وسیله آن جلایی نیست.
📚 (نهج البلاغه خطبه ۱۷۶)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
هدایت شده از گنجینه دانش
چین باتری هسته ای را برای گوشی های هوشمند اختراع کرده است که نیازی به شارژ ندارد
توسعه Betavolt کوچکتر از یک سکه است - حتی با چنین باتری مینیاتوری، هر ابزاری بدون شارژ مجدد به مدت 50 سال کار می کند.
📌 #گنجینه_دانش
📌 #اطلاعات_عمومی
📌 #دانستنی_ها
📌 #واقعیت_روز
🆔 @General_info
🚨 طراحی سرعت در شبکه های اجتماعی
✍️ #کاریکاتور از أحمد رحمة
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی
👇
🆔 @media313
🔰 بخش پنجم
🚨چت بات ها در صنایع مختلف چگونه استفاده می شوند؟
شرکت ها در هر صنعتی از این فناوری ها برای اهداف مختلف سود می برند. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده روزانه از چت بات ها آورده شده است.
🔸 تجارت الکترونیک و خرده فروشی
فروشگاههای آنلاین از چتباتها بهعنوان نمایندگی خدمات مشتری برای ارائه اطلاعات محصول، ارائه توصیههای شخصیشده محصول، و پردازش سفارشها و درخواستهای بازگشت استفاده میکنند.
🔸 خدمات مالی
بانکها و اتحادیههای اعتباری از چتباتها بهعنوان عوامل هوشمندی استفاده میکنند که میتوانند به سؤالات مشتریان پاسخ دهند، مانده حسابها و صورتحسابها را ارائه کنند، تراکنشهای اساسی را انجام دهند و در مورد پسانداز و سرمایهگذاری مشاوره دهند.
🔸مراقبت های بهداشتی
بیمارستانها و کلینیکها از رباتهای گفتگو برای اهدافی مانند برنامهریزی قرار ملاقات، ارائه اطلاعات دارویی و کمک به بیماران در یافتن نزدیکترین مکانهای مطب استفاده میکنند.
🔸تحصیلات
از این فناوری برای بازخورد دانش آموزان، ارزیابی معلمان و کمک های اداری استفاده می شوند.
🔸بیمه
در صنعت بیمه، بات های مکالمه ای ها به عنوان نمایندگان مجازی و مشاوران برای ثبت ادعاها، ارائه به روز رسانی وضعیت و انجام سایر وظایف اساسی عمل می کنند و انسان ها را برای انجام کارهای پیشرفته تر آزاد می کنند.
🔸خدمات
چتباتها به تولیدکنندگان در مدیریت و مشارکت فروشنده، کمک خدمه، تعمیر و نگهداری محل کار، فراخوان محصول و وظایف منابع انسانی کمک میکنند.
🔸گردشگری
خطوط هوایی و شرکتهای مهماننوازی از چتباتها بهعنوان عوامل تعاملی استفاده میکنند که به مشتریان در تهیه بلیط، بررسی آنلاین و سایر ترتیبات سفر کمک میکنند.
🔹 کاربردهای چت بات در کسب و کار
اکنون به این موضوع پرداخته میشود که در چه قسمتهایی از کسب و کار و چه هدفی میتوان از چت بات ها و مزیت های آن استفاده کرد.
🔸 جوابدهی به سؤالات پرتکرار
یکی از مهمترین مکانهایی که چت بات به کار میآید، جواب دادن به پرسشهای تکراری مشتریان است. هر روز ممکن است یک کسب و کار بارها مجبور شود به یک سری سوال ثابت جواب دهد و زمان و توان خود را تلف کند. کافیست که یک چت بات در سایت گذاشته شود که این سؤالها و جوابهایشان را در خود داشته باشد و توجه به شرایط مختلف، آنها را در دید مشتری قرار دهد. مثلاً در صفحه اول سایت میتوان سوالات مربوط به محصولات و شرایط خرید نشان داده شده و در صفحه نهایی کردن خرید سوالات مربوط به ارسال و تعویض کالا آورده شود.
🔸 خدمات فروش
چت بات ها میتوانند در بسیاری از مواقع به کمک پشتیبانهای فروش بیایند. از گرفتن درخواستهای برگشت کالا، پیگیری سفارشها و دادن کد پیگیری پستی گرفته تا آموزشهای استفاده از محصول، همه جزئی از این کمکها هستند. چت بات ها میتوانند اطلاعات خرید مشتریان را از سایت گرفته و در بقیه مراحل آنها را کمک کنند.
امروزه چت بات ها می توانند کل مکالمات را انجام دهند. حتی برخی از افراد حتی عاشق همراهان مجازی مانند siri شدند.
اما در بیشتر مواقع، چت بات ها به کسبوکارها در انجام فعالیتهای روزمره کمک میکنند.
همچنین چت بات ها به ساده سازی خدمات مشتری، بازاریابی و سایر فرایندهای تجاری کمک می کنند.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313
8.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 آموزش رفع مشکل کپ کات
اگر موقع کار با این برنامه، به مشکل خوردی این فیلم رو ببین حتما 👁👁
🌼 هزینه آموزش: صلوات
بهنیت سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج) به تعداد دلخواه 😍
این کلیپ رو برای دوستاتون هم بفرستین 🤩
#آموزشی #کپ_کات #ساخت_کلیپ #سید_تراب
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی
👇
🆔 @media313
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۱۰۴
↩️ شامل آیات ۱۶۳ تا ۱۷۰ سوره مبارکه #نساء
🔻امام علی (علیهالسلام) میفرمایند:
«اَفضَلُ الذِّکرِ القُرآنُ بِهِ تُشرَحُ الصُّدورِ وَ تَستَنیرُ السَّرائِرِ»؛
برترین ذکر، قرآن است، به وسیله آن سینهها گشوده و پوشیدهها روشن شود.
📚 (شرح غررالحکم ۲/۴۵)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_نساء
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🚨 مایکروسافت عنوان باارزش ترین شرکت جهان را از اپل ربود.
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی
👇
🆔 @media313
15.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 سعید و آتش زدن انبار دارو
↩️ برگرفته از یک پرونده واقعی..
#سواد_امنیتی
🏷 #سوادرسانه #سواد_رسانه | #موساد #نفوذ
👇
🆔 @media313
🔰 بخش ششم
🚨انواع اصلی چت بات ها
🔸 صوتی: میلیون ها نفر از الکسا یا سیری آمازون استفاده می کنند بدون اینکه به آنها به عنوان چت بات فکر کنند. اما این دقیقا همان چیزی است که این دستیاران مجازی به کمک پردازش گفتار انجام میشوند.
🔸 خدمات مشتری: آنها می توانند به سؤالات مربوط به محصولات یا خدمات پاسخ دهند و به شما در پیگیری سفارش یا ارسال کمک کنند.
پیشرفته: آنها شماره تلفن، ایمیل و سایر اطلاعات تماس را جمع آوری می کنند (معمولاً با ارائه مشوق هایی مانند تخفیف یا منابع رایگان).
رسانه های اجتماعی: این ربات ها می توانند از طریق کانال های اجتماعی پیام ارسال کنند و شامل ربات های فیس بوک، اینستاگرام یا واتس اپ می شوند.
🔸 چت بات های همراه: بسیاری از مردم برای سرگرمی و همراهی با آنها تعامل دارند. آنها مانند دوستان مجازی هستند.
🔸 پرسش و پاسخ: این چت بات ها جایگزینی برای کتابخانه ها هستند و به سوالات تکراری مشتریان پاسخ می دهند.
🔹 چت بات ها چگونه می توانند خدمات مشتری را بهبود بخشند؟
چت بات های مکالمه ای بسیار محبوب هستند، به خصوص در میان نسل جوان خریداران آنلاین. حدود ۴۰ درصد از مشتریان فروشگاه آنلاین ها به طور منظم با چت بات ها تعامل دارند. آنها تجارب خرید یکپارچه و موثر را ارائه می دهند.
چت بات خدمات به مشتری می تواند معمولی ترین سناریوهای خدمات مشتری را به تنهایی مدیریت کند و یا در صورت بروز مشکل غیر عادی می تواند اپراتورها را مطلع کند.
🔸 دستیارهای مجازی که از هوش مصنوعی و NLP استفاده میکنند، رضایت مشتری را با موارد زیر افزایش میدهند :
● ارائه رابط های مکالمه ای که استفاده از آنها آسان است
● در دسترس بودن هم از طریق مرورگرها و هم از طریق برنامه های تلفن همراه
● ارائه پاسخ سریع و خدمات شبانه روزی
چت بات ها در فضای تبلیغات نیز موثر هستند. تبلیغات پاپ آپ قدیمی بسیار مزاحم هستند و ۷۳ درصد از مصرف کنندگان آنلاین از آنها متنفرند. با کمک هوش مصنوعی میتوانید بسیار موثر تر تبلیغات انجام دهید.
ادامه دارد...
🏷 #سوادرسانه | #سواد_رسانه #فضای_مجازی #هوش_مصنوعی #چت_بات
👇
🆔 @media313