eitaa logo
آرما مدیا
4.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️دشمن شناسی و عملیات روانی 💢یکی از روش هایی که می توان دشمن را در شناخت موضع دچار اشتباه کرد عدم واکنش نسبت به ضربه های ساده و سطحی است چراکه واکنش نسبت به یک ضربه میزان اثرپذیری و نفوذپذیری را مشخص می کند این فایل گیف به خوبی این تکنیک عملیات روانی را به تصویر کشیده است ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
💢پراستفاده‌ترین زبان‌ها در محتوای اینترنت 🔻در حال حاضر سهم محتوای فارسی از فضای اینترنت 2/1 درصد است و در جایگاه هشتم دنیا قرار دارد. 📚ایسنا ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
♨️ قابلیت بعدی اینستاگرام: پیشنهاد افراد برای آنفالو 🔺ظاهرا قابلیت مذکور صفحات دنبال شده را دسته بندی کرده و مدیریت آنها را برای کاربر راحت تر می کند. 🔺بر اساس اسکرین شات منتشر شده (تصویر بالا)این ویژگی صفحات دنبال شده را بر اساس میزان تعامل کاربر با آنها و نوع محتوا دسته بندی می کند. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
💢محبوبترین و پر استفاده‌ترین ایموجی‌ها ✍️ایموجی چهره‌ای با اشک شادی (😂) و قلب (❤️) در رأس محبوب ترین ایموجی ها هستند که بیشترین استفاده را توسط کاربران سراسر جهان داشته‌اند. این دو حدود 10 و 7 درصد کل استفاده‌ی کاربران را تشکیل داده‌اند. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞مستند" کتیبه عرش" با حضور استاد رائفی پور 📽مستندی گفت وگو محور وجذاب در خصوص نقش یهود در واقعه عاشورا 🎬کارگردان: ابوالفضل منافی پور ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
آرما مدیا
⭕️تحلیلی بر هشتگ های مورد استفاده در اعتراضات لبنان 🔺این پژوهش تحلیلی که جونز نتایج آن را نیز در توییتر منتشر کرده، می‌گوید که با توجه به تاثیر حملات مشکوک صورت گرفته در فضای مجازی ضد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تلاش کرد سر منشاء این حملات را بررسی کند و به همین علت به تاخیر حدود 6500 کامنت از 4500 صفحه توئیتر پرداخت و متوجه شد که تعداد حسابهای شرکت کننده در این هشتک‌ها افزایش قابل توجهی داشته است. 💢حساب‌هایی که همگی آنها اخیراً تاسیس شده و قدمت آنها به ماه گذشته یعنی اندکی قبل از آغاز اعتراضات در لبنان بازمی‌گردد. جونز می‌افزاید که اسامی کابران حساب‌های تازه تاسیس شده که هشتک‌های ضد سید حسن نصرلله را منتشر کرده اند، مانند نام کاربری «yel15abafkjttk0» خیلی عجیب و غریب هستند، علاوه بر اینکه این حساب ها مربوط به عربستان سعودی هستند. برخی از این حساب‌ها طی یک و نیم ماه بالغ بر 10 هزار کامنت منتشر کرده‌اند. 🔺بر اساس این گزارش کامنت‌های مربوط به اعتراضات لبنان بیش از 328 مورد است و نکته جالب اینکه بعد از لبنان بیشترین کامنت‌ها مربوط به عربستان وامارات و قطر است. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️سرگرمی بی فایده 💢القای فضای توهم و سرگرمی های بی فایده توسط برخی از اپلیکیشن ها ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️این یکی تبلیغ ساده نیست! 🔺در تازه‌ترین آگهی شرکت «روغن غنچه» از روش خاصی برای تبلیغ محصول استفاده شده ست این گونه که کارگردانی دارد مستندی درباره ی لذت آشپزی می سازد و از آدمهایی از قشرهای مختلف می خواهد درباره آن حرف بزنند آن هم با این تاکید که مبادا تبلیغ محصولی را بکنید! اما آنها مدام از روغن بنام تبلیغ حرف می زنند به عبارت دیگر از نظر آنها «روغن مورد نظر(خودلذت آشپزی) است» و نه یکی از لوازم آشپزی این یعنی تبلیغات وارد مرحله ی نوینی شده اند 💢مرحله ی خلق معنا، آنها دیگر نمی خواهند محصولشان را بخریم،چون خوبست بلکه می خواهند ما چیزی بیش از محصول را بپذیریم ،چیزی ست فراتر از محصولی ضروری قبول کنیم که،خود عمل ماست و بدون آن ما فاقد آن عمل مشخص(لذت)می شویم یعنی حس خوب آشپزی خود این روغن است نیازی هم به استدلال نیست چرا که این حرف مردم است و نه بازیگرهای تبلیغ 🔺مستندنمایی این چنین تبلیغاتی ، سریعا به ذهن ها نفوذ می کنند آن وقت بی آنکه بدانیم مدام همان محصولی را می خریم که از ما شدیدا خواسته اند و این دیگر یک تبلیغ ساده نیست! ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma