eitaa logo
آرما مدیا
4.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️افزایش بودجه سایبری پنتاگون 💢دولت ترامپ پیشنهاد 9.8 میلیارد دلاری را در مقایسه با بودجه 9.6 میلیاردی سال گذشته در حوزه سایبری وزارت دفاع پیشنهاد داده است. از این رقم 5.4 میلیارد دلار برای امنیت سایبری هزینه خواهد شد. 3.8 میلیارد دلار نیز به عملیات دیجیتالی آفندی و پدافندی اختصاص‌یافته و 2.2 میلیارد دلار نیز جهت حمایت از ماموریتهای ارتش سایبری آمریکا تعیین‌شده است. جمعا در بودجه سال آینده امریکا رقم 18.8 میلیارد دلار برای امنیت سایبری اختصاص‌یافته است. 6 میلیون دلار از این رقم به وزارت خارجه برای تأسیس دفتر امنیت سایبری و تکنولوژی‌های نوظهور اختصاص‌یافته است.
گزارش تصویری دوره سواد رسانه ای ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹وقتی شهاب حسینی، مارپیچ سکوت را دور می‌زند 🌀نظریه مارپیچ سکوت الیزابت نوئل نئومان می‌گوید اگر افراد حس کنند از نظر فکری در اقلیت قرار دارند یا احساس کنند افکار عمومی در جهت فاصله گرفتن از فکر آن‌هاست، ترجیح می‌دهند سکوت اختیار کنند وهر چقدر اقلیت بیشتر سکوت کند، مارپیچ سکوت تشدید می‌شود. 🌀اما شهاب حسینی در چنین شرایطی جایزه جشنواره کن را به امام زمان(عج) تقدیم می‌کند و تحت تاثیر جریان غالب رسانه ای یک گروه و ترس از کنار گذاشته شدن قرار نگرفته و می‌گوید اسلام در ایران برای پنجاه سال قبل نیست، از ۱۴۰۰ سال قبل تمام هنر ایران با اسلام عجین است و حافظی که دیوانش رو طاقچه خانه شماست، قرآن را با چهارده روایت از حفظ می‌خوانده است. 🌀او گرفتار مارپیچ سکوت نشده و به قول خودش می تواند بگوید ندیدم یا نشنیدم، اما نمی‌تواند بگوید نفهمیدم. معصومه نصیری ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️ اسپاتیفای در محدود کردن تبلیغات سیاسی به گوگل و توییتر پیوست. 🔸 اسپاتیفای قصد دارد در روزهای آغازین سال ۲۰۲۰ تبلیغات سیاسی را بر روی پلتفرم خود متوقف کند. 🔹اسپاتیفای که یک پلتفرم پخش موسیقی آنلاین است، ۲۱۷ میلیون کاربر دارد که بیش از ۱۱۰ میلیون از آنها از اسپاتیفای به طور رایگان استفاده می‌کنند. تبلیغات اسپاتیفای برای این گروه نمایش داده می‌شود. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تبلیغ خلاقانه مبارزه با فساد مالی و رشوه خواری مطالبه ی برخورد با فساد را از نمایندگان مجلس جدی بگیرید ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
مصرف فرهنگی ایرانیان در یک نگاه ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⁉️چه محتواهایی بیشتر در فضای مجازی دیده می شوند: ⁉️ 1- محتوایی که بر گذراندن حال تاکید دارد و به کوتاه بودن زندگی. مثل اشعار خیام 2- محتوایی که امکان محقق شدن رویاهای ما را یادآوری می‌کند. مثل جملات کوتاه و مثبت‌اندیشانه 3- محتوایی که باور به چیزهایی بزرگتر و ارزشمندتر از خودمان را نشان می‌دهد. مثل حفظ محیط زیست و کمک به فقرا 4- محتوایی که نکات ساده و مهم فراموش شده را یادآوری می‌کند. مثل عادات کوچک زندگی. 5- محتوای خنده‌دار 6- محتوای عجیب مثل کلیپ حوادث 7- محتوای نوستالژیک مثل عکس‌های قدیم تهران 8- محتوای داستانی 9- محتواهایی که مفروضات مخاطب را تایید می‌کند. 10- محتوایی که شامل اخبار فیک، دروغ و شایعه است. 11- محتوایی که احساس انسان را درگیر می کنند مانند اخبار کودکان کار. 12- محتوای چالشی. 13- محتوای سرگرم کننده. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
آمریکا برای فعالیت چند رسانه بزرگ چین محدودیت‌هایی وضع کرد 🔹دولت آمریکا اعلام کرده از این به بعد خبرنگاران چند رسانه بزرگ چین را به عنوان عوامل دولت این کشور در نظر خواهد گرفت. 🔹وزارت خارجه آمریکا سه‌شنبه به اطلاع چین رسانده، پنج خبرگزاری این کشور شامل «شینهوا»، «سی‌جی‌تی‌ان»، «رادیو چین»، «چاینا دیلی» و «پیپل دیلی» را رسماً به عنوان نمایندگان یک دولت خارجی در نظر خواهد گرفت و آنها مشمول قوانین مربوط به دیپلمات‌های مستقر در خاک ایالات متحده خواهند بود.  ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
❓فضای توییتر چه قدر انتخاباتی است؟ 🔻یک سامانه پایش و تحلیل فضای مجازی با ارائه آماری نوشت: 🔹از ابتدا تا پایان بهمن‌ماه امسال، ۹۶ هزار کاربر ۶۲۰ هزار توییت درباره انتخابات مجلس ۹۸ منتشر کرده‌اند. 🔹یک‌سوم محتواهای توییتری باهدف تحریم انتخابات منتشرشده و غالب منتشرکنندگان، مخالفان خارجی جمهوری اسلامی است که سعی در کاهش مشارکت عمومی داشتند. 🔹با نزدیکی به انتخابات، بخش زیادی از محتواها به اخبار پیرامون انتخابات و ارائه نظرسنجی‌های انتخاباتی اختصاص یافت. 🔹کاربران انقلابی با دعوت مستقیم یا غیرمستقیم به شرکت در انتخابات و با تاکید به رعایت اخلاق انتخاباتی، مردم را به انتخاب نمایندگانی متعهد جوانان باانگیزه و پویا باروحیه‌های جهادی و انقلابی تشویق کرده‌اند و برای این منظور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را معرفی کردند. 🔹با شکل‌گیری فضای رقابتی، عمده انتقادات به بررسی عملکرد جریان اصلاح‌طلب و دولت متمرکزشده و از مردم خواسته‌شده برای تشکیل مجلس قوی به جریان اصولگرایی اعتماد کنند. 🔹تنها کاندیدایی که از آن بیش از سایرین نام‌برده شده، محمدباقر قالیباف است ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️تب کاذب کرونا در فضای مجازی رو به کاهش است؛ اینستاگرام یک‌پنجم 🔹پایش شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که از عصر امروز حدود ساعت ۱۵، همزمان با مطالبه کاربران و ورود جدی‌تر وزارت بهداشت به نحوه مدیریت انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی؛ محتوای تولیدشده درباره ویروس کرونا در تلگرام، کاهش چشمگیری داشته است 🔹برخی از کانال‌های ضدانقلاب از روز گذشته با بهره‌برداری از فضای به‌هم‌ریخته اطلاع‌رسانی، شایعات متعددی را در فضای مجازی مطرح کردند که این موضوع بر دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز اثرگذار بود و موجب برخی التهابات شد 🔹در توئیتر نیز اگرچه موج شایعات گسترده‌تر و با پرداخت سیاسی بود اما فضای التهاب کرونایی آن رو به کمرنگ شدن است 🔹همچنین افت محتوای تولیده‌شده پیرامون ویروس کرونا در اینستاگرام محسوس است به‌طوری‌که طی چند ساعت گذشته پست‌های منتشرشده دراین‌باره به یک‌پنجم رسیده است 🔹در رسانه‌های رسمی نیز موج اخبار التهاب آفرین از حوالی ساعت ١٥ رو به کاهش و اخبار با مدیریت بهتری در حال انتشار است ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️پایان Privacy در جهان!؟! 💢یک استارتاپ آمریکایی یک App مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی کرده که با گرفتن یا Upload کردن عکس از یک نفر نه تنها اسم او را تشخیص میدهد بلکه ویژگی‌های خصوصی اخلاقی و رفتاری و اعتقادی او را نیز بیان میکند! 💢این App با تطبیق عکس دریافت شده با بیش از ۳ میلیارد عکس موجود در دیتابیس خود قادر است نام شخص را تشخیص داده و سوابق فکری و اخلاقی و رفتاری او را آشکار سازد! به این ترتیب می‌توان گفت که این App می تواند نقطه پایانی باشد بر Privacy در جهان! 💢دیتابیس این App از آنالیز اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی مختلف و برخی Game ها بدست آمده است. 💢یووال نوح هراری به درستی گفته که زمانیکه شما Data دارید دیگر نیاز به اعزام سرباز جهت کنترل کشورهای دیگر ندارید! ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️ بررسی واکنش کاربران توییتری به ویروس کرونا 💢بیش از یک سوم محتوا (۳۶ درصد) گریز به سخنی طنز‌آمیز و یا طرح مسائل و مشکلات جدی‌تر کشور و همچنین کنایه به موضوعات مرتبط و حتی بی‌ارتباط با این اتفاق بوده است. 💢در مجموع ۳۱ درصد توییت‌ها نیز به ضعف و کم کاری مسئولین در جهت اقدامات و پیشگیری‌های لازم، طرح این مساله برای ابراز ضدیت با نظام یا اسلام و طرح نقل قول‌ها و مباحثی به ظاهر مستند در جهت اثبات مخفی‌کاری سازمان‌ها در خصوص ورود این بیماری به کشور پرداخته‌اند. 🔺 این یافته‌ها نشان می‌دهد، استفاده از طنز و کنایه برای مرتبط کردن مسائل با یکدیگر و همچنین نگاه به شدت انتقادی، سوگیرانه و سیاسی حتی نسبت به مسائل بهداشتی و درمانی جزو ویژگی‌های اصلی بستر توییتر فارسی است و طرح نکات اصولی و یا توصیه‌ها و راهکارها در مورد مسائل، درصد کمتری از محتواها را تشکیل می‌دهند. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma