⭕️ ترندینگهای سعودی با نام براندازان ایرانی
🔻ارتش سایبری سعودی اخیرا همراه با شاهزاده ربع پهلوی پروژه ترندینگ نه به جمهوری اسلامی را در دستور کار خود دارد
🔺کیبوردهای عربی، هشتگهای عربی، "ی" های عربی و ادامه ماجرا ...
⌨ قطعا در آینده مشکل کیبورد را هم حل خواهند کرد و ما همچنان به #سواد_رسانه_ای برای تشخیص عملیاتهای آلبانیها و سعودیها نیاز داریم.
✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تناقض در صداوسیما !
🔺 تبلیغ سبک زندگی لاکچری از یک سو، و توصیه به قناعت و پایینآوردن توقعات توسط کارشناس صداوسیما از سوی دیگر !
⛔️ کدام را باور کنیم؟
✅ @media_arma
آرما مدیا
⭕️ ترندینگهای سعودی با نام براندازان ایرانی 🔻ارتش سایبری سعودی اخیرا همراه با شاهزاده ربع پهلوی پ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مراحل طراحی و ساخت کمپ سایبری اعتدال عربستان سعودی
🔺عربستان سعودی در سال ۱۳۹۶(مه ۲۰۱۷) در حاشیه نشست سران عربی_اسلامی که با ﺣﻀﻮر ﺗﺮاﻣﭗ در ریاض برگزار شده بود؛ ﻣﺮﮐﺰ ﺳﺎﯾﺒﺮی اعتدال(Global Center to Combat Extremism )(المركز العالمي لمكافحة الفكر المتطرف) را راه اندازی کرد.
🔺عمده فعالیت این مرکز به منظور #ترند کردن هشتگهای خاص و هدفمند در #توییتر بوده است.
🔺در این مرکز که صرفا به جهت فعالیت در دنیای مجازی تشکیل شده، تحلیلگران با بررسی موضوعات روز، خط مشی کارمندان برای انجام فعالیت روزانه خود در فضای مجازی را مشخص میکنند؛ تقریبا مشابه همان هدفی که گروه مجازی منافقین در #آلبانی پیگیری میکرد.
🔻استفاده از حساب های رباتیک با تعداد بالا به منظور ترند کردن هشتگ ها از دیگر وظایف این مرکز میباشد.
🔺این مرکز تقریبا در بیشتر پویشها و کمپینهای فضای مجازی در منطقه و حتی کشورهای غیرعربی شرکت میکند و میتوان اثرش را ردیابی کرد.
#⃣هشتگ مربوط به بن سلمان از جمله فعالیت های این مگسهای سایبری محسوب می شود که برای ایجاد محبوبیت پادشاهان سعودی و خصوصا بن سلمان زده شده است.
#جنگ_رسانه_ای
✅ @media_arma
⭕️ خلاقیت در تبلیغات
🔺خلاقیت و جذب مخاطب یکی از مهمترین راهبردهای رسانه ای در عصر اطلاعات است، هرچه روند تصویرسازی در فرآیند مارکتینگ خلاقانه باشد مخاطب بیشتری جذب خواهد شد.
✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#استوری
🔺بصیرت
🔺صبر و استقامت
✅ @media_arma
⭕️ تکنیک اقناع در تبلیغات سال ۱۳۲۷
🔺تبلیغ مکتوب خمیردندان در یک روزنامه در سال ۱۳۲۷ که با نام بردن از دندانپزشکانی که این خمیردندان را تایید کرده اند سعی در اقناع مخاطب داشته است.
🔺تکنیک های رسانه ای مرتباً در حال تغییر و افزایش هستند؛ تنها راه در امان ماندن افزایش #سواد_رسانه ای است ...
✅ @media_arma
⭕️ تکنیک های رسانهای
تلخیص(Abstraction):
ارائه چکیده دقیق،کوتاه و روشنی از یک پیام در چار چوب چند واژه به جای انتقال کل پیام
🔺این مهارت، توانایی سرهم بندی شرحی کوتاه، روشن و دقیق از یک پدیده است.
تلخیص همان تعریفی است که پس از خواندن یک کتاب یا تماشای یک فیلم برای دوست خود ارائه می دهید.
🔺برای این کار نخست باید پیام را ارزیابی کرده و همه بخش های آن را بشناسیم. سپس مهم ترین آن بخش ها را برگزیده و ارزشیابی کنیم. سرانجام، باید از پیام به دست آمده از ارزشیابی پیام ها، توضیح کوتاهی را سر هم کنیم. این مهارت زمانی به کار می آید که مردم می خواهند چکیده پیام را به دیگری منتقل کرده یا برای رسانه ای دیگر رمزگذاری کنند تا بتوانند برای مراجعه آینده به آن تکیه کنند.
✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تحریف نقلقول
🔺ویدئو آموزنده که نشان میدهد وقتی یک مطلب در طی زمان بین افراد مختلف رد و بدل میشود تغییرات زیادی در آن ایجاد شده و چه بسا صورت اولیه خودش را به طور کلی از دست بدهد!
✅ @media_arma
⭕️ چرخه ویرانگرِ شایعه!
🔺یک شایعه چگونه پخش میشود و چه اثری بر سلامت فکری جامعه دارد؟
✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چگونه تشخیص دهیم اکانت توییترمان شادوبن شده یا خیر؟
🔺سایت ذکر شده در کلیپ( Shadowban.eu )
💢 #کلیپ_آموزشی
✅ @media_arma
🔴گفتمانسازی در رسانههای جهانی
🔺یکی از مهمترین کارکردهای رسانه در چند دهه اخیر گفتمان سازی است. «گفتمان» از جمله مفاهيم مهم و كليدى است كه در شكل دادن به تفكر فلسفى اجتماعى و سياسى مغرب زمين نيمه دوم قرن بيستم، نقش به سزايى داشته است.
✅ @media_arma
🔴گفتمانسازی در رسانههای جهانی
🔺گفتمانها درباره موضوعات صحبت نكرده و هويت موضوعات را تعيين نمی كنند. آنها سازنده موضوعات بوده و در فرايند اين سازندگى، مداخله خود را پنهان می دارند. از اين رو، معانى و مفاهيم نه از درون زبان، بلكه از درون اعمال تشكيلاتى و ارتباطات اجتماعى-سياسى افراد با يكديگر، حاصل می شوند. (هماندیشی)
✅ @media_arma
⭕️اگر نگران حضور فرزندانتان در فضای مجازی هستید این اینفوگرافیک ۷ راهکار موثر به شما میآموزد تا با استفاده از آنها بتوانید فرزندانتان را در فضای مجازی کنترل و راهنمایی کنید.
✅ @media_arma
🔺قانون تداعی معانی یعنی ارتباط بین متن و تصویر تبدیل به برداشت و القا مفهومی در فرامتن خواهد شد
🔺این تصویر و تیتر با سه المان قتل، مذهب، خانواده بدنبال ایجاد نفرت درارتباط این سه المان با اتفاق است
🔺درعین حال به مخاطب عنوان قاتل در قالب اسطوره ای و اعتقاد را القا کند
✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نحوه خرید رأی در نظرسنجی های تلگرامی!
✅ @media_arma
🔺این رسانه نیست که پیوسته در پی شکار مخاطب است بلکه در مواردی این مخاطب است که بنا به نیازهای مختلف اطلاعاتی، آموزشی، خبری و سرگرمی خود به دنبال رسانه و محتوای پیامهای مورد نیاز خود است.
✅ @media_arma
🔺در زمینه قدرت اثربخشی رسانههایجمعی بر مخاطبان در مرحله نخست، تحت تاثیر کشف اعجابانگیز نیروی تبلیغات، این تصور پیش آمده بود که تبلیغات قادر به هرکاری است. در مرحله دوم، که روشهای علمی دقیقتر شد، معلوم شد این مساله بسیار پیچیدهتر از آن است که قبلا تصور می شد و در نتیجه آن، مبالغههای قبلی تعدیل شد و محققان دریافتند که دامنه تاثیر تبلیغات محدود است. اینک جامعهشناسان و محققان ارتباطی موضعی بین این دو گرایش افراطی اتخاذ کردهاند.
✅ @media_arma
🔺دیدگاه قدرت نامحدود رسانهها و مخاطب منفعل و نظریههای مربوط به این دیدگاه، جز نخستین نظریههای ارتباطی است که در اوایل قرن بیستم بر مطالعات ارتباطی سایه گسترانده بود.
🔺براساس این دیدگاه، هر پیامی که از طریق وسایل ارتباط جمعی انتشار یابد، اثر دلخواه فرستنده و تهیهکنندگان پیام را بر مخاطبان به همراه خواهد داشت.
🔺از جمله ی این نظریه ها، نظریه ی (گلولهجادویی) و نظریه ی ( تزریقی) است.
✅ @media_arma
🔺چگونه اطلاعات و آمار های توییت خودمان را ببینیم؟
🔺بررسی اطلاعات توییت هایمان و آنالیز آنها به مرور زمان به ما کمک میکند تا متوجه شویم مخاطب کدام محتوا را بیشتر میپسندد و با سلیقه مخاطب آشنا میشویم
🔺قطعا اعمال سلیقه مخاطب در تولید محتوا کمک میکند تا رسانه ما پر بازدید تر شود
@media_arma