eitaa logo
آرما مدیا
4.9هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️افزایش 70 درصدی جرایم سایبری 👤رئیس پلیس پایتخت از افزایش كشف پرونده‌های سرقت، قتل و سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: وقوع جرایم سایبری در سال 97 بیش از 70 درصد رشد داشته است. 💢به گزارش جام‌جم، سردار حسین رحیمی دیروز در همایش فرماندهان و مدیران فاتب با اشاره به اجرای طرح رعد در پایتخت گفت: در اجرای ۲۲ مرحله طرح رعد، بالغ بر 1800نفر دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. رئیس‌پلیس تهران درباره آمار كشف سرقت توضیح داد: ۱۶۶ هزار و ۷۹۴فقره سرقت در ۱۱ ماه گذشته منجر به كشف شده كه در مقایسه با سال گذشته، رشد 11 درصدی داشته است. 🔺جرایم جنایی موضوع دیگری بود كه رحیمی به آن اشاره كرد و افزود: در حوزه جرایم جنایی نظیر قتل، آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه و …. باید بگویم ۹۵ درصد این جرایم در تهران كشف می‌شود. ضمن این‌كه طی این مدت با كاهش در وقوع این جرایم روبه‌رو بوده‌ایم. وی با اشاره به اقدامات پلیس فتا خاطرنشان كرد: پلیس فتا در این مدت ده هزار و ۲۰۵ پرونده را كشف كرد كه برداشت غیرمجاز، مزاحمت اینترنتی، كلاهبرداری رایانه‌ای و دسترسی به اطلاعات حریم خصوصی از جمله این جرایم است. جرایم در حوزه‌ فضای مجازی امسال بیش از ۷۰ درصد رشد داشته، اما در عین حال توان و قدرت پلیس نیز افزایش چشمگیری داشته است. رحیمی با بیان این كه امسال پلیس به پرونده‌های كلان و جرایم اقتصادی نیز ورود كرد، تصریح كرد: رسیدگی به این پرونده‌ها بار اصلی‌اش بر دوش پلیس بود؛ به طوری كه امسال ۲۱ پرونده ستاد اقتصادی پلیس مورد رسیدگی قرار گرفته و 1905 نفر نیز در این زمینه احضار شدند كه منجر به دستگیری ۴۹۳ نفر شد و از این میان ۳۸۷ نفر با حكم قضایی به زندان رفتند. ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
📺 پخش مستند «برای ایران» 🔹قسمت آخر مجموعه «به وقت جام» 📝روایتی‌ از ترور رسانه ای ایران و زیبایی هایی که برخی سلبریتی ها نمی بینند! 🕚امشب (جمعه) ۲۳:۴۰ دقیقه از شبکه سه سیما ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
📺 رسانه بی طرف بی بی سی 🔪حمله با چاقو و زخمی شدن دو سه نفر در مترو توسط اتباع خارجی در نظر صدای لندن «حمله تروریستی» است اما در نیوزیلند کشته ها و زخمی ها «تلفات قابل توجه» اند و مهاجم وحشی سفیدپوست «تروریست» نیست. #سواد_رسانه #جنگ_رسانه_ای ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️تاکتیک های جنگ روانی 💢جنگ روانی از واژه‌هايي است كه تاكنون تعاريف متنوع و گوناگوني بر اساس شرايط استفاده از آن ارائه شده است. 💢ارتش امريكا در مارس ۱۹۵۵ در آيين‌نامه رزمی خود تعريفی جالب از جنگ رواني در عرصه بين‌المللی ارائه كرد؛ جنگ روانی در آيين‌نامه ياد شده اين گونه تعريف شده است: «جنگ روانی دقيق و طراحی شده از تبليغات و ديگر اعمالی است كه منظور اصلي آن تأثيرگذاری بر عقايد، احساسات، تمايلات و رفتار دشمن، گروه بي‌طرف و يا گروه دوست است به نحوی كه پشتيبانی برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی باشد». 👤به اعتقاد ويليام داواتي جنگ رواني عبارت است از: «مجموع اقداماتي كه از طرف يك كشور به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقايد و رفتار دولتها و ملتهای ديگر در جهت مطلوب و با ابزارهايي غير از ابزار نظامي، سياسی و اقتصادی انجام مي‌شود». طرفداران اين نگرش اغلب بر اين باورند كه تبليغات جزء اصلی و اساسی جنگ روانی است نه همه آن. 💢جنگ رواني همچنین عبارت از مجموعه اقدامات تبليغی ـ روانی يك كشور يا گروه به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقايد و رفتار دولتها و مردم در جهت مطلوب. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات 👤آلاستیر کرومپتون گفته است : مثل یک شخص خلاق بیندیش اما مانند یک حسابدار سخن بگو . 🔻در تبلیغات خلاق ، تکنیک های مختلفی ابداع و ارائه شده است از جمله : 💢توفان فکری 💢تصمیم گیری گروهی 💢تکنیک اس آی ال 💢دوئل تبلیغاتی ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️بچه‌ها چه احساسی به گوشی‌ پدر و مادرهایشان دارند؟ 💢در تابستان سال ۲۰۱۳، سه زن به کلانشهر بوستون رفتند و به‌مدت دو ماه، در روزهای کاری هفته برای شام‌خوردن به رستوران‌های فست‌فودی می‌رفتند. غذا سفارش ‌می‌دادند و تا جای ‌ممکن بدون جلب توجه روی صندلی‌هایشان ‌می‌نشستند تا هیچ سوءظنی برنینگیزند. بعد شروع می‌کردند به جمع‌آوری مخفیانۀ اطلاعات. آن‌ها دنبال آن دسته از مشتری‌ها بودند که جمعشان شامل یک بزرگسال و دست‌کم یک کودک کوچک‌تر از ۱۰ سال باشد. 🔺این سه زن، پژوهشگرانِ دانشگاهی از رشته‌های تخصصی اطفال، رشد کودک و مردم‌شناسی بودند و نیاز داشتند آن‌قدر به سوژه‌های خود نزدیک شوند تا بتوانند تغییر حالات چهره و لحن صدا را متوجه شوند. یادداشت‌های فراوانی برداشتند. مأموریت آن‌ها مشاهدۀ نحوۀ تعامل کودکان و مراقبان آن‌ها با فناوری‌های همراه و نیز بررسی نوع تعامل آن‌ها بین خودشان بود، آنهم با ظریف‌ترین جزئیات. نتیجۀ پژوهشْ پیشگامانه بود؛ اولین پژوهشی بود که چگونگی استفادۀ والدین از فناوری‌های شخصی را در پیرامون کودکان بررسی می‌کرد و کشف اصلی آن نگران‌کننده بود: مراقبان هرچه بیشتر مجذوب گوشی‌های هوشمند خود بودند، رفتارشان با کودکان همراهشان خشن‌تر بود. 💢کاترین استاینر-ادر۸، روان‌شناس بالینی کودکان در بوستون و نویسندۀ کتاب انفصال بزرگ: محافظت از دوران کودکی و روابط خانوادگی در عصر دیجیتال۹، می‌نویسد «یکی از چیزهایی که در کودکان بسیار نادر است، شنیدن جوابی مشابه از کودکان از همۀ سنین به پرسشی بدون جواب قطعی۱۰ است.» او ازطریق پژوهش‌اش که طی آن با بیش از هزار فرزند، از خردسالان تا دانشجویان مصاحبه کرده، دریافت که «بچه‌های کوچک، چهار یا پنج‌ساله، چیزهایی مثل این می‌گویند که ’بابام از گوشی هوشمند استفاده می‌کنه. گوشی مسخره‌ایه.‘ ’مامانم گوشی هوشمند داره. گوشی مسخره‌ایه، چون گفت که دو دقیقه دیگه می‌آد و برام قصه می‌خونه، یا بازی می‌کنه، اما اصلاً نیومد.‘ این غم‌انگیز است.» 🔺حواس‌پرتی دیجیتال والدین بیش‌ازهمه زمانی استاینر-ادر را نگران می‌کند که به نوزادان مربوط است. او هشدار می‌دهد که برای مثال، نگاه‌کردن به گوشی‌تان زمانی‌که به نوزاد شیر می‌دهید، نوزاد و مغز درحال‌رشد او را از لحظات حیاتی اتصال و محبت محروم می‌کند. می‌گوید «زمانی‌که دارید برای کسی پیام می‌فرستید نمی‌توانید کودک را در آغوش گرفته و به او شیر بدهید، به چشم‌هایش خیره شوید و به او آن پرورش بینافردی‌ای را بدهیم که لازم دارد.» و فقط مغز کودک نیست که به این لحظات اتصال نیاز دارد. «اگر به آن‌ها اجازه بدهیم، به‌مرور زمان نوزادانمان ما را آرام می‌کنند. یاد می‌گیریم چطور فریاد نزنیم، چگونه صبور باشیم. نوزادان و خردسالان ما را والدین بهتری می‌کنند، اما اگر دائماً حواستان پرت چیزهای دیجیتال باشد، در مقام والد تغییر نخواهید کرد.» ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️مشهور نیستی اما همه تو را می‌شناسند 💢صنعت چند میلیارد دلاریِ اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی چندین و چند لایه دارد؛ از «فیت‌فلوئنسرها»یی که تمرکزشان بر سلامت و تناسب اندام است تا مرشدان مد و زیبایی و وبلاگ‌نویسان سفر. این تولیدکنندگان محتوا صفحاتی مجازی برای تبلیغ چیزهای گوناگون، از جواهر و زیرپوش زنانه تا غذا و تجربه‌های مختلف، را اداره می‌کنند. شصت درصد از یک میلیارد کاربر اینستاگرام می‌گویند در این شبکهٔ اجتماعی محصولات جدیدی پیدا کرده‌اند. شبکه‌های اجتماعی به زمینی حاصل‌خیز برای بازاریابانی تبدیل شده است که می‌خواهند کالاهایشان را بفروشند. کالاهای رنگارنگی از قبیل محصولات مخصوص کودکان، مانند شیر خوراکی و اسباب‌بازی، و محصولاتی برای پدر و مادرها، مثل لوازم آشپزخانه. و برای تبلیغ این‌همه محصول چه کسانی بهتر از کودکان نوپایی که چهره‌ای سرزنده و دنبال‌کنندگانی اختصاصی دارند؟ 💢اما موفقیت همهٔ این سلبریتی‌های جوان اینستاگرامی نتیجهٔ فعالیت والدین در پشت صحنه است، والدینی که عکس می‌گیرند و پشت دوربین کسب‌وکار را می‌چرخانند. #سواد_رسانه_ای ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️هشداری برای آمادگی در برابر حملات سایبری-ترکیبی آمریکا به زیرساخت های کشور در سال ٩٨... مرکز ماهر بیش از اندازه ضعیف است! #جنگ_سایبری ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️تکنیک کلمات همسنخ 💢واژگان بار معنایی و روانی دارند بکار بردن هرکدام از کلمات می تواند جهتی خاص به ذهن مخاطب ارائه کند 💢سایت العربیه متعلق به عربستان ، از به کار بردن عبارت حمله تروریستی برای حمله نیوزیلند خودداری کرد. #سواد_رسانه_ای #عملیات_روانی_در_حوزه_خبر ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️ منبع شناسی 💢 آمدنیوز از کشور هایی بدون منبع اسم می برد که طبق گزارش های بین المللی بالاترین آمار تجاوز را دارند 🔻لینک خبر 🌐http://yon.ir/KfHXE #سواد_رسانه_ای ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
🔰انتقادات تند بهروز وثوقی از برادرانش در ایران: 🔹همگی از پشت به من خنجر زدند/ از آنجايي كه عده اى به عنوان برادران من خود را معرفى مى كنند، بايد بگويم كه فيروز، چنگيز، شهراد ، از برادران ناتنى هم بدتر بوده اند و همه آنها با جعل سندها، اموال مرا صاحب شدند و حالا ادعاى برادرى ميكنند. 🔻متاسفم که از اسم من به عنوان برادر سو استفاده می کنند من برادرانى واقعى با اين اسامى ندارم. #روشنگری ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
📝 اسامی سریال‌های نوروزی اعلام شد 🔺سریال «نون. خ»، شبکه یک سیما 🔺سریال«بر سر دو راهی»، شبکه دو سیما 🔺سریال «زوج یا فرد»، شبکه سه 🔺سریال «در چشم باد»، شبکه چهار 🔺سریال «شش قهرمان و نصفی»، شبکه پنج #اخبار ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 🎞 "اسنیف" 📽 تهیه شده در واحد مستند و فیلم سازی موسسه مصاف ایرانیان ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️فراز و فرودهای فرهنگی ۹۷ ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
🔰شغل جدید درشبکه های اجتماعی #جنگ_رسانه_ای #روشنگری ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️این خانمی که میبینید یه دندون نداره یکی از مدلای گوچیه و بالای یه میلیارد تومن لباس تنشه. چه میدونم والا شاید واسه برند گوچی اخلاق مهم تره ! #تبلیغات #جاهلیت_مدرن ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
✅ ببینید چگونه مطالبات درصد کمی از جامعه موضوع سیاست ورزی و رای آوردن ها می شود ❌ ۸۰.۲ درصد مردم ایران تاکنون به کنسرت نرفته‌اند 📊 نتایج نظرسنجی ملی اسفندماه ایسپا درخصوص کنسرت رفتن مردم ایران نشان می‌دهد: ▪️۸.۶ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند که هرچند سال یک بار به کنسرت می‌روند. ▪️ ۷.۵ درصد اعلام کرده‌اند سالی یک بار به کنسرت می‌روند. ▪️ ۲.۸ درصد از پاسخگویان اعلام کرده‌اند هرچند ماه یک بار به کنسرت می‌روند. ▪️ ۰.۵ درصد نیز اعلام کرده‌اند هر ماه یک بار می‌روند. ▪️۰.۵ درصد نیز اعلام کرده‌اند هر ماه چند بار به کنسرت می‌روند. #روشنگری #عملیات_روانی_در_حوزه_خبر ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️راهبردهاي اساسي جنگ رواني 💢طراحان جنگ روانی ، نبرد خود را بر تبليغات استوار كرده‌اند . هدف آنها تاثيرگذاری بر عقايد افراد و يا جامعه موردنظر مي باشد . امروزه در ادبيات جنگ رواني واژه تبليغات معادل واژه پروپاگاندا قرار گرفته است. جنگ روانی از همه تاکتيکهايی كه يك عامل تبليغاتی و يا يك پروپاگاندا اجنت انجام مي‌دهد، بهره مي برد . 💢اين عوامل سعي مي‌كنند افكار عمومي طرف مقابل را به تسخير كشانده و از شيوه‌هاي زير حداكثر استفاده را بنمايند . 💢مديران و طراحان خبري پيش از هر چيز ، بايد مخاطب خود را به خوبي مورد شناسايی قرار داده و از طريق روشهاي روانشناسی اجتماعی ، ميزان تاثيري را كه هر يك از تاکتيکهای جنگ رواني مي توانند ايفا كنند را پيدا نمايند . تاکتيکهای جنگ رواني بسيارند و متناسب با شرايط روز، در حال گسترش و رشد روز افزون هستند ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
💠 هرگاه شترمرغ از چیزی بترسد، سر خویش را زیر شن فرو می‌برد بدین گونه به گمان خود از شر دشمن در امان است. 🔸اثر شتر مرغ (Ostrich Effect) نوعی سوگیری شناختی است که ذهن مایل است از برخی مسائل دائماً چشم‌پوشی کند و اصطلاحا خودش را قایم کند. در این گونه مواقع فرد ترجیح می‌دهد سرش را مثل کبک زیر برف پنهان کند. 🔸در پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی این سوگیری شناختی به شکل "صلح کل بودن" خود را نشان می‌دهد. افراد برای این که مبادا رابطه‌شان با کسی شکرآب شود از بسیاری از مسائل چشم می‌پوشند و آنجا که از آنان انتظار می‌رود واکنش نشان دهند، به عمد حواسشان را پرت می‌کنند. 🔸برای افرادی که در سلسله مراتب سازمانی نیازمند پشتیبانی یا حمایت هستند، اثر شترمرغ در چنین موقعیت‌هایی نتایج زیانباری دارد. اثر شترمرغ همچنین باعث می‌شود برخی مسائل مهم در روابط انسانی حل نشده باقی بمانند و محیط کار غیرقابل تحمل شود. 🔸این سوگیری باعث می‌شود افراد از حضور در موقعیتی که ممکن است در نظرشان منفی جلوه کند اجتناب کنند و از هر شرایطی که ممکن است کمی ناراحتی پیش بیاید دوری گزیند. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️ خشونت رسانه‌ای 👥 "تروریست‌های بی ریشه"، "ملت عقب مانده"، "جیره خواران بیگانه پرست"، "ضد مردمی"، "غارت کنندگان بیت المال"، "کسانی که فامیل و قوم و خویش خود را در سمت‌های دولتی به کار گرفته اند"، "عقب ماندگان مرتجع مردم گریز" و ... 💢اینها واژه ها و عباراتی است که ممکن است گهگاهی یکی یا همه آنها را در رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری بخوانید یا بشنوید. 💢 نگارش مطالب خشن توام با هتاکی و پرده دری، تعابیر غیراخلاقی و نادرست، سخنان نیشدار، ایجاد سوءظن، حمله به حریم خصوصی افراد، انتشار اسرار، حرمت‌شکنی شخصیت های صاحب نام و معتبر، تحقیر و تمسخر، افشاگری و انتساب تهمت های ناروا به افراد و ایجاد التهاب و هیجان از جمله روش های به کارگیری شگرد خشونت رسانه ای است. ⭕️ این شیوه هم اکنون در برخی کشورها به ویژه در جوامع توسعه نیافته که مردم از سطح سواد و دانش کمتری بهره مندند، یکی از راه های های تخریب مخالفان به حساب می آید. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
🎞 چه اصراریه سکانس هایی از حمام کردن یک خانوم داشته باشید که حالا مجبور بشید او را با لباس نشون بدید. ⁉️ایا جز وهن خودمان هدفی دیگر به ذهن می رسد؟ #روشنگری #فیلم_فارسی ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فقط در متروی نیویورک میشه همچین صحنه‌ای دید‌‌ 🔺غرب را با همه زشتی ها و زیبایی هایش با هم ببینید نه از پشت قاب هالیوود ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
🔰بلیت سینماها دو روز در هفته گران می‌شود 🔹در جلسه امروز شورای صنفی نمایش درباره قیمت بلیت سینماها در سال ۹۸ تصمیم گیری شد و قرار شد بلیت سینماها روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ هزار تومان، بقیه روزهای هفته به قیمت سابق و سه شنبه هم نیم بها باشد. 🔹اعلام نهایی قیمت بلیت سینماها بر عهده وزارت ارشاد خواهد بود. ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 رئیس سازمان صدا و سیما: 🔻 فردوسی‌پور در شبکه ۳ می‌ماند. ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
🎞 10فیلم پر فروش سال 97 #اخبار #سینمای_ایران ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma