eitaa logo
آرما مدیا
4.4هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
8.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه جنس ۳۵۰۰تومانی رو ریختن تو وانت تا سه برابر قیمت همش رو فروختن، دورشون رو الکی شلوغ کردن، ملت هم فکر کردن واقعا خبریه!! واکنش مردم را ببینید ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
فرم همکاری.docx
حجم: 28.7K
‌⭕️ اطلاعیه 🔻 واحد رسانه موسسه مصاف ایرانیان (آرما) به جهت تکمیل کادر خود در زمینه های مختلف از افرادی که واجد شرایط و مهارت های لازم باشند عضو می پذیرد 🔸به اطلاع میرساند افرادی که قصد همکاربا واحد رسانه موسسه مصاف (آرما) را دارند، فایل word مشخصاتِ بالا را پر کرده و به آی دی @A_masaf_arma ارسال نمایند تا در اسرع وقت با آنان ارتباط برقرار شود. ☑️ توجه: فقط به درخواستهایی که فایل word را کامل پر کرده و ارسال نمایند، ترتیب اثر داده خواهد شد. ☑️همکاری فی سبیل الله بوده و هزینه ای پرداخت نخواهد شد ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️دستگاه جدید #گوگل جاسوسی می‌کند بنابر گزارش‌ها محصول خانگی هوشمند گوگل موسوم به "نست هاب مکس" با داشتن یک دوربین می‌تواند تمام کارهای افراد یک خانواده را حتی در صورت غیر فعال بودن ثبت و ضبط کند و قوانین حریم خصوصی کاربران را نقض کرده و از آن‌ها جاسوسی می‌کند./دیلی میل ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
♦️واقعیت های جالب اینستاگرام 💢از هر 10 هشتگ در اینستاگرام، 7 هشتگ مربوط به برندها است. 💢 70 درصد از علاقه مندان به خرید، برای جست و جوی محصول به اینستاگرام مراجعه می کنند. 💢 کشور برزیل در رده دوم سهم کاربران زن قرار دارد، این کشور دارای بزرگترین پایگاه کاربر در اینستاگرام در آمریکای لاتین و دوم در جهان است. 💢 کاربران اینستاگرام روزهای سه شنبه و پنجشنبه در هفته بیشتر فعال هستند. 💢 50 درصد از کپشن ها (شرح تصاویر) و نظرات در اینستاگرام حاوی ایموجی (Emoji) است. 💢فیلم های اینستاگرام بیش از 2 برابر، بیشتر از عکس های اینستاگرام جذابیت دارند. 💢محبوب ترین هشتگ ها در اینستاگرام شامل؛ Love))، Instagood) )، (Photooftheday) ، Fashion)) و (Beautiful) هستند. 💢 برنامه IGTV بیش از 4.2 میلیون نصب در سراسر جهان دارد. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
🎯 روزانه بیش از 500 میلیون استوری در اینستاگرام گذاشته می شود. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
amuzesh-twitter_[www.ketabesabz.pdf
حجم: 2M
جزوه آموزش کار با توییتر ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️موسیقی از ابی اجرا از سربازان ناتوی فرهنگی در داخل 💢با کمال تاسف در شهرستان تنکابن هم عده ای از مسئولین شهری از قبیل مسوولین شهرداری و اعضای شورای شهر و مسئولین راه و شهرسازی دست به پایین آوردن تابلوی #اولین_شهید_مدافع_حرم_تنکابن #مالک_اشتر_حرم #سردار_شهید_محرمعلی_مرادخانی زدند. 💢اول از همه به بهانه های مختلف تصویر شهید را از خیابان اصلی شهر حذف کردند و حالا تابلویی که در کمربندی اصلی شهر باهماهنگی شهرداری و شورای شهر توسط فردی خیّر ساخته و نصب شده بود در مناقصه ای برای تبلیغات به فردی اجاره داده شده و تابلوی شهید پایین آورده شد! 💢این درحالیست که این مسئولین بارها با حضور در منزل شهید مرادخانی به خانواده و دوستداران شهید و شهدا قول داده بودند که تابلوها بصورت همیشگی و دائمی در سطح شهر باقی بماند اما بر خلاف آنچه گفتند عمل شد. #جنگ_رسانه_ای ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
🔴نفوذ اینترنت (درصد کاربران اینترنت) در مناطق مختلف جهان 💢 4.388 میلیارد نفرد در جهان از اینترنت استفاده می کنند (57 درصد). 💢 امریکای شمالی و اروپا با 95 درصد بیشترین نفوذ اینترنت در جهان را دارند. در مقابل افریقای مرکزی با 12 درصد، کمترین نفوذ اینترنت را در بین مناطق جهان دارا می باشد. 📚ایسپا #رصدخانه_آرما ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
💢مدیریت رسانه چیست؟ ✍️مدیریت رسانه عبارت است از فرایند به کارگیری بهینه کلیه امکانات مادی، انسانی، تکنولوژیکی و غیره در جهت تولید، بازتولید و توزیع پیام‌های هدفمند در چارچوب نظام ارزشی پذیرقته شده که با هدف غایی اثرگذاری مطلوب بر مخاطبان صورت می‌گیرد. 📚 طاهر روشندل اربطانی، مفهوم شناسی مدیریت رسانه، 1385 #رسانه_شناسی ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️نظریه گلوله جادویی 💢نظریه گلوله جادویی براین باور است که پیام هرگاه به مخاطب عرضه شود اثر خود را می گذارد. اگرچه در درستی این نظریه تردیدهای بسیاری است اما هرگاه پیام از فرم و محتوای درست و قوی برخوردار باشد اثر آن در مخاطب بی گمان بسیار بالا خواهد بود. 💢 به مثابه گلوله جادویی است هرگاه بمخاطبی خورد در جان او نشست و اثر خود را گذاشت. شاید از این حیث پیامی بالاتر از آن نیست. قدرت پیام عاشورا را در فرم و محتوای آن باید جست. 💢فرم این پیام از خون و قیام ساخته شده از چنان حماسه ای برخوردار است که هر کسی را به وجد می آورد و از چنان عاطفه ای برخوردار است که هر دلی را می سوزاند. حتی قاتلان حسین و دشمنان اهل بیت نیز بر شهامتشان اقرار کرده و بر مصیبتشان اشک ریختند. 💢محتوای این پیام را از هر سو بنگری چیزی جز زیبایی نمی بینی. ساخت این پیام از عناصر فطری است و برجان هر کسی که اصابت کرد نشست. بیخود نیست که دوستان حسین را در هر رنگ و پوست و مکان و زمان و حتی در هر مذهب می بینی. شهادت، ایثار، فداکاری، آزادگی، ذلت ناپذیری، محبت، عبادت، هدایت، و ..... ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️مضرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره بخش یک از دو 💢شبکه‌های اجتماعی که با پیشرفت‌های روزافزون خود اکنون بیشتر باعنوان “رسانه‌های” اجتماعی شناخته می‌شوندواقعاً مضر هستند ومضرات استفاده ازشبکه‌های اجتماعی دربرخی مواردبیشتر ازفایده آن‌ها است. 💢این سخن از این روی اهمیت پیدا می‌کندکه نفوذوتأثیر این تکنولوژی به طرزفوق تصوری درزندگی امروز بشر بالارفته است؛ درست مانندزمانی که تلویزیون تازه درجهان رواج یافته بود و تأثیر فوق‌العاده و همه جانبۀ آن بر زندگی بشر به یک معضل واقعی تبدیل شده بود. 💢به نظر می‌رسد تمام محصولات تکنولوژی محور تا مدت زمانی طولانی پس از ظهورشان برای بشر مشکل‌ساز هستند. دراین میان هم نباید از مضرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای روز تکنولوژی غافل شد. 💢شاید بتوان گفت انسان ذاتاً همانند کودکی است که وقتی با یک اسباب‌بازی جدید مواجه می‌شود تا مدت‌ها شیفته و اسیر آن می‌شود و کنار گذاشتن آن اسباب‌بازی برایش سخت‌ترین کار دنیاست. 💢ما در این مقاله قصد داریم برخی مضرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نکات کمتر شنیده شده از تأثیرات عمیق و نه چندان مطلوبی که این رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی بر روی ذهن و روح آدمی دارند را از منابع مختلف دست‌چین کرده و به حضور شما ارائه دهیم: 💢اثر سرایت عاطفی(Emotional Contagion)(انتقال بدون کلام احساسات بین دو انسان) موضوعی موردبحث در روانشناسی است که قابل‌تعمیم به روابط در شبکه‌های اجتماعی مجازی می‌باشد. 💢ویژگی‌های محوریِ یک کاربر رسانه‌های اجتماعی به عنوان متغیرهای تعدیل کننده در پژوهش‌های علمی از این قرارند: ▪️(الف) تعداد دوستان ▪️و (ب) مدت زمان صرف شده در شبکۀ اجتماعی. 💢آسیب‌های فزایندۀ شبکه‌های اجتماعی در حوزۀ ارزش‌های اخلاقی-انسانی را می‌توان تحت عناوین ذیل دسته‌بندی نمود: ▪️نفرت پراکنی، ▪️تبعیض قومی-نژادی، ▪️مزاحمت‌های جنسی ▪️و قلدری آنلاین. 💢روانشناسان اجتماعی معتقدند رسانه‌های اجتماعی بستری برای بهتر نشان دادن نقاط ضعف ذهن انسان فراهم می‌کنند، زیرا زمینۀ ورود به حریم خصوصی انسان‌ها را به طور فراگیر فراهم می‌آورند. 💢در آموزه‌های بودایی توجه مداوم و مستمر و بدون تعقل/ناآگاهانه به اشیا یا افراد به مرور باعث بر‌انگیخته شدن/تقویت شهوت نسبت به سوژه می‌شود، فرایندی که در شبکه‌های اجتماعی قابل مشاهده است. 💢ذهن انسان تمایل به تکرار هرچه بیشتر سوژه‌های بصری جذاب و لذت‌بخش دارد. طبق نتایج تحقیق غرق شدن/احاطه ذهن با سوژه‌های یاد شده در شبکه‌های اجتماعی، باعث کاهش تمرکز فرد بر روی موضوعات دیگر می‌شود. 💢در رسانه‌های اجتماعی(برخلاف جامعۀ فیزیکی که مرزهای حاکم بر هنجارها، قوانین، ارزش‌های فرهنگی و اخلاق اجتماعی تثبیت شده‌اند) ارزش‌های اجتماعی بدون کنترل کافی به طور مواج و آزاد جابجا می‌شوند. 💢در حالی که نمایش عمومی قتل، تجاوز و خشونت در فیس‌بوک لایو نمونه‌ای بارز از سقوط ارزش‌های انسانی است، مرور مباحث تخصصی نشان می‌دهد کلیت رسانه‌های اجتماعی ممکن است نقش مهمی در این افول ایفا کنند. 💢رسانه‌های اجتماعی کاربران را وادار می‌کند خود را با نوع خاصی از رفتارها و اعمال مطابقت دهند، بنابراین استفاده از رسانه‌های اجتماعی باعث ایجاد حسادت، اضطراب و دیگر احساسات منفی خواهد شد. 💢تکنولوژی‌های دیجیتال خلاقیت کودکان را می‌کُشد و فرصت اختراع و خلاقیت را از‌ آن‌ها می‌گیرد.‌ نتایج یک نظرسنجی در انگلستان نشان می‌دهد خلاقیت در کودکان در مقایسه با ۵ سال گذشته به شدت کاهش یافته است. 💢کاربران شبکه‌های اجتماعی در صورت مشاهدۀ پست‌های بیشتری با محتوای منفی، محتوای منفی بیشتری منتشر خواهند نمود. 💢حجم فعالیتی که کاربران شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به پست‌های منفی از خود نشان می‌دهند، نسبت به پست‌های مثبت بیشتر است. 💢احساس نهفته در لحن، جمله‌بندی یا محتوای پست‌های شبکه‌های اجتماعی به طور قطع به صورت ناخودآگاه به دیگران منتقل می‌شوند. 💢نبودن خودقانون مداری و مستعد بودن در برابر فشارهای روانی، نوجوانان در سن بلوغ را در برابر مشکلاتی از جمله افسردگی فیس‌بوکی، هرزه‌نگاری و زورگویی مجازی آسیب‌پذیر می‌کند. این مشکلات تنها چندی از مضرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی هستند. 💢در مورد مشکلات دیگری مانند چاق شدن ناشی از شبکه‌های مجازی، اعتیاد به اینترنت و کمبود خواب نیز بررسی‌های موشکافانه و دقیقی در حال انجام است. 💢نزدیک به ۳۹ درصد نوجوانانی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند به طریقی مورد زورگویی مجازی قرار گرفته‌اند که این رقم برای آن‌هایی که از اینترنت استفاده می‌کنند ولی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت ندارند ۲۲ درصد است. بخش یک از دو ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma