eitaa logo
🇵🇸𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚-𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭|اسرار رسانه
3.8هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
4.3هزار ویدیو
81 فایل
•اسرار‌ رسانه🔎 https://eitaa.com/joinchat/1987969124C849e23b763 🎙۰ اسرار‌پنهان‌|گفت‌وگو دخترانه💞 https://eitaa.com/joinchat/1347354721Ca6b35899ac 📮•کانال‌ِ ناشناس‌اسرار رسانه: 🚢 @nashenas_media_secrets ارتباط باما @Narciso کپی‌مطالب‌ با ذکرآدرس ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸ظهور اینفلوئنسرهای مجازی ساخته شده با هوش‌مصنوعی در کره جنوبی! 🔸خبرگزاری cnn یک مقاله در مورد بعضی از دخترهای اینفلوئنسر کره‌ای گذاشته است که صدها هزار فالوور در اینستاگرام دارند و هر روز عکس‌های مختلفی را از خودشون منتشر می‌کنند. شاید جالب باشه که بدونید، اینفلوئنسرهای کره‌ای اصلا وجود خارجی ندارند و ساخته شده توسط یک شرکت هوش مصنوعی در کره جنوبی هستند! جالبتر اینکه، اینستاگرام به آن‌ها، تیک آبی هم داده است! به گفته شرکت مستقر در سئول که این اینفلوئنسرها را ایجاد کرده است، آن‌ها را ترکیبی از هوش مصنوعی و ربات ها دانسته است که در دنیای واقعی و مجازی قرار دارند. 🔸شرکت «Sidus Studio X» در وب‌سایت خود می‌گوید: «او می‌تواند هر کاری را که انسان‌ها نمی‌توانند انجام دهند، در شبیه‌ترین شکل انسانی انجام دهد» این شرکت هوش مصنوعی، چنان تصاویری از این اینفلوئنسرها منتشر میکنه که تشخیص آن‌ها از انسان واقعی، تقریبا غیر ممکن هست. . 📱 📱@appekarbordi
🇵🇸𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚-𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭|اسرار رسانه
#خبر 🔸ظهور اینفلوئنسرهای مجازی ساخته شده با هوش‌مصنوعی در کره جنوبی! 🔸خبرگزاری cnn یک مقاله در مور
*ببینید چگونه علم در اختیار ناپاکان و ناصالحان قرار گرفته..... انسان دروغین می سازند و فالور هم براش درست می کنند و تعداد زیادی از مخاطبین در فضای اینستا که غالبا نوجوان و جوان هستن را فریب می دهند.....و چه حیف که یک عده عمرشون را روی ساخته های دروغین می گذارند و عده ای معدود هم منفعت کلان خود را می برند... اگاه شوید و دوستانتان را اگاه کنید و دستشون🤝 را بگیرید*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو شهر تعزیه گرفتن دخترک بی تابی میکرد اومد وسط تعزیه ملتمسانه به شمر گفت میشه امسال سرش رو نبری 😭
پرسش: ( مقام معظم رهبری) نظر شریف حضرتعالی نسبت به ادامه حرکت دسته‏‌های عزاداری در شب‌های محرم تا نصف شب همراه با استفاده از طبل و نی چیست؟ پاسخ: به راه انداختن دسته‏‌های عزاداری برای سیدالشهدا و اصحاب او (علیهم‌السلام) و شرکت در امثال این مراسم امر بسیار پسندیده ومطلوبی است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می‏کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران می‏شود و یا فی‏نفسه از نظر شرعی حرام است، پرهیز کرد. پرسش: استفاده از آلات موسیقی مانند اُرگ (از آلات موسیقی و شبیه پیانو است) و سنج و غیر آن‌ها در مراسم عزاداری چه حکمی دارد؟ پاسخ: استفاده از آلات موسیقی، مناسب با عزاداری سالار شهیدان نیست و شایسته است مراسم عزاداری به همان صورت متعارفی که از قدیم متداول بوده برگزار شود. https://www.google.com/amp/s/www.yjc.news/fa/amp/news/6255634
سوالات کاربران عزیز⁉️‼️ و یه سوال دیگه یزید و این زیاد و.... سر امام حسین و یارانش رو بریدند کار بدی کردن اون ها رو شهید کردند اما مختار هم سر تمام اینها رو برید کار خوبی کرد؟ چرا خانم ها دسته سینه زنی ندارند اونا هم می تونن تبل بزنن هم شیپور هم سینه بزنن فقط نمی تونن بخونن که نوار بزارن اوکیه اما اصلا نیست.....
PTT-20220806-WA0112.opus
569.4K
🚩سوال اول ایا مختار که سر قاتلان امام حسین و یارانشان را برید، کار خوبی بوده؟ ؟
PTT-20220806-WA0113.opus
423.5K
🚩سوال دوم، چرا زنان دسته های سینه زنی ندارند و طبل و شیپور نمی زنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
AUD-20220806-WA0114.mp3
6.45M
السلام علیک یا ابا عبدالله.... یک وقتا لازم هست این قلب شکسته و اشک ها جاری شود، تا روح ها تطهیر شود....البته هر اشکی این قابلیت را ندارد💧.... هر اشکی ارامش بخش وجودمان نیست 😢 آقای من.... دنیای من...... من برای تو گریه می کنم.... تو برای من😭 حی علی البکاء... فی ماتم الحسین... مظلوم کربلا😭 دستم رو بگیر... تو دریایی 🌊. من کویر🌫 بی سرو سامونتم...... بیا به من سامون بده😭 این الطالب بدم المقتول بکربلاء @media_secrets
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢تاملی بر “هویت محوری رسانه ای” 🇮🇷⚔️🇰🇷 گوگوریو علیه جام جم! 🖋محسن سوهانی 🟥 پخش مجدد سریال “افسانه ی جومونگ” نه تنها یک خطای راهبردی محتوایی در نسبت با رسانه ملی و بومی، که تناقضی آشکار با شعار امید بخش “هویت محوری” است. اما از سوی دیگر تامل بر روش و رویکرد جریان تولید فیلم و سریال کره ای(K-dramas) می تواند آموزه های پیش برنده ای برای هویت محور ساختن صنعت سرگرمی و هنرهای نمایشی ایرانی، به ویژه تولید فیلم و سریال در رسانه ملی داشته باشد. 🟧 در کوران جنگ جهانی دوم، آمریکا هوشمندانه دانشمندان فراری از ترس هیتلر را به آغوش باز خود جذب کرد. یکی از شاخه های نوظهوری که در علوم انسانی به واسطه ی این سرمایه ی علمی و از پیوند میان رشته ای بین شاخه های مختلف نظیر جامعه‌شناسی، روانشناسی، علوم سیاسی و… پدید آمد “علوم ارتباطات” بود. ابزاری که با تقویت رسانه های آمریکایی، به ویژه کارکرد ایجاد انگیزش ضمن تصویرسازی و خیال آفرینی( imagination) دیوارهای بتنی بلوک شرق را در هم شکست، دست برتر غربی ها را رقم زد و فرهنگ لیبرالیستی آمریکا را هژمونیک ساخت. اسب تروایی که در دهه ی ۹۰ میلادی جوزف نای(استاد شاخص علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه هاروارد) از آن و جاذبه ی بالایش تحت عنوان: {ستون‌ اصلی قدرت آمریکا و یکی از مهم‌ترین ابزارهای نفوذ قدرت آن کشور در عرصه ی بین‌الملل} یاد کرد. ”قدرت نرم”(soft power) در معادلات پیچیده ی پازل قدرت و جنگ ترکیبی(Hybrid warfare) عصر جدید، هم چنان اصلی ترین و تعیین کننده ترین قطعه است. 🟨 از میان فرهنگ های جهان، کره ی جنوبی جزو کشورهایی است که توانست با فهم دقیق نسبت به این عامل و ایجاد توسعه ی متوازن، به ویژه طی تولیدات راهبردی و تسخیرگر در عرصه های موسیقی(K-po) و فیلم و سریال( k-drama ) صاحب سبک شود و از دهه ی ۱۹۹۰ به این سو قدرت نرم خود را در عرصه ی بین المللی تا حدی گسترش دهد که از آن به “*موج کره ای یا هالیو*” (Hallyu) تعبیر می شود. از سال ۲۰۲۰، دیکشنری آکسفورد این کلمه را که ترکیبی از “ها” یا “هان” به معنی “کره‌ای” و “لیو” به معنی “موج” است به آخرین ویرایش خود اضافه کرد. بنابر گزارش اعتراف گونه ی واشینگتن‌ پست طی این موج، آمار گسترش صنعت سرگرمی کره ی جنوبی باعث شده تا فروش کالاها و خدمات این کشور نظیر: خوراک، پوشاک و کلاس‌ های زبان کره‌ای در سراسر جهان به شکل چشمگیری افزایش یابد. 🟩 هر چند این موج تبلیغ موثر و برندسازی کره ای ها، ناشی از سیاستگذاری هدفمند و مدیریت روشمند طی سه دهه ی اخیر، به خصوص بهره گیری هوشمندانه از فرصت بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است، اما ریشه های آن به سال ۱۹۷۲ میلادی و زمانی بر می گردد که تلاش خود را برای هویت محور ساختن نمایش های رادیویی در زمانی که تحت حاکمیت ژاپن بودند آغاز کردند. “چئونگسیل هونگسیل” نمونه ای از این نمایش های موفق رادیویی است که در شکل گیری همگرایی ملی پیرامون هویت بومی نقش موثری داشت. پس از آن نیز با پیدایش تلویزیون سریال های موفقی را با راهبرد بازنمایی فرهنگ قومی(به عنوان نمونه: عشق و جاه طلبی) و هویت تاریخی(به عنوان مثال: ۵۰۰ سال چوسون) به روی آنتن بردند که در زمان پخششان خیابان های شهر خلوت می شد. مخاطب سنجی سریال های تلویزیونی کره ای پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران، به ویژه “جواهری در قصر” یا “افسانه جومونگ” نشان می دهد مخاطبان ناخودآگاه از مفاهیمی چون آشپزی و طب سنتی کره ای یا تاریخ باستان دوران حاکمیت گوگوریو در این کشور شناخت بنیادین و تاثیر الهام بخشی یافته اند. 🟦 دولت کره جنوبی در سال ۲۰۱۴ یک درصد از بودجه سالیانه ی خود را به توسعه ی صنایع فرهنگی خلاق اختصاص داد و حدود یک میلیارد دلار نیز برای تربیت سرمایه ی انسانی متخصص و ترویج فرهنگ بومی عامه در بدنه ی جامعه هزینه کرد. در امتداد این مسیر و مدیریت هدفمند تخصصی بودکه: برای مطالعه ی متن کامل روی لینک کلیک کنید👇🏼 🔗 https://sabakhabar.ir/307330/