eitaa logo
مهرمادری
95 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
3.2هزار ویدیو
133 فایل
ان فی ذالک لایات لقوم یتفکرون
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹انسان ۲۵۰ ساله | امام هادی علیه‌السلام و جنگ روانی علیه خلیفه قدرتمند ♦️مقام معظم رهبری :امام هادی علیه‌السلام با دیدِ یک انسان مبارز  به دربارِ متوکّل رفت و مجلسِ شراب او را به مجلس معنویت تبدیل کرد. یعنی او را مغلوب کرد؛ به طوری که در آخرِ حرفهایش، متوکّل برای حضرت عطر آورد و او را با احترام بدرقه کرد. در مبارزه‌ای که شروع کننده‌ی آن، خلیفه‌ای تندخو و قدرتمند بود، امام هادی دست به یک جنگ روانی زد؛ مبارزه‌ای که در آن نیزه و شمشیر کاربُرد ندارد.
نکته قابل توجه اینه که ‏تنها مسیر ورود کالا به لبنان که بندر بیروت بود با خاک یکسان شده و واردات قطع میشه، این میتونه روزهای بسیار بدتری رو رقم بزنه...
|| نکته قابل تامل عبور ۴ هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز بندر بیروت یک روز قبل از این حادثه می باشد. ||
📸 ایدی کوهن در توئیترش نوشت: 🔹آقای این آقا ، و ما به او مشاوره می کنیم 🔸آقای این آقا ، و ما به او توصیه می کنیم (۰_۰) ✍ صدای ایران: برای ما مشخص نیست منظور ایدی کوهن از آقای این آقا چه کسی است ➕آیا منظورش از این خطاب ایران و رهبران ایران است؟ 🔹هر چند تلویح این نگارش تهدید حزب الله لبنان و ایران است 🔸اما در هر صورت بداند خودشان دارند با دست خودشان زمان با خاک یکسان کردن تل آویو و حیفا را نزدیک میکنند
‍ 《 اثبات امامت و ولایت》 💫اگر امامت در قرآن می آمد، صحابه مخالفت نمی کردند.✨ 👤آقای سجودی کارشناس وهابی، تغییر و را باهم مقایسه میکند، 🔰قیاس ایشان یک است چراکه در بحث تغییر قبله، هیچ منفعتی وجود ندارد برای اصحاب، اما در بحث امامت این منفعت وجود دارد. 👤ادعای دیگر ایشان این بود که در هیچ ای وجود نداردکه امامت امیرالمومنین را بیان کرده باشد؛ 🔰در صورتی که طبق اعتراف علمای در قرآن بیش از ۳۰۰ آیه موجود است که در شأن نازل شده است. 👤همچنین طبق گفته ی صحابه هیچ مخالفتی با پیامبر نداشتن، چون مسلمان بوده اند و معنای اسلام یعنی تسلیم بودن. 🔰با جست و جو در تاریخ و روایات، متوجه بطلان این نوع طرز تفکر می شویم. برخی معتقد هستند اگر کسی نام صحابی گرفت، عدالتش قطعی است و بدون هیچ چون و چرایی صحبت های رسول الله را قبول میکند. در صورتیکه ما نمونه های بسیاری داریم که صحابه در زمان رسول الله با ایشان مخالفت کرده اند. 🌀محمد اسماعیل بخاری روایتی را از ابن عباس نقل میکند که میگوید: ✅روز ۵ شنبه، درد بر رسول خدا شدید شد، حضرت فرمودند: کاغذی بیاورید تا نامه ای بنویسم که هرگز گمراه نشوید، ولی حاضران اختلاف کردند؛ در حالیکه چنین عملی نزد رسول الله شایسته نبود گفتند پیامبر بیمار است و هذیان میگوید. 📚 ، ج ۳، ص ۱۱۱۱، ح ۲۸۸۸ 🌀مسلم همین روایت را با اندکی تغییر در کتاب خود نقل کرده است. ، ج ۳، ص ۱۲۵۹، ح ۱۶۳۷ : ✔حضرت قصد نوشتن چه چیزی را داشتند؟! برخی از علما گفته اند: 📿حضرت قصد نوشتن اسامی جانشینان بعد از خود را داشتند تا بعد از ایشان مردم دچار اختلاف نشوند و از فتنه های بزرگی همچون جنگ جمل و صفین جلوگیری کنند. و قصد بر اعلام ولایت امیرالمومنین داشته اند. 🌀 📚 ، ج ۱۱، ص ۹۰ 🌀 📚 ، ج ۱، ص ۲۰۹ 🌀 📚 ، ج ۲، ص ۱۷۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
{رئیس دیوان عالی کشور: زندگی ساده‌ی من در مقابل مقام معظم رهبری مرفه است!}
فتامل تعقلات یک مزاحم دارد وان تعلقات .... مرحوم ملاصدرا ............
《اثبات امامت و ولایت》 💫اثبات امامت امیرالمومنین از آیه ولایت💫 ✍ابن أبی حاتم از سَلَمَة بن کُهِیْل نقل میکند و می گوید : 👤تصدق علی بخاتمه و هو راکع، فنزلت << إنما ولیکم الله و رسوله و الذین آمنوا الذین یقیمون الصلاة و یوتون الزکاة و هم راکعون>> 🖊 انگشتر خود را در حال رکوع صدقه داد، پس این آیه نازل شد (سرپرست شما خداست و پیامبرش و کسانیکه ایمان آوردند، همانها که نماز را به پا داشته و در حال رکوع زکاة میدهند) قابل توجه : آیه میگوید ولی و سرپرست شما خدا و رسول الله و امیرالمومنین است؛ پس از اینجا می توان نتیجه گرفت که امیرالمومنین (علیه السلام) امام و پیشوای مسلمین است."" 📚 ، جلد ۴، صفحه ۱۱۶۲، حدیث ۶۵۵۱ 📝بررسی سندی: 🔰 🌀تحرّیت إخراج ذلك باصحّ الأخبار إسناداََ و أشبهها متناََ. . ♨️من در این کتابم (تفسیر ابن ابی حاتم) صحیح ترین أخبار را آورده ام. 📚 ، ج ۱، ص ۱۴، ناشر: المکتبة العصریة 🔰 🌀قال الذهبی: قال أبوحاتم: ثقه، امام اهل زمانة. 📚 ، ج ۱، ص ۵۵۸، الناشر: دار القبلة للثقافة الإسلامیة - جده 🔰 🌀قال ابن حجر: ثقة ثبت و هو من کبار شیوخ البخاری. 📚 ، ج ۲، ص ۱۱ 🔰 🌀قال یحیی بن معین: ثقة 📚 لابن أبی حاتم، ج ۸، ص ۱۵۸ 🔰 🌀عن یحیی بن معین: ثقة و قال العجلی: کوفي تابعي ثقة و قال محمد بن سعد کان ثقة و قال أبوزرعه ثقة و قال أبوحاتم ثقة. 📚 ، ج ۱۱، ص ۳۱۵
غدیر یعنی کسانی که عقب مانده اند برسند و کسانی که جلو رفته اند برگردند، تا با ولایت حرکت کنند.