eitaa logo
اخبار محور مقاومت
5.8هزار دنبال‌کننده
22.4هزار عکس
15.9هزار ویدیو
90 فایل
اطلاع از اخبار و تحولات محور مقاومت در غرب آسیا ‌و جهان 🌐 #اخبارمحورمقاومت @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور آیدی ادمین ارشد کانال و آیدی برای تبلیغات👇 @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
اداره فرودگاه بن گوریون: نیروی هوایی به دلیل شناسایی یک موضوع مشکوک، درخواست توقف پرواز و فرود به مدت تقریبا نیم ساعته کرد. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
پنج پهپادی که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری آنها شده 1⃣ ارتش رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری پنج پهپاد بر فراز دریای مدیترانه شد. 2⃣ سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل هم اعلام کرد پهپادهای رهگیری شده از سوی حزب‌الله عازم تل‌آویو شده بودند. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
اللهم العن السعودی والصهیون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هراس مدیر رادیو اسرائیل از قدرت محور مقاومت: حزب‌الله شدیدا به حملات خود افزوده؛ بحران و خطر علیه اسرائیل روز به‌ روز فجیع‌تر و هراس‌انگیزتر می‌شود! کِی این غائله به پایان می‌رسد؟! 🔺ما در ایام عید هستیم اما سراسر اسرائیل آماده‌باش است؛ پهپادهای حزب‌الله مشکل بزرگ امنیتی برای اسرائیل به وجود آورده است. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 💽 اضافه کردن اثر انگشت در به گوشی ها و اسمارت فون ها به پیشنهاد نیروهای امنیتی!!! ‼️خواهش می کنیم این کلیپ را ببینید حتی اگر به نظام و آرمان‌های انقلاب اعتقادی ندارید و فقط یک وطن پرست واقعی هستید. ‼️ . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹رسانه‌های عبری: کارگران بندر حیفا پیام‌هایی مبنی بر هک شدن سیستم‌های بندر و حمله موشکی به آن دریافت کردند. 😁 @khabarekotahh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️خانم محترم! مصطفی صدرزاده این روزها تــویــی... ✖️خانم های ایرانی در این روزها علیه صهیونیست های آدمکش چیکار کنند؟ 🌹چهار رکن جهاد تبیین🌹 از لسان مقام معظم رهبری: _قوی🇮🇷 لینک دعوت به کانال حرف حساب https://eitaa.com/joinchat/2323776462C2acf4c819c
کاربری از اصفهان
🔴گنده‌گویی شاهزاده امارات: ایران باید به حق حاکمیت ما بر جزایر سه‌گانه احترام بگذارد وگرنه به زور متوسل می‌شویم! اخبار محور مقاومت اطلاع از اخبار و تحولات محور مقاومت در غرب آسیا ‌و جهان 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور آیدی ادمین ارشد کانال و آیدی برای تبلیغات👇 @f_aaha https://eitaa.com/mehvarmo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فرمانده نیروی دریایی ارتش: عربستان درخواست داده در دریای سرخ رزمایش دوجانبه و مرکب برگزار کنیم. اخبار محور مقاومت اطلاع از اخبار و تحولات محور مقاومت در غرب آسیا ‌و جهان 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور آیدی ادمین ارشد کانال و آیدی برای تبلیغات👇 @f_aaha https://eitaa.com/mehvarmo
🔴خبر جعلی منسوب به فرمانده ارتش درباره حمله اتمی به تهران 🔹کانال دافوس مدیا، خبرهای منتشر شده به نقل از فرمانده ارتش را تکذیب کرد و نوشت: سخن مقامات رسمی و اخبار صحیح را فقط از منابع موثق و تایید شده دریافت کنید و مواظب شیطنت‌های رسانه‌ای باشید. اخبار محور مقاومت اطلاع از اخبار و تحولات محور مقاومت در غرب آسیا ‌و جهان 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور آیدی ادمین ارشد کانال و آیدی برای تبلیغات👇 @f_aaha
🔴شلیک موشک بالستیک از لبنان به تل آویو 🔹️رسانه‌های مقاومت از شلیک موشک بالستیک از جنوب لبنان به سمت تل آویو خبر دادند. 🔹️در پی اصابت این موشک به تل آویو، صدای انفجارهای مهیبی مناطق مرکزی فلسطین اشغالی را به لرزه درآورده است. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴 هاآرتص مدعی دسترسی هکرهای مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد 🔸هکرها درحال انتشار اطلاعات سران رژیم صهیونیستی، از جمله فهرست مخاطبین یک مقام ارشد این رژیم هستند. 🔸هکرها مقامات رژیم صهیونیستی را تهدید به انتشار اطلاعات «یائیر گولان» رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی و «کمال پنحاسی» سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی کرده‌اند. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴 کانال ۱۲ اسرائیل : ‼️منابع اسرائیلی برآورد می‌کنند که تأیید حمله به ایران در آخرین لحظه و برای اقدام فوری صادر خواهد شد تا از نشت اطلاعات جلوگیری شود؛ کابینه امنیتی در نشست شب گذشته اصلاً به این موضوع نپرداخته است. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ قاطع خسرو معتضد به بلوف اماراتی‌ها . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹 سیستم های ارتباطی بندر حیفا هک شده است، پیام هایی به زبان عربی پخش می شود که در مورد حمله موشکی آینده به بندر هشدار می دهد 🇮🇷. 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹  صحنه‌هایی از عملیات مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن تجمع سربازان ارتش اسرائیل در نزدیکی سایت رامیه در مرز جنوبی لبنان 🇮🇷. 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 دکتر محسن میلانی، استاد علوم سیاسی دانشگاه فلوریدای آمریکا: ایران بعد از انقلاب طلوع کرد. ▫️ ایران اکنون بالانس قدرت را در منطقه تغییر داده و این بی‌نظیر است؛ قدرت ایران باعث بازدارندگی حمله به آن شده. ▫️ایران تنها بعد از انقلاب است که خاکش را از دست نداده؛ ایران اکنون استقلال سیاسی دارد و قدرت منطقه‌ای است، چیزی که حتی در زمان شاه هم نداشتیم. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.