eitaa logo
اخبار محور مقاومت
5.8هزار دنبال‌کننده
22.4هزار عکس
15.9هزار ویدیو
90 فایل
اطلاع از اخبار و تحولات محور مقاومت در غرب آسیا ‌و جهان 🌐 #اخبارمحورمقاومت @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور آیدی ادمین ارشد کانال و آیدی برای تبلیغات👇 @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هراس مدیر رادیو اسرائیل از قدرت محور مقاومت: حزب‌الله شدیدا به حملات خود افزوده؛ بحران و خطر علیه اسرائیل روز به‌ روز فجیع‌تر و هراس‌انگیزتر می‌شود! کِی این غائله به پایان می‌رسد؟! 🔺ما در ایام عید هستیم اما سراسر اسرائیل آماده‌باش است؛ پهپادهای حزب‌الله مشکل بزرگ امنیتی برای اسرائیل به وجود آورده است. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 💽 اضافه کردن اثر انگشت در به گوشی ها و اسمارت فون ها به پیشنهاد نیروهای امنیتی!!! ‼️خواهش می کنیم این کلیپ را ببینید حتی اگر به نظام و آرمان‌های انقلاب اعتقادی ندارید و فقط یک وطن پرست واقعی هستید. ‼️ . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹رسانه‌های عبری: کارگران بندر حیفا پیام‌هایی مبنی بر هک شدن سیستم‌های بندر و حمله موشکی به آن دریافت کردند. 😁 @khabarekotahh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️خانم محترم! مصطفی صدرزاده این روزها تــویــی... ✖️خانم های ایرانی در این روزها علیه صهیونیست های آدمکش چیکار کنند؟ 🌹چهار رکن جهاد تبیین🌹 از لسان مقام معظم رهبری: _قوی🇮🇷 لینک دعوت به کانال حرف حساب https://eitaa.com/joinchat/2323776462C2acf4c819c
کاربری از اصفهان
🔴گنده‌گویی شاهزاده امارات: ایران باید به حق حاکمیت ما بر جزایر سه‌گانه احترام بگذارد وگرنه به زور متوسل می‌شویم! اخبار محور مقاومت اطلاع از اخبار و تحولات محور مقاومت در غرب آسیا ‌و جهان 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور آیدی ادمین ارشد کانال و آیدی برای تبلیغات👇 @f_aaha https://eitaa.com/mehvarmo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فرمانده نیروی دریایی ارتش: عربستان درخواست داده در دریای سرخ رزمایش دوجانبه و مرکب برگزار کنیم. اخبار محور مقاومت اطلاع از اخبار و تحولات محور مقاومت در غرب آسیا ‌و جهان 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور آیدی ادمین ارشد کانال و آیدی برای تبلیغات👇 @f_aaha https://eitaa.com/mehvarmo
🔴خبر جعلی منسوب به فرمانده ارتش درباره حمله اتمی به تهران 🔹کانال دافوس مدیا، خبرهای منتشر شده به نقل از فرمانده ارتش را تکذیب کرد و نوشت: سخن مقامات رسمی و اخبار صحیح را فقط از منابع موثق و تایید شده دریافت کنید و مواظب شیطنت‌های رسانه‌ای باشید. اخبار محور مقاومت اطلاع از اخبار و تحولات محور مقاومت در غرب آسیا ‌و جهان 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور آیدی ادمین ارشد کانال و آیدی برای تبلیغات👇 @f_aaha
🔴شلیک موشک بالستیک از لبنان به تل آویو 🔹️رسانه‌های مقاومت از شلیک موشک بالستیک از جنوب لبنان به سمت تل آویو خبر دادند. 🔹️در پی اصابت این موشک به تل آویو، صدای انفجارهای مهیبی مناطق مرکزی فلسطین اشغالی را به لرزه درآورده است. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴 هاآرتص مدعی دسترسی هکرهای مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد 🔸هکرها درحال انتشار اطلاعات سران رژیم صهیونیستی، از جمله فهرست مخاطبین یک مقام ارشد این رژیم هستند. 🔸هکرها مقامات رژیم صهیونیستی را تهدید به انتشار اطلاعات «یائیر گولان» رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی و «کمال پنحاسی» سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی کرده‌اند. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴 کانال ۱۲ اسرائیل : ‼️منابع اسرائیلی برآورد می‌کنند که تأیید حمله به ایران در آخرین لحظه و برای اقدام فوری صادر خواهد شد تا از نشت اطلاعات جلوگیری شود؛ کابینه امنیتی در نشست شب گذشته اصلاً به این موضوع نپرداخته است. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ قاطع خسرو معتضد به بلوف اماراتی‌ها . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹 سیستم های ارتباطی بندر حیفا هک شده است، پیام هایی به زبان عربی پخش می شود که در مورد حمله موشکی آینده به بندر هشدار می دهد 🇮🇷. 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹  صحنه‌هایی از عملیات مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن تجمع سربازان ارتش اسرائیل در نزدیکی سایت رامیه در مرز جنوبی لبنان 🇮🇷. 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 دکتر محسن میلانی، استاد علوم سیاسی دانشگاه فلوریدای آمریکا: ایران بعد از انقلاب طلوع کرد. ▫️ ایران اکنون بالانس قدرت را در منطقه تغییر داده و این بی‌نظیر است؛ قدرت ایران باعث بازدارندگی حمله به آن شده. ▫️ایران تنها بعد از انقلاب است که خاکش را از دست نداده؛ ایران اکنون استقلال سیاسی دارد و قدرت منطقه‌ای است، چیزی که حتی در زمان شاه هم نداشتیم. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹احتمالا ارتش تروریستی اسرائیل بیمارستان الساحل بیروت و یا اطراف آن را بمباران کند. رژیم صهیونیستی مدعی شده است در زیر این بيمارستان یکی از دفترهای شهید سید حسن نصرالله قرار دارد و احتمال داده است که بخشی از منابع مالی حزب الله در آنجا قرار دارد! . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹خبرنگار صداوسیما در لبنان: حزب‌الله لبنان شروط فرستاده آمریکا به بیروت، برای برقراری آتش بس را رد و به ادامه نبرد با رژیم صهیونیستی تأکید کرد ▫️طی روزهای آینده شاهد تشدید درگیری ها خواهیم بود. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹ارتش اشغالگر مدعی ترور مسئول "یگان 4400" حزب الله امروز در دمشق شد. 🇮🇷. 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 حزب‌الله از موشک نصر ۲ رونمایی کرد ▫️ موشک زمین به زمین| سر جنگی ۱۴۰ کیلوگرم| بُرد ۱۵۰ کیلومتر . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹نماینده حزب‌الله: روزهای آینده دشمن را شوکه می‌کنیم ▫️عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در موقعیتی قرار ندارد که بخواهد برای حزب‌الله شرط تعیین کند. ▫️المسوی با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد اسرائیل شروط خود را بر لبنان دیکته کند، خاطرنشان کرد: این رژیم در وضعیت شوک بزرگ قرار دارد؛ زیرا ترورهایی که رژیم صهیونیستی انجام داد به گونه‌ای بود که هیچ سازمان دیگری نمی‌توانست بر روی پای خود بایستد، ولی حزب‌الله و حماس همچنان ایستاده‌اند. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه راهبردی «گالیلوت» اسرائیل ▫️ جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه خبر داد که در راستای دفاع از مردم غزه و لبنان و در راستای سلسله عملیات‌های «خیبر» و با ندای «لبیک یا نصرالله»، پایگاه «گالیلوت» را هدف قرار داده است. ▫️ حزب‌الله تأکید کرد که این پایگاه را با موشک هدف قرار داده است. این پایگاه، وابسته به یگان ۸۲۰۰ ارتش اسرائیل است. 🇮🇷. 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹علی فیاض نماینده حزب الله: ▫️دوره آتی شاهد عملکرد کیفی بیشتر مقاومت خواهد بود . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹 حملات حزب الله به تجمعات ارتش رژیم . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔹 حملات حزب الله به تجمعات ارتش رژیم 🇮🇷. 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.