هدایت شده از «غلت خورده در چای»
لطفا از دوستات هم معذرت خواهی کن من واقن آدم بدی نیستم ولی نمیدونم چرا هیچکی دوسم نداره
~
امیدوارم دوست داشته بشی.
برات دعا میکنم
🖤توت خشک🖤
لطفا از دوستات هم معذرت خواهی کن من واقن آدم بدی نیستم ولی نمیدونم چرا هیچکی دوسم نداره ~ امیدوارم
بیا بغل چون از لیث خوشت نمیاد 🫂 اومیدوارم حنا منم دوستش حساب کرده باشه