eitaa logo
ملت قوی✊🇮🇷
190 دنبال‌کننده
43.5هزار عکس
32.7هزار ویدیو
360 فایل
"ملت ایران بایدقوی شود و راهی جزقوی شدن ندارد".امام خامنه ای زیدعزه 🔸تنها راه تقویت ملت ایران بکارگیری صحیح از همه استعدادهای کشور و پس زدن جریانات چپ و راست از تعیین سرنوشت ملت به وسیله احیای نهضت #بسیج‌مستضعفین است. https://eitaa.com/Mellate_ghavi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 اِتَّقوا الله بر فرض که اجبار به تزریق واکسن ، کاری قانونی و درست باشد ؛ اما آیا جریمه کسانی که دوز سوم را تزریق کرده اند ولی به هر دلیلی خودرویشان به نام کسی باشد که تزریق نکرده ، ضمان شرعی ندارد؟!! در این ایام بهترین سخن این است که آقایان مسئول ، اینقدر راحت برای مردم تصمیمات مسئله دار نگیرید که روزی در پیشگاه خداوند قادر متعال درباره حق الناس مورد سئوال قرار خواهید گرفت . آقایان اِتَّقوا الله ... ✍"قاسم اکبری" ✌️جنبش مستضعفین @jonbeshmostazafin
🔺با پیامبرِ همجنس‌بازِ گلوبالیست‌ها، کتاب مقدس او، خدایانِ دست‌آموزش! و آن‌چه برای ما انسان‌های آی‌تی‌زدهٔ تحت کنترل‌شان در نظر گرفته است، حتماً آشنا شوید: 👉 mshrgh.ir/1358336 🔺«یووال نوح هراری» می‌گوید: «بزرگ‌ترین مسألۀ اقتصادی و سیاسی قرن بیست و یکم این است: برای چه به انسان نیاز است؟ برای چه به «این همه» انسان نیاز است؟» 🔺این پیامبرکِ یهودیِ گلوبالیست‌ها! پیش‌بینی کرده که «به‌زودی برخی شرکت‌ها و دولت‌ها می‌توانند میلیون‌ها نفر را «هک» و آن‌ها را «بازمهندسی» کنند.» 🔺شاید فکر کنید یووال یک دیوانه‌ی زنجیری‌ست! امّا می‌ترسید اگر بفهمید «مالکان بسیاری از نرم‌افزار‌های مسلط بر فکر مردم کشورمان از جمله واتس‌اپ، اینستاگرام و ویندوز» و هم‌چنین «رییس مجمع جهانی اقتصاد»، «واکسنِ ضدکروناسازانِ آمریکا و اروپا!» و «رییس‌جمهورهای آمریکا، اسراییلِ غاصب، فرانسه و...» و به‌طور کل «تمام گلوبالیست‌های جهان» که بعضی از آن‌ها هنوز هم در ایران قدرت دارند، از پیروانِ او هستند! 🔺این شیطانک، حذف مالکیت خصوصی، حذف پول نقد و قرار دادن همه تراکنش‌های مالی در بستر فناوری بلاک‌چین، حذف ملی‌گرایی و مرزهای ملی، تضعیف حاکمیت ملی کشورها، سیستم کنترل اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی، کارت شناسایی دیجیتال جهانی (که پروژه‌ی ویژۀ مجمع جهانی اقتصاد است و گرفتن هر خدماتی در هر جای جهان منوط به داشتن آن خواهد بود)، پاسپورت دیجیتالی واکسن و... را تئوریزه کرده و دنبال می‌کند!... این مطلب👇را حتماً کامل بخوانید: 👉 mshrgh.ir/1358336 #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
✡️ «قرمز شدن» به سبک هالیوود (١) 💥 تخریب مادر و تقدیس هیولای درون 🎬 نقد و بررسی انیمیشن «قرمز شدن» Turning Red 2022 1️⃣ چند هفته‌ای است که انیمیشن محصول کمپانی اکران سراسری خود را آغاز کرده است. کارگردان و نویسندهٔ این انیمیشن، «دومی شی» زن انیماتور کانادایی چینی‌تبار است و داستان فیلم هم در تورنتوی کانادا می‌گذرد. 2️⃣ «قرمز شدن»، عنوانی است که در خود ایهام دارد. یعنی در لایهٔ اول اشاره به تبدیل کاراکتر اصلی فیلم به یک «پاندای قرمز» دارد و در لایهٔ دوم، اشاره به دخترانه و مسألهٔ شروع در دختران. 3️⃣ در یک دههٔ اخیر، تبدیل به رسانه‌ای اصلی برای شده تا گزاره‌های خود را از طریق آن القاء کند. مخاطب اصلی انیمیشن قرار است کودکان و نوجوانان باشند، لیکن بسیاری از این انیمیشن‌ها ربطی به دنیای معصومانه و زلال کودکان ندارند، بلکه پیام‌های آشکار و پنهان یا آن‌ها، در واقع تزریق نوعی خاص از جهان‌بینی بزرگسالانه به ذهن بی‌دفاع کودکان و نوجوانان است. 4️⃣ از این منظر، «قرمز شدن» نه‌تنها از این قاعده مستثنی نیست، بلکه یکی از سمّی‌ترین و مخرّب‌ترین محصولات هالیوود در دو سال گذشته از جهت پیام‌ها و کُدهای القایی است. 5️⃣ «قرمز شدن» دربارهٔ وقایع عجیبی است که در ١٣سالگی برای دخترکی چینی‌تبار ساکن تورنتوی کانادا به‌نام «مِیلین» رخ می‌دهد. او که دختر خوب و شایستهٔ پدر و مادرش تصویر می‌شود، کم‌کم در ارتباط با دوستان خود، درگیر فعل و انفعالات جسمی و روحیِ ناشی از بلوغ می‌گردد. هم‌زمان، مِیلین دچار طلسمی می‌شود که دختران خاندان مادری او در هنگام بلوغ دچار آن می‌شدند: «ظهور یک خرس پاندای سرخ از درون آن‌ها»! ✍️ نویسنده: سهیل صفاری ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ «قرمز شدن» به سبک هالیوود (٢) 💥 تخریب مادر و تقدیس هیولای درون 🎬 نقد و بررسی انیمیشن «قرمز شدن» Turning Red 2022 1️⃣ البته فیلم به‌نحوی آشکار، نمادین است و تک‌تک عناصر و اجزای آن در خدمت ترسیم یک پازل نمادین دربارهٔ ، شروع زنانگی، نفسانیّت و دست و پنجه نرم کردن با در زمانهٔ حساس و بحرانی است. 2️⃣ «پاندای سرخ» در یک نمادپردازیِ نه‌چندان پیچیده، به‌ویژه با توجه به رنگ سرخ آن، نماد و نشان بیدار شدن در هنگامهٔ بلوغ است. تنها راه رهایی میلین از «پاندای درون» (که بروز بیرونی هم دارد) این است که در شب ، طی مناسکی، طلسم او باطل شود و پاندای درون او را در یک سنگ یاقوت‌فام به دام بیاندازند. 3️⃣ مادر و مادربزرگ و سایر زنان خانواده تلاش می‌کنند او را برای این آماده کنند، اما فکر و ذکر میلین و دوستانش، حضور در یک گروه پاپ نوجوانانه (شبیه گروه‌های ) است که قرار است در همان شبِ اجرای مناسک در تورنتو برگزار شود. 4️⃣ در جریان تلاش میلین و دوستانش برای جور کردن پول بلیط این کنسرت با هدف دیدن اسطوره‌هایشان، او به‌نوعی با خود می‌رسد. این در حالی‌است که به گفتهٔ مادربزرگش، هرچه دلبستگی او به پاندا و درنتیجه بروز بیرونی آن بیشتر شود، بیرون راندنش در حین مناسک سخت‌تر می‌گردد. 5️⃣ برای این دختران به‌عنوان (طلوع زنانگی) تصویر می‌شود، در حالی‌که نماد و مظهر «استبداد»ی است که باید از آن خلاص شد! حضور در کنسرت برای ایشان به هدف، معنا و انگیزه‌ی زندگی تبدیل می‌شود. چرا؟ پاسخ را از زبان میلین خطاب به دوستانش می‌شنویم: 👈 «فردا وقتی به اون کنسرت می‌ریم، بچه‌ایم. وقتی بیرون بیایم، شدیم!» ✍️ نویسنده: سهیل صفاری ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ «قرمز شدن» به سبک هالیوود (٣) 💥 تخریب مادر و تقدیس هیولای درون 🎬 نقد و بررسی انیمیشن «قرمز شدن» Turning Red 2022 1️⃣ این‌که هم مانند ، قرار است در شب ماه خونین برگزار شود، در واقع وجهی آیینی و مناسکی به کنسرت می‌بخشد. در نمادشناسی ، هم و هم معانی و قدرت‌های خاصی دارند که می‌توانند «دگرگونی»های بزرگ را موجب شوند. 2️⃣ از سوی دیگر، مادری که یکسره نگران و محافظ دختر دلبند خود است، غیرمستقیم و تدریجاً به‌صورت هیولایی کنترل‌کننده تصویر می‌شود که اجازه نمی‌دهد دخترش درونی خود را حفظ کند! در واقع، در منطقِ «قرمز شدن»، انتخاب میان و «جمعِ رفقا» یک انتخاب صفر و صدی است و هیچ حد وسطی ندارد! 3️⃣ اما مسأله و در واقع پیام اصلی انیمیشن، است و این چیزی است که به‌صراحت در فیلم بیان می‌شود: هنگام گفت‌وگوی پدر و دخترش در آستانهٔ انجام مناسک طرد هیولای درون. جایی که پدر به میلین نصیحت می‌کند که هیولای درونش را بپذیرد و با آن زندگی کند. 4️⃣ وقتی میلین از مناسک می‌گریزد و در هیأت پاندای سرخ خود را به استادیوم محل می‌رساند، حرف اصلی را خطاب به دوستانش می‌گوید: 👈 «یک عمر وسواسِ گرفتنِ تأیید مادرم رو داشتم… الان فهمیدم که از دست دادنِ شما برام سخت‌تره تا از دست دادنِ اون.» 5️⃣ و وقتی در برابر مادر غول‌آسایش در محل کنسرت می‌ایستد، می‌گوید: 👈 «من دیگه دختر کوچولوی تو نیستم، مامان… من پسرا رو دوس دارم. موسیقی با صدای بلند رو دوس دارم. قر دادن رو دوس دارم. من ١٣ سالمه. کنار بیا با این موضوع!» ✍️ نویسنده: سهیل صفاری ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ آنچه خواندید تنها خلاصه‌ای بود از مقالهٔ مصوّر «قرمز شدن به سبک هالیوود؛ تخریب مادر و تقدیس هیولای درون». قسمتی از پیام پنهان این انیمیشن همان پیام آلبوم بال‌ها از گروه است که چند روز قبل در موردش صحبت کردیم. از شما همراهان درخواست می‌کنیم که به خواندن این خلاصه اکتفا نکنید و متن کامل مقاله را (که زحمت بسیاری برای آماده شدنش کشیده شده) در آدرس زیر مطالعه کنید: 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/16684 ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
🔹این توئیت یک اتهام و کنایه غیرمستقیم به رهبر انقلاب است 🔸عامل اصلی این اتهام‌زنی کدام جریان است؟! جریانی که روحانی و ظریف را به جلسه مسؤولان نظام با رهبر انقلاب دعوت می‌کند، جریانی که برای تصویب برجام و FATF و ممانعت از استیضاح روحانی، به از ناحیه‌ی بیت و خواب متوسل می‌شود... ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید @hojre_enghelab
🔺🔻یعنی واقعا شما انتظار دارید در عرض 8ماه، برنج از 50هزار به 30هزار برسه؟! 🔸اول باید بره بالای 100هزار، بعد از چندسال 10هزار ارزون میشه و باهاش جشن قهرمانی می‌گیریم تا 4سال دیگه.... ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید @hojre_enghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مثلا همین آش رشته و حلیم 👆 ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید @hojre_enghelab