7.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
••|💚🦋|••
#السلام_ایها_الغریب
#سلاممولایغریبم
#امام_زمانم
این روزها، "نبودنت"
درد مشترک اهالی بهار خزانزدهی زمین است؛
از این واضحتر که؛
تو
تمنایِ جانِ به لب رسیدهی دنیایی
حضرت صاحب دلم ..؟
#اللهمعجللولیڪالفرج 🌸
📌 #زاغ_سیاه
🎙️ @zaghsiah
👤توييت استاد #رائفی_پور
✍️شما کسانیکه زمینه سواستفاده امروز دشمن را فراهم آورده اید یقیناً باید پاسخگو باشید
@zaghsiah
6.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسئول اطلاعاتی اسراییلی:
انگشت کوچک یک سرباز ما به اندازه کل ایران می ارزد.
با چنین وحوشی نمی توان مانند انسان رفتار کرد و فتواهای دینی را علم کرد. باید به اعلی ترین شکل ممکن بازدارنده بود. طوری که بدانند در صورت خطا کل موجودیت شان به فنا خواهد رفت.
@zaghsiah
23.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 انفجار خط لوله گاز دیشب در بروجن
@zaghsiah
خط لوله ای که دیشب در بروجن منفجر شد، یکی از شریان های اصلی انتقال گاز طبیعی از خلیج فارس به شهر های تهران، اصفهان و قم می باشد
💢خرابکاری
@zaghsiah
روز جانباز مبارک ❤️❤️
رحم الله عمی العباس...
🔵صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
࿐჻ᭂ⸙@hojre_enghelab⸙჻ᭂ࿐
5.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻هرکس بگه ضعفهای حاکمیت رو نبینید داره خیانت میکنه
استاد رحیمپور ازغدی
🔵صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
࿐჻ᭂ⸙@hojre_enghelab⸙჻ᭂ࿐
خفگی ژئوپلیتیکی
خفگی ژئوپلیتیکی در قفقاز و فقدان نگاه راهبردی به منطقه مکران که شدیدا احساسش می کنیم را باید در کنار خفگی اقتصادی ایران مورد ارزیابی و سنجش قرارداد.
تحولات قفقاز یکی از پارامترهای دوران گذار است که ممکن است در آن با شوک ژئوپلیتیکی روبه رو شویم و ما را وارد عصر انزوای تاریخی کند.
مساله ما در قفقاز، سرنوشت آینده ایران در معادلات جهانی است که هر لحظه ممکن است اتفاق بیافتد
جغرافیای راهبردی یکی از مهم ترین شاخص های قدرت برای قرار گیری در نقطه مرکزی ترانزیت جهانی است.
این جغرافیا است که بستر راه ها و کریدور ها را به استراتژیست ها نشان می دهد
ترانزیت ریلی به یک صنعت قطعی در آینده جهان تبدیل شده است،ای کاش بجای فرودگاه های بیشمار و بی فایده، سی سال قبل زیرساخت های ریلی کشور را آغاز می کردند
این جمله رهبری در دیدار با دانش آموزان را ببینید،ایشان به جایگاه مهم ترانزیت ریلی اشاره می کنند👇
بنابراین کشور ما، هم از لحاظ نیروی انسانی امتیاز دارد، هم از لحاظ نیروهای طبیعی امتیاز دارد، هم از لحاظ موقعیّت جغرافیایی؛ ما چهارراه ارتباطات شرق و غرب و شمال و جنوبیم. شما روی نقشه نگاه کنید، نقشهی دنیا را بگذارید نگاه کنید؛ ما در یک نقطهی حسّاس هستیم. شرق و غرب از ما میتوانند عبور کنند؛ شمال و جنوب هم از ما میتوانند عبور کنند. ما یک معبرِ ترانزیتِ بسیار پیشرفته و خوبی میتوانیم در دنیا باشیم. البتّه احتیاج دارد به خطوط راهآهن، خطوط ریلی؛ با جادّه نمیشود که من راجع به این خطوط ریلی هم باز ــ این درددلها را با شما جوانها باید بکنیم ــ مکرّر در دولتهای مختلف راجع به خطوط ریلی من تأکید کردهام؛(۲۶) متأسّفانه کوتاهی شده. البتّه در آن اوایلِ بعد از رحلت امام چرا، یک مقداری کارهای ریلی خوبی انجام شد، [ولی] بعدش دیگر کار درستی انجام نشده و حالا انشاءالله بنا دارند کارهای خوبی را انجام بدهند. ما بایستی انشاءالله در این زمینهی رفتوآمدها و حمل و نقل بتوانیم جایگاه خودمان را پیدا کنیم.
ابوقاسم