eitaa logo
منبر روشمند
836 دنبال‌کننده
746 عکس
1هزار ویدیو
583 فایل
🔻به فضل خدا توی مناسبت ها با چندین سخنرانی مکتوب به استقبال شما خواهیم امد. 🔻 راه ارتباط با ادمین @menbar6
مشاهده در ایتا
دانلود
▫️تصرف زمین در جنگ شناختی چگونه است؟ 🔻در جنگ شناختی تصرف زمین به معنی جنگ سخت وجود ندارد. ولی عرصه کارزار در این جنگ تفکر مردم است. در نبرد شناختی جبهه‌ای موفق است که اذهان بیش‌تری را تصرف کند. باورپذیر بودن یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مهم این کارزار است. به عنوان مثال در قبل از دوران انقلاب اسلامی ایران اگر ناوگان نیروی دریایی آمریکا به قصد حمله، به سمت کشوری حرکت می‌کرد. آن کشور قبل از رسیدن ناوگان آمریکا دچار فروپاشی می‌شد. ولی امروز آمریکایی‌ها در کشورمان این باورپذیری را از دست داده‌اند. با حرکت ناوگان آمریکا همچنان زندگی عادی مردم جاری است. این موضوع یکی از جنبه های شکست در باورپذیری برای آمریکا و موفقیت برای ایران است. پس اگر در جنگ شناختی باورهای عموم مردم تصور نشود پس زمین ها تصرف نخواهد شد. | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
🖼 بالاترین سند حقانیت @hosenih
هیچوقت در طول تاریخ جمهوری اسلامی انقدر راهپیمایی ١٣ آبان واجب نبوده ما می‌آییم، ما صحنه‌ را خالی نمی‌کنیم 🤚 @hosein_darabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢 یعنی قبل از دشمن شما محتوای صحیح را درست کنید 🔻 رهبر انقلاب: این همه دروغ، خلاف واقع، حرفهای انحرافی، تهمت، برای این است که دشمن برای این ذهنِ فعّال [جوان] محتوا درست کند. اینکه من مدام میگویم «جهاد تبیین، جهاد تبیین» برای این است... قبل از اینکه دشمن، محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند، شما محتوای دارای حقیقت و صحیح را درست کنید. ۱۴۰۱/۸/۱۱ 🏷 🔍 مروری بر متن کامل بیانات روز گذشته👇 https://khl.ink/f/51259
عالی ترین مقصد سیاسی حضرت معصومه س.pdf
334.9K
🌀 عالی ترین مقصد حضرت معصومه س 🗓 مناسبت : وفات حضرت معصومه س ✅کانال منبر مکتوب ╭┅─────────┅╮ 🆔@menbarahemaktob ╰┅─────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 باید کاری کرد..‌‌ 🔻 با اونهایی که نکنید می زنند کاری ندارم. اینها بدونن یا ندونن منظورشون هشتک جنایت تکرار بشه است. آرمانها رو دونه دونه سلاخی کنید. داعشجو ها رو آزاد بگذارید فحش بدن و امثالهم. 🔻 اما مخاطبم شمایید. شما که کلا فقط بلدید از مسوولین مطالبه کنید که بگیرند و ببندند و اعدام کنند. من از این جمله درست شما میترسم. از اینکه نکنه فکر میکنید امنیت با سخت گیری های انتظامی و امنیتی بر میگرده. 🔻 عمو! برادر! رفیق! آرمان رو گوشه خیابون کشتن. گوشه خیابون دوره‌اش کردن. جلوی چشم یه عده بی‌تفاوت. حرفهای منوتو و روایت آمریکایی مزدورهاشو کی داره باور میکنه؟ کرج رو جلوی چشم بی تفاوت کی به آتش کشیدن. اون بی خیالها اون بی تفاوتها اون کسایی که جلوی کارخودشونه خفه خون گرفتن، اون احمقهایی که عکس کشته‌های ساختگی بی‌بی‌سی رو کنار کشته‌های مظلوم شاهچراغ گذاشتن، اون احمق‌هایی که دنبال سلبریتی‌های نمک به حروم و نادون دویدند و سکوت کردن، اون نانجیب‌هایی که ریخته شدن خون مظلوم عادی شده براشون و دارن زندگیشونو میکنن، اون آدم‌های تماشاچی که کتک خوردن آخوند و بسیجی رو میبینن و رد میشن، برهنه شدن لشکر دخترهای جهاد نکاحی دشمن رو با آغوشهای باز می‌بینن و عبور می‌کنن، سر چهار راه به بوق زدن نادانها می‌خندن، اونها امنیت رو گرفتن عزیزم! 🔻 جهالت رو با میشه اعدام کرد. جهالت زمین بازی میده به اراذل. تو که توی این چهل روز هنوز نه کانالی راه انداختی نه طرحی برای تبیین داری نه فکری کردی که مسوولیتی گردنته، با تو ام! هی صدا کلفت نکن بگو اعدام اعدام، پاشو! پاشو! منتظر فلان مرجع و فلان مجتهد و فلان مسوول و کی و کی نباش. من و تو باید کاری کنیم. اراذل و اوباش توی زمین بازی که ما با سکوتمون درست می‌کنیم بازی می‌کنن. پاشید جمع کنید این و بی بی سی زده جماعتی از مردم رو. پاشید برید سراغ دوست و آشنا و فامیل، حرف بزنید. حرف بزنید بدون دعوا. بدون سر و صدا. فقط ساکت نشید. اینطوری کل این ناامنی اعدام میشه. باز هم خود دانید... ✍ نویسنده: 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
✅تهش چی میشه؟ 👈"تهش چی میشه؟" سوال خیلی ها این روزها است. طبیعی است. خسته شدند؛ از بهم ریختن کسب وکارها؛ از ناامنی ها؛ از توهین ها و هتک حرمت ها؛ از تصاویر دردناک سلاخی حافظان امنیت و... از سویی مردم سنگ تمام گذاشتند؛ آنچه بر گرده مردم بود به بهترین وجه عمل شده است. هوشیاری و جداکردن صف شان از آشوب و اغتشاش و اعلام برائت جانانه که نمونه اش راه پیمایی 13 آبان بود. 🔹با این حال این پرسش باقی است؛ کی تمام می شود؟ 🔸برای پاسخ به این سوال ابتدا باید دید این حوادث را چطور تحلیل می کنیم؟ من ترجیح می دهم تحلیل رهبری را از این روزها ملاک قرار دهم. تحلیلی که کاملا متفاوت از تحلیل رایج در میان تحلیل گران است. 1⃣تحلیل رایج و ظاهری چیست؟ اینکه نظام زخم هایی دارد که بدان بی توجهی شده و تبدیل به اعتراضاتی شده است و بی اعتنایی به اعتراضات درنهایت منجر به اغتشاش و آشوب شده است. 2⃣تحلیل دوم چیست؟ تحلیل دوم یا همان تحلیل رهبری اینست که اگرچه نظام گرفتار زخم ها و آسیب هاست، اما آنچه این روزها شاهد آنیم نه به جهت نقص ها که اتفاقا برعکس به جهت قوت نظام است. نقص ها را باید برطرف کرد اما اغتشاشات امتداد اعتراضات و نقص ها و آسیب ها نیست و اتفاقا قوت ها عامل این روزهاست. 🔹رهبری حتی برخلاف تحلیل های دیگر معتقد است اینکه سراغ نوجوان و جوان ما رفتند نیز به جهت رشد قدرت تحلیلی بچه های دهه 80 و 90 است. ✅زمین تا آسمان بین این دو تحلیل تفاوت است. 🔹در تحلیل اول طرف می گردد ببینید کدام زخم است که این آشوب ها را شکل داده است و یک روز طعنه به حجاب و گشت ارشاد می زند و یک روز اقتصاد و یک روز آزادی و غیره و باز هم دست خالی برمی گردد و نمی تواند کمکی به ماجرا کند. 🔸اما تحلیل دوم می گوید دشمن امروز در پیچیده ترین حالت ممکن و با تمام ظرفیتش آمده است و این به جهت قوت مردم و توفیقات دولت نسبت به گذشته است. دشمن از این قدرت عصبانی است. هرچه می گوید نیز بهانه است. این بهانه نباشد، می بافد و می سازد. او ذاتش بر دروغ و تهمت و تحریف است. تنها در یک حالت دست از آشوب و آدم کشی برمی دارد که ما روز به روز ضعیف تر شویم و از این بالاتر اینکه از هویت ملی و اسلامی مان دست برداریم. 👈تحلیل دوم می گوید باید با قوت بیشتری مشکلات داخلی را رفع کرد اما اتصال این مشکلات به حوادث این روزها است. به تعبیری ما با دو پدیده کاملا مجاز مواجهیم. ⭕️با این توضیح برگردیم به سوال ابتدایی؛ " تهش چی میشه؟" بازهم برخلاف تصور رایج که گفته می شود پایان حوادث دست عدلیه و امنیه است، پایان این ماجرا کاملا دست مردم است. 🔸امنیه و عدلیه باید به وظیفه شان عمل کنند. هرگونه مماشات با جریان آدم کش و تروریست داخلی است. اما ماجرا با تحکم نیز ختم نمی شود و چه بسا برخی را مجدد دچار خطای تشخیص کند. ماجرا اینست که جنگ دشمن ترکیبی است پس مواجه با آن نیز باید ترکیبی باشد. 🔹هر میزان مردم نسبت به پیرامون خود حساس تر شوند و احساس مسوولیت کنند این ماجرا زودتر تمام می شود. هرکس هر میزان می تواند باید نسبت به ددمنشی این جریان بی هدف و بی سر و بی بته روشنگری کند. هرکس هر میزان می تواند باید نسبت به غفلت ها و جهل های پیرامون خود روشنگری کند و از زشتی ها اعلام برائت کند. هر میزان مردم در فضای مجازی و واقعی جلوتر بیایند این جریان کریه و قبیح و مشمئز کننده زودتر تمام می شود. این تحلیل یعنی پایان این حوادث، همه با هم دهها گام جلوتر رفته ایم. همشهری @mahdian_mohsen
⚫️ وفات سلام‌الله‌علیها تسلیت باد امام صادق علیه السلام می فرمایند: «إِذَا أَصَابَتْكُمْ بَلِيَّةٌ وَ عَنَاءٌ فَعَلَيْكُمْ بِقُمَّ، فَإِنَّهُ مَأْوَى الْفَاطِمِيِّين‏» «زمانى که رنج و زحمت و گرفتارى به شما رو آورد، به قم روى آورید، زیرا قم پناهگاه فاطمی‌ها و محل آسایش مؤمنان است.»(بحارالانوار، جلد 57، صفحه 214) 🆔 @QasdWay
🔰 | بازی پیچیده دشمن ⁉️ روش جدید دشمن در اغتشاشات اخیر! ♨️ توئیت مدیر اندیشکده راهبردی سعداء درخصوص اتفاقات اخیر 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
ضد زن- جنایات آمریکا علیه زنان.pdf
7.07M
🔻به مناسبت ۱۳ آبان 🔹 حتما مطالعه نمایید و به دیگران هم توصیه کنید. 🔸پرده نگار ضدّ زن/ روایتی از جنایات آمریکا علیه زنان در سراسر دنیا 🔞 ▪️جنایات در خلال حملات نظامی به دیگر کشورها ▪️جنایات علیه زنان آمریکایی ▪️جنایات علیه ملت ایران 🔰 دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولیعصر رفسنجان @nahadvru ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━
🔰 دیدارنگار ۱۰۷ | شروعی بر پایان سلطه آمریکا 📝 ویژه بیانات رهبر انقلاب در دیدار دانش‌آموزان. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ 🔻 «سرخط»، «مطالبه رهبری»، «بحث روز»، «کلیدواژه‌های مهم»، «جملات طلایی»، «روایت تاریخی»، «برشمردنی‌ها»، «نظام فکری»، «جهاد تبیین» و «دعا» از جمله بخش‌های «دیدارنگار» است. ⏪ در «یادداشت بیاناتی» این شماره با عنوان «شروعی بر پایان سلطه آمریکا»، نکات رهبر انقلاب درباره‌ی انزوای آمریکا در نظام‌ بین‌الملل و تغییر هندسه سیاسی عالم و از طرفی لزوم آمادگی ما برای نقش‌افرینی در نظم جدید جهانی، مرور شده است. 📥 نسخه PDF👇
اینکه ادم ، جونش رو به عنوان ارزشمندترین سرمایه ی زندگیش ، دو دستی تقدیم خدا کنه خیلی زیبا و عاقلانه است و بهترین سود . ولی شهادت طلبی به معنای انفعال و دست روی دست گذاشتن نیست چون قرآن میگه: 《و اعدوا لهم مااستعطتم من قوه ....》 پس هر کسی در هر جایگاهی و در هر موقعیتی که هست باید مجهز و قوی بیاد وسط میدون و همیشه اماده باش و استندبای باشه حتی اگر شهید هم بشه ولی باز شجاعانه جنگیده و از خودش دفاع کرده . عجیب نیست کسی مثل شهید ارمان که کاملا به احوالات وحوش خیابانی اگاه است و اگاهانه و نه اتفاقی با دست خالی و بدون بکارگیری مهارتهای رزمی، میاد وسط معرکه و بعد با اون وصف به شهادت میرسه به نظرتون اینجا خلایی احساس نمیشه؟ یا با مرور فیلم ترور زوار شاهچراغ می بینیم که دکتر مملکت، مثل بقیه فرار میکنه و تو این فیلم فقط خادم حرم شجاعانه در شبستان رو میبنده تا بقیه نمازگران اسیب نبینند! به نظرتون چه فرقیه بین اون خادم شجاع و بقیه که دارند فرار می کنند؟ این خلا در مردان دیگر از کجا نشات می گیرد که همه پشت کولر گازی پنهان‌میشوند و هیچ حمله ای به اون خبیث نمیکنند؟ میتونستند چند نفری به اون مهاجم خبیث حمله کنند و اونو خلع سلاح کنند.بالاخره احدی الحسنیین بود یا ورق به نفع اونها بر می گشت و یا همه به شهادت می رسیدند ولی در پایان صحنه شجاعانه ای برای نسل نوجوان بجا می گذاشتند. آیا روحیه سلحشوری تو همه ی اقشار ، بخصوص جوان و تحصیلکرده کم نشده؟ چرا پیامبر ص میگند به فرزندان خود تیراندازی، اسب سواری و شنا یاد بدهید.؟ بخاطر چی میگن؟ بخاطر همین روحیه ی سلحشوری و قوی بودن در بحرانها. ایا ضرورت فراگیری ورزشها و مهارتهای رزمی و این چنینی در اموزش و پرورش و حوزه علمیه، احساس نمی شود؟ آیا اگر نوجوانی مثل علی لندی در این ماجرای شاهچراغ حضور داشت باز مثل بقیه می رفت پشت گولر گازی پنهان می شد و یامی زد به دل معرکه؟ به نوجوانانی که براشون سوال شده که چرا اینا از خودشون دفاع نکردند چی باید گفت؟ چی باید گفت وقتی میگن وحوش اهل گفتگو نیستند و شهید آرمان نباید دست خالی و بدون مهارت رزمی میرفته اونجا؟ چی باید گفت؟
🔰تحلیل 🔻شهید‌سازی و شهید‌بازی 🔺یکی از رفتارهای این مدت اراذل و اوباش، این بوده که سعی کرده‌اند از «خون مظلوم» بهره ببرند. نمونه آخرش بچه مادر مرده کرد است که مقابل ماجرای شاه چراغ علم کردند. چند نکته: 🔺اولا مظلوم‌نمایی از طریق مکر در جبهه مقابل انبیا هم وجود داشته، نمونه‌اش ماجرای کید زنان مصر در مقابل یوسف، یا قصه کشتن قبطی توسط موسی که در جامعه فرعونی شرایط را برای حضور موسی (ع) دشوار می‌کرد. انبیا در این شرایط چه می‌کردند؟ یکی راهبرد «السجن احب الی» است. تغییر زمین بازی به گونه‌ای که بر شرایط غلبه کنند نه مغلوب آن باشند. اتفاقی که به تدبیر الهی در ماجرای یوسف و برادرانش و زنان مصر رخ داد و همین طور در قصه موسی و قبطیان. امروز هم زمین بازی «فضای مجازی» صحنه را برای ایجاد کید دشمن ایجاد می‌کند. راهبرد نبی و ولی الهی، راهبرد کل جبهه حق است. 🔺ثانیا یکی از اقدامات پیامبران و اولیا (پس بنابراین کل جبهه حق) تلاش برای تبیین و روشن کردن امور است. یوسف تا سال‌ها بعد ماجرای روشن کردن امر را چه در مورد کید برادران چه کید زنان مصر دنبال کرد و آن را رها نکرد. 🔺سوم دعا و درخواست و مدد خواهی جدی است یعنی چی؟ یعنی تلاش حداکثری و انتظار برای آمدن نصرت الهی. دعا این است فقط بیان زبان نیست. قطعا مارهای خوش خط و خال و به ظاهر قدرتمند ساحران خوف آور است برای چشم‌های ظاهر بین اما آن اژدهای حقیقی که بروز و ظهور قدرت الهی است به گونه‌ای است که چشم همه را باز می‌کند از جمله خود ساحران. 🔺ماجرای مسجد ضرار یک نماد است برای این‌که دشمن قابلیت دارد امر مقدس را کپی کند تا منفعلمان کند. خیلی اوقات دشمن وقتی در موضع ضعف می‌افتد چنین می‌کند. شرایط در این وضعیت ساده نیست امیرالمومنین (ع) دشواری جنگ نهروان را توضیح داده و امام (ره) در شهادت عارف‌الحسینی به دست تکفیر اسلام آمریکایی را دوباره معرفی می‌کند و می‌گوید حاضرم برای رسوایی و بر ملاشدنش جان بدهم. این رسوا شدن مشکل است و زمان میبرد اما... 🔺نکته امید بخش این است که آنچه دشمن می‌سازد از مظلومیت‌، از انقلاب، از شهید، از هر چه که فکرش را بکنید، قدرت اثر ندارد و راحت پودر می‌شود چون حقیقت ندارد. این را آیات مسجد ضرار توضیح می‌دهد دقت کنید. اولا «الذین اتخذوا مسجدا ضرارا» که «لیحلفن ان اردنا الا الحسنی» یعنی بسیار جدی هم نقش بازی می‌کنند در ظاهری که می‌سازند ولی «الله یشهد انهم لکاذبون» حتما بازیشان خراب می‌شود و دستشان رو می‌شود و به نتیجه نمی‌رسند. مثل ماجرای سینما رکس آبادان مثل کودتایی که مرجع تقلید پشتیبانی کرد مثل هزاران مثال از این قبیل. 🔺ثانیا امر مقدس چه انقلاب، چه شهید، چه خون مظلوم، این‌ها همه روح دارند، می‌توانند «اسس بنیانه علی التقوی» باشند یا «أسس بنیانه علی شفاجرف هار» باشند یعنی لبه پرتگاه یعنی در وضعیت فروپاشی. این یعنی چی؟ توضیح قرآن این است «بنو ریبه فی قلوبهم» کلا در وضعیت شک و احتمال در قلوب کار را جلو می‌برند. لذا با کمی تلاش جبهه حق کل این ساختار به ظاهر مقدس رسوا می‌شود و فرو می‌ریزد و بی اثر می‌ماند. 🔺شرطش این است اولا زمین بازی را به نفع جبهه حق کنیم و زمین بازی جبهه باطل را خراب کنیم ثانیا همه تلاش خود را برای تغییر این شرایط به کار بگیریم و منتظر یکدیگر و مدیران و این و آن نمانیم ثالثا امیدوار و مطمئن حرکت کنیم. 📝 یادداشتی از آقای علی مهدیان | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نه تشییع شهداست و نه مناسبت مذهبی که بگویند احساسات دینی ملت را تحریک کرده‌اید. ۱۳ آبان یک رفراندوم کاملا سیاسی است برای گفتن «آری» به جمهوری اسلامی و «نه» به هر آنچه غیر آن کلیپ خیلی غرورانگیزه ببینید @hosein_darabi
بیانیه گام دوم انقلاب-1401.pdf
348.3K
متن بیانیه گام دوم انقلاب
⭕️تفسیری مهم در ماجرای اغتشاشات ⭕️چرانظام بااغتشاشگرا مماشات میکنه؟ ✅اساساحکومتها برای ایجاد امنیت درداخل و خارج مرزهای جغرافیایی از ۳رویکرد استفاده میکند:《فرهنگی،امنیتی،سیاسی》 ◀️«فرهنگی» خوشبینانه ◀️«امنیتی» بدبینانه ◀️ «سیاسی» واقع بینانه ست. ✅حاکمیتی که روش اول را انتخاب کنه به مردمش با دید مثبت نگاه میکنه ‏مردم رااز خودش میدونه و آنها رادوست داره و همه را طرفدارکشور می بینه ✅روش امنیتی،درست عکس اولیه. نگاه بینش امنیتی به مردم منفیه،مردم رافاسد،گناهکار، جاسوس ودنبال براندازی حکومت میبینه. ✅ امابینش سیاسی،واقع گرایانه است و سعی میکنه واقعیتهای جامعه رو درک کنه. 🇮🇷نظام درحال حاضر ازرویکرد ‏سوم استفاده کرده؛ ۱-واقعیت اینه که مردم معترضندبه فسادهای اقتصادی گذشته و حال،به تبعیض های حاکم بر زندگی لاکچری مدیران ومسئولین درمقایسه بامردم عادی جامعه،حتی درمسئله ‎ هم نحوه برخورد بامردم عادی وسلبریتیها و بلاگرها و نوامیس مسئولین متفاوته. دولت فعلی بستر اعتراض را برای ‏همه فراهم کرده ۲-دیگه کیه ندونه سازمان اطلاعات ایران ازبهترینهای جهانه،درچندهفته گذشته دولت وحاکمیت مشغول رصد اطلاعاتی ماجرا بودن.هرچه کار اطلاعاتی دقیقتر باشه هزینه کار عملیاتی کمتره و درمقابل بازدهی و خروجی کار،بهتر.همین عامل باعث شده عده ای ازهموطنان تصورکنن نظام کندعمل میکنه ‏۳-در کنار کاراطلاعاتی باید فرصتی مهیا میشد تا جوانهای هیجان زده یا فریب خورده از لیدرهای سازمان یافته جدا بشن،این امر، ظرافت و تاکتیکهای خاص خودشو میطلبه. ⁉️سوال: چرا پلیس فتا ساری، در قالب یک پیامک ‎ رو به آگاهی احضار و با یه تذکر کوچک وی رو آزاد میکنه ولی نیروهای امنیتی ‏درقالب یک عملیات ضربتی ‎ را در حال فرار دستگیر و ویدئوی غلط کردنش را منتشر میکنن؟ هر دو خواننده رپ هردو معترض هردو لیدر آشوبهای خیابانی هر دو جوان هر دو ایرانی ولی یکی تحت تاثیر رسانه،دیگری لیدر سازمان یافته هماهنگ با اتاق فکر خارجی. ⁉️سوال: چرا نظام برای برگشتن مدیری به‏کشور سخت نگرفت ولی برای ‎ اما و اگرهای بسیاریست؟ هردو سلبریتی هر دو لیدر و مشوق تینیجرها به اغتشاش هردو طالب مهاجرت ولی یکی مهره فرعی،دیگه مهره اصلی ۴-دشمن از روش《ایجاد خشونت،جنگ رسانه ای،القای سقوط رژیم》سعی میکنه خودشو پیروز میدان معرفی کنه.حاکمیت تلاش میکنه با خنثی ‏کردن۳ عامل،اوضاع رو کنترل کنه.در حقیقت هدف دشمن عصبی شدن نظام و انجام عملیات میدانی و نظامی علیه مردم خودشه(یعنی ایجاد جنگ داخلی،نقشه ای که در سوریه اتفاق افتاد). درمقابل نظام بااستفاده ازصبر استراتژیک،دستگیری لیدرهای اصلی،همزمان به میدان آمدن مردم فهیم و بصیر و همراهی با حاکمیت، ‏سعی میکنه آتش فتنه رو خاموش کنه تا کار به درگیری فیزیکی و نظامی و نهایتاً جنگ داخلی نکشه ۵-بازی با زمان،به نفع ایرانه. ایران داره جوکرها رو شناسایی میکنه.افرادیکه در سازمانها نهادهای مهم نمک نظام رو خوردند و نمکدان شکستن با رو شدن دست جوکرها،اتاق فکر فتنه در خارج هم شناسایی میشه ‏۶-یادمون نره با زور نمیشه مملکت اداره کرد.این بچه هامحصول همین نظامن. تعجب میکنم ازعده ای که معتقدند باید همه رو اعدام کنیم وعده ای با تفریط،مطالبه آزادی افراطی دارن(هرکی هرجور دوس داره) نه با داغ و درفش میشه امنیت ایجاد کرد نه با قانون جنگل(آزادی افراطی). ⭕️بینش سیاسی همراه با بصیرت بهترین چراغ است. ⭕️ولایتمداری بهترین صراط است مراقب انحراف از آن باشیم ⭕️اگر دلسوزنظامیم درراستای این تبیین ناشر باشیم «قرارگاه مطالبات رهبری ومردم »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💠مجموعه صدای سخن عشق __________ ببين كه عصر جاهليت ثاني چگونه در هم فرو مي‌ريزد، و ببين كه چه كساني راه تاريخ را به سوي نور مي‌گشايند. بچه‌هاي محله‌ي تو و من، همان‌ها كه اينجا و آنجا، در مدرسه و بازار و مسجد و نماز جمعه مي‌بيني، با همان سادگي و صفايي كه در دعاي توسل اشك مي‌ريزند، تكبيرگويان به قلب سپاه دشمن مي‌زنند و مكر شياطين را يكسره بر باد مي‌دهند. 🔶 __________ 🔷صفحات رسمی شهید سید مرتضی‌ آوینی را دنبال کنید @AVINY_COM ___________________________
می‌پرسید، برای کشف حجاب‌ها چه کنیم؟ 1⃣ از مسئولین شل و وارفته [و ترسیده]، انتقاد جدی کنید. 2⃣ دسته جمعی با حجاب در مجامع حضور پیدا کنید. 3⃣ آینده دهشتناک زن غربی را در قالب‌های متنوع متناسب با فضا، بازگو کنید. 4⃣ از قوۀ قضاییه اعدام قاتلان عمد و باغیان در جریانات اخیر را مطالبه جدی کنید. 5⃣ تحول مسئولان ارشد فرهنگی را به جد مطالبه کنید. 6⃣ با فقر و‌ فساد و تبعیض مبارزۀ جدی‌تری کنید. 7⃣ از شبکه‌های اجتماعی داخلی و فیلترشدن اینستاگرام حمایت جدی کنید. 🦋 @banooyeab #⃣
جبههٔ  در فضای‌مجازی
✊🏻 @jebheh
❓ تهش چی میشه؟ 🔹 "تهش چی میشه؟" سوال خیلی ها این روزها است. طبیعی است. خسته شدند؛ از بهم ریختن کسب وکارها؛ از ناامنی ها؛ از توهین ها و هتک حرمت ها؛ از تصاویر دردناک سلاخی حافظان امنیت و... از سویی مردم سنگ تمام گذاشتند؛ آنچه بر گرده مردم بود به بهترین وجه عمل شده است. هوشیاری و جداکردن صف شان از آشوب و اغتشاش و اعلام برائت جانانه که نمونه اش راه پیمایی ۱۳ آبان بود. 🔹 با این حال این پرسش باقی است؛ کی تمام می شود؟ 🔸برای پاسخ به این سوال ابتدا باید دید این حوادث را چطور تحلیل می کنیم؟ من ترجیح می دهم تحلیل رهبری را از این روزها ملاک قرار دهم. تحلیلی که کاملا متفاوت از تحلیل رایج در میان تحلیل گران است. 1⃣ تحلیل رایج و ظاهری چیست؟ اینکه نظام زخم هایی دارد که بدان بی توجهی شده و تبدیل به اعتراضاتی شده است و بی اعتنایی به اعتراضات درنهایت منجر به اغتشاش و آشوب شده است. 2⃣ تحلیل دوم چیست؟ تحلیل دوم یا همان تحلیل رهبری اینست که اگرچه نظام گرفتار زخم ها و آسیب هاست، اما آنچه این روزها شاهد آنیم نه به جهت نقص ها که اتفاقا برعکس به جهت قوت نظام است. نقص ها را باید برطرف کرد اما اغتشاشات امتداد اعتراضات و نقص ها و آسیب ها نیست و اتفاقا قوت ها عامل این روزهاست. 🔹رهبری حتی برخلاف تحلیل های دیگر معتقد است اینکه سراغ و ما رفتند نیز به جهت رشد قدرت تحلیلی بچه های دهه ۸۰ و ۹۰ است. زمین تا آسمان بین این دو تحلیل تفاوت است. 🔹 در تحلیل اول طرف می گردد ببینید کدام زخم است که این آشوب‌ها را شکل داده است و یک روز طعنه به و می زند و یک روز اقتصاد و یک روز آزادی و غیره و باز هم دست خالی برمی گردد و نمی تواند کمکی به ماجرا کند. 🔹 اما تحلیل دوم می گوید دشمن امروز در پیچیده ترین حالت ممکن و با تمام ظرفیتش آمده است و این به جهت قوت مردم و توفیقات دولت نسبت به گذشته است. دشمن از این قدرت عصبانی است. هرچه می گوید نیز بهانه است. این بهانه نباشد، می بافد و می سازد. او ذاتش بر دروغ و تهمت و تحریف است. تنها در یک حالت دست از آشوب و آدم کشی برمی دارد که ما روز به روز ضعیف تر شویم و از این بالاتر اینکه از هویت ملی و اسلامی مان دست برداریم. 🔹 تحلیل دوم می گوید باید با قوت بیشتری مشکلات داخلی را رفع کرد اما اتصال این مشکلات به حوادث این روزها است. به تعبیری ما با دو پدیده کاملا مجاز مواجهیم. 🔹 با این توضیح برگردیم به سوال ابتدایی؛ "تهش چی میشه؟" بازهم برخلاف تصور رایج که گفته می شود پایان حوادث دست و است، پایان این ماجرا کاملا دست مردم است. 🔹 امنیه و عدلیه باید به وظیفه شان عمل کنند. هرگونه مماشات با جریان آدم کش و تروریست داخلی است. اما ماجرا با تحکم نیز ختم نمی شود و چه بسا برخی را مجدد دچار خطای تشخیص کند. ماجرا اینست که جنگ دشمن ترکیبی است پس مواجه با آن نیز باید ترکیبی باشد. 🔹 هر میزان مردم نسبت به پیرامون خود حساس تر شوند و احساس مسوولیت کنند این ماجرا زودتر تمام می شود. هرکس هر میزان می تواند باید نسبت به ددمنشی این جریان بی هدف و بی سر و بی‌بته کند. هرکس هر میزان می تواند باید نسبت به غفلت ها و جهل های پیرامون خود روشنگری کند و از زشتی ها اعلام برائت کند. هر میزان مردم در فضای مجازی و واقعی جلوتر بیایند این جریان کریه و قبیح و مشمئز کننده زودتر تمام می شود. این تحلیل یعنی پایان این حوادث، همه با هم دهها گام جلوتر رفته ایم. ✍ نویسنده: 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
روزمان را با آغاز کنیم 👈هم به مرگ طبیعی بمیر ، هم شهید شو! ✅آل عمران وَلَئِن قُتِلْتُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِّنَ اللَّهِ وَرَحْمَةٌ خَيْرٌ مِّمَّا يَجْمَعُونَ ✅ﻭ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺷﻬﻴﺪ ﺷﻮﻳﺪ ﻳﺎ ﺑﻤﻴﺮﻳﺪ ، ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺁﻣﺮﺯﺵ ﻭ ﺭﺣﻤﺘﻲ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺧﺪﺍ ، ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ [ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﺯ ﻣﺎﻝ ﻭ ﻣﻨﺎﻝ ﺩﻧﻴﺎ ] ﺟﻤﻊ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ .(١٥٧) ✅نکته 1️⃣كسى كه در راه خدا گام بردارد، زن باشد یا مرد، بميرد يا شهيد شود، برنده است. زيرا او عمر داده، ولى مغفرت و رحمت گرفته است، پس چيزى را نباخته است. 2️⃣كسى كه در راه سفر به جبهه،از دنیا بروند، مشمول رحمت و مغفرت الهى خواهند بود. 👈پیام ها 1️⃣ در جهان بينى الهى، مرگ و شهادت در راه خدا، از همه‌ى دنيا و جمع كردنى‌هاى آن بهتر است. «وَ لَئِنْ قُتِلْتُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ ...» 2️⃣ مهم در راه خدا بودن است، خواه به شهادت بيانجامد يا مرگ. «قُتِلْتُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ ...» ✍ 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش https://eitaa.com/asatid_enghelabi http://sapp.ir/asatid_enghelabi
۱. پرتاب موفق ماهواره‌بر قائمِ ۱۰۰ ۲. ارتقا سامانه باور ۳۷۳ ۳. راه‌اندازی خط تولید موشک ۴B ۴. رشد ۱۰۰ درصدی ذخایر گندم و کالاهای اساسی ۵. پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ۶. پیروزی تیم ملی کشتی فرنگی و... خبر اینها همه در دور روز گذشته منتشر شده. جا داشت برای هرکدام از اینها جشن ملی گرفته می‌شد. برای بچه‌های مذهبی و انقلابی باید تور آموزشیِ دیدن پیشرفت‌ها و روایتگری دستاوردها گذاشت. بعضی‌ها خیلی عقبند. @fakhrian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 احترام شما بر ما لازم‌است، شما هم احترام مارا بر خود لازم‌بدانید و پایتان را از گلیم درازتر‌نکنید. 🎥 پاسخ حجت‌الااسلام به اظهارات 🔹 در‌این‌کشور اگر اتفاقی‌بیفتد، واللّه به‌شما‌هم رحم‌نخواهند‌کرد و عمامه از سر شماهم برخواهند‌داشت. 🔹 آیا درمورد برگزاری رفراندوم در عربستان هم همینطور نظر‌می‌دهید؟!! 💠جامعه‌ایمانی‌مشعر ✅ @www1542org
🌀 مبلّغ باید منصِح باشد. منصح یعنی دلسوز، مخاطبان شما باید این سوختن مثل شمع شما را ببینند و منبر نمایشی است که شما سوختن دل خودت را به نمایش می‌گذاری 🔻یکی از اصول تبلیغ این است که مبلّغ منصِح باشد. منصح یعنی دلسوز. این اصطلاح یک اصطلاح قرآن است و یکی از تعابیری که انبیاء الهی در مورد خودشان می‌گویند این است که ما منصح هستیم. 🔻«أَبْلَغْتُکُمْ رِسالاتِ رَبِّي وَ نَصَحْتُ لَکُمْ»، یا أنصَحَ لَکُم؛ «أَنْ أَنْصَحَ لَکُمْ إِنْ کانَ اللَّهُ يُريدُ أَنْ»، و «أُبَلِّغُكُمْ رِسَالَاتِ رَبِّي وَأَنَا لَكُمْ نَاصِحٌ أَمِينٌ»؛ این‌ها در قرآن کریم یک اصطلاح است که انبیا خود را ناصح معرفی می‌‍کنند. 🔻در روایتی از امیرالمومنین آمده است: «المؤمنُ غریزَتُهُ النُّصحُ»؛ مؤمن غریز‌ه‌اش نُصح است. یعنی غریزی اهل نصیحت است. نصیحت همه‌جور دلسوزی را دربر می‌گیرد به‌ویژه نصیحت زبانی را. زبان حداقل نصیحت ، سریع‌ترین و آسان‌ترین‌است. نصیحت بیشتر در نصیحت زبانی جلوه می‌کند. مردم می‌فهمند کدام مبلّغ غریزه‌اش است، کدام مبلّغ نمایش دارد بازی می‌کند. 🔻رسول خدا می‌فرماید «إنّ الدّین النَّصیحَة»؛ سه مرتبه این را تکرار می‌کنند؛ «قَالُوا لِمَنْ يَا رَسُولَ اللَّهِ» «قَالَ لِلَّهِ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِكِتَابِهِ وَ أَئِمَّةِ الْمُسْلِمِينَ وَ الْمُؤْمِنِينَ وَ عَامَّتِهِمْ‏»؛ مبلّغ این است. خیر خواه عامه هم باشد. دین یعنی نصیحت، نصیحت یعنی دلسوزی. نصیحت همیشه از موضع بالا به پایین نیست! مثل امر و نهی نیست. ولی اعم از امر و نهی است. امر و نهی هم طبق روایات زیرمجموعۀ نُصح است. 🔻دلسوزی برای خدا. این سوختن مثل شمع را باید ببینند. و منبر نمایشی است که شما سوختن دل خودت را به نمایش می‌گذارید. سوختن دل را. قبل از منبر، با فکر کردن، باید بدست بیاورید. 🔻بهترین کتاب برای گُر گرفتن و سوختن کتاب نهج‌البلاغه است. هر کسی می‌خواهد مبلغ موفقی بشود یک مدتی نهج‌البلاغه درس بدهد. می‌کشدت! اول تو را، بعد از طریق تو بقیه را. فراموش نکنید. 🔻نصح بعضی‌ وقت‌ها صورت‌های دیگری هم دارد که ظاهرش نُصح است، باطنش عقده‌گشایی است و بعضاً برای مذهبی‌ها، مؤمن‌ها و دین‌دارهاست. در روایتی نقل شده است که می‌فرماید: «آفةُ الدّین الحسد و العُجب والفخر»؛ اینها آفت دین است. 🔻در قرآن کریم خداوند متعال می فرماید: «كُلُّ حِزبِ بِمَا لَدَيهِم فَرِحُونَ». هر گروهی می‌خواهد دیگری را طرف خودش بکِشد. مثلاً کافران دوست دارند شما هم کافر بشوید. نکند شما هم از همان مقوله دوست دارید آنها مؤمن بشوند؟ در باطن این کار خیرخواهی، نصیحت و دلسوزی نیست. ، باطن این کار چیست؟ عده و عُدۀ خودتان را می‌خواهید زیاد کنید، اما نه بخاطر خدا. 🔻 فنون تبلیغ به ما می‌گوید: باید طعنه بزنی، سرزنش کنی، ناامید کنی، مأیوس کنی، غرورت را به رخ دیگران بکشی. هیچ‌کدام از این کارها را نکنیم پس چگونه برای مردم صحبت کنیم؟! ما چه ابزاری برای تأثیرگذاری روحی برمخاطب داریم ؟ اگر تأثیرگذاری‌های نابجای روحی را حذف کنیم. این کارها را انجام ندهیم که مبلّغ خیلی محدود می‌شود. 🔻حالا چه‌کار باید بکنیم؟ اینجا ضرورت دلسوزی برای تاثیرگزاری معلوم میشود. الآن باید چقدر دلسوز باشیم؟ در این زمینه باید مراجعه کنید به سخنان امیرالمؤمنین علی(ع) به مالک اشتر تمام سخنانی که امیرالمومنین به مالک فرمود را به خودتان بگیرید. نگویید این بحث مدیریتی است. نه مال همۀ منبری‌ها هم هست. 🔻پیامبر اکرم ص فرستاده‌ای را به یمن فرستاد، فرمود «یا معاذ، بَشِّر و لا تُنَفِّر». و فرمود «یَسِّر و لا تُعَسِّر». این کارهایی است که مبلغ باید انجام دهد. 🔻امام جعفرصادق(ع) نقل می‌کند: «أنَّ علیّاً(ع) لم یَکُن یَنصُبُ أحداً مِن أهلِ حَربِه إلی الشِّرکِ و لا إلی النّفاق»؛ کسانی که با او جنگیدند را به شرک و نفاق متهم نکرد. «ولکنّهُ کانَ یقول: هم إخوانُنا بَغَو علینا». خوارج بوده آمده جنگیده. حضرت فرمودند : آن‌ها اشتباه کردند. در تشخیص اشتباه کردند. اما حاضر نشد به آن‌ها را متهم به شرک و نفاق کند. 🔻به امام رضا(ع) گفتند آقا امام رضا بعضی از فامیل‌های شما، کارهای قبیح انجام می‌دهند. شما آنها را نهی‌شان ‌نمی‌کنید؟ حضرت فرمودند: «نه نمی‌کنم». بعد گفتند که: «آقا چرا نهی نمی‌کنید؟» فرمودند «النَّصیحَةُ خَشِنَة»؛ نصیحت خشن است. یعنی چی؟ می‌فرماید نصیحت اثر منفی دارد روی مخاطب، یک حالت خشونت؛ در حالیکه نصیحت که چندان خشونت‌آمیز نیست! امر و نهی ممکن است خشونت‌آمیز باشد! اما نصیحت که خشونت ندارد. ولی شاید منظورشان این است که به هر حال وقتی من ببینم دارد روی آن‌ها اثر منفی می‌گذارد، نهی از منکر نمی‌کنم. 🚩 جلسه 19 دانش تبلیغ دین در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم - سه‌شنبه ۱۴۰۱.۰۷.۲۶ ✅ علیرضا پناهیان _ حوزه و تبلیغ @Hawzah_Panahian