eitaa logo
منبر روزانه «ائمه جماعات استان اصفهان»
286 دنبال‌کننده
1هزار عکس
1.3هزار ویدیو
296 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
◀️ یا صاحب الزمان ادرکنا ☀️«پیش به سوی صحنه عزت و حماسه بزرگ ایران» 🔥فوری🔥مهم🔥ویژه🔥 🔥«نقش ما در حماسه انتخابات» 🔻جلسه شروع عملیات تبلیغی شهید خدمت 🔥 توضیح طرح ملی منّا و تقسیم وظایف، تشریح عملیات و معرفی به عرصه های تبلیغی، ارائه بسته محتوایی، ارائه سخنرانی چند رسانه ای جشن غدیر ◀️ زمان: چهارشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ ◀️ خیابان مسجد سید، نبش خیابان طیب، موسسه امیربیان اصفهان 🔻ستاد مردمی خادم ملّت 🔻«ویژه برادران»🔻 🔥عزیزانی که مایل به اطلاع از فعالیت های موسسه در این ایام هستند حتما در این برنامه شرکت کنند. 🆔 امیربیان اصفهان https://eitaa.com/menbarisfahan
انتخاب صالحان.rar
2.78M
📌کتاب ۹ جلدی انتخاب صالحان 📚کتاب  نوشته حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است. این کتاب در موضوع تدوین شده و شامل ۹ جلد است که هرکدام از آن، سهمی را در تبیین نظریّه‌ انتخاباتی معظّمٌ‌لّه خواهد داشت.. https://eitaa.com/menbarisfahan
1_8946806167.pdf
1.8M
📚 فایل PDF کتاب شبهات انتخابات 🍀 با این اوضاع مملکت چرا رأی بدهیم؟ 🍀 چرا رأی بدهیم وقتی نظام خودش انتخاب می‌کند؟ 🍀 چرا نظام خود را به همه‌پرسی نمی‌گذارد؟ 🍀 پرسش و پاسخ حجةالاسلام راجی در جمع اساتید، دانشجویان، طلاب و نخبگان کشور https://eitaa.com/menbarisfahan
🖥 دوره آموزش مجازی «حماسه انتخابات » ✨ 🇮🇷 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی برگزار می کند: 💠 دوره آموزشی حماسه انتخابات، با تمرکز بر این موضوع، به اهمیت حضور مردم در جمهوری اسلامی، نقش مردم در انتخابات، چگونگی انتخاب درست، با شکوه و با عظمت و شاخص های انتخاب اصلح از اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی می پردازد. ⌛️ مهلت ثبت نام: تا ٢۴ خرداد ماه ١۴٠٣ 📌 برای شرکت در این دوره، پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه: 🌐 amozesh.mpfe.ir رویداد «دوره آموزشی حماسه انتخابات» را انتخاب و ثبت نام نمایید. https://eitaa.com/menbarisfahan
❇️گفتمان انتخاباتی❇️ 1⃣ تجهیز به سلاح علم در مبانی انقلاب برای دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی، اول باید خودمان را به علم مجهز کنیم لایدرک العلم براحه‌ الجسم بنابراین پیشنهاد می‌شود کتب: - جلد ۱۵ از مجموعه‌ی پرسش و پاسخ‌های دانشجویی از آقای حمیدرضا شاکرین - کتاب ولایت فقیه حضرت امام خمینی - کتاب ولایت فقیه ولایتِ عدالت و فقاهت از علامه جوادی آملی. - کتاب صعود چهل ساله 2⃣ مخاطب شناسی مخاطبین جهت شرکت در انتخابات حداقل سه قشر هستند و زبان گفتمان با هر کدام از آنها متفاوت است. ۱) افراد مذهبی: برای افراد مذهبی می‌بایست به زبان مذهب و با دلایل مذهبی، فقهی، قرآنی تولید محتوا شود. رأی می‌دهیم چون: - شرکت در انتخابات واجب، حق و تکلیف است. - خون شهیدان برای حفظ نظام ریخته شده است - عدم شرکت در انتخابات موجب تضعیف حاکمیت حق و تقویت حکومت باطل است و حال آنکه ما مامور هستیم نسبت به طاغوت کفر بورزیم. - دلیل قرآنی: ۱.شرکت در انتخابات یکی از مصادیق به خشم آوردن کفار است یغیظ الکفار ۲.و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه در برابر دشمن باید تجهیز شد زیرا شرکت در انتخابات تقویت مبانی دینی، حاکمیت و نظام است در برابر دشمن. ۳. سوره‌ی عصر: برای در خسران نبودن ایمان و عمل صالح لازم است ولی کافی نیست بلکه تواصی به حق و صبر نیز باید داشته باشیم. ۲) قشر ملی‌گرا این گروه دغدغه‌ی ایرانی بودن دارند وطن پرستی در حد افراطی که موجب تحقیر سایر ملیت‌هاست مذمت شده است ولی وطن‌پرستی اعتدالی که موجب دغدغه‌مندی می‌گردد نسبت به مرز جغرافیایی‌ می‌گردد پسندیده است. برای ملی‌گرایان افراطی می‌بایست طوری تولید محتوا کرد که از آسیب‌های مخدوش شدن ملت و ملیت آگاه گردند و مطلع شوند عدم مشارکت حداکثری در انتخابات به امنیت ملی خدشه وارد می‌کند. ۳) توده‌ی مردم برای مخاطب معمولی پاسخ عوام‌فهم و خواص پسند بدهیم بالاخص با روش تمثیل. دغدغه‌ و نارضایتی عامه‌ی مردم از گرانی‌ست چون اوضاع اقتصادی خوب نیست قطعا حق دارد اعتراض کند با او باید همراهی همدلی و معقول داشت و با سند و آمار برایش ثابت کنیم که شرکت شما در انتخابات قطعا مفید و موثر است هر چند با رأی ریاست جمهوری اوضاع اقتصادی مطلوب نشد ولی رشد تورم کاهش یافت اگر با تفکرات دولت قبلی پیش می‌رفتیم نه تنها اوضاع اقتصادی بهبود نمی‌یافت بلکه تورم نیز افزایش می‌یافت همچنین تعاملات ما با کشورهای دیگر خصوصا با حوزه‌ی خلیج فارس مسدود می‌شد؛ بنابراین تا جریان بخواهد با حالت عادی بازگردد زمان‌بر است چون دولت فعلی دارد زیرساخت‌ها را اصلاح می‌کند. 3⃣ انگیزه‌سازی سیاه نمایی نکنیم بلکه با زبان تمثیل و قرینه‌سازی ایجاد انگیزه کنیم خصوصا برای رأی اولی‌ها مثال: جمهوری اسلامی اتوبوس سالم و لوکس با راننده‌ی خبره است که چند نفر مسافری که آشغال می‌ریزند داخل این اتوبوس هستند منطق حکم می‌کند افراد مزاحم را تنبیه کنیم نه سایرین را؛ چون: اولا اتوبوس که همان نظام ما باشد نظام مقدسی است. ثانیا راننده که رهبر انقلاب هستند خبره‌اند و قابل مقایسه با رهبران سایر کشورها نیستند. ثالثا: مسافرانی که زباله می‌ریزند همان مسئولان و کارگزارانی‌اند که تخلفاتی دارند در نتیجه باید متخلفان را از اتوبوس انقلاب، خارج کنیم‌. بنابراین هر یک از ما با رأی دادن‌مان افرادی که سد راه پیشبرد و پیشرفت انقلاب‌اند را مانع می‌گردیم در سِمَت‌های اجرایی قرار گیرند. بعلاوه اینکه چون کارگزاران مملکت از بین خود ما هستند پس پله‌ی اول این است که ما در اصلاح اخلاق، از خود شروع کرده تا مجهز به اخلاق گردیم تا با رسیدن به پست الكترونیكی مقامی رنگ عوض نکنیم. همچنین در انتخاب نمایندگان مجلس نیز می‌بایست دقت نظر داشته باشیم زیرا هرگونه عملکردی که دولت بخواهد داشته باشد طبق موافقت و تأیید مجلس می‌باشد چون دولت نمی‌تواند بدون اذن مجلس کارکردی داشته باشد پس با انتخاب نماینده‌ی متخصص متعهد ریل‌گذاری صحیحی برای قانون‌گذاری در کشور پایه‌ریزی کند. https://eitaa.com/menbarisfahan
بسمه تعالی با سلام و احترام این حکم مأموریت شماست شخصا مشاهده بفرمایید👇 https://DigiPostal.ir/cupzznm https://eitaa.com/menbarisfahan
✅ مقدمتان گرامی شهر اصفهان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با سخنرانی دکتر جبرائیلی (نویسنده و محقق، و رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام) و با حضور ارزشمند نماینده معزز ولی‌فقیه و امام جمعه محترم اصفهان، حضرت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد (دامت‌برکاته) 🕍 مکان: مقبره علامه مجلسی (ره) ⏱️ زمان: پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ ساعت ۸.۳۰ الی ۱۱ صبح ✍️ حضور ارزشمند حضرتعالی را پاس می‌داریم. 🕌 روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان
🏴 يا أَبا جَعْفَرٍ، يَا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ، أَيُّهَا الْباقِرُ، يَا ابْنَ رَسُولِ اللّٰهِ، يَا حُجَّةَ اللّٰهِ عَلىٰ خَلْقِهِ، يَا سَيِّدَنا وَمَوْلانا إِنَّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ إِلَى اللّٰهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَيْ حَاجَاتِنا، يَا وَجِيهاً عِنْدَ اللّٰهِ اشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّٰهِ ◾️شهادت پنجمین پیشوای شیعیان، حضرت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد.🖤 https://eitaa.com/menbarisfahan
(ع)، خورشید پر فروغ ولایت، و پنجمین اختر سپهر امامت بر محبین آنحضرت تسلیت باد. رسول خدا (ص) در طول حیات پربرکت خویش، فرهنگ و تمدن بزرگ اسلامی را پایه‌گذاری نمودند، و پس از ایشان، امامان معصوم (ع)، با توجه به مقتضیات زمان خود، در تبیین و تکوین این فرهنگ انسان‌ساز، نقش تأثیرگذاری ایفاء نموده‌اند؛ دراین میان، امیرالمؤمنین، امام حسن، امام حسین و امام سجاد (ع) در دوران بسیار سختی قرار داشتند و متأسفانه با جهالت و ضلالت، و منع و جعل حدیث، و دشمنی‌های آشکار و پنهان خلفاء و بنی‌امیه مواجه بودند؛ و این غاصبان خلافت به هر طریق ممکن، مانع نشر علوم علوی که بر اساس حدیث نبوی، باب مدینه علم است، می‌شدند؛ با این وجود هر یک از حضرات معصومین (ع) بنا بر مقتضیات زمان خود، تمامی مساعی خویش را در راه تبیین معارف و احکام اسلام ناب محمدی به‌کار بردند؛ چنانچه امیرالمؤمنین (ع) با ربع قرن صبر در زمان خلفاء و سپس ایجاد حکومت علوی و جنگ با ناکثین و قاسطین و مارقین، سنت رسول خدا را احیاء نمودند و سپس امام حسن (ع) با صلح خویش، ریشه‌های نفاق و کفر را به مسلمانان معرفی کرده، و امام حسین (ع) با قیام عاشورا، نهضت و جنبش بزرگی را در جامعه اسلامی ایجاد نمودند و در ادامه این راه امام سجاد (ع) نیز در قالب راز و نیاز و تعالیم معنوی مکتب اهل‌بیت (ع)، این جنبش اسلامی را ادامه دادند؛ تا اینکه پس از این دوران بسیار سخت، بالاخره با افول بنی‌امیه و تقابل بنی‌العباس با آن‌ها بر سر حکومت دنیا، و کمتر شدن فشار و کنترل از سوی حاکمیت، زمینه مساعدی برای رشد فرهنگ و تمدن اسلامی فراهم گردید، لذا حضرت باقرالعلوم (ع) با تلاشی مضاعف و گسترده، نهضتی بزرگ را در زمینه‌های مختلف علمی و معرفتی پایه‌گذاری نمودند، که این جنبش دامنه‌دار به تأسیس دانشگاه بزرگ و برجسته اسلامی در دوران فرزند گرامیشان امام صادق (ع) انجامید؛ البته این موضوع سال‌ها قبل توسط رسول اکرم (ص) پیش‌بینی شده بود و طبق روایت جابر، حضرت با اعطای لقب «باقر»، ایشان را به عنوان شکافنده علوم معرفی نمودند: «یَبقَرالعلم بقْرًا» (بحارالانوار، ج۴۶، ص٢٢٢) در روایات آمده که حضرت باقرالعلوم (ع) اکثر علوم اسلامی را از آیات قرآن استخراج نموده و می‌فرمودند: «هر مطلبی که می‌گویم، از من بپرسید که در کجای قرآن آمده است تا آیه مربوطه را به شما معرفی نمایم» (اعلام‌الوری، ص١٧۶) مقام بلند علمی حضرت باقرالعلوم (ع) به گونه‌ای است که دانشمندان بزرگ آن دوران همچون «جابر بن یزید جعفی» که از موثقین راویان و اعاظم ناقلین احادیث است، هرگاه می‌خواست سخنی در باب علم به میان آورد، می‌گفت: «جانشین و حجت الهی و میراث دار دانش نبوی، محمد بن علی (ع) این‌گونه فرموده‌اند... » و به دلیل ناچیز دانستن موقعیت علمی خود در برابر جایگاه عظیم آن امام همام، هرگز از خود نظری به میان نمی‌آورد. (ارشاد شیخ مفید، ج٢، ص١۶٠) بزرگان اهل سنت نیز حضرت باقرالعلوم (ع) را ستوده‌اند و به جایگاه والا و شخصیت علمی و معنوی امام باقر (ع) اعتراف نموده‌اند؛ چنانچه «شمس‌الدین ذهبی» محدث و مورخ بزرگ اهل سنت در قرن هفتم و هشتم قمری، با اشاره به «علم و عمل»، «سیادت و شرافت»، و «وثاقت و متانت» امام باقر (ع)، ایشان را امام و فقیه و شایسته خلافت دانسته است. [سِیَرُ أعلامِ النُّبَلاء، ج۴، ص۴۰۲؛ و ج۱۳، ص۱۲۰] همچنین ابن حجر هیتمی، از فقهای بزرگ شافعی می‌نویسد: ابوجعفر محمد باقر، به اندازه‌ای گنج‌های پنهان علوم، حقایق احکام و حکمت‌ها و لطایف را آشکار نموده که جز بر عناصر بی‌بصیرت یا بد نیت، پوشیده نیست و از همین روست که وی را شکافنده علم و برپاکننده پرچم دانش خوانده‌اند. [الصَواعِقُ المُحْرِقَه، ص۲۰۱] نقش امام باقر (ع) در تبیین و ترویج فرهنگ و تمدن اسلامی تا حدی است که بیشترین آرای فقهی، تفسیری و اخلاقی اسلامی که امروزه در کتب فقهی و حدیثی بر جای مانده، از این امام بزرگوار و فرزند گرامی ایشان، حضرت صادق (ع) است به‌گونه‌ای که راویانی چون «محمد بن مسلم» سی هزار حدیث و «جابر جعفی» هفتاد هزار حدیث از حضرت باقرالعلوم (ع) نقل کرده‌اند. [بحارالانوار، ج۱۱، ص۸۳] بنابراین می‌بایست امام باقر (ع) را احیاگر علوم الهی و سنت نبوی و مکتب حیات‌بخش اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) دانست. https://eitaa.com/menbarisfahan